abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45289407
haha inderdaad sugar (en jessie), zo'n bekkie kan jans ook trekken.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:42:03 #202
108648 cattie
lieve moeder
pi_45292589
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef _Bar_ het volgende:
[afbeelding]

Ive kereltje wat lijk jij op sommige foto's toch op Thijs zeg
Ik kan nu niet zo snel vergelijkings foto vinden zodra ik die heb post ik hem eronder, maar zal pas na het weekend worden.
Toen ik die foto postte wist ik dat Ive daarop heel erg op 1 van de fokkindjes lijkt, maar ik wist even niet meer welke. Maar het is dus Thijs!
Ive is nu echt een mannetje aan het worden, het baby-achtige gaat er snel vanaf.

Tijn, wat een lief klein babietje ben je nog!

Spuuglokje, wat heb je een heerlijk stel!

Sara, lekker aan het spelen met de beer.

ML, Myrddin lijkt echt op jou zeg ! Ik heb jammergenoeg niet zoveel (goede) babyfoto's van mezelf en mijn man heeft er nog minder.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:38:00 #203
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_45293838
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef lcicle het volgende:
Merlijn hier vraag naar het telefoonnummer van Mahre..

Merlijn, Mahre kan niet wachten tot je belt.......
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:50:58 #204
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45294203
Hier weer even een paar foto`s van Sanne.

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 19:58:19 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45294433
hey sanne, dat is lang geleden
je bent gegroeid
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:03:23 #206
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45294619
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
hey sanne, dat is lang geleden
je bent gegroeid
Ja papa en mama hebben het druk joh,en ik word al bijna 2 over een maandje.
(Hans teeuwen)
pi_45296059

Jamaar ik bel steeds maar je neemt niet ohop
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:51:58 #208
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_45296409
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]

Pssst, nu slaapt ze ook... Moet jij ook niet naar bed?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 22:25:23 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45301699
hihi!

en sanne (inderdaad gegroeid zeg!), wat heb je een mooie stoel! ook alweer bijna 2, wat gaat het hard he edje! alles goed met haar?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:05:45 #211
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45302984
quote:
[afbeelding]

Wat een prachtige foto's maak jij toch Icicle! Schitterend!

[ Bericht 26% gewijzigd door Ireth op 14-01-2007 00:17:33 ( }:|) ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_45307624
Hier onze kleine Mauritz lekker aan het spelen. ZIjn moeder heeft al een tijdje geleden een klein bureautje gekocht met 2 stoeltjes. Zie eerst nog maar is te lopen

De kleine prins heeft hier nog een ontstoken oogje

pi_45307735
Hij lijkt op jou, Draaijer! (zag laatst een foto van je gezinnetje)
Eva
pi_45307866
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef linda856763 het volgende:
Hij lijkt op jou, Draaijer! (zag laatst een foto van je gezinnetje)
Thanks.. Ja foto van ons 3en zit in mijn foto boek..
Hij heeft een beetje de ogen van mijn vriendin en verder alle gelaatsuitdrukkingen zijn heeeel herkenbaar. Kuiltje in z'n kin is ook van mij hi hi
Of bedoelde je soms zijn bolle wangen
pi_45308133
Hier nog een foto van de kleine baas en mij. Toen was de prins ca. 7 maanden oud. Inmiddels alweer 9 maanden.

zaterdag 13 januari 2007 @ 12:08:52 #216
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45309693
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef bixister het volgende:
hihi!

en sanne (inderdaad gegroeid zeg!), wat heb je een mooie stoel! ook alweer bijna 2, wat gaat het hard he edje! alles goed met haar?
Hoi bixister ja alles gaat goed met Sanne ze is al echt een deugenietje aan het worden,ze begint nu ook al een beetje met 2 woorden te spreken lache joh. Verder is het gewoon genieten van de kleine meid,ze is helemaal weg van Jan Smit zijn cd is bijna grijs gedraaid.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:10:11 #217
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_45309720
quote:
[afbeelding]

Sanne heeft ook de neiging af en toe de telefoons te pakken en te gaan bellen.

Leuke foto hoor.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:52:56 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_45313783
Icicle, valt me op dat je vaak de bovenkant van het hoofd weg laat, is dat iets wat je expres doet? Ik vind je foto's heel mooi, maar dat vind ik altijd wel jammer, maar dat is een kwestie van smaak denk ik hoor. je kereltje is een heerlijk menneke om te zien lekker guitig
stormy waters...
sailin'
pi_45321504
Merlijn en Mahre volgens mij zijn jullie een perfect koppel

Nog iemand op zoek naar een vriendje?

pi_45321772
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:06 schreef Meimeltje het volgende:
Merlijn en Mahre volgens mij zijn jullie een perfect koppel

Nog iemand op zoek naar een vriendje?

[afbeelding]
Super leuke foto
pi_45321855
Wat heeft Sanne heerlijke roze glimwangetjes!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:16:35 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_45321902
Kyllian wil jij mijn vriendje zijn???
stormy waters...
sailin'
pi_45324494
Belana, ik probeer altijd een evenwichtige compositie te maken zodat je oog rustiger naar een foto kijkt Bij de bovenkant van het hoofd zit daarvoor vaak teveel loze ruimte, als je closeup portretjes maakt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_45325142
Fototje van Amber, vandaag gemaakt door Snakelady:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45327526
Amber Ze heeft zo lief mooi koppie Vicky!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45329733
Wij hebben vanavond heerlijk gelachen om ons meisje. Lekker aan het spelen met haar pop. Alleen het is nog wat moeilijk om zelf haar eigen schoenen bij de pop aan te doen
sorry voor de vreselijkgrote spam

Papa moet helpen, en de pop is ineens veranderd van meisje naar jongen

en ja de trap is na twee jaar nog steeds niet geschilderd
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_45329748
Wat een hoop mooie foto's weer. Icicle die foto is weer zo prachtig scherp, mooi van kleur enzo Geweldig hoe je ze maakt.
Draaijer mooi stel jullie

Spuug ik zag op een pagina terug nog een "gezellige"foto van jou schatten

Mahre alweer groot vind ik

En Sanne een echt dametje

Amber met dr mooie kijkers

Emma met dr leuke poppen

Sorry mijn verhaal moet ik even hier kwijt hoor. En ik ga zo de foto's ook nog in t fototopic gooien.
Het liefst had ik het gewoon op de frontpage echt iedereen mag het weten. Bi is een kanjer
Vandaag ging ze voor het eerst naar zwemles. Niet wetende wat een emoties dit bij ons zou oproepen
Ze had er heel veel zin in. Dagen van te voren had ze het er al over. En vandaag mocht ze dan eindelijk. Prinsessenbikini mee en daar gingen we. Zusje Jans ook mee om grote zus te suporten. En ik, trots, spannend en een beetje de zenuwen.
In het zwembad aangekomen was het ontzettend druk. Wat bleek het was kijkdag. Elke eerste dag van de maand mag je dus het laatste kwartier meekijken. En omdat Bo voor het eerst was mocht ik het eerste kwartier ook mee naar binnen
Bo had nog steeds veel zin. Zus Jans al wat minder, want die was in de auto in slaap gevallen en wilde naar huihuis.
Bo dr bikini aan. En ineens vond ik haar weer zo klein. Mijn kleine meisje helemaal voor eht eerst in dat grote zwembad. Maar vol goede moet gingen we naar binnen. Badmeester een handje en ze kreeg bandjes om. 1 om dr middel en om elke arm 2. En daar was het loslaten weer. Bo meost rechts naar een bankje ik links. Dus Jans (die het inmiddels echt zat was, op me schoot van me schoot en dat in een moordend tempo) en ik zaten naar Bo te kijken. Die na de warme douche daar zat te bibberen op een bankje tussen allemaal kindjes die ze niet kon.
En na een poosje was het zo ver. Haar groepje mocht mee komen (het hele bad was verdeeld in banen en groepjes, Bo starte in t ondiepe, maar de kant die ze op moest zwemmen daar kon ze al niet meer staan)
Ze moesten allemaal naast elkaar gaan zitten. Maar Bo zoals ze is, laat zich niet horen en daar ze er niet tussen pastte ging ze dus bij het andere deel zitten (zie foto, ze zit naast de lijn) Mijn hart begon al harder te kloppen. Mijn lieve Bo zat daar voor zich uit te staren. Wacht dacht die lieve schat nu toch. Inmiddels begon de juf te praten. Bo kon niks horen. Ze keek die kant niet op, en de juf leek helemaal niet te zien dat Bo verkeerd zat. Ik wilde geen overspannen moeder zijn (want ja die moeder mogen er natuurlijk niet voor niets niet bij zijn) maar ik ben er toch maar even heengelopen. Liefie kom dan vragen we even of je er tussen past. En zo kon mijn schatje er toch nog bij.

Maar toen dus het water in. Van het kantje zittend op hun billen moesten ze er 1 voor 1 in. Iedereen ging, de juf ook, maar Bo bleef zitten. Toen wilde ze eraf glijen, maar ze durfde toch niet. Bang dat ze niet bij de grond kon. En de andere zwommen al ook de juf. Bo huilen want ze wilde de kant weer op, maar dat lukte niet. Paniek. En mijn hart begon alweer te kloppen, ik begon te zweten. En net op het moment dat ik dacht en nu pak ik mijn baywatchplankie kwam de badjuf weer. En het kwartier dat ik daar gezeten heb heeft Bo haar niet meer losgelaten Alle kindjes gingen heen en weer en Bo hield de juf stevig vast. Maar even later een plankje waarbij de juf haar vast hield. Inmiddels huilde ze neit meer en er kon een voorzichtig lachje af, af en toe. Tijd voor ons om te gaan. Het liefst wilde ik gillen, dag liefie kanjer, tot zo. Maar he pff ik ben geen hysterica he Dus ik liep braaf met een dreinende Jans naar de kantine. Daar zaten opa en oma, die kwamen ook kijken. Ik alles vertellen. En dan zit je daar. Wachten, in gedachten bij dr.

Het kijkkwartier was gekomen. Ik kom binnen en wat zie ik Bo helemaal zelf van het kantje gaat ze het water in. Met een smile van hier tot tokyo En ze zwemt. Mijn lieve, knappe, stoere, meid zwemt met plankje los, alleen zonder juf. En ze vind het leuk, ze geniet, ze schatert zelfs. Ze is zo trots op zichzelf, ik kan het gewoon ruiken. Ik kan wel janken. Maar he pff ik ben net als mijn kind, stoer enzo en hou me in, natuurlijk,

Bij de filmpjes zie je de smile van haar gezicht spatten I+

http://home.orange.nl/bojanneke/zwl5.avi

http://home.orange.nl/bojanneke/zwl6.avi

En hier, hier springt ze zelfs het water in. Mijn held!!!

http://home.orange.nl/bojanneke/zwl7.avi

Eenmaal terug in de kleedkamer zegt ze, mam het was zo leuk he. En ik zou wel tot vanavond willen zwemmen
En terwijl ik nog vol liefde naar haar staat te kijken, vraagt Bo alweer om een plakje ontbijtkoek, die Jans al stiekum uit mijn tas heeft gepakt en naar binnen staat te proppen

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 15-01-2007 00:46:15 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45329795
Jelief, wat een geweldige fotoreportage van Emma. Wat is het toch een wijsneusje zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45329880
haha jessie, ik word gewoon trots op Bo door je verhaal!!
geweldig!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45329948
Jessie de trotsheid spat van je verhaal af! En terecht hoor, tis niet niks wat je meisje gedaan heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jelief op 14-01-2007 10:52:44 (laat en slechte zinsbouw enzo..) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:57:20 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45331080
Jessie nee Bo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 14 januari 2007 @ 03:42:32 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45335006
Jessie wat ben je trots! Het is ook een prachtig kind.
  zondag 14 januari 2007 @ 14:03:06 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45341545
Wat een egweldige lieve foto's

Jessie, ik zie je foto's niet helaas maar ik zou ook supertrots zijn hoor!!

Demi gisteren (weet even niet zo snel wie de foto's heeft gemaakt)

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_45342059
Wat een leuke filmpjes van dappere Bo!

En Demi wat ben jij een leuk vrolijk meisje!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 14 januari 2007 @ 15:26:13 #235
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45343996
Die Merlijn - - Mahre foto's..

-Bo op zwemles. Bo helemaal meid!
Echt geweldig geschreven Jessie. Oh, en Janneke die stiekum de ontbijtkoek opeet

Draaijer, wacht maar. Je zult het niet geloven hoe snel Mauritz straks op die stoeltjes zit!

Demi..
Ik kan het soms gewoon niet geloven dat je maar een heel klein beetje ouder bent dan Hanne.. Je bent/lijkt al zo groot!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_45344241
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:26 schreef Noli. het volgende:
Die Merlijn - [afbeelding] - Mahre foto's..

[afbeelding]-Bo op zwemles. Bo helemaal meid!
Echt geweldig geschreven Jessie. Oh, en Janneke die stiekum de ontbijtkoek opeet

Draaijer, wacht maar. Je zult het niet geloven hoe snel Mauritz straks op die stoeltjes zit!

Demi.. [afbeelding]
Ik kan het soms gewoon niet geloven dat je maar een heel klein beetje ouder bent dan Hanne.. Je bent/lijkt al zo groot!

De kleine draak kan zelf van liggen gaan zitten op z'n "dikke" kont.
Tijgeren gaat nog moeilijk, en lopen is nog een utopie
  zondag 14 januari 2007 @ 15:38:56 #237
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45344347
Wij zijn vandaag ook naar het zwembad geweest.

Hanne heeft "schwung"!

Wilyan kliedert lekker met water.

Hi hi hi.. Zwemmen is leuk!

Wilyan "krokodilt" naar de kant.

Pappa zit nietsvermoedend bij Hanne, krijgt hij ineens een emmer water over het hoofd!

*Blub* *Blub*

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 15:58:02 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45345060
dat ziet er verfrissend uit zeg!
wat een leuke vleugeltjes heeft hanne.
ik ken alleen die oogverblindend oranje gevallen
pi_45345973
HI allemaal,

ja myrrdin groeit echt als kool, over 4 daagjes is ze al weer 5 maandjes oud. pff, wat gaat dat hard zeg, en nog steeds niet goed slapen overdag, maar 's nachts al wel 12 uur achter elkaar door kunnen trekken in het weekend. Vind mama ook helemaal niet vervelend.

Wat een genot kunnen kindjes geven zeg, dat had ik echt niet verwacht.
mama van Myrddin
  zondag 14 januari 2007 @ 19:28:20 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_45352069
Super Noli, was erg leuk zo te zien.

Enne, Zo heb ik mijn meisje echt niet opgevoed hoor.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 14 januari 2007 @ 19:33:24 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_45352258
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef lcicle het volgende:
Belana, ik probeer altijd een evenwichtige compositie te maken zodat je oog rustiger naar een foto kijkt Bij de bovenkant van het hoofd zit daarvoor vaak teveel loze ruimte, als je closeup portretjes maakt.
ow, eigenlijk een hele goeie tip dus ik bedoelde het ook niet rottig ofzo he, het viel me op en het is dus ook met reden. thanks voor je uitleg bij jouw foto's zijn het zeker de kindjes die alle aandacht vragen das zeker waar
stormy waters...
sailin'
pi_45353468
Snakelady, ik dacht gisteren, waar ken ik je van, maar ik ken je van Demi! Wat lijkt ze op je zeg
Eva
pi_45357714
Wij zijn bij vrienden in Duitsland geweest, vlak over de grens bij Limburg. Zij zijn gek op wandelen. Wij wat minder, maar vooruit, een klein wandelingtje dan, in de Limburgse heuvels. Met onderweg een leuke kroeg. Maar het was heel glad, want door de regen lag er allemaal blubber. Dat was dus glibberen, met Eva in de draagzak bij papa

We zijn gelukkig heelhuids, maar flink bemodderd, weer terug gekomen, en het uitzicht was prachtig!
Eva
pi_45360817
kinderen. geweldig leuk
ik ben hartstikke jaloers op jullie.
mss dat m'n toekomstig kindje er zo uit zal zien

maandag 15 januari 2007 @ 08:23:07 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45364085
Maria in een superleuk mooi jurkding dat Jolie niet mocht dragen van haar moeder...

Pakje vasthouden aan de flapjes

En Stormpje

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 15 januari 2007 @ 08:25:46 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45364114
Ooooh, en dit is Maria een maandje ouder dan Storm!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 15 januari 2007 @ 08:37:00 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45364196
Hele andere koppies en toch hebben ze wat van elkaar weg.
  maandag 15 januari 2007 @ 08:37:11 #248
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_45364198
Maria en Storm
En de 1e zwemles is spannend voor mama en Bo, leuke foto's
Mooie Demi
En Emma wat heb jij mooie poppen!!
pi_45364467
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45364487
Het was zo een brok bij haar geboorte en ze lijkt nu zo een fijn popke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')