Was het in de uitverkoop of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef moussy het volgende:
heeft zeker nog niet genoeg verband...
Dat zou wat zijn! Maar is Rens dan niet al veel te oud?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Maria en Renzell, over een jaar of 25 verwachten we van jullie een Fokbaby, ok?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn! Maar is Rens dan niet al veel te oud?![]()
Wat een mooie foto's van Simon zeg. En gewoon doen hoor in FOT, kun je veel van leren.
Ik moest zelf gapen toen ik die foto zag! Wat een schatjequote:
Zit je te F5'en ?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef sjak het volgende:
Wat een lekker ventje zeg, en wat heeft hij veel haar
Wat leuk dat je om foto's vraagt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef reese.com het volgende:
Spuug waar blijven die van jou? Is al veels te lang geleden hoor.
Dat stel van jou ziet er echt altijd gelukkig uit, he!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je om foto's vraagt!Ik had afgelopen weekend foto's gemaakt tijdens een boswandeling, maar door het donkere weer zijn ze jammergenoeg erg onscherp geworden. Ik heb er nog wel eentje van oudjaarsdag, gourmetten:
[afbeelding]
Pieken en dalen, Bass-Missquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat stel van jou ziet er echt altijd gelukkig uit, he!
Ja, doe es!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:32 schreef owlet het volgende:
Simon!! Wat een prachtig jongetje naast een moooooie teckel! * owlet errug teckelfan is, en vooral ruwhaartjes...
Ik zal eens een foto maken van Ronja met Saar, onze dwerg ruwhaar.
Oef.. dat wordt vechten... Het overbuurjongetje heeft ook al een oogje op Mahre.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef lcicle het volgende:
Merlijn hier vraag naar het telefoonnummer van Mahre..
ik vraag ook regelmatig om foto's... ben blij dat iemand anders het nu eens doet (ik voel me zo opdringerig andersquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je om foto's vraagt!Ik had afgelopen weekend foto's gemaakt tijdens een boswandeling, maar door het donkere weer zijn ze jammergenoeg erg onscherp geworden. Ik heb er nog wel eentje van oudjaarsdag, gourmetten:
[afbeelding]
Ik heb een betere maar die staan die niet meer online, maar op de pc waar ik nu niet op kan ivm geen windows meer en hij werkt niet super meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Thijsuiterst serieus hoofdje erbij hihi! Hij lijkt op die foto inderdaad wel op Ive!
Ik heb zo'n grote tafel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij zo'n grote tafel of had je het gourmettoestel ergens anders staan
Drie is fantastisch! Het is wel veel drukker dan ik vantevoren had gedacht (ik dacht dat ik een derde er zo 'even bij' zou doen dus Troel, deze ervaringsdeskundige wist ook niet vantevoren dat het zó zou zijn ) maar het is het allemaal driedubbel waard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:04 schreef dutchie het volgende:
Spuug, jij brengt me telkens aan het twijfelen of ik er toch niet 3 wil.Ik sluit me aan bij BM, jullie lijken wel altijd lol te hebben. Leuk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |