Ze is nog steeds zo'n klein poppetje hoor, net 8 kilo en ze past nu eindelijk in maatje 80. Ze lijkt vooral zo groot omdat haar gezicht zo veranderd, baby-af.quote:
7 stuks in knuffelvorm, en 1 teigerlappiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:57 schreef Lishe het volgende:
AL DIE TEIGETJES BIJ SUUS! Jee Ireth, dadelijk heeft ze geen plaats meer!
*proest*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie het al, de layout wordt verneukt....![]()
grappig.... ik krijg ineens vroege jeugdherinneringen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef Ireth het volgende:
7 stuks in knuffelvorm, en 1 teigerlappie
(en dan zie je nog niet eens de 2 bambi's, de 2 lala's, de ene po, de pooh, de lolli, de ezel en knorretje aan haar voeteneind)
Meimeltje ik heb je gemaild over het ophalen van rompertjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ze kijken ook echt hetzelfde Maria en Storm!!Lief!
Mijn boeffie
[afbeelding]
grappig is dat. leuk om te zien dat die bewering in de genetica dat een paar met allebei bruine ogen een kind met blauwe ogen kunnen krijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, Stormpje heeft bruine ogen, net als wij allebei. Maria is de uitzondering met haar blauwe oogjes.
Lief zijn ze, he?![]()
Nee en dat is al de tweede keer vandaag dat iemand zegt gemaild te hebben en dat ie niet aangekomen isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had je al teruggemaild Reese, niet gehad?
dat komt vaak genoeg voor. omgekeerd is uitzonderlijker maar dat kan zelfs ook. het blijkt voor oogkleur namelijk veel minder simpel te liggen dan dat bruin altijd dominant is en blauw altijd recessief. er zijn bijv. ook dominantere typen blauw en andere tussenvormen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
grappig is dat. leuk om te zien dat die bewering in de genetica dat een paar met allebei bruine ogen een kind met blauwe ogen kunnen krijgeninderdaad klopt
dus jullie zijn allebei Bb
Echt?! En ik maar ver-denken, dat een stel met 2 paar blauwe ogen geen kind met bruine ogen kon procuderen. Dat er dan zeker een liefhebbende derde aan te pas was gekomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef bixister het volgende:
dat komt vaak genoeg voor. omgekeerd is uitzonderlijker maar dat kan zelfs ook. het blijkt voor oogkleur namelijk veel minder simpel te liggen dan dat bruin altijd dominant is en blauw altijd recessief. er zijn bijv. ook dominantere typen blauw en andere tussenvormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |