In the shadows. woohoo woohoo. knars +1quote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef knars het volgende:
The Rasmus
...en de Piet Piraat Hitmedley is weer aangevuldquote:Op zondag 7 januari 2007 11:47 schreef bartrid het volgende:
woohoo woohoo.
daar ben ik net weer vanaf gelukkig.quote:
Wie?quote:is a band from Finland, known for their diversity and combination of music styles, frequently combining punk, pop, heavy metal, rock, techno, funk, progressive rock and rap.
Yeah! Yeah! Die! Die!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef bartrid het volgende:
Waltari.
quote:'s music slowed down the tempos of thrash metal, alternately satirizing and wallowing in a glum mixture of misanthropy, misogyny, depression, and vampiric vocals, as well as loads of cheap-sounding guitar distortion.
yep.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef schaap001 het volgende:
type o negative?
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef bartrid het volgende:
Monster Magnet - superjudge
schaap001 +1quote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef schaap001 het volgende:
Lemmy
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Midden Richie Blackmore en uiterst rechts Ian Gillan?
Niet helemaal. maar vooruit... Roger Glover was ook al vertrokken. Ian Paice is op 1 na uiterst rechts.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:18 schreef knars het volgende:
Dan is midden Roger Glover, links van hem Jon Lord en uiterst rechts Ian Paisley?
die jaquote:Op zondag 7 januari 2007 13:32 schreef Soli het volgende:
latere zanger van Whitesnake? Wie was dat ook alweer? Is die al genoemd?
yep!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:34 schreef knars het volgende:
Jij bedoelt David Coverdale?
1.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:36 schreef bartrid het volgende:
Glenn Hughes toch?
Tammy Wynettequote:Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
yep!
1.
2. Jon Lord
3. David Coverdale
4. Ian Paice
5.
Persoon 5 zong later nog eens een hit van KLF vol
en zong op 1 plaat van Black Sabbath
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef Doc het volgende:
Wordt dus
1. Tommy Bolin
2. Jon Lord
3. David Coverdale
4. Ian Paice
5. Glenn Hughes
Ja, die ook ja. Glenn Hughes zong 'America - What Time Is Love?' Beetje baggernummer, dat wel...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:55 schreef knars het volgende:
Les Claypool
damn dan haak ik afquote:Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef knars het volgende:
Wel hetzelfde album. Les speelde geen bas, maar banjo.
Alle gasten worden ook bedankt na afloop.quote:James about the record: "This is the only one with guests. It was live from the radio show we did last year (1997) and so there's all these people singing out of key. We gave Randy (Staub) the tapes of it and said 'here, mix this' and he was like 'holy shit'. There's 20 guys on it, and it had a great vibe."
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die die my darling?
quote:The song was originally released by Lynyrd Skynyrd in 1973 on the "Pronounced Léh-nérd Skin-nérd" album.
Tuesday?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef knars het volgende:
Als hij niet binnen 33 uur geraden wordt, heb je het antwoord vanzelf al.
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef knars het volgende:
Als hij niet binnen 33 uur geraden wordt, heb je het antwoord vanzelf al.
Nee, deze meneer is bekend om zijn filmmuziek.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
Shot in the dark : Carl Orff?
Anna Paquinquote:Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik 'The Piano' zeg, dan zeggen jullie...
horned_reaper + 1quote:Op zondag 7 januari 2007 15:38 schreef horned_reaper het volgende:
Michael Nyman toch ? (als je de film bedoeld ken ik hem wel)
Ikquote:Op zondag 7 januari 2007 16:53 schreef horned_reaper het volgende:
okeeehm..... het is een nederlandse groep
![]()
nopzquote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
Mrs Einstein - Niemand heeft nog tijd
ofzo?
Dan gok ik op Blöf.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef horned_reaper het volgende:
eeeeehm..... de tekst is dus in het nederlandsen de tekst slaat ook helemaal nergens op
Hier ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Charmian het volgende:
pff heb 'm getraceerd, TSE zat wel heel erg dichtbij qua bandnaam, maar ik vraag me af of iemand 'm gaat raden.
Ik heb in ieder geval nog nooit van de band gehoord noch van 't nummer
omgquote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef jerver73 het volgende:
Maar het zegt me heel vaag wel iets maar verder inderdaad geen idee... ik heb ook nog nooit van actionradio gehoord..
Ik zit al ruim 7 jaar op Fok, heb nog nooit van action radio gehoord en taal er ook niet naarquote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
omgben je nou fokker of niet xDXD waar denkje dat elke maandag avond FOKradio word gepresenteerd =/
www.actionradio.nl
ditoquote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 7 jaar op Fok, heb nog nooit van action radio gehoord en taal er ook niet naar
Doc! Nog eenquote:
muchos gracias - ik heb er overigens verder helemaal niets aan gedaanquote:
Ook zo.quote:
neehquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef jerver73 het volgende:
Inderdaad erg goed naar fratsen geluisterd, maar dan anders....
en de klokt tikt?
Ik heb het hele spektakel eens zitten nalezen allemaal, maar ik heb geen enkel idee, hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn we nou nog steeds met die piepschuimballen bezig?
^_^
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:39 schreef bukgeit het volgende:
Robbie Krieger?
Nee. Nog 3.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat dit volstaat:
Robbie Williams
Rob Zombie
Robert Cray
Robbie Valentine
Rob De Nijs
Robert Smith
Robbie Shakespear
Roberto Jacketti & The Scooters
Rubberen Robbie
Rob Hoeke
Prima! MadMaster +1quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Was toch nog even graven:
Rob Davis
Rob Bass
Rob Halford
De foto die je ziet is vrij recent, trek er maar flink jaartjes vanaf.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:59 schreef Z het volgende:
Haddaway?
Nog eerder...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
Colonel Abrahams?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef schaap001 het volgende:
Freddie James?
Nee. Dit is een duitser. Maar ten tijde van zijn nummer 1-hit (ja, die had ie) was ie een stuk jonger (maar wel ongeveer dezelfde eehh.... styling)quote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een hedendaagse foto van Valensia?
Het was in 1981, die hit.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:43 schreef ranja het volgende:
duitse mannen met nederlandse nummer 1 hits zijn er niet zoveel.
1/2 Mixed Emotions?
Heel goed (het antwoord, bedoel ikquote:Op maandag 8 januari 2007 11:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Frank Duval?
Dalida is in dit geval wel degelijk het type...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef Charmian het volgende:
Dalida is ook zo'n type, maar waarom van haar een standbeeld borstbeeld zou zijn gemaakt wil ik dan wel graag horen.
Maar waarom heeft ze een beeld gekregen. Frankrijks trots of zo? Ik kan me maar 2 bescheiden hitjes herinneren van haar.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dalida is in dit geval wel degelijk het type...![]()
Het borstbeeld staat in Montmartre, Parijs aan de naar haar genoemde Place Dalida (ze is ook in Montmartre begraven) en is in 1997 geplaatst.
Charmian +1
Truequote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Als er een Place Dalida naar je vernoemd wordt en daar een buste van je geplaatst wordt, dan zal je wel wat betekend hebben. Waarschijnlijk was Dalida in Frankrijk wat 'groter' dan hier in Nederland.
Maar... In Amsterdam heb je een plein (lokalen noemen het het Johnny Jordaan-plein) en daar staan standbeelden van Johnny Jordaan, Manke Nelis, Tante Leen en Johnny Meijer.
Zal ook niet iedereen begrijpen...
[afbeelding]
En das goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
The Shirts
En Olivia Newton-John is geboren in Engelandquote:Op maandag 8 januari 2007 13:50 schreef belsen het volgende:INXS Dannii Minogue Kylie Minogue Nick Cave Birthday Party AC/DC Jason Donovan Holly Vallance Olivia Newton-John Nathalie Imbruglia
Split Enz & Crowded House zijn Nieuw-Zeelands.
Angus Young woont nu ook in Nederland...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef belsen het volgende:
Easybeats is overigens voor het grootste deel Nederlands, volgens de Nationale Popquiz.
In Drente dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angus Young woont nu ook in Nederland...
Nu wel, maar Easybeats is schijnbaar voor het grootste gedeelte Nederlands fabrikaat (3/4)...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angus Young woont nu ook in Nederland...
quote:
Koppig mannetjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Men At Work
AC/DC
Little River Band
Icehouse
John Paul Young
Easybeats
Olivia Newton John
Kylie M.
Jason Donovan
Air Supply
Deze reken ik goed, omdat ik niet kan zien wanneer er ge-edit was door MadMasterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef belsen het volgende:INXS Dannii Minogue Kylie Minogue Nick Cave Birthday Party AC/DC Jason Donovan Holly Vallance Nathalie Imbruglia Midnight Oil
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef Neleos het volgende:
Bovendien is het Mental As Anything
Waar was het babykangaroetje gebleven in het liedje 'Op een kangaroe-eiliand' van het Cocktail Trio?quote:Op het kangaroe-eiland, waar je kangaroes vind
Zoekt een kangaroemoeder naar haar kangaroekind...
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef Mark het volgende:
In de buidel van zijn moeder?
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Tussen de voering
MadMaster +1quote:Oh, kijk nou er es aan, Sjaan, wat-ie nou weer had gedaan
Hij was, en dat lapt-ie me nou altijd
Tussen me voering gegaan
Qua hoogte op de wereldkaart zit je ongeveer goed, maar toch het verkeerde land en band...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
Het ABBA plein?
2/5, Dick Diamonde en Harry Vanda. Verder nog twee engelsmannen en een schot.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu wel, maar Easybeats is schijnbaar voor het grootste gedeelte Nederlands fabrikaat (3/4)...
Geen Noorwegen...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:20 schreef Neleos het volgende:
Nou, dan is het misschien het A-Ha plein?
Believe it or not, maar in Rovaniemi in Finland, de thuishaven van Lordi, zijn ze compleet doorgedraaid.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lordiplein?
Newbie +1quote:Locals amused by "Lordi Square" in Finnish city of Rovaniemi
City Board's gesture is perhaps a little overblown
While the home town of heavy band Lordi - the Finnish city of Rovaniemi, located on the Arctic Circle - is proud of the winners of this year's Eurovision Song Contest, the citizens feel that the decision to name a square after the band is an overstatement, albeit a fun idea.
The decision to change the name of Rovaniemi's Sampo Square to Lordi Square, made by the City Board a week ago, spawned some controversy in the city, and led to a heated debate in the media.
"The City Board has apparently gone crazy over the victory in the competition", laughs Niina Larikka.
She feels that the idea of changing the name is fun, even though it is completely crazy, and suspects that it will take some time before people get used to the new title.
In Larikka's view, the square should be made more Lordi-like - not just by name. "How about a Lordi statue? We could then place a student cap on the head of the statue on May Day Eve amidst the traditional revelries".
Als het Robbie Krieger is, die is al gevraagd vandaag.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Berkery het volgende:
Wie viert vandaag zijn 60ste verjaardag?
Die vraag stelde ik: maar die wordt, volgens mijn info, 61 vandaag....quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als het Robbie Krieger is, die is al gevraagd vandaag.
Nee, hij is iets bekender dan Robbie Krieger.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als het Robbie Krieger is, die is al gevraagd vandaag.
Nu in zijn 'Golden years'quote:Op maandag 8 januari 2007 15:50 schreef MadMaster het volgende:
David Bowie
Welke song van wie?quote:Who would believe that I could
be happy and contented.
I used to think that happiness
hadn't been invented,
but that was in the bad old days
before I met you
when I let you walk into my heart.
Het is inderdaad sir Cliff, maar de songtitel is een vervolg op de laatste vraag die ik goed had...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef ranja het volgende:
Cliff Richard - The Young Ones?
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef ranja het volgende:
Congratulations? vanwege al die jarigen?
dat was ze al vanaf het eerste plaatjequote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
Dan is het Tift Merritt
het leek me ook wel ranja achtige muziek, misschien iets te sheryl crow-erigquote:Op maandag 8 januari 2007 20:11 schreef ranja het volgende:
Nee, ik denk dat je aan iemand anders denkt (geen idee wie, klinkt wel interessant)
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Razorlight?
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Die haalde, terecht, de top 10 amper.
Eerste album:quote:
Die staat op 5.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef bukgeit het volgende:
Midlake misschien? Die hebben zo'n Excelsior-geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |