quote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef Sugar het volgende:
Hihi, dat is grappig. Leuk om hem weer eens te zien, Babyfeet!
Ik moet nog één foto doen, hoor.
Ik vind het zo lief hoe ondeugend hij hier lacht!![]()
Last heb ik er niet van, nee. Maar wel soms ook de indruk dat hij veel te laag hangt als hij ff in gebruik is zonder te wassen. Ik heb ook nog eentje een maatje kleiner maar daarbij hangt Fons echt bijna voor mijn hoofd en die lijkt me dus echt wel te klein, daarom dat we ons een medium gekocht hebben nu. Blijkbaar zit er wel erg veel verschil tussen die twee maten...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef owlet het volgende:
BM, krijg je geen last van je rug joh, met die draagdoek zo laag? Over het algemeen kan je het kindje het beste boven je navel dragen, dan is het gewicht zo verdeeld dat het het minste je rug belastAls je makkelijk een kusje op zijn bol kan geven zit het goed
![]()
Deze foto is echt ZO LIEF!quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:42 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit, volgens mij heeft Max elke dag lol of niet?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:28 schreef pluisje het volgende:
Volgens mij is kleine Tobias net zo'n vrolijk mannetje als grote Tobias
kDenk dat het vooral het perspectief van die foto is.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef bixister het volgende:
fons wat heb je al een grote schoenen!of lijkt dat maar zo op de foto. je bent een heerlijk binkie. ook erg lief die twee van jullie samen bassmiss!
Yep Lodger doek! Geweldig ding, ik gebruik hem overal voor (kinderwagen, wiegje, box en op de grond). Ze voelt zich lekker geborgen daarin. Een aanrader!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Neuk het volgende:Duidelijk heel blij met elkaar.
(mooie doek ook! Lodger?)
Was het in de uitverkoop of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef moussy het volgende:
heeft zeker nog niet genoeg verband...
Dat zou wat zijn! Maar is Rens dan niet al veel te oud?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Maria en Renzell, over een jaar of 25 verwachten we van jullie een Fokbaby, ok?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn! Maar is Rens dan niet al veel te oud?![]()
Wat een mooie foto's van Simon zeg. En gewoon doen hoor in FOT, kun je veel van leren.
Ik moest zelf gapen toen ik die foto zag! Wat een schatjequote:
Zit je te F5'en ?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef sjak het volgende:
Wat een lekker ventje zeg, en wat heeft hij veel haar
Wat leuk dat je om foto's vraagt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef reese.com het volgende:
Spuug waar blijven die van jou? Is al veels te lang geleden hoor.
Dat stel van jou ziet er echt altijd gelukkig uit, he!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je om foto's vraagt!Ik had afgelopen weekend foto's gemaakt tijdens een boswandeling, maar door het donkere weer zijn ze jammergenoeg erg onscherp geworden. Ik heb er nog wel eentje van oudjaarsdag, gourmetten:
[afbeelding]
Pieken en dalen, Bass-Missquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat stel van jou ziet er echt altijd gelukkig uit, he!
Ja, doe es!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:32 schreef owlet het volgende:
Simon!! Wat een prachtig jongetje naast een moooooie teckel! * owlet errug teckelfan is, en vooral ruwhaartjes...
Ik zal eens een foto maken van Ronja met Saar, onze dwerg ruwhaar.
Oef.. dat wordt vechten... Het overbuurjongetje heeft ook al een oogje op Mahre.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef lcicle het volgende:
Merlijn hier vraag naar het telefoonnummer van Mahre..
ik vraag ook regelmatig om foto's... ben blij dat iemand anders het nu eens doet (ik voel me zo opdringerig andersquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je om foto's vraagt!Ik had afgelopen weekend foto's gemaakt tijdens een boswandeling, maar door het donkere weer zijn ze jammergenoeg erg onscherp geworden. Ik heb er nog wel eentje van oudjaarsdag, gourmetten:
[afbeelding]
Ik heb een betere maar die staan die niet meer online, maar op de pc waar ik nu niet op kan ivm geen windows meer en hij werkt niet super meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Thijsuiterst serieus hoofdje erbij hihi! Hij lijkt op die foto inderdaad wel op Ive!
Ik heb zo'n grote tafel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij zo'n grote tafel of had je het gourmettoestel ergens anders staan
Drie is fantastisch! Het is wel veel drukker dan ik vantevoren had gedacht (ik dacht dat ik een derde er zo 'even bij' zou doen dus Troel, deze ervaringsdeskundige wist ook niet vantevoren dat het zó zou zijn ) maar het is het allemaal driedubbel waard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:04 schreef dutchie het volgende:
Spuug, jij brengt me telkens aan het twijfelen of ik er toch niet 3 wil.Ik sluit me aan bij BM, jullie lijken wel altijd lol te hebben. Leuk hoor!
Toen ik die foto postte wist ik dat Ive daarop heel erg op 1 van de fokkindjes lijkt, maar ik wist even niet meer welke. Maar het is dus Thijs!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef _Bar_ het volgende:
[afbeelding]
Ive kereltje wat lijk jij op sommige foto's toch op Thijs zeg
Ik kan nu niet zo snel vergelijkings foto vinden zodra ik die heb post ik hem eronder, maar zal pas na het weekend worden.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef lcicle het volgende:
Merlijn hier vraag naar het telefoonnummer van Mahre..
Ja papa en mama hebben het druk joh,en ik word al bijna 2 over een maandje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
hey sanne, dat is lang geleden
je bent gegroeid
Pssst, nu slaapt ze ook... Moet jij ook niet naar bed?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Jamaar ik bel steeds maar je neemt niet ohop![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Thanks.. Ja foto van ons 3en zit in mijn foto boek..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef linda856763 het volgende:
Hij lijkt op jou, Draaijer! (zag laatst een foto van je gezinnetje)
Hoi bixister ja alles gaat goed met Sanne ze is al echt een deugenietje aan het worden,ze begint nu ook al een beetje met 2 woorden te spreken lache joh. Verder is het gewoon genieten van de kleine meid,ze is helemaal weg van Jan Smit zijn cd is bijna grijs gedraaid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef bixister het volgende:
hihi!
en sanne (inderdaad gegroeid zeg!), wat heb je een mooie stoel! ook alweer bijna 2, wat gaat het hard he edje! alles goed met haar?
Sanne heeft ook de neiging af en toe de telefoons te pakken en te gaan bellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Super leuke fotoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Meimeltje het volgende:
Merlijn en Mahre volgens mij zijn jullie een perfect koppel![]()
Nog iemand op zoek naar een vriendje?
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:26 schreef Noli. het volgende:
Die Merlijn - [afbeelding] - Mahre foto's..![]()
[afbeelding]-Bo op zwemles. Bo helemaalmeid!
![]()
Echt geweldig geschreven Jessie. Oh, en Janneke die stiekum de ontbijtkoek opeet![]()
![]()
Draaijer, wacht maar. Je zult het niet geloven hoe snel Mauritz straks op die stoeltjes zit!![]()
Demi.. [afbeelding]
Ik kan het soms gewoon niet geloven dat je maar een heel klein beetje ouder bent dan Hanne.. Je bent/lijkt al zo groot!
ow, eigenlijk een hele goeie tip dusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef lcicle het volgende:
Belana, ik probeer altijd een evenwichtige compositie te maken zodat je oog rustiger naar een foto kijktBij de bovenkant van het hoofd zit daarvoor vaak teveel loze ruimte, als je closeup portretjes maakt.
Kruidvat! Ze hheft er drie gekregen, een jongen (rooie ruud) en twee meisjes, een met een jurk en een met een broek (eigenhandig door mijn zusje omgekleed in de winkelquote:Op maandag 15 januari 2007 08:37 schreef leentje2907 het volgende:
En Emma wat heb jij mooie poppen!!
waarom heb ik die nou niet gezien.....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef Jelief het volgende:
[..]
Kruidvat! Ze hheft er drie gekregen, een jongen (rooie ruud) en twee meisjes, een met een jurk en een met een broek (eigenhandig door mijn zusje omgekleed in de winkel)
Die jurk van Maria is geweldig!
ik neem hem even mee naar het bankje..quote:Op maandag 15 januari 2007 10:53 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
waarom heb ik die nou niet gezien.....![]()
is dat lang geleden?
* Tazz wacht op de volgende foto dat Jetske alle rompers aan heeftquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef sjak het volgende:
Even een kopietje hier voor alle lieve meesparende mama's: zo ziet een stapel van 156 rompers eruit:
[afbeelding]
dat kontje is zo lief in maillotjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef Neuk het volgende:
hihi die rompertjesDie gaan helemaal nowhere! Want ze liggen zo lekker
En Romme!!Wat een mooi kuiltje in de kin!
![]()
En die maillot van Arwen op dat 4e plaatjeAlleen daarom wil ik toch wel stiekem een meisje derbij
OMG wtf zeg ik nu?
Overal is een mouw... uh maillot aan te passenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:18 schreef Jelief het volgende:
![]()
Jongentjes kunnen ookbest een stoere maillot aan hoor,onder het mom van lekker warm de winter door
Ik weet niet of je recent nog foto's van arnold heb gezienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef reese.com het volgende:
Je bent dus toch niet echt arnie? Daar gaat mijn illussie. Nee zonder dollen want een lief plaatje zeg. En die snoet van Saskia is ook al zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |