Kruidvat! Ze hheft er drie gekregen, een jongen (rooie ruud) en twee meisjes, een met een jurk en een met een broek (eigenhandig door mijn zusje omgekleed in de winkelquote:Op maandag 15 januari 2007 08:37 schreef leentje2907 het volgende:
En Emma wat heb jij mooie poppen!!
waarom heb ik die nou niet gezien.....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef Jelief het volgende:
[..]
Kruidvat! Ze hheft er drie gekregen, een jongen (rooie ruud) en twee meisjes, een met een jurk en een met een broek (eigenhandig door mijn zusje omgekleed in de winkel)
Die jurk van Maria is geweldig!
ik neem hem even mee naar het bankje..quote:Op maandag 15 januari 2007 10:53 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
waarom heb ik die nou niet gezien.....![]()
is dat lang geleden?
* Tazz wacht op de volgende foto dat Jetske alle rompers aan heeftquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef sjak het volgende:
Even een kopietje hier voor alle lieve meesparende mama's: zo ziet een stapel van 156 rompers eruit:
[afbeelding]
dat kontje is zo lief in maillotjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef Neuk het volgende:
hihi die rompertjesDie gaan helemaal nowhere! Want ze liggen zo lekker
En Romme!!Wat een mooi kuiltje in de kin!
![]()
En die maillot van Arwen op dat 4e plaatjeAlleen daarom wil ik toch wel stiekem een meisje derbij
OMG wtf zeg ik nu?
Overal is een mouw... uh maillot aan te passenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:18 schreef Jelief het volgende:
![]()
Jongentjes kunnen ookbest een stoere maillot aan hoor,onder het mom van lekker warm de winter door
Ik weet niet of je recent nog foto's van arnold heb gezienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef reese.com het volgende:
Je bent dus toch niet echt arnie? Daar gaat mijn illussie. Nee zonder dollen want een lief plaatje zeg. En die snoet van Saskia is ook al zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |