Weet nog niet.......quote:
Je laat me in de steek - met wie moet ik dan groene thee drinken?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef du_ke het volgende:
Onderhand weer op een zaterdag? Dan ben ik er niet. Nog los van m'n broer die dan waarschijnlijk z'n verjaardag viert.
Theequote:Op maandag 8 januari 2007 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laat me in de steek - met wie moet ik dan groene thee drinken?
Sorry maar ik ben niet ziek dus hoef ik geen thee te drinkenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een rechtse rakker he![]()
Linkse mensen zijn ziek volgens jou???quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet ziek dus hoef ik geen thee te drinken.
Mannen die theedrinken en geen homo zijn lijken me wel ziek jaquote:
Ik vind thee ook vies maar wilde me aan je aanpassen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mannen die theedrinken en geen homo zijn lijken me wel ziek ja.
Ik haak af.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
(of jaag ik nu teveel mensen weg?)
Ik zet je er voorlopig bijquote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
Thee, het godensap.
10 feb moet lukken voor mij. (of jaag ik nu teveel mensen weg?)
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef Autodidact het volgende:
Zet mij d'r ook maar bij. Ik kijk terzijnertijd wel naar de prioriteiten.
Nu durf ik niet meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
Thee, het godensap.
10 feb moet lukken voor mij. (of jaag ik nu teveel mensen weg?)
Als je maar komt ouwe verstopper.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef Aoristus het volgende:
zet mij er maar pro forma bij, ik probeer Pberends nog even met angst en geweldprikkels op die lijst te krijgen
10 februari? Da's over een maand!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik haak ook af. De 10e is een beetje te kort dag. Veel plezier nog.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
De meest interessante mensen haken af....![]()
Dat is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef Slevin het volgende:
Dan is daar vast een reden voor Jullie zijn niet interesant genoeg, of ze hebben al een gangbang
Ach, als ik m'n best doe kan ik vast wel van 't zomer een keer een minimeet met pmb organiseren op een terras op de Grote Markt. Tenslotte wonen we vlak bij elkaar. Kan du_ke ook een pilsje meepikken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Maw Sigme: dat is een dubbele voorwaardelijke kans () ik vrees voor je dat je het kan schudden met dat treinreisje met PMB....
En dan mag Rock ook komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, als ik m'n best doe kan ik vast wel van 't zomer een keer een minimeet met pmb organiseren op een terras op de Grote Markt. Tenslotte wonen we vlak bij elkaar. Kan du_ke ook een pilsje meepikken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik zie net die Lemmeb weer posten, en dan denk ik: waarom zou ik in vredesnaam op een zaterdagmiddag met zo'n idioot in een kroeg gaan zitten. Nee dus!
Tsk, en jij bood ooit nog aan een goed woordje voor "die idioot" te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik zie net die Lemmeb weer posten, en dan denk ik: waarom zou ik in vredesnaam op een zaterdagmiddag met zo'n idioot in een kroeg gaan zitten. Nee dus!
Nee, ik ben niet zo rechtlijnig gelukkigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, en jij bood ooit nog aan een goed woordje voor "die idioot" te doen.
Erg standvastig ben je niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Jammer voor je, dat je niet zo gelukkig bent. Probeer eens wat meer loyaal te zijn aan je eigen keuzes, en die wat zorgvuldiger te maken, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo rechtlijnig gelukkig
Wel grappig, dat beeld dat verdraaide dat sommige mensen van me hebben. Eigenlijk zou ik juist niet moeten komen, alleen maar om dat beeld in stand te houden. Als iedereen me daadwerkelijk gezien en gesproken heeft, kan ik het waarschijnlijk echt niet meer máken om hier een beetje de "idioot" uit te hangen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Je laat je toch niet door SCH weghouden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wel grappig, dat beeld dat verdraaide dat sommige mensen van me hebben. Eigenlijk zou ik juist niet moeten komen, alleen maar om dat beeld in stand te houden. Als iedereen me daadwerkelijk gezien en gesproken heeft, kan ik het waarschijnlijk echt niet meer máken om hier een beetje de "idioot" uit te hangen!
Lijkt mij heel leuk. Ook met Du_ke daarbij....(wel duur in de pilsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, als ik m'n best doe kan ik vast wel van 't zomer een keer een minimeet met pmb organiseren op een terras op de Grote Markt. Tenslotte wonen we vlak bij elkaar. Kan du_ke ook een pilsje meepikken.
Uiteraard! En iedereen die er een treinreisje voor over heeft is ook welkom.quote:
"Misschien" heb ik gezegd!quote:
Ik zal niet nalaten het wat zwaar aan te zettenquote:
Nou da's volgens mij toch meer een rechtse eigenschap!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal niet nalaten het wat zwaar aan te zetten. Lekker links: geef me een vinger en ik neem de hele hand
.
Zullen we elkaar dan maar geen hand geven, ter begroeting?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou da's volgens mij toch meer een rechtse eigenschap!![]()
Same for me. Maar ga je in het echt ook van die rare dingen over het RIAGG zeggen, puistekop met brilletje van mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wel grappig, dat beeld dat verdraaide dat sommige mensen van me hebben. Eigenlijk zou ik juist niet moeten komen, alleen maar om dat beeld in stand te houden. Als iedereen me daadwerkelijk gezien en gesproken heeft, kan ik het waarschijnlijk echt niet meer máken om hier een beetje de "idioot" uit te hangen!
1. Ik houd niet van bierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
Bovendien, SCH komt niet (en was sowieso niet echt van plan te komen), dus SCH zal zijn beeld van niemand bij hoeven stellen. Waarom zou hij eigenlijk liever niet komen?
Ow nee, niet wéér!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
7. Ik ben verliefd op Lemmeb
Hejje dat boek van mij nou al eens uit?quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hejje dat boek van mij nou al eens uit?
Nah, heeft geen haast, ik heb het al wel uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je het terug? Je zegt het maar!
Mooi, dan neem ik wat zware jongens mee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:07 schreef rood_verzet het volgende:
Heh, ik heb de antifa al ingelicht
Ik heb geen mail van je gehad hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:07 schreef rood_verzet het volgende:
Heh, ik heb de antifa al ingelicht
(kzie deze post nu pasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Same for me. Maar ga je in het echt ook van die rare dingen over het RIAGG zeggen, puistekop met brilletje van me
Sigme telt anders wel voor 20 hoor...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:53 schreef Pracissor het volgende:
Toch typisch dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn, ookal compenseert SCH dit enigzins, zijn vrouwen dan toch minder in politiek geinteresseerd?
Waarschijnlijk ben ik weer de enige echte vent in het gezelschapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:53 schreef Pracissor het volgende:
Toch typisch dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn, ookal compenseert SCH dit enigzins
een klassiek prisoners-dillema met als Nash equilibrium Niet komen - Niet komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.![]()
Heel, heel, heeeel misschien komt PMB_RUG wel, als ik kom. Dat is heel grappig![]()
Heel, heel, heeeel mischien komt Echtgaaf ook, als PMB_RUG komt... Dat is ook heel grappig..![]()
![]()
Hoe groot is statistisch gezien de kans (a-priori) dat zowel PMB_RUG en EchtGaaf komen...![]()
Maw Sigme: dat is een dubbele voorwaardelijke kans () ik vrees voor je dat je het kan schudden met dat treinreisje met PMB....
Hulde. Ik ben trots op mensen als jij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
een klassiek prisoners-dillema met als Nash equilibrium Niet komen - Niet komen.
alleen met coordinatie zouden we naar Komen - Komen kunnen.
Juist, dit ik-kom-mits-jij-komt is een laffe strategie die nooit tot een optimale situatie zal leiden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
een klassiek prisoners-dillema met als Nash equilibrium Niet komen - Niet komen.
alleen met coordinatie zouden we naar Komen - Komen kunnen.
Waarom,quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, dit ik-kom-mits-jij-komt is een laffe strategie die nooit tot een optimale situatie zal leiden.
Ik doel ergens anders op.quote:
ow........ik ben niet zo scherp vandaag. Sorry.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doel ergens anders op.
Bij welke categorie hoor ik?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, een heleboel mensen vind ik gewoon niet interessant...een doodenkeling die ik zeker wel de moeite waard vind om te ontmoeten : pmb (Reya, Du_ke en HenriO)....
En er zijn ook mensen (teveel helaas) waar ik liever met een hele grote boog om heen loop en mogelijk ook komen........
Doe dan gelijk even een lijstje, EchtGaaf. Wie ontloop je liever?quote:
Best wel lachwekkend dat je hoe mensen in het echte leven zijn gelijktrekt met een identiteitje op internet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom,
Pmb kan toch speciaal voor mij komen als hij dat wilt, net zo goed dat ik speciaal voor pmb kan komen....Is toch niks mis mee.....![]()
Tja, een heleboel mensen vind ik gewoon niet interessant...een doodenkeling die ik zeker wel de moeite waard vind om te ontmoeten : pmb (Reya, Du_ke en HenriO)....
En er zijn ook mensen (teveel helaas) waar ik liever met een hele grote boog om heen loop en mogelijk ook komen........
Nou laten we het maar een beetje prudent houden. Een beetje aardig zijn, toch?!?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe dan gelijk even een lijstje, EchtGaaf. Wie ontloop je liever?
Toch haal je wel verrekt veel informatie uit de posts.......Er zijn wel degelijk constante factoren uit te halen. Stiekem doe ik dat wel...Je kan idd niet vanuit 1 postje conclusies trekken maar na een aanta; posten zijn patronen voor mij echt wel duidelijk......En wie je mag of niet...Net zoals in het gewone echte leven...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Best wel lachwekkend dat je hoe mensen in het echte leven zijn gelijktrekt met een identiteitje op internet.
Je hebt een ziek idee over Sickie. Wat meer zegt over jou dan over hem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar van sommigen weet je het echt zeker....postief of negatief. Zo'n Sickie bijvoorbeeld, wil ik niet eens ontmoeten, al krijg ik ¤1000 toe....
Precies.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch meen ik wel degelijk karaktertrekken te kunnen uithalen uit iemands reacties. Je heb wel gelijk dat in het echt iemand behoorlijk mee of tegen kan vallen.......Dat maakt een ontmoeting eigen best interessant.....
Ik weet het van niemand zeker.quote:Maar van sommigen weet je het echt zeker....postief of negatief. Zo'n Sickie bijvoorbeeld, wil ik niet eens ontmoeten, al krijg ik ¤1000 toe....
Volgens mij is het een sjagarijn van 95 die zijn laatste dagen aan het slijten is....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt een ziek idee over Sickie. Wat meer zegt over jou dan over hem.
Hij is tamelijk jong, althans dat maakte ik op uit zijn Cartman avatar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij is het een sjagarijn van 95 die zijn laatste dagen aan het slijten is....
Maar dan ben ik vast niet de enige. Waarom zou iemand zichzelf zo noemen? What's in the name......
Ik weet niet of je zijn post wel eens leest.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |