abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45104034
Weer een nieuw jaar voor de Davis Cup, zonder Nederland in de wereldgroep. Gelukkig spelen we in de Davis Cup zonal groep wel tegen een topland, namelijk Engeland (rara waarom ook zij niet in de wereldgroep zitten )

Chili vs. Rusland - De titelverdedigers nemen het op tegen het land van Gonzales en Massu. Kan wel een leuke confrontatie worden.

Frankrijk vs. Roemenië
- Het Franse allround team met Gasquet, Clement, Monfils, Santoro en nog vele anderen zijn elk jaar wel weer kanshebbers op de titel. Tegen Roemenië moeten ze toch wel kunnen winnen, zeker nu Pavel gestopt is met tennis.

Duitsland vs. Kroatië
- Zeker een leuk affiche met de winnaars van 2005. Kroatië is mijn favoriete DC land, met hun geweldige DC speler Ljubicic, onze door Goetzke getrainde Ancic en nog een tig aantal andere service kanonnen...Duitsland daarentegen zijn nou niet echt de beste teamspelers. Volgens mij haat dat hele team elkaar, dus dit wordt wel een interessante ontmoeting.

België vs. Australië - Onze benedenburen zitten tenminste wel in de wereldgroep en dat zelfs met 4 top 50 spelers!!! (Alhoewel ze Malisse nog niet willen accepteren) dus met zo'n sterke groep zeker wel kanshebbers om ver te kunnen komen. Ze spelen echter tegen hét DC land bij uitstek Australië, met niemand minder dan Hewitt...Altijd leuke gevechten die die Australiers leveren, alhoewel ik denk dat de Belgen toch wel al de wedstrijden zonder Hewitt moeten kunnen winnen. Zeker als ze voor gravel gaan kiezen.

Tsjechië vs. VS - Het land dat Nederland de kop heeft gekost in de wereldgroep met ster van de toekomst Berdych. Ach, ze hoeven maar gravel te kiezen en ze hebben deze wedstrijd al gewonnen.

Zwitserland vs. Spanje - Federer vs. Nadal. Hét affiche van de 1e ronde.....in potentie. Federer en Nadal vinden allebei namelijk de ATP toernooien belangrijker en zullen beiden niet aantreden. In één klap is dit een gedevalueerd wedstrijd met wat gravelbijters tegen een toch wel verrassend goede Wawrinka. Een gemiste kans voor Zwitserland: Ze hoefden eindelijk een keer niet alleen op Federer te teren......

Wit Rusland vs. Zweden - Zweden de uitgesproken favoriet, maar het verleden heeft doen blijken dat als Wit-Rusland thuisspeelt en zij een soort race-baan laten aanleggen dat ze iedereen aankunnen...Zweden is echter geen gravelland.

Oostenrijk vs. Argentinië - De verliezend finalisten van 2006 tegen het naar mijn mening zwakste land uit de wereldgroep. Oostenrijk zou het de Argentijnen nog wel moeilijk kunnenn maken als ze voor een snelle baan kiezen ook al worden de Argentijnen daar steeds beter in.

Mijn favorieten voor de eindzege zijn toch wel Rusland, Frankrijk en Argentinie. En de winnaar van Zwitserland tegen Spanje, aangezien Federer en Nadal hebben aangetoond daarna wel te gaan spelen (wat een mietjes )

En dan hebben we in een kleine poule, ver weg van deze wereld nog de wedstrijd tussen tennisminderheden Nederland en Engeland, die in een ver verleden nog wel eens ver wisten te komen in DC...Een héél ver verleden.....

Henman heeft net kenbaar gemaakt te gaan spelen, en dat samen met Murray, Rusedski en Murray #2 lijkt mij een onmogelijke opgave worden voor Nederland...Tenzij we ons geheime wapen inzetten: Verkerk

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 07-01-2007 12:22:03 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 7 januari 2007 @ 12:19:43 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45104146
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:15 schreef Norrage het volgende:

Henman heeft net kenbaar gemaakt te gaan spelen, en dat samen met Murray, Rusedski en Murray #2 lijkt mij een onmogelijke opgave worden voor Nederland...Tenzij we ons geheime wapen inzetten: Verkerk
en Schalken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_45104334
Ik snap dus echt serieus niet wat Federer nou denkt over de Davis Cup hoor
Die jongen heeft geen enkele uitdaging en wil toch alles winnen wat er te winnen valt...En nu met Wawrinka volgens mij echt wel grote kanshebbers hoor...Maar goed...#1 blijven is natuurlijk zo ontzettend als je 2x zoveel punten hebt als de #2 moeilijk dat ik begrijp dat je dan niet even DC gaat spelen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45104652
Hmm, Rusland zou er zomaar eens uit kunnen vliegen tegen de Chilenen.

Ik hoop eigenlijk dat de Zweden het weer eens goed gaan doen. Dat is toch ook wel een uitgesproken DC - land.
pi_45104697
Zweden heeft een wat te groot probleem met gravel ben ik bang. Anders zijn ze echt wel kanshebbers...Ook al Thomas Johansson niet echt in vorm is en JoJohansson pas op de weg terug is. Ik denk dat we even moeten wachten tot ze weer gaan presteren.

Alhoewe, ze hebben natuurlijk ook nog Soderling. Die doet het wel waardig
pi_45104784
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:39 schreef Norrage het volgende:
Zweden heeft een wat te groot probleem met gravel ben ik bang. Anders zijn ze echt wel kanshebbers...Ook al Thomas Johansson niet echt in vorm is en JoJohansson pas op de weg terug is. Ik denk dat we even moeten wachten tot ze weer gaan presteren.

Alhoewe, ze hebben natuurlijk ook nog Soderling. Die doet het wel waardig
Njah, de tijden van Borg en daarna Edberg en Wilander zijn natuurlijk lastig te evenaren.

Loting is tegenwoordig natuurlijk ook een belangrijke factor. Daarnaast is de top gewoon veel breder geworden. Waar in het verleden slechts een handvol landen domineerden, zijn er de laatste jaren heel wat landen bijgekomen die een Davis Cup wonnen en om de eindzege kunnen meestrijden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:00:53 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_46146606
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:15 schreef Norrage het volgende:
België vs. Australië - Onze benedenburen zitten tenminste wel in de wereldgroep en dat zelfs met 4 top 50 spelers!!! (Alhoewel ze Malisse nog niet willen accepteren) dus met zo'n sterke groep zeker wel kanshebbers om ver te kunnen komen. Ze spelen echter tegen hét DC land bij uitstek Australië, met niemand minder dan Hewitt...Altijd leuke gevechten die die Australiers leveren, alhoewel ik denk dat de Belgen toch wel al de wedstrijden zonder Hewitt moeten kunnen winnen. Zeker als ze voor gravel gaan kiezen.
Vliegen heeft iig. net Hewitt geklopt na een wedstrijd van meer dan 4 uur .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_46146621
En Vliegen wint gewoon.
pi_46155713
Rochus klopt Chris Guccione in vier sets en België staat gewoon 2-0 voor tegen grootmacht Australië.
pi_46157834
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Vliegen heeft iig. net Hewitt geklopt na een wedstrijd van meer dan 4 uur .
Hewitt
Maar ik gun het die Belgen wel hoor.

Australie is toch niet echt die grootmacht meer natuurlijk...1 speler in de top 100 en niet meer dat geweldige dubbel van weleer...en Hewitt valt gewoon tegen
pi_46158864
Als ik teruglees heb ik het tot nu toe allemaal aardig voorspeld
pi_46159035
Hewitt
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:57:49 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46165595
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Hewitt
Hewitt deze maand in Tennis Magazine "Ik ben een van de weinige spelers die Federer kunnen bedreigen."

En dan in de eerste ronde van de Davis Cup verliezen van Vliegen.

Priceless.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_46165672
Ik dacht eigenlijk dat al die wedstrijden in de Davis Cup tegelijkertijd werden gespeeld... wanneer speelt Oranje dan tegen de Britten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:07:14 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46165690
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat al die wedstrijden in de Davis Cup tegelijkertijd werden gespeeld... wanneer speelt Oranje dan tegen de Britten
we hebben de eerste ronde een bye
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46165702
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:07 schreef XL het volgende:

[..]

we hebben de eerste ronde een bye
ah ok, dat verklaart veel inderdaad
pi_46168497
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Wij mogen in het weekend van 9 april ongeveer tegen de Britten...
pi_46169495
Wat een irritant ventje is die Vliegen zeg. Nog erger dan Hewitt gister.
pi_46173156
Ik blijf het knap vinden dat Rochus kan serveren met zo'n lengte .
sig verwijderd door FA
pi_46177844
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:03 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Wat een irritant ventje is die Vliegen zeg. Nog erger dan Hewitt gister.
Vliegen komt zo enorm armoedig over en heeft van die vervelende gelaatsuitdrukkingen...maar dat is mijn persoonlijke mening want ik moet natuurlijk wel op mijn tellen passen aangezien ik Hewitt wel geweldig vind

Maar wordt nog spannend morgen. Hewitt was erg sterk in de dubbel en dicht ik toch een goede kans toe om Rochus met de vloer gelijk te maken (als ik een belg haat is het Rochus trouwens hoor, arrogant mannetje...VLiegen kan ik qua persoonlijkheid buiten de baan en qua spel absoluut nog wel waarderen)...en in een 5e rubber kan natuurlijk alles gebeuren en VLiegen staat niet bekend om zijn stalen zenuwen...

En Ljubicic/Ancic er verrassend hard af...Dat lijkt weer op exit voor de winnaars van weleer...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:14:18 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46178117
Het dubbel bij spanje-zwitserland

6-7, 7-6, 7-6, 1-6 en nu staat het 5-4*

Spannend!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:17:25 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_46178186
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:14 schreef XL het volgende:

Spannend!
Is het ergens te volgen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_46178553
Jammer, dubbel verloren. Wordt morgen flink spannend.

Vijfde duel zal beslissend worden, want Hewitt zie ik niet opnieuw verliezen...
pi_46178736
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is het ergens te volgen?
http://www.daviscup.com/

live scores rechts
pi_46178890
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:14 schreef XL het volgende:

Spannend!
8-8 ondertussen.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:56:58 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46179272
10-10
pi_46179449
11-10 Spanje en de break.
sig verwijderd door FA
pi_46205513
Haas pakt Ljubicic toch vrij makkelijk in drie setjes.
sig verwijderd door FA
  zondag 11 februari 2007 @ 16:26:50 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46207727
Hewitt gaat die kabouter pakken. Dan moet Belgie de laatste wedstrijd nog serieus aan de bak.
pi_46208261
Rochus nu wel teruggekomen tot 2-1 en in de derde set 3-0 voor...
pi_46208321
En 4-0 zelfs.
pi_46209003
Ondertussen 4-3, Hewitt zal het nu wel halen.
pi_46209167
Opnieuw een break: 5-3.

En Rochus serveert perfect uit: 6-3 en 2-2 in sets!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:29:01 #34
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46209854

wat een wedstrijd zeg.

Argentina bijna door
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 11 februari 2007 @ 17:31:38 #35
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46209958
Frankrijk
Duitsland
VS
Spanje
Zweden

ondertussen door.

Chili - Rusland lijkt 2-2 te worden door Gonzalez
Belgie - Australie
Argentinie bijna door dankzij Del Potro
pi_46210627
Rochus gaat er wel erg hard af in de vijfde set: 6-1.

Nu Guccione vs Vliegen in de beslissingswedstrijd.
sig verwijderd door FA
pi_46210685
Wordt spannend. Hopelijk gaat Vliegen weer niet shoken.
pi_46212209
Leuke davis cup ronde zeg! Alles spannend!
En dat Roddick van Berdych wint op gravel vindt ik de grootste verrassing!
pi_46212565
Moet Vliegen jammer genoeg wel kunnen halen deze pot. Heb het idee dat Guccione behalve een harde service niet echt veel andere wapens heeft (soort Karlovic)
pi_46212663
Andreev en Massu zijn ook nog aan het spelen in een beslissende vijfde partij.

Andreev wint de eerste set makkelijk met 6-2, die staat goed te ballen, versloeg vrijdag Gonzalez al.
sig verwijderd door FA
pi_46215530
Drie keer 6-4 voor Vliegen, nette match, geen enkel breakpunt tegen. België door, ten koste van Australië, dat had ik niet verwacht.
sig verwijderd door FA
pi_46215551
En Vliegen wint in drie sets! België naar kwartfinale van de Davis Cup.

Nu tegen Duitsland, niet eens onmogelijk.
pi_46215585
Netjes van Belgie.
pi_46215726
Knap van de Belgen.
pi_46215982
Massú wint de derde set in een tiebreak en houdt zo de hoop van de Chilenen levend.
pi_46216274
Of hoe een voetbaldwerg een grote tennisnatie kan zijn
pi_46216416
Knap werk inderdaad.

Uberhaupt doen de kleinere landen het de laatste jaren goed in het tennis (ook Zwitserland, Kroatie)
pi_46218680
Rusland naar de kwartfinale.

Verslaat Igor Andreev effe Gonzalez en Massú, op gravel in Chili.
pi_46218834
De kwartinales zijn:

Rusland - Frankrijk
Duitsland - Belgie
Verenigde Staten - Spanje
Zweden - Argentinie

Mooie match up. Ik weet alleen niet zeker wie er thuis spelen.
pi_46219111
Ik voorzie trouwens voorlopig Amerika als eindwinnaar, indien zij thuis mogen spelen tegen Spanje en daarna Argentinie of Zweden.

Als dat dus het geval is komen ze in de finale tegen Rusland / Frankrijk / Duitsland / Belgie.

In een finale tegen de Russen hebben ze dan thuisvoordeel. Tegen Duitsland of Frankrijk weet ik niet, maar op papier heeft Amerika wel een betere selectie, alhoewel op gravel tegen Frankrijk flink lastig kan zijn (indien Frankrijk in dat geval thuisvoordeel heeft, maar dat weer ik dus niet)

Maar dit is uiteraard nog allemaal gespeculeer en koffiedik kijken.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:52:27 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46219462
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Leatherface het volgende:
De kwartinales zijn:

Rusland - Frankrijk
Duitsland - Belgie
Verenigde Staten - Spanje
Zweden - Argentinie

Mooie match up. Ik weet alleen niet zeker wie er thuis spelen.
Ik weet ze ook niet allemaal, maar Belgie speelt iig thuis tegen de Duitsers.
pi_46219516
Kut, helemaal gemist
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46220351
Leuk voor Belgie dat ze door zijn. Jammer dat ik die twee spelers van ze zo vervelend vindt..Waarom laten ze Malisse niet gewoon spelen? Dan krijgen ze meteen ook nog eens serieuze titelkansen...

En jammer dat Chili de comeback niet heeft kunnen volbrengen...maar Rusland is dan ook wel erg sterk en dan speelden ze zelfs nog zonder Davy
pi_46220833
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef Norrage het volgende:
Leuk voor Belgie dat ze door zijn. Jammer dat ik die twee spelers van ze zo vervelend vindt..Waarom laten ze Malisse niet gewoon spelen? Dan krijgen ze meteen ook nog eens serieuze titelkansen...

En jammer dat Chili de comeback niet heeft kunnen volbrengen...maar Rusland is dan ook wel erg sterk en dan speelden ze zelfs nog zonder Davy
Malisse ligt niet goed in de groep. Had een paar keer afgezegd voor Davis Cup en wilde plots terugkomen toen ze weer in de Wereldgroep zaten, maar dat wilden de andere spelers niet. Zij wilden voortdoen met de groep die kwalificatie had afgedwongen.
pi_46220922
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Malisse ligt niet goed in de groep. Had een paar keer afgezegd voor Davis Cup en wilde plots terugkomen toen ze weer in de Wereldgroep zaten, maar dat wilden de andere spelers niet. Zij wilden voortdoen met de groep die kwalificatie had afgedwongen.
Is denk ik ook meteen de reden waarom ik die Vliegen en Rochus zo vervelend vind denk ik...Al dat moralistische gezeik van ze terwijl ze volgens mij geen haar beter zijn (Rochus tenminste, de persoonlijkheid van Vliegen ken ik niet)...
  zondag 11 februari 2007 @ 22:22:23 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46220931
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Welke speler staat daar dan achter? Die Rochussen zeker
Waarom ook die ruzies, Henin en Clijsters ook al!

Waar gaat het mis? Je moet toch gewoon je beste spelers opstellen.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:23:29 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46220977
Waarom hebben die spelers uberhaupt wat te zeggen

Malisse is de beste Belg, opstellen dan.
pi_46221004
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is denk ik ook meteen de reden waarom ik die Vliegen en Rochus zo vervelend vind denk ik...Al dat moralistische gezeik van ze terwijl ze volgens mij geen haar beter zijn (Rochus tenminste, de persoonlijkheid van Vliegen ken ik niet)...
Bwa, ik kan het wel begrijpen. Malisse zegt voortdurend af als ze tegen Zimbabwe en weet ik veel wie moeten spelen, maar als het tegen een topland is, wil ie er plots weer bijzijn. Kan wel begrijpen dat die anderen daar geen zin in hebben, zeker niet als het toch al goed draait zonder Malisse...

En bij mijn weten heeft Rochus nog nooit afgezegd.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:25:54 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46221075
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Bwa, ik kan het wel begrijpen. Malisse zegt voortdurend af als ze tegen Zimbabwe en weet ik veel wie moeten spelen, maar als het tegen een topland is, wil ie er plots weer bijzijn. Kan wel begrijpen dat die anderen daar geen zin in hebben, zeker niet als het toch al goed draait zonder Malisse...

Begrijpen??? Jij wil als pro toch ook niet tegen Zimbabwe spelen.
Federer doet dat ook niet, maar als hij wel wil dan speelt hij ook gewoon.
pi_46221564
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef XL het volgende:

[..]

Begrijpen??? Jij wil als pro toch ook niet tegen Zimbabwe spelen.
Federer doet dat ook niet, maar als hij wel wil dan speelt hij ook gewoon.
Federer is dan ook een uitzondering, die kan je niet zomaar uit je team laten.

Malisse is toch andere koek. Hij is momenteel miss de Belgische nummer 1 ja, maar ook niet bepaald onbetwist he. De ene maand is hij de eerste Belg, de andere maand de vierde ofzo. Niet bepaald iemand die onmisbaar is dus.

En ik als coach mag kiezen tussen vier goeie spelers met een uitstekende onderlinge sfeer, of vier spelers waarbij eentje de sfeer verpest, dan weet ik het ook wel...
pi_46221602
Heb trouwens nog eens opgezocht via google... Blijkbaar zegde Malisse niet af omdat het maar tegen Zimbabwe was, maar was het eerder een financiële kwestie. Hij vond namelijk dat hij niet genoeg betaald kreeg van de Belgische federatie om mee te doen aan de Fed Cup...
  zondag 11 februari 2007 @ 22:40:15 #62
67640 SaintOfKillers
pi_46221680
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef Heero87 het volgende:
Heb trouwens nog eens opgezocht via google... Blijkbaar zegde Malisse niet af omdat het maar tegen Zimbabwe was, maar was het eerder een financiële kwestie. Hij vond namelijk dat hij niet genoeg betaald kreeg van de Belgische federatie om mee te doen aan de Fed Cup...
Ik denk dat de meesten mannen erg veel zouden vragen om mee te doen in de Fed Cup .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_46221690
De Davis Cup dus.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:40:56 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46221701
Malisse kan het ook bijzonder goed met Big Dick Norman vinden.
Als ik die zie zitten bij zo'n wedstrijd als vandaag is hij toch de sfeermaker en de aanjager van het Belgische team. Dus ik verdenk nog steeds die lelijke kabouter en zijn broer
pi_46221753
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef XL het volgende:

[..]
Waarom ook die ruzies, Henin en Clijsters ook al!.
Henin en Clijsters hebben hoegenaamd geen ruzie, alleen heeft de Vlaamse pers de ziekelijke neiging om dat er wel van te maken. Allleen tussen Rodriguez (coach Henin) en de Clijsters-clan botert het niet bepaald.
pi_46221776
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef XL het volgende:
Malisse kan het ook bijzonder goed met Big Dick Norman vinden.
Als ik die zie zitten bij zo'n wedstrijd als vandaag is hij toch de sfeermaker en de aanjager van het Belgische team. Dus ik verdenk nog steeds die lelijke kabouter en zijn broer
Oli Rochus en Malisse zijn (of waren ondertussen?) ook heel goeie vrienden hoor, al van jongsaf. Ze wonnen paar jaar terug nog samen de dubbel op Roland Garros...
  zondag 11 februari 2007 @ 22:47:33 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46221941
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Oli Rochus en Malisse zijn (of waren ondertussen?) ook heel goeie vrienden hoor, al van jongsaf. Ze wonnen paar jaar terug nog samen de dubbel op Roland Garros...
OK, dan hebben jullie gewoon een waardeloze coach.
Of heeft Malisse zelf afgezegd voor deze wedstrijd?
pi_46222124
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef XL het volgende:

[..]

OK, dan hebben jullie gewoon een waardeloze coach.
Of heeft Malisse zelf afgezegd voor deze wedstrijd?
De winnende coach heeft altijd gelijk he...

Bij mijn weten heeft hij niet afgezegd nee.
pi_46224031
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat is nog niet eens erg ook. Ze hebben Malisse daar toch niet nodig? Kunnen ze zo ongeveer Norman gaan opstellen tegen zulke minderheden...
Duh dat ie er tegen een topland bij wil zijn.

En ik weet dat het Olivier is die zo negatief over Malisse is tegenwoordig..Zelfs terwijl ze samen RG gewonnen hebben en bijna alles in de jeugd samen deden..Daarom snap ik echt geen snars van die Olivier...Niet bepaald vergevingsgezind...Ik hoorde Malisse er ook nog eens over spreken dat ie er geen hout van snapt...Zeker omdat vroeger dat team ontzettend hecht was..
  zondag 11 februari 2007 @ 23:46:16 #70
67640 SaintOfKillers
pi_46224178
Het is meer dan dat, ze kunnen er gewoon niet op rekenen, dan wil hij wel, dan weer niet, dan heeft hij weer voorwaarden, het is altijd iets. Ik denk dat ze er gewoon geen energie in willen steken.
pi_46224827
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is meer dan dat, ze kunnen er gewoon niet op rekenen, dan wil hij wel, dan weer niet, dan heeft hij weer voorwaarden, het is altijd iets. Ik denk dat ze er gewoon geen energie in willen steken.
Precies. En moest het dan nog iemand zijn die onmisbaar is, dan kan je het hem die kuren wel vergeven. Maar eigenlijk presteert Malisse (op die twee toernooitjes na dan dit jaar) amper beter dan Rochus en Vliegen....
pi_46226163
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

De winnende coach heeft altijd gelijk he...

Bij mijn weten heeft hij niet afgezegd nee.
Ik hoorde de commentatoren vanavond alleen zeggen: "Malisse had er graag bij geweest". Al worden we daar nog niet echt wijzer van..
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 12 februari 2007 @ 05:24:03 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_46228619
Leuke beelden van chauvinistische Belgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46249653
Dit zijn dus de kwartfinales, met het thuisspelende land als eerste genoemd.

Rusland - Frankrijk
Belgie - Duitsland
USA - Spanje
Zweden - Argentinie

Rusland zal de halve finale wel halen. Ze zullen het zeker niet makkelijk krijgen, maar ze hebben qua diepte zo'n sterke selectie + thuisvoordeel, dus de Russen zie ik het wel halen.

Belgie - Duitsland, kan alle kanten op gaan. De Duitsers hebben iets meer ervaring en dat kan wel eens zwaar wegen.

De Amerikanen moeten toch eigenlijk wel winnen, thuis op een snelle baan met Roddick, Blake en de Bryan - broeders.

Zweden - Argentinie. Argentina heeft een iets sterkere selectie en Nalbandian kan op alle baansoorten uit de voeten. Maar als Soderling en Thomas Johansson (en Bjorkman in de dubbels) de geest krijgen zie ik de Zweden dit wel winnen.
pi_46249922
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:01 schreef Leatherface het volgende:

Belgie - Duitsland, kan alle kanten op gaan. De Duitsers hebben iets meer ervaring en dat kan wel eens zwaar wegen.
Als Kiefer fit is en Haas doet gewoon mee dan wint Duitsland.
pi_46250019
Is echt een makkie voor Duitsland...Alhoewel...op gravel? Haas is nou niet echt de sterkste op gravel, Kiefer ook niet...Ik zie wel wat kansen in het verschiet, zeker dankzij Vliegen..Als die Hewitt kan verslaan in DC dan kan je een Haas (die volgens mij een van de slechtste DC spelers is (op de laatste wedstrijd na)) ook wel aan...
En in de dubbel is Duitsland ook al niet zo top.

Toch zie ik de Duitsers wel winnen hoor.
  maandag 12 februari 2007 @ 21:15:29 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46250511
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef Norrage het volgende:
Is echt een makkie voor Duitsland...Alhoewel...op gravel? Haas is nou niet echt de sterkste op gravel, Kiefer ook niet...Ik zie wel wat kansen in het verschiet, zeker dankzij Vliegen..Als die Hewitt kan verslaan in DC dan kan je een Haas (die volgens mij een van de slechtste DC spelers is (op de laatste wedstrijd na)) ook wel aan...
En in de dubbel is Duitsland ook al niet zo top.

Toch zie ik de Duitsers wel winnen hoor.
Een goed dubbel hebben die duitsers wel hoor!
Ik denk echter dat Belgie een breder team heeft, zeker als je Malisse er weer bij pakt.

Rusland - Frankrijk zou ik geen zekerheidje willen noemen. Verre van, voor mij is Frankrijk favoriet. Met Gasquet, Clement, Benneteau, Grosjean, Gicquel, Monfils, Simon, Santoro, Mathieu, Mahut, Serra, Llodra. Dat is een forse bezetting van de top100.

Rusland heeft Davydenko, Tursunov, Youzhny, Safin, Kunitsyn, Korolev en Gabashvili.
Safin is grillig maar een topper en Davydenko staat hoog maar is heel erg voorspelbaar. Daar kun je jezelf met de Franse selectie prima tegen wapenen. Het blijft de speler met de meeste verliespartijen uit de top20 over 2006.
pi_46255988
quote:
Op maandag 12 februari 2007 21:15 schreef XL het volgende:

[..]

Rusland - Frankrijk zou ik geen zekerheidje willen noemen. Verre van, voor mij is Frankrijk favoriet. Met Gasquet, Clement, Benneteau, Grosjean, Gicquel, Monfils, Simon, Santoro, Mathieu, Mahut, Serra, Llodra. Dat is een forse bezetting van de top100.

Rusland heeft Davydenko, Tursunov, Youzhny, Safin, Kunitsyn, Korolev en Gabashvili.
Safin is grillig maar een topper en Davydenko staat hoog maar is heel erg voorspelbaar. Daar kun je jezelf met de Franse selectie prima tegen wapenen. Het blijft de speler met de meeste verliespartijen uit de top20 over 2006.
Voor welke ondergrond zou Rusland kiezen? Vorig jaar wonnen ze met 4-1 van en in Frankrijk en toen speelden Gasquet en Clement ook bij Frankrijk en dat was op carpet. In 2005 won Rusland toch vrij moeizaam met 3-2 in Rusland op gravel. Je vergeet bij de Russen nog Andreev trouwens, die in Chili zijn 2 enkelspelen relatief simpel won van Massu en Gonzalez.Ik denk dat de Russen toch veruit favoriet zijn...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:02:42 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46256088
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voor welke ondergrond zou Rusland kiezen? Vorig jaar wonnen ze met 4-1 van en in Frankrijk en toen speelden Gasquet en Clement ook bij Frankrijk en dat was op carpet. In 2005 won Rusland toch vrij moeizaam met 3-2 in Rusland op gravel. Je vergeet bij de Russen nog Andreev trouwens, die in Chili zijn 2 enkelspelen relatief simpel won van Massu en Gonzalez.Ik denk dat de Russen toch veruit favoriet zijn...
Andreev staat 150ste ofzo. Ik heb alleen top100, maar Gabashvili en Korolev horen daar niet in natuurlijk. Dus liet ik Andreev maar weg. De wedstrijden zijn in April, midden in het gravelseizoen. Davydenko kan niet van ondergrond wisselen, dus als hij beschikbaar is zullen ze voor gravel kiezen. Tenzij ze hem niet opstellen, want Safin en de rest houden minder van gravel.
pi_47682685
quote:
Siemerink kiest voor jeugd in Daviscupduel

HEERHUGOWAARD (ANP) - Jan Siemerink vertrekt volgende week met een grotendeels jeugdige groep naar Birmingham voor het Daviscupduel tegen Groot-Brittannië. De nieuwe captain maakte zijn selectie maandag in Heerhugowaard bekend.

Siemerink selecteerde Robin Haase, Igor Sijsling en Jesse Huta Galung naast de oudgedienden Raemon Sluiter en dubbelspecialist Rogier Wassen.

De wedstrijden worden op 6, 7 en 8 april gespeeld in Birmingham.
pi_47683952
dan zou ik toch de Bakker erbij kiezen en niet Huta Galung....
pi_47719025
De Spanjaarden zullen het zonder Nadal moeten stellen.

Robredo, Ferrer, López en Verdasco zullen namens Spanje in actie komen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:57:02 #83
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47719212
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Norrage het volgende:
dan zou ik toch de Bakker erbij kiezen en niet Huta Galung....
Waarom? de Bakker wint niks op futures. Huta Galung wint regelmatig op challengers.
pi_47721639
Mjah...Huta Galung is misschien momenteel beter maar ik heb niet echt het gevoel dat hij toekomst heeft. De Bakker wel. (ik denk hierbij dus ook voornamelijk aan de toekomst van het Nederlandse tennis en niet zozeer aan deze wedstrijd. Die verliezen ze namelijk toch wel)
pi_47919036
Het is bijna Davis Cup weekend. Nadal speelt niet voor Spanje dus dat wordt leuk daar in Amerika.

En ik ben benieuwd of Vliegen ondanks zijn abominabele resultaten in de toernooien nu weer een daviscup held kan worden.
pi_48078430
Een aantal partijen is al begonnen.

Vliegen-Haas is iig live op Sporza.

Davydenko staat 1-1 in sets en een break achter in de derde tegen PHM en lijkt in te zakken.

Nalbandian staat een break voor in de eerste set tegen ToJo.
sig verwijderd door FA
pi_48078922
Davydenko zakt echt compleet in, wint de eerste set met 6-2 en gaat er vervolgens in set 2 en 3 met 6-2 en 6-1 af.

Vliegen breekt Haas!
sig verwijderd door FA
pi_48079395
Maar nu wel rebreak.
pi_48079656
Haas staat nu bijzonder sterk te serveren, 6-5.
pi_48079754
6-6, tiebreak.

Maar Vliegen wint de tiebreak en pakt de set.

[ Bericht 83% gewijzigd door Heero87 op 06-04-2007 14:37:21 ]
pi_48080225
Vliegen is los.

*2-0 nu.

PHM een break voor in de vierde set.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:49:19 #92
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48080296
Davydenko

Argentina ook 1-0 in sets voor.
pi_48080405
Maar Vliegen laat zich weer breaken, 2-1.
pi_48080734
Davy maakte nog een rebreak, maar PHM gaat nu toch serveren voor de partij.
sig verwijderd door FA
pi_48080882
Vliegen nu zelfs een break achter in de tweede.

GSM PHM. Davy .
sig verwijderd door FA
pi_48080947
En weer een break: Vliegen komt terug tot 4-4.

Nu zelfs 5-4, Haas retourneert om in de set te blijven.
pi_48081135
Het blijft spanned, 5-5.
pi_48081266
ToJo en Nalbandian gaan er een hele lange partij van maken: ToJo wint de tweede set in opnieuw een tie-break, 1-1 in sets na 2 uur en een kwartier spelen .
sig verwijderd door FA
pi_48081398
Haas dramatisch aan het net zeg, al verschillende easy balletjes gemist.
pi_48081678
Vliegen krijgt genoeg kansen om op 6-5 te komen, maar laat zich na een lange game toch breaken. 6-5, Haas serveert voor de tweede set.
pi_48081699
Nalbi zal toch moeten opstaan wil Argentina winnen.

Mijns inziens is deze ontmoeting Zweden - Argentinië cruciaal voor de verdere verloop van het toernooi.

Als de Argentijnen winnen, maken ze wel een behoorlijke kans op de eindzege.

Ze spelen dan naar alle waarschijnlijk in de semi's tegen de VS en dan hebben ze thuisvoordeel. Als ze dan de finale bereiken, moeten ze tegen Frankrijk of Rusland. Tegen Rusland spelen ze thuis en tegen Frankrijk weet ik het niet zeker. Maar in een finale met thuisvoordeel zie ik de Argentijnen wel triomferen.

Wint Zweden echter, dan voorzie ik de Verenigde Staten als eindwinnaar. Thuis tegen Spanje moet Amerika zeker winnen. De halve finale tegen de Zweden kunnen ze ook winnen. En dan de finale tegen Rusland of Frankrijk, waarin Amerika favoriet is. Zeker tegen Rusland want dan speelt het thuis. Tegen Frankrijk is het wellicht een ander verhaal, omdat ik niet weet wie er dan thuisvoordeel heeft

Maar het kan natuurlijk allemaal anders lopen. Zul je zien dat we België - Zweden als finale krijgen.
pi_48081813
En Haas pakt hem ook, 1-1 in sets.
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:50:54 #103
67640 SaintOfKillers
pi_48081862
Misschien moet Vliegen eens ophouden met jammeren en klagen en gewoon tennissen.
pi_48082165
T. Johansson leidt in set 3 met 5 - 2. Met Nalbandian aan service.

Is het weer een gevalletje choke-bandian, of valt dat wel mee?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:04:08 #105
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48082235
Set Johansson met 6-2, 2-1 voor dus.

Youzhny begint voortvarend tegen Gasquet: 5-1*.

Haas breekt naar *2-1.
sig verwijderd door FA
pi_48082295
Derde set is voor Johansson, 6-2.

Het zit de Argentijnen niet echt mee. Guillermo Cañas moest zich al geblesseerd afmelden.

Nalbandian zal vol aan de bak moeten nu. En ook moeten de Argentijnen hopen op hun jonge talent Del Potro.
pi_48082357
Vliegen geeft het uit handen: 1-3 achter in de derde set.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:19:22 #108
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48082718
Nalbandian kan zelden normaal een wedstrijd winnen
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:26:59 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48082951
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef mitt het volgende:
Waar staan de live scores?

Ik heb het al.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:27:47 #110
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48082973
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

www.daviscup.org .

Break Nalbandian *3-2.

SET Haas: 2-1 voor nu.
sig verwijderd door FA
pi_48083001
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

www.daviscup.org

Klik op live scoring voor een live scoreboard in pop up.
pi_48083039
Vliegen verliest de derde set met 6-4... 2-1 voor Haas.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:33:46 #113
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48083150
Vliegen kan het echt schudden nu: *1-0 Haas.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:55:48 #114
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48083850
GSM Johansson. Makkelijk in de tie-break met 7-0, dik 3,5 uur gespeeld.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:00:33 #115
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48083999
GSM Haas, toch een matige pot van de Duitser vind ik. Het was dat Vliegen niet topfit was, anders had 'ie het een stuk lastiger gehad.

Youzhny ondertussen bijna 2-0 voor tegen Gasquet.
sig verwijderd door FA
pi_48084034
Ja, inderdaad, zat veel meer in voor Vliegen. Had hij dat verdomde game bij 5-5 in de tweede set maar gewonnen. Jammer.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:04:26 #117
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48084130
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Johansson. Makkelijk in de tie-break met 7-0, dik 3,5 uur gespeeld.

Raar overigens dat Chela er niet bij is, toch de Argentijn in vorm.
pi_48085889
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:04 schreef mitt het volgende:

[..]

Raar overigens dat Chela er niet bij is, toch de Argentijn in vorm.
Of Canas (maar die zal wel moe zijn)
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:09:55 #119
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48086126
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Of Canas (maar die zal wel moe zijn)
Die heeft zich geblesseerd afgemeld.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:40:41 #120
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48087187
Youzhny staat het weg te geven tegen Gasquet.

Voor de tie-break al 2MP gemist op de service van Gasquet en een 5-1 voorsprong (incl. een MP) weggegven in de tie-break. 2-1 voor nog.
sig verwijderd door FA
pi_48087232
Soderling won trouwens de eerste set in een tiebreak van Del Potro.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:51:49 #122
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48087548
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef Leatherface het volgende:
Soderling won trouwens de eerste set in een tiebreak van Del Potro.
Tweede set gaat weer gelijkop.

Belgie weer een set achter.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:58:46 #123
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48087751
Gasquet moet gewoon stoppen met tennis. Youzhny kan amper lopen voor zover ik mag geloven en dan nog pas de eerste break bij zijn 14e kans!

Zal niet lang duren voor Youzhny gaat opgeven.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:17:03 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_48088317
Zweden wint ook de tweede tiebreak
pi_48088402
Soderling wint ook de tweede in een tiebreak.

Del Potro zal nu toch iets extra moeten brengen. Want met een 2-0 achterstand tegen Bjorkman en Lingstedt moeten dubbelen is behoorlijk hopeloos.
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:21:15 #126
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48088485
Youzhny gebroken: 5-7 Gasquet: 2-2 nu.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:45:18 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48089333
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef mitt het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten.
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:47:20 #128
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_48089420
Soderling serveerde voor de wedstrijd, maar faalt.

Youzhny blijft het volhouden: 2-2 in de vijfde set, 4 uur gespeeld.
sig verwijderd door FA
pi_48090610
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Soderling serveerde voor de wedstrijd, maar faalt.
Maar maakt het alsnog af. 2 - 0 voor Zweden.
pi_48091228
Marathon man Youzhny redt de meubelen voor Rusland.

8-6 in de vijfde set.
pi_48093067
Rochus verliest, België 2-0 achter. Jammer.
pi_48096957
James Blake heeft de Amerikanen op 1-0 gezet.

Roddick speelt nu tegen Verdasco. Als Rod ook wint, dan is het wel kat in het bakkie voor de VS.
pi_48101122
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Leatherface het volgende:
James Blake heeft de Amerikanen op 1-0 gezet.

Roddick speelt nu tegen Verdasco. Als Rod ook wint, dan is het wel kat in het bakkie voor de VS.
3-0 A-Rod.
sig verwijderd door FA
pi_48105570
Dat Blake gewoon een wedstrijd gewonnen heeft
Ach, nu begint het gravelseizoen toch weer...
pi_48109191
Canas doet vandaag wel mee in de dubbel.

Frankrijk wint de eerste set, België pakt verrassend de eerste set na een break achter (live op Sporza).
sig verwijderd door FA
pi_48109684
Rusland wint de tweede set met 7-5. 1-1 nu. De enige wedstrijd dit weekend eigenlijk die nog een beetje spannend is.
sig verwijderd door FA
pi_48110113
Argentinië maakt al weer watr goed. Winnen de eerste set tegen een op papier beter team..Als ze die dubbel winnen is die wedstrijd helemaal open. Ik zie Nalby niet nóg een partij verliezen en aangezien Canas nu speelt zal het me niet verbazen als die misschien de andere single speelt...(Del Potro was niet sterk)
pi_48110624
Rusland wint ook de derde set.

Duitsland is ondertussen toch wel wat beter dan België, 1-1 in sets en een break voor.
sig verwijderd door FA
pi_48111627
Duitsland wint de dubbel en dus ook de controntatie (0-3). Jammer.
pi_48111841
Stand bij Zweden - Argentinië is nu 1-1 in sets, maar Zweden staat een break voor in de derde.
pi_48112030
Waar we dit decennium een aantal nieuwe Davis Cup-winnaars kregen (Spanje, Rusland, Kroatië), lijken dit jaar de oude machtsverhoudingen weer terug te komen.

De landen de in de jaren '70, '80 en '90 domineerden komen weer boven drijven in deze editie.

Duitsland geplaatst voor de halve finales , de VS en Zweden lijken ook goed op weg. Frankrijk kan er eventueel ook nog bijkomen. En dan heb je dus de heersende landen van vroeger (exclusief Australië en Tsjechoslowakije).
pi_48112072
Zweden heeft inmiddels set 3 gewonnen.

De 4e set begint het met serveren.
pi_48112498
Rusland wint in 5 sets van Frankrijk.

Zweden in de vierde al een break voor, die lijken de Argentijnen dus uit te gaan schakelen.
sig verwijderd door FA
pi_48112550
Andreev en Davydenko winnen de dubbel voor Rusland. 6-3 in de laatste set.

De winnaar van Rusland-Frankrijk zal thuis spelen tegen Duitsland.

Zweden staat inmiddels een break voor in de vierde.
pi_48113036
Makkelijke vierde set opnieuw voor Zweden: Argentinië naar huis.
sig verwijderd door FA
pi_48113158
Zweden plaatst zich overtuigend voor de halve finales.

Jonas Björkman en Thomas Johansson winnen de dubbel in vier sets van Guillermo Cañas en David Nalbandian (4-6 7-6 6-2 6-3).

Cool dat Zweden weer eens ver komt. Is toch wel een Davis Cup-land bij uitstek. Ze moeten naar alle waarschijnlijkheid tegen de States in de halve finales. Ik acht de kans niet heel groot dat ze dat gaan winnen, maar toch mooi voor Mats Wilander (de davis cup-captain van nu) en manschappen dat ze weer eens ver komen.

pi_48113677
Dag Argentinië...
Nalbandian is gewoon niks meer tegenwoordig, en dan loopt dat hele team niet meer...
Jammer dat ze geen fitte Canas konden gebruiken, alhoewel op zo'n supersnelle baan als dit...

Frankrijk - Rusland enorm spannend. ALlemaal goede partijen en dat is werkelijk altijd zo als Frankrijk speelt

Ben benieuwd wat Gasquet doet tegen Davydenko morgen. Ik verwacht dat ie dat wel moet kunnen winnen, en dan hebben we een rematch tussen Mathieu en Youzhny Ik hoop zo voor mijn favoriet Mathieu dat hij de DC depressie van 5 jaar terug kan goedmaken. (2 sets en een break voor in de beslissende 5e match van de DC-finale, en dan nog verliezen )
pi_49371829
quote:
Tennissers in Ahoy' tegen Portugal
Uitgegeven: 14 mei 2007 14:54

AMERSFOORT - Het Nederlandse Daviscupteam tennist in september tegen Portugal in Ahoy' in Rotterdam. Dat maakte de tennisbond KNLTB bekend. De mannen van captain Jan Siemerink spelen tegen Portugal een play-off voor behoud in de groep 1 van de Europees/Afrikaanse zone.

De laatste keer dat Oranje in Rotterdam een Daviscupontmoeting afwerkte was in 2001 tegen Frankrijk. Nederland speelde toen nog in de wereldgroep.
pi_49372042
Yay. Das lekker dichtbij. Daar gaan we vast wel heen
pi_53168938
Selecties zijn inmiddels bekend.

Russen (eindelijk zonder Safin) zullen het niet al te moeilijk krijgen tegen de Duitsers denk ik, Haas is niks op gravel. Davydenko, Youzhny en/of Andreev zouden deze klus moeten kunnen klaren.

De Zweden gaan het indoor proberen tegen de VS (waarom geen gravel tegen Roddick en Blake?), opvallend is dat Joachim Johansson er weer bij is na zijn zoveelste langdurige afwezigheid wegens blessureleed.

Andere interessante ontmoetingen zijn Servie - Australie, waarbij de kans groot is dat Australie uit de wereldgroep vliegt. Groot-Brittanie - Kroatie op gras, waarbij de Kroaten aantreden zonder de Ancic en Karlovic ( ), waardoor de Britten licht favoriet zijn voor mij. Verder staat ook nog Tsjechie - Zwitserland op het programma, waar Federer en kornuiten het mogen opnemen tegen Berdych en Stepanek. Opvallend hier, is dat de Tsjechische coach niet het succesvolle duo Dlouhy/Vizner voor de dubbel heeft geselecteerd, maar gekozen heeft voor Martin Damm, die waarschijnlijk met Stepanek zal dubbelen.
pi_53169021
Ooh..Servië - Australië was ik vergeten. Hewitt vs Djokovic...dat wordt een leuke.

Verder nog mensen die naar de davis cup gaan in ahoy? Ik wel
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:41:13 #152
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53194449
ik ook
pi_53196720
Ik gok toch op een finale Amerika - Rusland.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:29:41 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53199852
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok toch op een finale Amerika - Rusland.
Amerika lijkt me duidelijk.
5-0 zou ik zeggen.

Rusland twijfel ik over. Davydenko heeft altijd moeite om van ondergrond te switchen. Youzhny, Tursunov en Andreev zijn geen gravelspelers. Kohlschreiber speelt alleen goed als het direct of indirect aan Duitsland te relateren is (dat lijkt me bij Daviscup dus wel het geval). De Russen hebben geen dubbel. Ik begrijp ook de keuze voor gravel van de Russen niet, misschien hebben ze ook van die domme sponsorverplichtingen zoals Nederland. Angst is een slechte raadgever, dus als de keuze alleen gemaakt is om die Duitsers te pesten. Dan gaan ze het schip in.
pi_53199974
Ik snap de keuze van ondergrond van Zweden ook niet echt. Snel tapijt tegen de hardste serveerder uit het circuit.

Maar goed, ik gun het Roddick en Blake wel eens om een Davis Cup te winnen. Bovendien is het best lang geleden dat de VS de Cup wonnen.

Dus van mij mogen ze wel weer eens.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:39:51 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53200047
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Leatherface het volgende:
Ik snap de keuze van ondergrond van Zweden ook niet echt. Snel tapijt tegen de hardste serveerder uit het circuit.

Maar goed, ik gun het Roddick en Blake wel eens om een Davis Cup te winnen. Bovendien is het best lang geleden dat de VS de Cup wonnen.

Dus van mij mogen ze wel weer eens.
Je kunt ToJo en JoJo ook niet op gravel zetten natuurlijk.
Die Zweden gaan gewoon van eigen kracht uit en met de Zweedse sportbeleving is dat het beste wat je kunt doen. Het zal echter niet voldoende zijn.
pi_53200089
Als het een finale tussen de Amerikanen en de Russen wordt, wie heeft dan thuisvoordeel?

De Amerikanen?
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:42:25 #158
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53200113
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef Leatherface het volgende:
Als het een finale tussen de Amerikanen en de Russen wordt, wie heeft dan thuisvoordeel?

De Amerikanen?
Ik weet het ook niet, maar als dat zo is winnen ze de cup.
pi_53200160
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef XL het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar als dat zo is winnen ze de cup.
Ow, volgens mij was de halve finale tussen Rusland en Amerika vorig jaar in Rusland.

Dan is het de keer erop toch omgekeerd?

Zo ja, dna heeft de VS dus thuisvoordeel.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:46:27 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53200212
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ow, volgens mij was de halve finale tussen Rusland en Amerika vorig jaar in Rusland.

Dan is het de keer erop toch omgekeerd?

Zo ja, dna heeft de VS dus thuisvoordeel.
Die regels zijn zo vaag. Ik weet dat er ook tegenstanders zijn waar Nederland nog meerdere thuiswedstrijden tegen tegoed heeft. Dat zou niet passen binnen zo'n eenvoudige redenering.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:51:23 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53200314
De regels:
quote:
27. CHOICE OF GROUND (a) Choice of ground shall be determined in the following sequence: i If the previous Tie between the two Nations was played on a neutral ground, choice shall be decided by lot. If this is not applicable, then (ii) If the previous Tie between the two Nations was not played for any reason, choice shall be decided by lot. If this is not applicable, then (iii) If one Nation has been entitled to choice for its Tie with another Nation in the 1970 Competition, or in any later Competition, the latter shall have choice on the occasion of the next meeting with that Nation. If this is not applicable, then (iv) Choice shall be decided by lot. (b) A Nation with choice of ground shall choose a location within their own country, unless otherwise decided under sections (c) or (d) of this Regulation. (c) A Nation with choice of ground may choose to play in the country of their opponents, provided that their opponents are in agreement, and the Davis Cup Committee gives their approval. Applications must reach the ITF as soon as possible after the draw or the completion of the previous round and no later than the date fixed for approval of the completed Questionnaire for the Tie. (d) A Tie may be played on a neutral ground provided both Nations agree, and the Davis Cup Committee give its approval. Applications must reach the ITF as soon as possible after the draw or the completion of the previous round and no later than the date fixed for approval of the completed Questionnaire for the Tie.(e) A Nation with choice of ground may lose such choice if, in the opinion of the Davis Cup Committee, it is impractical for the Visiting Nation (war, political unrest, etc) to reach the ground selected for the Tie. In such case, the Committee may decide that the Tie be held in the country of the opponents or in a neutral country. If the Committee’s decision is to play in a neutral country then, when the two Nations next meet, the choice will be decided by lot as per Regulation 27(a) above.If the decision is to play in the country of the opponents then, when next the two Nations meet, the choice will be with the Nation that lost its choice for the above reasons.
13
13(f) Choice of ground shall include surface of the court, except when the Davis CupCommittee select a neutral ground, in which case they shall also select the surface of the court. (g) Choice of ground shall include choice of ball, except when the Davis CupCommittee select a neutral ground, in which case it shall also select the make to be used. (h) A Nation with choice of ground is considered to have exercised such choice if the Tie is played in its country or in the country of its opponents, unless the choice had been made by the Davis CupCommittee as per paragraph (e) above.i A Nation with choice of ground which chooses to play in the country of their opponent shall be considered the Visiting Nation for the purposes of the conduct and financial arrangements of the Tie, and shall automatically lose the right to choice of ball and the surface of the court. (j) In a Tie played on a neutral ground, both Nations shall be considered Visiting Nations for the purposes of the conduct and financial arrangements of the Tie. Note: The above Regulation does not apply to the Zonal Competition Group IIIand Group IV.
Ik zal het eens gaan lezen
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:55:50 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53200408
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:51 schreef XL het volgende:
De regels:
[..]

Ik zal het eens gaan lezen
Amerika wint de finale dus op hardcourt.
pi_53201808
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef XL het volgende:

[..]

Amerika lijkt me duidelijk.
5-0 zou ik zeggen.

Rusland twijfel ik over. Davydenko heeft altijd moeite om van ondergrond te switchen. Youzhny, Tursunov en Andreev zijn geen gravelspelers. Kohlschreiber speelt alleen goed als het direct of indirect aan Duitsland te relateren is (dat lijkt me bij Daviscup dus wel het geval). De Russen hebben geen dubbel. Ik begrijp ook de keuze voor gravel van de Russen niet, misschien hebben ze ook van die domme sponsorverplichtingen zoals Nederland. Angst is een slechte raadgever, dus als de keuze alleen gemaakt is om die Duitsers te pesten. Dan gaan ze het schip in.
Andreev geen gravelspeler Gravel is juist z'n beste ondergrond (hij was trouwens de laatste die Nadal versloeg voordat die aan zijn recordreeks begon.) Youzhny is degelijk op alle ondergronden en Davy in normale doen verslaat alle Duitsers simpel op gravel. De keuze voor gravel lijkt me snel gemaakt als je tegen Haas staat.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt ToJo en JoJo ook niet op gravel zetten natuurlijk.
Die Zweden gaan gewoon van eigen kracht uit en met de Zweedse sportbeleving is dat het beste wat je kunt doen. Het zal echter niet voldoende zijn.
Tja, op tapijt is het goed tegen beter, op gravel slecht tegen slecht, maar goed deze keuze kan ik ook volgen.
pi_53259875
Ik ga er vanuit dat Andreev en Davydenko de singles zullen spelen, en Youzhny en Tursunov de dubbel, anders is die keuze voor gravel niet te begrijpen. Maar wie dit gaat winnen weet ik niet, ik geef Duitsland toch wel een behoorlijke kans.

Amerika is de duidelijke andere finalist.

Het zou wel aardig zijn als Duitsland wint, aangezien de laatste ontmoeting in Amerika geweest is. Dan zal Duitsland in Stuttgart gaan spelen lijkt me.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53260179
Wie behalve ik en XL gaan nou naar de davis cup vrijdag?

Ik denk trouwens dat Rusland Duitsland van de mat gaat vegen (en niet omdat ze een #4 van de wereld hebben)
pi_53260231
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:52 schreef Norrage het volgende:

Ik denk trouwens dat Rusland Duitsland van de mat gaat vegen (en niet omdat ze een #4 van de wereld hebben)
Ik heb er nog geen plannen voor, maar zal eens kijken of ik mensen kan porren, want het is wel een leuk idee .
En van de mat vegen is er niet bij, ik denk 3-2 of 2-3.
pi_53260813
Present!
pi_53265906
September 21 - 23 Davis Cup Semi Finals; USA vs. Sweden; Gothenburg, Sweden

Andy, James and the Bryan Brothers will fight for a spot in the 2007 Davis Cup Finals in Gothenburg Sweden. Team USA will take on the enthusiastic Swedes who will be looking to upset the Americans on their chosen surface of Carpet. These two nations have an extensive Davis Cup history dating back to 1946, and meet for the 12th time this weekend. This is their fourth semifinal meeting, but they have also gone head-to-head in two Davis Cup finals, in 1984 and 1997, both of which Sweden won. USA has an 8-3 record over the Swedes and also won their last meeting at the 2004 World Group quarterfinals. Andy has cited wining Davis Cup as one of his "dreams" and ultimate career goals.

oud nieuws TVP
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_53266349
Gothenburg is wel de graveyard voor america trouwens. 2x hebben ze met een dreamteam waanzinnig hard verloren en de andere verliespartij was ook in Gothenburg.
pi_53266744
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:29 schreef Norrage het volgende:
Gothenburg is wel de graveyard voor america trouwens. 2x hebben ze met een dreamteam waanzinnig hard verloren en de andere verliespartij was ook in Gothenburg.
Was Andy toen nog een baby ?
Dit jaar gaat dat niet gebeuren
pi_53266855
één keer was met McEnroe en Connors (#1 en #2 van de wereld) en in de dubbel met McEnroe en Fleming (#1 dubbels en tot dan toe 20 partijen ongeslagen in DC) en ze verloren 5-0

tweede keer was met Sampras en Agassi en Courier en Sampras raakte geblesseerd en ze verloren met 3-2.
pi_53267234
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:50 schreef Norrage het volgende:
één keer was met McEnroe en Connors (#1 en #2 van de wereld) en in de dubbel met McEnroe en Fleming (#1 dubbels en tot dan toe 20 partijen ongeslagen in DC) en ze verloren 5-0

tweede keer was met Sampras en Agassi en Courier en Sampras raakte geblesseerd en ze verloren met 3-2.
pi_53267282
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:52 schreef Norrage het volgende:

Super man, dat jullie gaan !!!!
Wel verslag graag, met film en foto's
pi_53267325
Foto's zal wel lukken, film misschien wat minder

Mooi feest bij ons in Delft (nouja, bij onze concurrerende vereniging in Delft) op zaterdagavond!
pi_53322896

September 19th, 2007 07:38 pm By Andyroddick.com
2007 GOTHENBURG, SWEDEN

THE MODERATOR: Welcome, everybody. We have James Blake, Andy Roddick, Patrick McEnroe, Bob and Mike Bryan all together here. We have a lot of memories meeting the United States here. No one has played in this team before in Scandinavia. I know James has good memories from Sweden. I don't know if Patrick has asked his brother about the performance here in 1984.
CAPTAIN McENROE: Any questions (laughter)?
THE MODERATOR: Questions for the team.

Q. First of all, how do you like the surface and the stadium?
ANDY RODDICK: I like the surface. I feel like it's a good surface for us actually. We came here, first couple practices I felt like we were all hitting the ball pretty well. I think we 're happy with it.

Q. What kind of a game do you expect on a surface like this?
ANDY RODDICK: It 's quick, but I think there 's been quicker surfaces. You know, you're still able to set up, hit balls, play from the baseline.
Like I said, I think it's okay for us.

Q. Next year they have new rules for the surfaces. They will not allow this kind of fast surface. Do you think it's a good rule to have a medium speed?
CAPTAIN McENROE: I don't think this court is that fast. So I think it's a pretty good surface, as Andy said. But I think in general that's a good rule, yes. I think sometimes some surfaces have been very extreme, some of the faster courts, even some of the clay. We've even played on some very, very slow clay that is not like clay you'd play in a normal tournament.
So I think overall that would be a good rule. But I don't think it would be I don't think this court is one that would be in question. I think it's a pretty fair surface.

Q. But clay I think will be excluded.
CAPTAIN McENROE: I don't think it should be. I think clay should be tested just like the other surfaces. We played on some clay that is, as I said, not like any other clay in a normal tournament.

Q. If you look at the rankings, things like that, you say you are huge favorites in this game. Do you agree?
CAPTAIN McENROE: No. I mean, we never look at the rankings. We all know what Davis Cup is about. They have players that are extremely capable. They have Jonas Bjorkman, who has played for 13 years for Sweden, won a lot of big matches. Thomas Johansson won a Grand Slam title. You know, Simon Aspelin just won the US Open.
We don't really worry about the what the rankings say. We played too many matches in too many countries where the rankings are pretty much irrelevant. We just want to play our best. I think if we do that, we have a good chance.

Q. Were you surprised to see Joachim Johansson in the team?
CAPTAIN McENROE: I was a little surprised, yeah. But we'll see if he's able to play, will be the big question for them. Obviously he's a great talent, has had a lot of bad luck with injuries. We certainly know how good he's capable of playing.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:07:13 #176
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53333440
Federer weer in de Davis Cup, zozo.

Israel - Chili al bezig vandaag, geen idee waarom.
pi_53334534
Met de Zweden weet je het nooit in Davis Cup-verband. Ze blijven toch wel echte cup fighters, wat ze in het verleden ook al vaak genoeg hebben bewezen (getuige hun 7 titels).

Maar Amerika heeft mijns inziens gewoon meer kwaliteit op de baan.

VS na 4 partijen, denk ik.
pi_53342990
De BBC zendt iig (deels) wat uit, bij de ARD en ZDF kan ik niks vinden helaas. Iemand een idee wat we allemaal kunnen gaan bekijken?
sig verwijderd door FA
pi_53343379
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC zendt iig (deels) wat uit, bij de ARD en ZDF kan ik niks vinden helaas. Iemand een idee wat we allemaal kunnen gaan bekijken?
Thx
Nee, ben ook op zoek
pi_53343962
Ik zie trouwens dat Joachim Johansson gaat spelen voor Zweden! Leuk dat 'ie weer terug is .
sig verwijderd door FA
pi_53346802
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:11 schreef Norrage het volgende:
Foto's zal wel lukken, film misschien wat minder

Mooi feest bij ons in Delft (nouja, bij onze concurrerende vereniging in Delft) op zaterdagavond!
Jij bent van Obvius dan Norrage? Whoever you are: tot morgen! Ik ben er namens Fellenoord, een groepje van een man of twintig
pi_53348278
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 02:33 schreef Gurby het volgende:

[..]

Jij bent van Obvius dan Norrage? Whoever you are: tot morgen! Ik ben er namens Fellenoord, een groepje van een man of twintig
Leuk

Wij zijn er met zijn 17en.Tenniphil zijn er met 30 of zo.
pi_53349088
Programma

Rusland - Duitsland

Igor Andreev
Tommy Haas

Nikolay Davydenko
Philipp Kohlschreiber

Dmitry Tursunov/
Mikhail Youzhny
Philipp Kohlschreiber/
Alexander Waske

Nikolay Davydenko
Tommy Haas

Igor Andreev
Philipp Kohlschreiber

Zweden- Verenigde Staten

Joachim Johansson
Andy Roddick

Thomas Johansson
James Blake

Simon Aspelin/
Jonas Björkman
Bob Bryan/
Mike Bryan

Thomas Johansson
Andy Roddick

Joachim Johansson
James Blake

pi_53350553
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Nog niks gevonden
Op sport1.nl staat dat ze het op de voet volgen. Jij hebt toch sport1 TV ? Zenden die het niet uit ???
Eurosport niet, andere zenders niet
Vrees een stomme korte samenvatting in het sportjournaal

Heel misschien hier: http://www.channelsurfing.net/
pi_53352047
Nee Sport 1 zendt niks uit van de DC.

Andreev wint met 6-2 de eerste set makkelijk van Haas.
sig verwijderd door FA
pi_53353404
Ook de tweede set met 6-2 naar Rusland.
sig verwijderd door FA
pi_53354435
Set drie ook met 6-2. Rusland dus easy naar 1-0.

Op BBC2 is trouwens GB-Kroatië te zien, Murray verliest op Wimbledon de eerste set van Cilic.
sig verwijderd door FA
pi_53355224
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:13 schreef Ambrosius het volgende:

Op BBC2 is trouwens GB-Kroatië te zien, Murray verliest op Wimbledon de eerste set van Cilic.
Zonder publiek dat bij elk BP breakie gaat roepen
pi_53355876
Murray wint set 2 en 3.
sig verwijderd door FA
pi_53356192
Haase dadelijk tegen een mannetje van 16...zou toch appeltje eitje moeten zijn..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53356907
zitten er meer mensen naar CIlic-Murray te kijken? Wat een drama zeg...staan ook allebei als gravelspelers te ballen op het vochtige gras
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53356958
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Tim86 het volgende:
zitten er meer mensen naar CIlic-Murray te kijken? Wat een drama zeg...staan ook allebei als gravelspelers te ballen op het vochtige gras
Ja, maar toch vind ik het wel aardig om te zien
pi_53357180
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ik kijk, omdat NL geen flikker aan is vooral.

De omstandigheden zijn niet bepaald goed nee, ook erg veel wind.

Kohlschreiber . 5-2 voor in de tie-break tegen Davydenko en er dan met 5-7 af.
sig verwijderd door FA
pi_53357641
Murray wint 'm. Zometeen Ljubicic tegen Henman (z'n één na laatste wedstrijd ooit), helaas niet op tv.

edit: Ljubo speelt niet.
sig verwijderd door FA
pi_53358230

nergens te zien
pi_53358477
Break Johansson!
pi_53358525
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Mindlight het volgende:
Break Johansson!
Toch een tie-break.

Kohlschreiber - Davy 1-1 in sets en de Duitser een break voor in de derde.

Federer gaat simpel langs Stephanek vooralsnog.
sig verwijderd door FA
pi_53358753
Andy 1e set
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:06:39 #199
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53359159
20 aces voor Roddick en 14 voor Joachim na 7-6 2-3 spelen

wtf is dat voor baan

8 love games op rij voor Roddick
pi_53359161
Joachim speelt lange tijd geen wedstrijd en dan ineens wel DC...doet hij goed..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:07:52 #201
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53359201
love game nr 9
pi_53359209
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef mitt het volgende:
20 aces voor Roddick en 14 voor Joachim na 7-6 2-3 spelen

wtf is dat voor baan

8 love games op rij voor Roddick
das talent Mitt
pi_53359279
Waar is Haase mee bezig zeg
Zie een 5-setter aankomen .
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:13:35 #204
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53359363
Love game nummer 10..

klopt dat scoreboard wel
pi_53359506
En nummer 11 .

Kohlschreiber wint de derde set met 6-2, toch wel verrassend.

Ook verrassend: Federer geeft in de derde set een break voorsprong weg en verliest de tie-break van Stephanek.
sig verwijderd door FA
pi_53359525
Federer al 57 winners. In 3 sets.

Maar wel de 3e set verloren
pi_53359609
Pas 1 punt voor Johansson op de service van Roddick in de 2e set .
pi_53359838
Beetje jammer dat Roddick ook deze set wint, anders ging hij zeker richting een ace record .

26 in 2 sets .

48 uit 48 punten op 1e service !
sig verwijderd door FA
pi_53359894
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat Roddick ook deze set wint, anders ging hij zeker richting een ace record .

26 in 2 sets .

48 uit 48 punten op 1e service !
Dat zegt denk ik meer over het niveau van pim pim van dit moment dan over Roddick.
pi_53359953
kloppen die statistieken echt? Ik ga pas net kijken maar 7-6 7-6..zo weinig verloren servicepunten van beide
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53360176
Federer geeft wéér een break voorsprong weg.
sig verwijderd door FA
pi_53360268
en davydenko geeft ook de break weg...wordt echt link voor hem nu..

Chili op 1-2 achter tegen Israel trouwens..verliezen de dubbel na een ongelooflijke thriller..kleibijter Massu moet dus gaan winnen morgen op hardcourt anders is het einde verhaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53360478
Andy gaat winnen
pi_53360498
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat zegt denk ik meer over het niveau van pim pim van dit moment dan over Roddick.
pi_53360556
GSM Roddick idd.

Federer mist 3 MP, toch de tie-break weer.
sig verwijderd door FA
pi_53360562
Federer mist 3 mp en moet een tiebreak gaan spelen.
pi_53360600
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Roddick idd.

Federer mist 3 MP, toch de tie-break weer.

Ambrosius ik heb je lief
pi_53360750
Federer wint pas op z'n 6e MP.
sig verwijderd door FA
pi_53360754
Edit: Laatmaar gsm Fed
pi_53360783
77 Winners voor Federer
pi_53360888
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
77 Winners voor Federer
Weinig
pi_53361222
Henman nu op BBC2. Hij is bijna klaar.
sig verwijderd door FA
pi_53361653
Davydenko . Eerst 3 BP missen voor een dubbele break en dan op love gebroken worden. Na ruim 4 uur spelen is het 4-4 in de vijfde set.
sig verwijderd door FA
pi_53362572
7-5 Kohlschreiber in de 5e set. 1-1 dus.

ToJo simpel 2-0 voor tegen Blake.
sig verwijderd door FA
pi_53363204
Hup Blake
pi_53363582
blake krijgt echt bizar veel blakepunten tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53363600
Hewitt-Tipsarevic naar een 5e set..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53363707
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:20 schreef Tim86 het volgende:
blake krijgt echt bizar veel blakepunten tegen
Dit gaat fout Tim
pi_53363780
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dit gaat fout Tim
als ik flauwe woordgrapjes ga maken is het einde zoek ja...maar nu blakepunten om terug te komen tot 4-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53363838
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

als ik flauwe woordgrapjes ga maken is het einde zoek ja...maar nu blakepunten om terug te komen tot 4-3
GSM
pi_53363862
wel een verrassing zeg...2-1 in sets en 5-2 voor ToJo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53363998
Johansson trekt de stand gelijk.
sig verwijderd door FA
pi_53367050
Zweden toch op 1-1.

Dat gaat morgen interessant worden in de dubbel. De Bryan-broeders hebben een enorme staat van dienst. Maar Simon Aspelin won de U.S. Open in het dubbelspel en Jonas Björkman behoeft natuurlijk geen introductie.

Staat dus morgen heel veel kwaliteit in het dubbelspel op de baan in het Scandinivium. Vraag is wel in hoeverre Aspelin en Björkman op elkaar ingespeeld zijn.
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:47:48 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53367638
Weet iemand nog een leuk streampje voor de Davis Cup? Ik wil Federer graag zien spelen morgen en overmorgen.
pi_53375611
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zonder publiek dat bij elk BP breakie gaat roepen
Heb je daar een probleem mee ofzo?
Wij zijn echt zo blij dat we dat kunnen roepen, normaalgesproken krijg je die kans niet als Nederland speelt
pi_53377508
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wij zijn echt zo blij dat we dat kunnen roepen, normaalgesproken krijg je die kans niet als Nederland speelt
Hoe hebben jullie het gehad ?
Of is het vandaag ?
Dan nog veel plezier
pi_53377564
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand nog een leuk streampje voor de Davis Cup? Ik wil Federer graag zien spelen morgen en overmorgen.
Ik heb alles bekeken, de TV gids doorgespit, overal op geklikt, maar niks
Ik krijg slechts tafeltennis uit Korea
Misschien is het zondag anders ? geen idee. Heb wel een link van Daviscup.tv hier neergezet, daar kun je de hoogtepunten terug zien ( gratis) maar is dus niet live
pi_53378580
Dubbelspel Nederland - Portugal staat op het punt om te beginnen

met Jesse Huta Galung en Peter Wessels
pi_53378998
quote:

[..]

pi_53379150
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Dubbelspel Nederland - Portugal staat op het punt om te beginnen

met Jesse Huta Galung en Peter Wessels
pi_53379155
quote:

[..]

Dat is waar, maar het was wel erg ballerig en studentikoos. En dan zo'n gozer met een megafoon die ook erg graag wil laten weten dat hij een megafoon heeft. "Andreeeeee, kom je nog??"
pi_53379227
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het was wel erg ballerig en studentikoos. En dan zo'n gozer met een megafoon die ook erg graag wil laten weten dat hij een megafoon heeft. "Andreeeeee, kom je nog??"
Was dat XL
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:50:28 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53379534
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik heb alles bekeken, de TV gids doorgespit, overal op geklikt, maar niks
Ik krijg slechts tafeltennis uit Korea
Misschien is het zondag anders ? geen idee. Heb wel een link van Daviscup.tv hier neergezet, daar kun je de hoogtepunten terug zien ( gratis) maar is dus niet live
Bedankt. Hoi trouwens, want tijd niet gezien.

Gaar zeg, dat ze niks uitzenden. De Davis Cup-partijen van Nederland worden volgens mij altijd uitgezonden.
pi_53379605
Duitsland wint de eerste set in de dubbel van Rusland met 6-3.
sig verwijderd door FA
pi_53381276
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[afbeelding]
We hebben dezelfde smaak
pi_53381302
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

We hebben dezelfde smaak
pi_53382491
Duitsland wint de dubbel in 4 sets.
sig verwijderd door FA
pi_53386721
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt. Hoi trouwens, want tijd niet gezien.

Gaar zeg, dat ze niks uitzenden. De Davis Cup-partijen van Nederland worden volgens mij altijd uitgezonden.
Ze hebben toch uitgezonden??? Mijn moeder smste nog dat ze me op tv zag :/

Maar ik ga nu door naar het eten en het feestje
pi_53386751
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat is toch mooi?

Vooral het cola-lied was mooi, en de fatima liedjes ook
pi_53402749
Youzhny wint de eerste twee sets van Petzschner, die gaan op een 5e en beslissende partij af daar.

Op BBC2 is Murray-Karanusic te zien trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_53404524
Youzhny wint in vier sets: 2-2 dus. Even afwachten wie de beslissende wedstrijd gaat spelen.

Bjorkman schijnt iig ToJo te vervangen bij Zweden.
sig verwijderd door FA
pi_53404636
Ik ben benieuwd waar de Amerikanen de finale gaan spelen, als ze die thuis mogen spelen.

Madison Square Garden?

Of houden ze het in een of andere onbekende expositiehal in willekeurige stad die het meeste biedt?
pi_53408531
Roddick wint simpel van Bjorkman, VS naar de finale.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 september 2007 @ 16:56:04 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53409698
Stepanek - Wawrinka beslissend voor Zwitserland
pi_53410009
Andreev verslaat Kohlschreiber in 4 sets. Rusland - VS dus de finale.
sig verwijderd door FA
pi_53410180
Volgens mij gaat de finale in de VS gespeeld worden.

Ik denk daarom ook dat de Cup naar de Amerikanen gaat.

Zou Roddick wel eens verdienen. Misschien dat zijn carrière daardoor ook weer een stevige impuls krijgt.
pi_53411850
Chili heeft het ongelooflijk zwaar met Israel...Gonzalez gaat nu de 5e set in tegen Dudi Sela terwijl Chili al met 2-1 achterstaat. Als hij toch wint moet Massu ook nog eens winnen van Okun.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53412079
en de break..3-1 voor Sela
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 september 2007 @ 18:54:13 #259
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53412153
Gonzalez staat in 3 dagen al 13,5 uur op de baan
  zondag 23 september 2007 @ 19:25:38 #260
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53412844
Israel door.

Zwitserland redt het ook niet.
pi_53414687
Amerika zal de finale inderdaad thuis spelen.

Ze zullen vast wel op een snelle baan gaan spelen.

De vraag is alleen waar. In het verleden kozen de Amerikanen meestal niet voor NY, Chicago of L.A. Davis Cup-finales op Amerikaanse bodem waren vaak juist in kleinere of minder bekende steden als St. Petersburg, Fort Worth, Rancho Mirage, Cincinnati, Cleveland enzovoorts.

De finale zou dus in elke willekeurige Amerikaanse stad van enige omvang kunnen zijn, welke bereid is er flink voor te betalen en een geschikte accommodatie heeft.
pi_53414762
lol...Okun geeft op 2-1 en dus na 3 games al op tegen Capdeville...hij heeft gewoon geen zin om te tennissen en wil gaan feesten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53425626
Roddick sends USA to the Final
For the ninth time at the ninth time of asking, Andy Roddick saw the United States Davis Cup by BNP Paribas team into the next round and this time the next round is the Final, and a home shot at the defending champions, Russia.

Roddick wasn't quite at his best against Jonas Bjorkman, a late replacement for the originally nominated Thomas Johansson who was suffering from stomach problems, but he used all attributes of his game to beat the Swede 62 76(3) 64 and see off the Americans' jinx at the Scandinavium.

The arena, scene of three previous US Davis Cup debacles, seemed to have given up hope of staging a fourth home upset, the rows of red seats much less full than they had been on Friday and Saturday when home hopes were high.

Roddick maintains Davis Cup record

One of the reasons for the absence of home hope on the final day was that Roddick's reputation as a Davis Cup competitor precedes him. He has never lost when playing to see his country win the decisive point, and his devotion to tennis's premier team competition was evident when he said afterwards: "If I don't win another match between now and the final but we win the final, I'll take that."

"This is my No. 1 priority for the rest of the year, and I"ll be discussing my tournament schedule with Jimmy [Connors, his coach] and Patrick [McEnroe, his team captain] to make sure I look after my body and it's right where it needs to be for the final."

Only once was Roddick truly threatened, and that came in the fifth game of the second set. Bjorkman, at 35 still a very useful returner of serve, finally got a good connection on three of Roddick's serves and earned himself two break points. In doing so, he caused Roddick to stumble and fall, so the American asked for the court to be wiped dry. The couple of minutes this took didn't please either Bjorkman or the crowd, and Roddick was booed as he stepped up to serve at 15-40. Bad move!

Americans celebrate semifinal victory

The booing merely geed up Roddick, he duly delivered four unreturnable serves, and the danger was over. Once Bjorkman had taken six points to get going in the tiebreak, and Roddick had broken in the fourth game of the third set, the match was over as a contest, and Roddick won in just over two hours. He sank to his knees on the carpet court that had been so much more preferable to the Americans than the clay the Russians chose for last year's semifinal in Moscow.

"It's what you practise for," said Roddick in an on-court interview. "It's what you work for. I'm so proud to be part of this team, I'm so proud of my teammates, I wouldn't trade this team for any in the world. I love these guys, and we get another shot at winning the Davis Cup, so I'm really happy right now."

The victory was a triumph for positive thinking among the Americans. Their jinx at the Scandinavium seemed to have reared its ugly head on Friday when all four players woke up with flu-like symptoms. But they came through, and ultimately with something to spare, as the Swedes were also struggling with their health.

First final in USA since 1992

Aside from Thomas Johansson's temperature, Joachim Johansson was so sore after his three-setter against Roddick on Friday that he was replaced for the final singles by Simon Aspelin who had never played a tour-level singles match before. He got four games against James Blake, the American's 61 63 victory making the final score 4-1.

The Americans will host the final (30 November - 2 December) for the first time since 1992, when one of the greatest line-ups in the competition's history featuring four past, present and future world No. 1s Sampras, Courier, Agassi, McEnroe - beat Switzerland 3-1 in Fort Worth, Texas.
pi_53425876
Het is wel jammer dat Zweden niet hun beste team wist te sturen. Ze kunnen zoveel beter met bijvoorbeeld Soderling...
pi_53425959
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:28 schreef Norrage het volgende:
Het is wel jammer dat Zweden niet hun beste team wist te sturen. Ze kunnen zoveel beter met bijvoorbeeld Soderling...
Last van bedorven IKEA balletjes
pi_53517116
Nederland heeft goede kansen om de promotie/ dagadratie van de wereldgroep te halen. de tegenstander is Macedonie of Letland, wie thuis speelt is nog niet bekent
pi_53517294
lachwekkend die landen...niet 1 top 1000 speler volgens mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53517348
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:19 schreef Tim86 het volgende:
lachwekkend die landen...niet 1 top 1000 speler volgens mij
Gulbis kan leuk tennissen, verder is het niks nee.
sig verwijderd door FA
pi_53517382
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Gulbis kan leuk tennissen, verder is het niks nee.
owja die was ik even vergeten...die zal dan wel het verschil maken...wint 2 singles en wint de dubbel..
Latvia it is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_53517876
Nederland mag oppassen hoor. Gulbis staat top 20 rond april volgend jaar, als hij niet top 10 is. (ik ben nu een beetje aan het doemscenarioen, maar serieus, die gast is echt goed)
  donderdag 27 september 2007 @ 16:35:08 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53519577
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef Norrage het volgende:
Nederland mag oppassen hoor. Gulbis staat top 20 rond april volgend jaar, als hij niet top 10 is. (ik ben nu een beetje aan het doemscenarioen, maar serieus, die gast is echt goed)
mentaal is hij er nog niet

Heeft net zoveel potentie als Haase
pi_53519685
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef XL het volgende:

[..]

mentaal is hij er nog niet

Heeft net zoveel potentie als Haase
Meer als ik de spelers moet geloven. Federer heeft volgens mij zich zelfs eens uitgelaten over de talenten van deze jongen, en tijdens de USO stond hij iedereen te vegen (tot Moya en die maakte hij het knap lastig)

Maar ja, dat soort jonkies moeten altijd nog wat mentaal sterker worden, maar ze spelen wel thuis dan!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:24:56 #273
30919 mitt
Michael Corleone
pi_53525956
Argentina vs Great Britian

pi_53526117
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef Norrage het volgende:
Mwa valt erg mee hoor, alles hangt bij hem af van de vorm van de dag, hij maakt een gigantische hoeveelheid UE per wedstrijd.
pi_53526797
De finale zal in Portland, Oregon worden gespeeld.

Plaats van handeling is het Memorial Coliseum.
pi_54206395
Schop
pi_54232320
Nederland gaat het zwaar krijgen met Letland hoor....Als je ziet hoe die Gulbis het nu al doet!

En wanneer mag Amerika aan de bak? Voor of na de masters? Na toch???
pi_54232470
Gulbis is extreem wisselvallig hoor..kan best ineens 2 singles verlizen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_54232815
Uiteindelijk zijn de Nederlanders dat ook, en Gulbis ontwikkelt zich echt veel sneller...Bovendien spelen zij dan thuis.
pi_54234571
Er was toch ook een Davis Cup Nederland topic
Ben hem kwijt............... kan iemand even schoppen ?
pi_54234640
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:59 schreef Norrage het volgende:
Nederland gaat het zwaar krijgen met Letland hoor....Als je ziet hoe die Gulbis het nu al doet!

En wanneer mag Amerika aan de bak? Voor of na de masters? Na toch???
The USTA announced a sellout for the 2007 Davis Cup by BNP Paribas Final between the United States and Russia at Portland’s Memorial Coliseum, Nov. 30-Dec. 2.
pi_54241306
Hoezo, wil je dat we het alleen over Roddick hebben of zo???
pi_54242112
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef Norrage het volgende:
Hoezo, wil je dat we het alleen over Roddick hebben of zo???
Nee joh, die heeft zn eigen stormloop topic
pi_54245224
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee joh, die heeft zn eigen stormloop topic
Ik kom daar ook maar niet omdat er niet tussen te komen is in al dat postgeweld.
pi_54261403
Forget stays on as French captain
The French Tennis Federation have announced that Guy Forget will remain France's Davis Cup captain for the next two years.

Forget, who has been in charge since 1999, guided France to the trophy in 2001 and also lost two finals, in 1999 and 2002.

France play Romania in the first round of the World Group in 2008.

website DC
pi_54649913
Sport 1 zendt de finale live uit, als ik het begreep vanaf 30/11 22.00.
sig verwijderd door FA
pi_54650312
De Amerikanen zouden dit in eigen huis toch wel moeten kunnen winnen.

Roddick lijkt er in ieder geval klaar voor.
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:49:49 #288
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54654386
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef Leatherface het volgende:
De Amerikanen zouden dit in eigen huis toch wel moeten kunnen winnen.

Roddick lijkt er in ieder geval klaar voor.
De 'gevaarlijkste' rus volgens de ranking.... Nikolay Davydenko is in ieder geval kansloos tegen zowel Roddick (h2h 5-0) als tegen Blake (h2h 6-0). Het Russisch dubbel is kansloos tegen de Bryans.....

maar de overige Russen zijn gevaarlijke outsiders en een van de Bryans is geblesseerd en het is nog maar de vraag of die kan spelen. Al met al moet Amerika hier gewoon overheen wandelen.
pi_54655059
Krijgen we eindelijk toch de op de US Open misgelopen wedstrijd tussen Davydenko en Blake, waarvan ik blijf zeggen dat Davydenko die kan en gaat winnen
pi_54698669
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:21 schreef Mindlight het volgende:
Krijgen we eindelijk toch de op de US Open misgelopen wedstrijd tussen Davydenko en Blake, waarvan ik blijf zeggen dat Davydenko die kan en gaat winnen
Niks daarvan !!!! Mocht die enge kernkop willen
pi_54698788
Ik gok op een 3-1 voor de Amerikanen.

Ik verwacht dat Roddick zijn beide singles wel wint en de Amerikanen in de dubbel (met de beide Bryan-broeders, dan wel met een vervanger voor Mike)
pi_54735292
quote:
Haas to miss German Davis Cup tie
Eurosport | Mon, Nov 19, 12:22
Germany will be without their number one singles player Tommy Haas when they play South Korea in the Davis Cup world group first round in February as he will give himself more time to recover from a shoulder injury.
pi_54751754
quote:
Davis Cup Finalists Named Unchanged Teams

The United States and Russia have nominated the same line-ups for the Davis Cup final as they used to win their semifinal ties. The U.S.A. has nominated Andy Roddick, James Blake and No. 1 doubles team Bob and Mike Bryan; Russia has selected Igor Andreev, Nikolay Davydenko, Dmitry Tursunov and Mikhail Youzhny.

Russia could not find a place for Marat Safin, who has played just two matches since the US Open. However, teams can make up to two changes up to an hour before the draw on Thursday, November 29.

On Sunday, Bob and Mike Bryan met with L.A. Lakers coach Phil Jackson and Hollywood stars after Sunday's NBA game with the Chicago Bulls. Starting Monday, the Bryans will blog for ATPtennis.com in the lead-up to the Davis Cup final, to be played in Portland, Oregon.

Jackson, who has twin sons, struck up a friendship with the Bryans two years ago when he sat in the brothers' box during the Australian Open. The Bryans also mingled with Hollywood stars Mel Gibson, Jeremy Piven, Jim Belushi and Andy Garcia and Adam Levine from Maroon Five.
pi_54753190
Niet verrassend dat Safin er niet bij is.

Hij is dan wel de Davis Cup-held bij uitstek voor Rusland, maar als je een blessure aan je pols hebt en hebt bergbeklommen houdt het op.
pi_54753227
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1 zendt de finale live uit, als ik het begreep vanaf 30/11 22.00.
Hmmm, dus geen beelden op het open net
Op misschien 2 ballen bij Studio Sport na dan, maar daar heb je ook niets aan
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_54778646
quote:
Op woensdag 21 november 2007 07:39 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Hmmm, dus geen beelden op het open net
Op misschien 2 ballen bij Studio Sport na dan, maar daar heb je ook niets aan
Klopt !!
Over 1 jaar is alle sport op TV achter de decoder gejast
Dus streams.......... enige oplossing
pi_54783380
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Klopt !!
Over 1 jaar is alle sport op TV achter de decoder gejast
Dus streams.......... enige oplossing
Nee, die paar euro per maand betalen .
sig verwijderd door FA
pi_54797601
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nee, die paar euro per maand betalen .
Yes !!
Maar, ehhhhhhhhh, kan ik sport1 ook nemen met kabel ? Of moet je digi hebben
Het geld is ok, maar UPC
pi_54799037
Ja, dan moet je digitaal, maar ik vind het perfect!
pi_54799272
digitaal is ook bijna overal gratis...1x een kastje kopen en klaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_54838462
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')