Lijkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Snorf. Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegenquote:
Was iedereen maar lief...........dan was die comissie ook helemaal niet nodig....quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Lemmeb is een schaapje, een vriendelijk ventje. Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.
Lief is hij. Ik ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, in het echt kon je nog wel eens 150 kg blijken te wegen.
Waarom ben jij niet lief?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef Floripas het volgende:
Ik ben niet lief, Echtgaaf.
quote:Ik bijt halsslagaders door als waren het slagroomsoesjes.
Met dit weer binnen blijven dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kon: ik ben maar een mager ventje.......(ik weeg niet eens de helft, verre van dat)
Doe ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef freako het volgende:
[..]
Met dit weer binnen blijven dan!.
ik vind het wel knap hoeveel info je in een zin kwijt kan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een rabiaat hooghartig links kutwijf met homocidale neigingen.
Ik ben inderdaad aan het afvallenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Snorf. Hiermee lijkt me het gewicht van de commissie wel weer afdoende weggezweefd..
Jij herforumleert wel vaker je posts.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een rabiaat hooghartig links kutwijf met homocidale neigingen.
Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:06 schreef Pracissor het volgende:
Ach, volgens sommige ben ik ook een extreem-rechtse zealot, in het echt valt het een beetje tegen.
Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ik ben nog erger in het echt. Het is dat ik aardig kan pijpen, anders was ik allang geostraceerd.
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik schep niet op over mij seksuele kunnen.![]()
SCH heeft nog meer gen'e dan jij.![]()
Maar het zou grappig zijn als jij er ook bent, samen met Sigme moet dat toch een tegenwicht bieden t.o.v. mannelijke overheersing.![]()
Kom jij weleens in Hoffman?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeemquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een gegeen moment een taxi neem met sigme en SCH en voetballers ga versieren.
Goed zo. Laten we ze gaan uitbuiten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Taxi's zijn onderdeel van het kapitalistische systeemVoetballers ook trouwens
![]()
LOLquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Floripas het volgende:
Wel aan de overkant klagen over censuur, maar het eerste dat hij deed toen hij terugkwam was huilend naar een mod rennen om iets dat ik had gezegd - en het was niet eens echt grof ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |