Toen ik die foto postte wist ik dat Ive daarop heel erg op 1 van de fokkindjes lijkt, maar ik wist even niet meer welke. Maar het is dus Thijs!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef _Bar_ het volgende:
[afbeelding]
Ive kereltje wat lijk jij op sommige foto's toch op Thijs zeg
Ik kan nu niet zo snel vergelijkings foto vinden zodra ik die heb post ik hem eronder, maar zal pas na het weekend worden.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef lcicle het volgende:
Merlijn hier vraag naar het telefoonnummer van Mahre..
Ja papa en mama hebben het druk joh,en ik word al bijna 2 over een maandje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
hey sanne, dat is lang geleden
je bent gegroeid
Pssst, nu slaapt ze ook... Moet jij ook niet naar bed?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Jamaar ik bel steeds maar je neemt niet ohop![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Thanks.. Ja foto van ons 3en zit in mijn foto boek..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef linda856763 het volgende:
Hij lijkt op jou, Draaijer! (zag laatst een foto van je gezinnetje)
Hoi bixister ja alles gaat goed met Sanne ze is al echt een deugenietje aan het worden,ze begint nu ook al een beetje met 2 woorden te spreken lache joh. Verder is het gewoon genieten van de kleine meid,ze is helemaal weg van Jan Smit zijn cd is bijna grijs gedraaid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef bixister het volgende:
hihi!
en sanne (inderdaad gegroeid zeg!), wat heb je een mooie stoel! ook alweer bijna 2, wat gaat het hard he edje! alles goed met haar?
Sanne heeft ook de neiging af en toe de telefoons te pakken en te gaan bellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Super leuke fotoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Meimeltje het volgende:
Merlijn en Mahre volgens mij zijn jullie een perfect koppel![]()
Nog iemand op zoek naar een vriendje?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |