Dit gaat fout Timquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:20 schreef Tim86 het volgende:
blake krijgt echt bizar veel blakepunten tegen
als ik flauwe woordgrapjes ga maken is het einde zoek ja...maar nu blakepunten om terug te komen tot 4-3quote:
GSMquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ik flauwe woordgrapjes ga maken is het einde zoek ja...maar nu blakepunten om terug te komen tot 4-3
Heb je daar een probleem mee ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder publiek dat bij elk BP breakie gaat roepen![]()
![]()
Hoe hebben jullie het gehad ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je daar een probleem mee ofzo?
Wij zijn echt zo blij dat we dat kunnen roepen, normaalgesproken krijg je die kans niet als Nederland speelt
Ik heb alles bekeken, de TV gids doorgespit, overal op geklikt, maar niksquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand nog een leuk streampje voor de Davis Cup? Ik wil Federer graag zien spelen morgen en overmorgen.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Dubbelspel Nederland - Portugal staat op het punt om te beginnen
met Jesse Huta Galung en Peter Wessels
Dat is waar, maar het was wel erg ballerig en studentikoos. En dan zo'n gozer met een megafoon die ook erg graag wil laten weten dat hij een megafoon heeft. "Andreeeeee, kom je nog??"quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij zijn echt zo blij dat we dat kunnen roepen, normaalgesproken krijg je die kans niet als Nederland speelt
Was dat XLquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het was wel erg ballerig en studentikoos. En dan zo'n gozer met een megafoon die ook erg graag wil laten weten dat hij een megafoon heeft. "Andreeeeee, kom je nog??"
Bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb alles bekeken, de TV gids doorgespit, overal op geklikt, maar niks![]()
Ik krijg slechts tafeltennis uit Korea![]()
Misschien is het zondag anders ? geen idee. Heb wel een link van Daviscup.tv hier neergezet, daar kun je de hoogtepunten terug zien ( gratis) maar is dus niet live![]()
We hebben dezelfde smaakquote:
Ze hebben toch uitgezonden??? Mijn moeder smste nog dat ze me op tv zag :/quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.Hoi trouwens, want tijd niet gezien.
![]()
Gaar zeg, dat ze niks uitzenden. De Davis Cup-partijen van Nederland worden volgens mij altijd uitgezonden.
Dat is toch mooi?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het was wel erg ballerig en studentikoos. En dan zo'n gozer met een megafoon die ook erg graag wil laten weten dat hij een megafoon heeft. "Andreeeeee, kom je nog??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |