Thxquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC zendt iig (deels) wat uit, bij de ARD en ZDF kan ik niks vinden helaas. Iemand een idee wat we allemaal kunnen gaan bekijken?
Jij bent van Obvius dan Norrage? Whoever you are: tot morgen! Ik ben er namens Fellenoord, een groepje van een man of twintigquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:11 schreef Norrage het volgende:
Foto's zal wel lukken, film misschien wat minder
Mooi feest bij ons in Delft (nouja, bij onze concurrerende vereniging in Delft) op zaterdagavond!
Leukquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:33 schreef Gurby het volgende:
[..]
Jij bent van Obvius dan Norrage? Whoever you are: tot morgen! Ik ben er namens Fellenoord, een groepje van een man of twintig
Nog niks gevondenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC zendt iig (deels) wat uit, bij de ARD en ZDF kan ik niks vinden helaas. Iemand een idee wat we allemaal kunnen gaan bekijken?
Zonder publiek dat bij elk BP breakie gaat roepenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
Op BBC2 is trouwens GB-Kroatië te zien, Murray verliest op Wimbledon de eerste set van Cilic.
Ja, maar toch vind ik het wel aardig om te zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Tim86 het volgende:
zitten er meer mensen naar CIlic-Murray te kijken? Wat een drama zeg...staan ook allebei als gravelspelers te ballen op het vochtige gras
Ja, ik kijk, omdat NL geen flikker aan is vooral.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Tim86 het volgende:
zitten er meer mensen naar CIlic-Murray te kijken? Wat een drama zeg...staan ook allebei als gravelspelers te ballen op het vochtige gras
Toch een tie-break.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |