Oke, hier zijn een paar foto's van ons bezoek aan m'n ouders. Opa en oma hebben wél een bad, dus daar moet gebruik van gemaakt worden! Met z'n drieën tegelijk.
Tristan kijkt een beetje serieus, maar ik vind het toch een lieve foto :
In de zomer konden we er zwemmen, maar in de winter is het ook leuk bij het Zilvermeer:
Er was echt geen hond! Nou ja,1. En z'n baasje. Verder niémand! Een foto van Sterre:
leuk, lekker fris. gezellig hoor, samen in bad! mooi die blosjes bij wouter op de laatste. en dat witte zand bij het zilvermeer lijkt wel sneeuw als je een beetje door je oogharen kijkt.
Jee, wat een kadoo's merlijn! Hoera! Wat ziet morgaine er weer stralend uit... En die grote-meiden-panty.... Heren en dame Spuug wederom bij het Zilvermeer.... Wat is het daar leuk he? En die mooie stoere Wouter. Brent... Heerlijk ding. Ik wil ook een zoon zo'n zoon.
Geluk zit in een klein Wolkje Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wat een cadeaus Merlijn en Kim! (ik mag nu al wel plaats gaan maken in huis, als ik dat zie... allemaal opa's en oma's die willen verwennen) Fons is stoer als altijd. Kan hij al zo goed zitten, BassMiss? Spuuglokjes gezinnetje en Brent Vrolijke Morgaine En elfje Finn (ook ziek zie je er heel mooi uit hoor!)
Eva kan rollen! En haar hoofd op houden...
Daar ga ik... En daar lig ik dan, en ik kan niks! ze heeft intussen een schoon shirtje aan hoor, kwijl van de inspanning O wacht, als ik mijn hoofd nou optil? Dag mama
[ Bericht 7% gewijzigd door linda856763 op 29-12-2006 14:05:44 ]
Finn, wat ben jij een lekker mannetje zeg!! Die kerstfoto is geweldig. Lekker ondeugend!
Eva, Lekkere bolle rode wangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
verdorie, heel uitgebreide post is perongeluk gewist. nogmaals maar nu even kort: boevenFons en eva! knap hoor! leuke verjaardags/verwennerij foto's van kim & merlijn, en wat is Finn alweer een hele kerel zeg!
piet wilde 'stalletje' spelen en hij was de engel.
anna wilde geen maria zijn dus moeder moest die rol maar weer op zich nemen.
ze wilde evenmin jezus zijn al kijkt ze hier nog even heel lief.
dan de pop maar.
lekker even met mama op de bank.
stoere meid.
maar soms ook graag nog even 'baby':
lezen met oma:
een nijntje gekregen!
even bijkomen van alle kerstbezoekjes.
[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 30-12-2006 00:50:06 ]