abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45242783
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Precies. Als je daar überhaupt zin in hebt tenminste.
Ja eigenlijk wel. Maar ik hou niet van cafe's en uik drink niet....Dan liever de Burger King, schijn eigenlikj traditie te zijn...Ik ben eigenlijk te serieus voor cafe slow chat... Ik denk dat als mensen mij ontmoeten, dat ze me nadien veel aardiger vinden. In het echt ben ik ook veel aardiger dan hier. Maar ja, politiek is ook helemaal niet leuk. Nooit geweest trouwens.
quote:
Ik weet het van niemand zeker.
Zeker weten kan ook niet....Soms zit ik ook fout als het gaat om de beeldvorming en het resultaat na de ontmoeting....
pi_45242867
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:

Waarom zou iemand zichzelf zo noemen? What's in the name......
Misschien moet je daar nog maar eens héél goed over nadenken dan.
quote:
Ik weet niet of je zijn post wel eens leest.......
Zeker wel. Hij was hier vroeger actiever, zijn meest opvallende periode lag overigens voordat ik hier actief werd. Ik heb aardig wat met hem besproken, over verschillende onderwerpen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45243184
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hij is tamelijk jong, althans dat maakte ik op uit zijn Cartman avatar.
Kan je mij dat uitleggen waar dat voor staat. Tis mij niet gelukt om dat te achterhalen......Ik zal zelf ook ff googlen....
quote:
Maar eerlijk gezegd kom jij me niet zo bekend voor, ik ben niet meer zo'n regelmatige POL-bezoeker vergeleken met tot een jaar terug. Zit jij in het linkse kamp, zwart-wit gezegd?
Hoe kan je mij niet kennen? We hebben samen idd weinig uitgewisseld. Ik zit voornamelijk op POL. Ik ben politiek behoorlijk geinteresseerd. Ik zit af en toe ook op NWS. Zeker als het gaat om onderwerpen op het juridische en forensische -psychologisch vlak....(en zoek naar een antwoord als het gaat om het dillemma van de vrije wil bij verdachten tijdens het begaan v.e. delict....). Leuke discussies, zeker als het gaat om zeer ernstige misdrijven, waarin je vraagtekens kan zetten bij de vrije wil van een verdachte........Het is ook een grenswetenschap....

Ik zit vanaf mei 2006 hier op dit Forum....

Waar ik sta in het politieke spectrum......: iha links-conservatief....Maar zeker niet op alle onderwerpen. vb: ik vind dat er een deltaplan tegen de files moet komen: het wegennet moet zo ongeveer twee keer zo groot worden dan het nu is....
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:57:41 #104
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45243313
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kan je mij dat uitleggen waar dat voor staat. Tis mij niet gelukt om dat te achterhalen......Ik zal zelf ook ff googlen....
[..]
Het is toch wel apart dat je dat niet weet, ik vermoed dat jij daarom een stuk ouder bent dan Sickie.
quote:
Hoe kan je mij niet kennen? We hebben samen idd weinig uitgewisseld. Ik zit voornamelijk op POL. Ik ben politiek behoorlijk geinteresseerd. Ik zit af en toe ook op NWS. Zeker als het gaat om onderwerpen op het juridische en forensische -psychologisch vlak....(en zoek naar een antwoord als het gaat om het dillemma van de vrije wil bij verdachten tijdens het begaan v.e. delict....). Leuke discussies, zeker als het gaat om zeer ernstige misdrijven, waarin je vraagtekens kan zetten bij de vrije wil van een verdachte........Het is ook een grenswetenschap....

Ik zit vanaf mei 2006 hier op dit Forum....

Waar ik sta in het politieke spectrum......: iha links-conservatief....Maar zeker niet op alle onderwerpen. vb: ik vind dat er een deltaplan tegen de files moet komen: het wegennet moet zo ongeveer twee keer zo groot worden dan het nu is....
Ja, je werd net actief toen ik een stuk minder actief werd. Na een tijdje begint het toch een beetje te vervelen, herhaling van dezelfde discussies maar dan in een ander jasje, dezelfde argumenten etc.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45243378
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Misschien moet je daar nog maar eens héél goed over nadenken dan.
Het zou kunnen zijn dat ie chronisch ziek is..... Maar ja, ben in sommige mensen niet echt geinteresserd. Ik ben soms net een mens wat dat betreft....
quote:
Zeker wel. Hij was hier vroeger actiever, zijn meest opvallende periode lag overigens voordat ik hier actief werd. Ik heb aardig wat met hem besproken, over verschillende onderwerpen.
Het woordje opvallend is intrigerend....

Ik zie hem hier bijna nooit, slechts dat hij naar mij uithaalt (en heel af en toe hetzelfde doet bij Genverbrander, toevallig . Ik zou zo ongeveer de laatste zijn die daar mee zit......Die vent heeft er waarschijnlijk zelf waarschijnlijk meer last van dan ik, geeft toe dat ie erg aan mij irriteert.....Tja, je kan je dan oprecht afvragen of dat slim is, want intussen lach me dood natuurlijk
pi_45243589
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het is toch wel apart dat je dat niet weet, ik vermoed dat jij daarom een stuk ouder bent dan Sickie.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet......Maar het kan ook zijn dat ik nu eenmaal niet overal op de hoogte ben.....Van sommige dingen ben ik juist weer wel goed op de hoogte. Ik ben erg selectief daarin....

Misschien niet helemaal toevallig, ik ben juist erg gelovig........en dan wil ik van ongeloof niet zoveel weten.....zoeits misschien

Maar ja, verder hou ik het erop - met alle respect- dat anderen van mij niet kunnen weten ,wat ik niet weet.....
Hetzelfde dat ik - met alle respect- van anderen niet kan weten, wat zij niet weten.....(2 EchtGaaf 1: 17)

Dat maakt het soms best lastig......ik weet zoveel niet - net zo goed dat anderen ook niet zoveel weten.....En daarom zit ik ook hier ( 2 EchtGaaf 1:15)
quote:
Ja, je werd net actief toen ik een stuk minder actief werd. Na een tijdje begint het toch een beetje te vervelen, herhaling van dezelfde discussies maar dan in een ander jasje, dezelfde argumenten etc.
Ja, zoiets heb ik ook.......Soms geeft het mij energie en soms neemt het veel energie.......net als de zee die geeft en neemt......Soms zwaar te moede, zo van waarom eigenlijk.......

Maar ach, het is ook wel leuk.....

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 11-01-2007 12:38:57 ]
pi_45243746
Nou allemaal even lief doen.
pi_45243804
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
vb: ik vind dat er een deltaplan tegen de files moet komen: het wegennet moet zo ongeveer twee keer zo groot worden dan het nu is....
Extreem-rechts dus
pi_45243836
Je doet wel wat naief sigme. Het is toch niet zo moeilijk om enkele conclusies te trekken. Zo'n type als Martijn_77 valt redelijk uit te tekenen aan de hand van zijn postgedrag.
pi_45244186
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
Je doet wel wat naief sigme. Het is toch niet zo moeilijk om enkele conclusies te trekken. Zo'n type als Martijn_77 valt redelijk uit te tekenen aan de hand van zijn postgedrag.
Vind je? Voor mij geven diens posts alleen een indruk van zijn intellect en z'n politieke standpunt. Mogelijk is het een hele aardige jongen, mogelijk is het een eikel.

Het verschilt per persoon, waar diegene per post iets over onthult.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45244210
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef Monidique het volgende:
Nou allemaal even lief doen.
ik ben lief.
pi_45244226
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Extreem-rechts dus
klopt
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:32:29 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45244555
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Floripas het volgende:
Zal ik ook maar komen dan?
Dat schijn je aan de ballotagecommisie ESCHtGaaf te kunnen voorleggen.
pi_45244590
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat schijn je aan de EchtGaafSCHE ballotagecommisie te kunnen voorleggen.
Dat klopt.

Ze is verplicht om te komen.
pi_45244666
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat klopt.
Jullie zijn van naam veranderd. Lag beter in de markt, is ook literatuur over.
quote:
Ze is verplicht om te komen.
Plicht en verbod. Klinkt als gedegen advies.
pi_45244678
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Vind je? Voor mij geven diens posts alleen een indruk van zijn intellect en z'n politieke standpunt. Mogelijk is het een hele aardige jongen, mogelijk is het een eikel.

Het verschilt per persoon, waar diegene per post iets over onthult.
Oh tuurlijk, hij kan nog best heel lief zijn maar daar ging het wat mij betreft niet over. EG geeft aan dat hij sommige mensen niet moet of echt niet hoeft te ontmoeten of niet interessant vindt op basis van hoe ze hier zijn. Daar voel ik wel in mee.
pi_45244729
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Jullie zijn van naam veranderd. Lag beter in de markt, is ook literatuur over.
Waar is er nou geen literatuur over?
quote:
Plicht en verbod. Klinkt als gedegen advies.
Ben ik ook voor. En ik ben ook degelijk.
pi_45244846
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat schijn je aan de ballotagecommisie ESCHtGaaf te kunnen voorleggen.

Mannen mailen hun foto en stats naar SCH, vrouwen naar EchtGaaf
pi_45244899
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

superstrak plan. Ik dol op fotós. Maar liever de echte natuurlijk. Of ik ze wel of niet mag, nou dan maak ik wel een uitzondering....

maar waar zijn toch alle mr. Brittá's hier...........
pi_45244949
Ik vind het wel leuk om juist de weirdo's te zien hoor, du_ke en Harry, dat is allemaal wel okay maar ik ben juist benieuwd naar types als Lemmeb, wolffenstein enz.
pi_45244963
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

* zet profiel op 'man'
pi_45245019
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel leuk om juist de weirdo's te zien hoor, du_ke en Harry, dat is allemaal wel okay maar ik ben juist benieuwd naar types als Lemmeb, wolffenstein enz.
Wat zei ik nou over standvastigheid .

Lemmeb komt dus jij komt niet, om een dag later te melden dat je juist benieuwd bent naar ... Lemmeb .
pi_45245025
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel leuk om juist de weirdo's te zien hoor, du_ke en Harry
Du_ke is intussen goedgekeurd, zeg ik als commisielid......Harry (wie?) ken ik niet....
quote:
, dat is allemaal wel okay maar ik ben juist benieuwd naar types als Lemmeb, wolffenstein enz.
Lemmeb is gereincarneerd hier??
pi_45245086
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Du_ke is intussen goedgekeurd, zeg ik als commisielid......Harry (wie?) ken ik niet....
[..]

Lemmeb is gereincarneerd hier??
Snorf . Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
pi_45245116
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Snorf . Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
Lijkt.
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:54:28 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245124
Lemmeb is een schaapje, een vriendelijk ventje. Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.

Lief is hij. Ik ben wel benieuwd.
pi_45245158
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Lijkt.
Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegen .
pi_45245242
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Lemmeb is een schaapje, een vriendelijk ventje. Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.

Lief is hij. Ik ben wel benieuwd.
Was iedereen maar lief...........dan was die comissie ook helemaal niet nodig....

Dus iedereen nu lief worden en vooral lief blijven.
pi_45245284
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegen .

Kon: ik ben maar een mager ventje.......(ik weeg niet eens de helft, verre van dat)

[ Bericht 10% gewijzigd door EchtGaaf op 11-01-2007 13:04:18 ]
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:58:32 #131
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245289
Ik ben niet lief, Echtgaaf. Ik bijt halsslagaders door als waren het slagroomsoesjes.
pi_45245416
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef Floripas het volgende:
Ik ben niet lief, Echtgaaf.
Waarom ben jij niet lief?
quote:
Ik bijt halsslagaders door als waren het slagroomsoesjes.

Maar doe je dat niet uit pure liefde dan Want dat kan soms ook ....
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:03:55 #133
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_45245464
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kon: ik ben maar een mager ventje.......(ik weeg niet eens de helft, verre van dat)
Met dit weer binnen blijven dan! .
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:04:03 #134
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245471
Ik ben een rabiaat hooghartig links kutwijf met homocidale neigingen.
pi_45245493
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef freako het volgende:

[..]

Met dit weer binnen blijven dan! .
Doe ik ook.
pi_45245541
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
ik vind het wel knap hoeveel info je in een zin kwijt kan.

Maar alle wijven hebben toch een kut? (mag ik hopen tenminste)
pi_45245545
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad aan het afvallen
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:06:24 #138
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45245546
Ach, volgens sommige ben ik ook een extreem-rechtse zealot, in het echt valt het een beetje tegen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:06:52 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245558
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad aan het afvallen
Queer as folk gezien?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:07:03 #140
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45245565
quote:
Jij herforumleert wel vaker je posts.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:07:30 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245583
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:06 schreef Pracissor het volgende:
Ach, volgens sommige ben ik ook een extreem-rechtse zealot, in het echt valt het een beetje tegen.
Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.
pi_45245607
Tja, en volgens sommigen ben ik een extremist..
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:10:20 #143
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45245668
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.
Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.
SCH heeft nog meer gen'e dan jij.

Maar het zou grappig zijn als jij er ook bent, samen met Sigme moet dat toch een tegenwicht bieden t.o.v. mannelijke overheersing.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:11:36 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245705
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.
SCH heeft nog meer gen'e dan jij.

Maar het zou grappig zijn als jij er ook bent, samen met Sigme moet dat toch een tegenwicht bieden t.o.v. mannelijke overheersing.
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:12:49 #145
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45245736
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
Kom jij weleens in Hoffman?
pi_45245900
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeem Voetballers ook trouwens
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:19:12 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245956
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja, hoezo?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:19:28 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45245969
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeem Voetballers ook trouwens
Goed zo. Laten we ze gaan uitbuiten.
pi_45246030
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst nog opgetreden
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:21:44 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45246052
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.
LOL ja, ik dacht: laat ik het voor de verandering ook eens aanpakken zoals 'die anderen'. Maar op de één of andere manier werkt dat matennaaiers-klikspaan huilgedrag niet bij mij, ik heb er in elk geval nooit succes mee.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_45246082
Ik vind Lemmeb met avatar nog aantrekkelijker
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:24:51 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45246171
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

LOL ja, ik dacht: laat ik het voor de verandering ook eens aanpakken zoals 'die anderen'. Maar op de één of andere manier werkt dat matennaaiers-klikspaan huilgedrag niet bij mij, ik heb er in elk geval nooit succes mee.
Ik vond het wel schattig.
Het had succes - ik heb nog steeds een dikke stapel notes.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:25:21 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45246210
Floripas doet mij een beetje aan Wouke van Scherrenburg denken.......
pi_45246223
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als wat?
Bij een wedstrijd in het kader van het Nationaal Theatersport Kampioenschap.

Verloren
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:27:05 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45246236
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Floripas doet mij een beetje aan Wouke van Scherrenburg denken.......
Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:27:09 #157
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45246238
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, hoezo?
Hoe vind je het eten daar?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:27:41 #158
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45246252
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst nog opgetreden
Als wat?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:28:00 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45246263
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hoe vind je het eten daar?
Wel lekker, wieso?
pi_45246277
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.
En wel vrolijk
pi_45246298
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wouke is VVD'er.
weet jedat zeker....ik geloof dat niet echt...
quote:
En ongeveer zeventig jaar ouder.
Dan ben jij nog niet voldragen.......Heeft jou moeder een pc ingeslikt...
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:29:34 #162
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45246312
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wel lekker, wieso?
Ik zal het me (ex-)vriendinnetje zeggen.
pi_45246314
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef SCH het volgende:

[..]

En wel vrolijk
maar niet lief...
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:33:27 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45246444
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef SCH het volgende:

[..]

En wel vrolijk
Ze heeft weleens een peukje van me gebietst.
Dat was de beste dag uit mijn leven.
pi_45246496
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lijkt ze nu op jou?

Klopt mijn beeld?
pi_45246516
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Over koken gebabbeld?
pi_45246557
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Over koken gebabbeld?
Tis Pim niet hoor
pi_45246581
Ow we zijn wel erg on-topic vandaag..
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:39:11 #169
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45246597
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vond het wel schattig.
Het had succes - ik heb nog steeds een dikke stapel notes.
Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:50:27 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45247006
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?
Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:55:45 #171
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45247202
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Juist, dit ik-kom-mits-jij-komt is een laffe strategie die nooit tot een optimale situatie zal leiden.
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
allemaal Game Theory mensen, buitengewoon leuk
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:59:10 #172
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45247334
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
De Game Theory is in principe nogal eenvoudig, wanneer men het te breed gaat toepassen verliest het denk ik zijn waarde.

Overigens verwacht ik dat jij mij bijstaat in het vertegenwoordigen van de Christelijke fokkers.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:00:18 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45247541
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

en deze meneer is ook wel leuk : Bayes zal je ook aanspreken.......Was ook theoloog bmw..........

Op basis van Bayesiaanse statistiek deed iemand (vooraanstaand statisticus)
in Engeland een poging te berekenen hoe groot de kans is dat God bestaat
Dat was zo ongeveer 66%.....

Ik hou het maar op 100%

Maar voorwaardelijke kansen (en deadlocks en hoe daaruit te komen...) bijzonder interessant ja....
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:05:18 #175
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45247542
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Floripas het volgende:
Speltheorie, vrinden.

Komt LN niet?
Die MOET idd komen, in de dagen van weleer nog het meest mijn partner in crime.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:23:19 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45248206
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind Lemmeb met avatar nog aantrekkelijker
Ga je heterobloempjes plukken?
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:25:21 #177
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45248284
Ik kan helaas de OP niet meer aanpassen.
pi_45248305
quote:
Speltheorie, vrinden.

Komt LN niet?
Oke oke, ik zal mijn goede voornemen uitvoeren. Ik stuur 'm vanavond een mailtje. Vergeet niet me morgen even te vragen of ik dat echt gedaan heb.
pi_45248326
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ga je heterobloempjes plukken?
Als SCH ze plukt zijn ze even niet hetero, denk ik.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:30:04 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45250962
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.

Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
pi_45251032
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.

Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
Ik vind mezelf ook altijd erg leuk

Wie is LN?
pi_45251097
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook altijd erg leuk

Wie is LN?
LodewijkNapoleon
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:37:47 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45251233
quote:

[..]

Mag ik ze ook zien?
pi_45251571
quote:

[..]

Zeer waarschijnlijk de mijne.
Zonder twijfel.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:48:02 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45251641
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zonder twijfel.
Jij hebt ze gezien. Hoe hoog is mijn stapel?
pi_45251710
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij hebt ze gezien. Hoe hoog is mijn stapel?
En wie hield mij in het vizier?
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:53:37 #187
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45251861
quote:
Speltheorie, vrinden.
ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.
?Porque no te calles?
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:55:32 #188
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45251938
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:57:22 #189
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45252029
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mag ik ze ook zien?
Ik mag ze zelf niet eens zien!
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:57:57 #190
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45252057
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zonder twijfel.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:58:52 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45252106
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik mag ze zelf niet eens zien!
Unfair: je mag je AIVD-dossier wel opvragen, maar je notes niet!
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:00:55 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45252182
Gelukkig is het hier niet zo heel moeilijk om er op andere manieren aan te komen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:23:57 #193
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45253096
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
dat zul je dan ook niet aan een economische faculteit aantreffen, hooguit als vak met, jawel, een Engels boek.
?Porque no te calles?
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:30:58 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45255724
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig is het hier niet zo heel moeilijk om er op andere manieren aan te komen.
Mij helpen!
Ik wil ook zien!
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:39:39 #195
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45255991
quote:
Net het type waar ik altijd in trap.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_45256024
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
De Oostenrijkse school!
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:31:49 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45257558
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Net het type waar ik altijd in trap.
Gelijk poep!
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:33:04 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45257601
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

De Oostenrijkse school!
I'm Ayn Rand. I vill explayjn too yoo vy katitalism is ze blessing for ze vestern and eastern vorld.
pi_45257617
Gaan die gesprekken tijdens een meet ook zo
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:34:18 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45257633
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Gaan die gesprekken tijdens een meet ook zo
Dat lijkt me wel, ja.
Anders ben ik met een uurtje weer weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo