Ik vond het wel schattig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
LOLja, ik dacht: laat ik het voor de verandering ook eens aanpakken zoals 'die anderen'. Maar op de één of andere manier werkt dat matennaaiers-klikspaan huilgedrag niet bij mij, ik heb er in elk geval nooit succes mee.
Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Floripas doet mij een beetje aan Wouke van Scherrenburg denken.......![]()
Hoe vind je het eten daar?quote:
Als wat?quote:
En wel vrolijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wouke is VVD'er. En ongeveer zeventig jaar ouder.
weet jedat zeker....ik geloof dat niet echt...quote:
Dan ben jij nog niet voldragen.......Heeft jou moeder een pc ingeslikt...quote:En ongeveer zeventig jaar ouder.
Ik zal het me (ex-)vriendinnetje zeggen.quote:
Lijkt ze nu op jou?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een peukje van me gebietst.
Dat was de beste dag uit mijn leven.
Over koken gebabbeld?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een peukje van me gebietst.
Dat was de beste dag uit mijn leven.
Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig.
Het had succes - ik heb nog steeds een dikke stapel notes.
Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan heb je mijn notes zeker nog nooit gezien?
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, dit ik-kom-mits-jij-komt is een laffe strategie die nooit tot een optimale situatie zal leiden.
De Game Theory is in principe nogal eenvoudig, wanneer men het te breed gaat toepassen verliest het denk ik zijn waarde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
allemaal Game Theory mensen, buitengewoon leuk
en deze meneer is ook wel leuk : Bayes zal je ook aanspreken.......Was ook theoloog bmw..........quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Nee, het is een rationele voorwaarde, want zonder die voorwaarde is het nut van de 'kom' optie te laag. Dan is het irrationeel om sowieso te komen TENZIJ jij ervan bent overtuigd dat die ander door jouw signaal van sowieso komen ook gaat komen.
allemaal Game Theory mensen, buitengewoon leuk
Die MOET idd komen, in de dagen van weleer nog het meest mijn partner in crime.quote:
Ga je heterobloempjes plukken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind Lemmeb met avatar nog aantrekkelijker
Oke oke, ik zal mijn goede voornemen uitvoeren. Ik stuur 'm vanavond een mailtje. Vergeet niet me morgen even te vragen of ik dat echt gedaan heb.quote:
Als SCH ze plukt zijn ze even niet hetero, denk ik.quote:
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nope - nog nooit. Ik weet niet wiens stapel hoger is, hoor.
Ik vind mezelf ook altijd erg leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.
Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
LodewijkNapoleonquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook altijd erg leuk
Wie is LN?
Mag ik ze ook zien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de mijne. Veel van mijn notes komen namelijk uit heel andere subfora, met name R&P, F&F en SEX.
Ik heb ze een paar maanden terug nog eens doorgelezen. Hoe fout het ook is om om je eigen grappen te lachen, ik lag meteen weer dubbel.
En wie hield mij in het vizier?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt ze gezien. Hoe hoog is mijn stapel?
ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:00 schreef Floripas het volgende:
Speltheorie, vrinden.
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ware het niet dat economie een wetenschap is die zich compleet in het Engels afspeelt. Game Theory dus.
Ik mag ze zelf niet eens zien!quote:
quote:
dat zul je dan ook niet aan een economische faculteit aantreffen, hooguit als vak met, jawel, een Engels boek.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
Mij helpen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig is het hier niet zo heel moeilijk om er op andere manieren aan te komen.
Net het type waar ik altijd in trap.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een rabiaat hooghartig links kutwijf met homocidale neigingen.
De Oostenrijkse school!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
Wat een onzin. Als jij geen Duits leest, heb je een probleem als je de economische filosofie wilt bestuderen.
Gelijk poep!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Net het type waar ik altijd in trap.![]()
I'm Ayn Rand. I vill explayjn too yoo vy katitalism is ze blessing for ze vestern and eastern vorld.quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Gaan die gesprekken tijdens een meet ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |