Ja eigenlijk wel. Maar ik hou niet van cafe's en uik drink niet....Dan liever de Burger King, schijn eigenlikj traditie te zijn...Ik ben eigenlijk te serieus voor cafe slow chat... Ik denk dat als mensen mij ontmoeten, dat ze me nadien veel aardiger vinden. In het echt ben ik ook veel aardiger dan hier. Maar ja, politiek is ook helemaal niet leuk. Nooit geweest trouwens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies.Als je daar überhaupt zin in hebt tenminste.
Zeker weten kan ook niet....Soms zit ik ook fout als het gaat om de beeldvorming en het resultaat na de ontmoeting....quote:Ik weet het van niemand zeker.
Misschien moet je daar nog maar eens héél goed over nadenken dan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom zou iemand zichzelf zo noemen? What's in the name......
Zeker wel. Hij was hier vroeger actiever, zijn meest opvallende periode lag overigens voordat ik hier actief werd. Ik heb aardig wat met hem besproken, over verschillende onderwerpen.quote:Ik weet niet of je zijn post wel eens leest.......
Kan je mij dat uitleggen waar dat voor staat. Tis mij niet gelukt om dat te achterhalen......Ik zal zelf ook ff googlen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij is tamelijk jong, althans dat maakte ik op uit zijn Cartman avatar.
Hoe kan je mij niet kennen?quote:Maar eerlijk gezegd kom jij me niet zo bekend voor, ik ben niet meer zo'n regelmatige POL-bezoeker vergeleken met tot een jaar terug. Zit jij in het linkse kamp, zwart-wit gezegd?
Het is toch wel apart dat je dat niet weet, ik vermoed dat jij daarom een stuk ouder bent dan Sickie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan je mij dat uitleggen waar dat voor staat. Tis mij niet gelukt om dat te achterhalen......Ik zal zelf ook ff googlen....
[..]
Ja, je werd net actief toen ik een stuk minder actief werd. Na een tijdje begint het toch een beetje te vervelen, herhaling van dezelfde discussies maar dan in een ander jasje, dezelfde argumenten etc.quote:Hoe kan je mij niet kennen?![]()
We hebben samen idd weinig uitgewisseld. Ik zit voornamelijk op POL. Ik ben politiek behoorlijk geinteresseerd. Ik zit af en toe ook op NWS. Zeker als het gaat om onderwerpen op het juridische en forensische -psychologisch vlak....(en zoek naar een antwoord als het gaat om het dillemma van de vrije wil bij verdachten tijdens het begaan v.e. delict....). Leuke discussies, zeker als het gaat om zeer ernstige misdrijven, waarin je vraagtekens kan zetten bij de vrije wil van een verdachte........Het is ook een grenswetenschap....
Ik zit vanaf mei 2006 hier op dit Forum....
Waar ik sta in het politieke spectrum......: iha links-conservatief....Maar zeker niet op alle onderwerpen. vb: ik vind dat er een deltaplan tegen de files moet komen: het wegennet moet zo ongeveer twee keer zo groot worden dan het nu is....
Het zou kunnen zijn dat ie chronisch ziek is..... Maar ja, ben in sommige mensen niet echt geinteresserd. Ik ben soms net een mens wat dat betreft....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je daar nog maar eens héél goed over nadenken dan.
Het woordje opvallend is intrigerend....quote:Zeker wel. Hij was hier vroeger actiever, zijn meest opvallende periode lag overigens voordat ik hier actief werd. Ik heb aardig wat met hem besproken, over verschillende onderwerpen.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet......Maar het kan ook zijn dat ik nu eenmaal niet overal op de hoogte ben.....Van sommige dingen ben ik juist weer wel goed op de hoogte. Ik ben erg selectief daarin....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is toch wel apart dat je dat niet weet, ik vermoed dat jij daarom een stuk ouder bent dan Sickie.
Ja, zoiets heb ik ook.......Soms geeft het mij energie en soms neemt het veel energie.......net als de zee die geeft en neemt......Soms zwaar te moede, zo van waarom eigenlijk.......quote:Ja, je werd net actief toen ik een stuk minder actief werd. Na een tijdje begint het toch een beetje te vervelen, herhaling van dezelfde discussies maar dan in een ander jasje, dezelfde argumenten etc.
![]()
Extreem-rechts dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
vb: ik vind dat er een deltaplan tegen de files moet komen: het wegennet moet zo ongeveer twee keer zo groot worden dan het nu is....
Vind je? Voor mij geven diens posts alleen een indruk van zijn intellect en z'n politieke standpunt. Mogelijk is het een hele aardige jongen, mogelijk is het een eikel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
Je doet wel wat naief sigme. Het is toch niet zo moeilijk om enkele conclusies te trekken. Zo'n type als Martijn_77 valt redelijk uit te tekenen aan de hand van zijn postgedrag.
ik ben lief.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef Monidique het volgende:
Nou allemaal even lief doen.
Dat schijn je aan de ballotagecommisie ESCHtGaaf te kunnen voorleggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Floripas het volgende:
Zal ik ook maar komen dan?
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat schijn je aan de EchtGaafSCHE ballotagecommisie te kunnen voorleggen.
Jullie zijn van naam veranderd. Lag beter in de markt, is ook literatuur over.quote:
Plicht en verbod. Klinkt als gedegen advies.quote:Ze is verplicht om te komen.![]()
Oh tuurlijk, hij kan nog best heel lief zijn maar daar ging het wat mij betreft niet over. EG geeft aan dat hij sommige mensen niet moet of echt niet hoeft te ontmoeten of niet interessant vindt op basis van hoe ze hier zijn. Daar voel ik wel in mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je? Voor mij geven diens posts alleen een indruk van zijn intellect en z'n politieke standpunt. Mogelijk is het een hele aardige jongen, mogelijk is het een eikel.
Het verschilt per persoon, waar diegene per post iets over onthult.
Waar is er nou geen literatuur over?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie zijn van naam veranderd. Lag beter in de markt, is ook literatuur over.
Ben ik ook voor. En ik ben ook degelijk.quote:Plicht en verbod. Klinkt als gedegen advies.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat schijn je aan de ballotagecommisie ESCHtGaaf te kunnen voorleggen.
superstrak plan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Mannen mailen hun foto en stats naar SCH, vrouwen naar EchtGaaf![]()
* zet profiel op 'man'quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Mannen mailen hun foto en stats naar SCH, vrouwen naar EchtGaaf![]()
Wat zei ik nou over standvastigheidquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel leuk om juist de weirdo's te zien hoor, du_ke en Harry, dat is allemaal wel okay maar ik ben juist benieuwd naar types als Lemmeb, wolffenstein enz.
Du_ke is intussen goedgekeurd, zeg ik als commisielid......Harry (wie?) ken ik niet....quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel leuk om juist de weirdo's te zien hoor, du_ke en Harry
Lemmeb is gereincarneerd hier??quote:, dat is allemaal wel okay maar ik ben juist benieuwd naar types als Lemmeb, wolffenstein enz.
Snorfquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_ke is intussen goedgekeurd, zeg ik als commisielid......Harry (wie?) ken ik niet....
[..]
Lemmeb is gereincarneerd hier??
Lijkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Snorf. Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegenquote:
Was iedereen maar lief...........dan was die comissie ook helemaal niet nodig....quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Lemmeb is een schaapje, een vriendelijk ventje. Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.
Lief is hij. Ik ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegen.
Waarom ben jij niet lief?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef Floripas het volgende:
Ik ben niet lief, Echtgaaf.
quote:Ik bijt halsslagaders door als waren het slagroomsoesjes.
Met dit weer binnen blijven dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kon: ik ben maar een mager ventje.......(ik weeg niet eens de helft, verre van dat)
Doe ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef freako het volgende:
[..]
Met dit weer binnen blijven dan!.
ik vind het wel knap hoeveel info je in een zin kwijt kan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een rabiaat hooghartig links kutwijf met homocidale neigingen.
Ik ben inderdaad aan het afvallenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Snorf. Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
Jij herforumleert wel vaker je posts.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:06 schreef Pracissor het volgende:
Ach, volgens sommige ben ik ook een extreem-rechtse zealot, in het echt valt het een beetje tegen.
Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.![]()
SCH heeft nog meer gen'e dan jij.![]()
Maar het zou grappig zijn als jij er ook bent, samen met Sigme moet dat toch een tegenwicht bieden t.o.v. mannelijke overheersing.![]()
Kom jij weleens in Hoffman?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeemquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
Goed zo. Laten we ze gaan uitbuiten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeemVoetballers ook trouwens
![]()
LOLquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.
Ik vond het wel schattig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
LOLja, ik dacht: laat ik het voor de verandering ook eens aanpakken zoals 'die anderen'. Maar op de één of andere manier werkt dat matennaaiers-klikspaan huilgedrag niet bij mij, ik heb er in elk geval nooit succes mee.
Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Floripas doet mij een beetje aan Wouke van Scherrenburg denken.......![]()
Hoe vind je het eten daar?quote:
Als wat?quote:
En wel vrolijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.
weet jedat zeker....ik geloof dat niet echt...quote:
Dan ben jij nog niet voldragen.......Heeft jou moeder een pc ingeslikt...quote:En ongeveer zeventig jaar ouder.
Ik zal het me (ex-)vriendinnetje zeggen.quote:
Lijkt ze nu op jou?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een peukje van me gebietst.
Dat was de beste dag uit mijn leven.
Over koken gebabbeld?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een peukje van me gebietst.
Dat was de beste dag uit mijn leven.
Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig.
Het had succes - ik heb nog steeds een dikke stapel notes.
Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, dit ik-kom-mits-jij-komt is een laffe strategie die nooit tot een optimale situatie zal leiden.
De Game Theory is in principe nogal eenvoudig, wanneer men het te breed gaat toepassen verliest het denk ik zijn waarde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
allemaal Game Theory mensen, buitengewoon leuk
en deze meneer is ook wel leuk : Bayes zal je ook aanspreken.......Was ook theoloog bmw..........quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
allemaal Game Theory mensen, buitengewoon leuk
Die MOET idd komen, in de dagen van weleer nog het meest mijn partner in crime.quote:
Ga je heterobloempjes plukken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind Lemmeb met avatar nog aantrekkelijker
Oke oke, ik zal mijn goede voornemen uitvoeren. Ik stuur 'm vanavond een mailtje. Vergeet niet me morgen even te vragen of ik dat echt gedaan heb.quote:
Als SCH ze plukt zijn ze even niet hetero, denk ik.quote:
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.
Ik vind mezelf ook altijd erg leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.
Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
LodewijkNapoleonquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook altijd erg leuk
Wie is LN?
Mag ik ze ook zien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.
Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
En wie hield mij in het vizier?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt ze gezien. Hoe hoog is mijn stapel?
ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Floripas het volgende:
Speltheorie, vrinden.
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.
Ik mag ze zelf niet eens zien!quote:
quote:
dat zul je dan ook niet aan een economische faculteit aantreffen, hooguit als vak met, jawel, een Engels boek.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
Mij helpen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig is het hier niet zo heel moeilijk om er op andere manieren aan te komen.
Net het type waar ik altijd in trap.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
De Oostenrijkse school!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
Gelijk poep!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net het type waar ik altijd in trap.![]()
I'm Ayn Rand. I vill explayjn too yoo vy katitalism is ze blessing for ze vestern and eastern vorld.quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Gaan die gesprekken tijdens een meet ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |