Weet nog niet.......quote:
Je laat me in de steek - met wie moet ik dan groene thee drinken?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef du_ke het volgende:
Onderhand weer op een zaterdag? Dan ben ik er niet. Nog los van m'n broer die dan waarschijnlijk z'n verjaardag viert.
Theequote:Op maandag 8 januari 2007 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laat me in de steek - met wie moet ik dan groene thee drinken?
Sorry maar ik ben niet ziek dus hoef ik geen thee te drinkenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een rechtse rakker he![]()
Linkse mensen zijn ziek volgens jou???quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet ziek dus hoef ik geen thee te drinken.
Mannen die theedrinken en geen homo zijn lijken me wel ziek jaquote:
Ik vind thee ook vies maar wilde me aan je aanpassen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mannen die theedrinken en geen homo zijn lijken me wel ziek ja.
Ik haak af.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
(of jaag ik nu teveel mensen weg?)
Ik zet je er voorlopig bijquote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
Thee, het godensap.
10 feb moet lukken voor mij. (of jaag ik nu teveel mensen weg?)
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef Autodidact het volgende:
Zet mij d'r ook maar bij. Ik kijk terzijnertijd wel naar de prioriteiten.
Nu durf ik niet meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Sidekick het volgende:
Thee, het godensap.
10 feb moet lukken voor mij. (of jaag ik nu teveel mensen weg?)
Als je maar komt ouwe verstopper.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef Aoristus het volgende:
zet mij er maar pro forma bij, ik probeer Pberends nog even met angst en geweldprikkels op die lijst te krijgen
10 februari? Da's over een maand!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik haak ook af. De 10e is een beetje te kort dag. Veel plezier nog.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
De meest interessante mensen haken af....![]()
Dat is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef Slevin het volgende:
Dan is daar vast een reden voor Jullie zijn niet interesant genoeg, of ze hebben al een gangbang
Ach, als ik m'n best doe kan ik vast wel van 't zomer een keer een minimeet met pmb organiseren op een terras op de Grote Markt. Tenslotte wonen we vlak bij elkaar. Kan du_ke ook een pilsje meepikken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Maw Sigme: dat is een dubbele voorwaardelijke kans () ik vrees voor je dat je het kan schudden met dat treinreisje met PMB....
En dan mag Rock ook komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, als ik m'n best doe kan ik vast wel van 't zomer een keer een minimeet met pmb organiseren op een terras op de Grote Markt. Tenslotte wonen we vlak bij elkaar. Kan du_ke ook een pilsje meepikken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik zie net die Lemmeb weer posten, en dan denk ik: waarom zou ik in vredesnaam op een zaterdagmiddag met zo'n idioot in een kroeg gaan zitten. Nee dus!
Tsk, en jij bood ooit nog aan een goed woordje voor "die idioot" te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik zie net die Lemmeb weer posten, en dan denk ik: waarom zou ik in vredesnaam op een zaterdagmiddag met zo'n idioot in een kroeg gaan zitten. Nee dus!
Nee, ik ben niet zo rechtlijnig gelukkigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, en jij bood ooit nog aan een goed woordje voor "die idioot" te doen.
Erg standvastig ben je niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Jammer voor je, dat je niet zo gelukkig bent. Probeer eens wat meer loyaal te zijn aan je eigen keuzes, en die wat zorgvuldiger te maken, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo rechtlijnig gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |