Truequote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Als er een Place Dalida naar je vernoemd wordt en daar een buste van je geplaatst wordt, dan zal je wel wat betekend hebben. Waarschijnlijk was Dalida in Frankrijk wat 'groter' dan hier in Nederland.
Maar... In Amsterdam heb je een plein (lokalen noemen het het Johnny Jordaan-plein) en daar staan standbeelden van Johnny Jordaan, Manke Nelis, Tante Leen en Johnny Meijer.
Zal ook niet iedereen begrijpen...
[afbeelding]
En das goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
The Shirts
En Olivia Newton-John is geboren in Engelandquote:Op maandag 8 januari 2007 13:50 schreef belsen het volgende:INXS Dannii Minogue Kylie Minogue Nick Cave Birthday Party AC/DC Jason Donovan Holly Vallance Olivia Newton-John Nathalie Imbruglia
Split Enz & Crowded House zijn Nieuw-Zeelands.
Angus Young woont nu ook in Nederland...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef belsen het volgende:
Easybeats is overigens voor het grootste deel Nederlands, volgens de Nationale Popquiz.
In Drente dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angus Young woont nu ook in Nederland...
Nu wel, maar Easybeats is schijnbaar voor het grootste gedeelte Nederlands fabrikaat (3/4)...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angus Young woont nu ook in Nederland...
quote:
Koppig mannetjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Men At Work
AC/DC
Little River Band
Icehouse
John Paul Young
Easybeats
Olivia Newton John
Kylie M.
Jason Donovan
Air Supply
Deze reken ik goed, omdat ik niet kan zien wanneer er ge-edit was door MadMasterquote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef belsen het volgende:INXS Dannii Minogue Kylie Minogue Nick Cave Birthday Party AC/DC Jason Donovan Holly Vallance Nathalie Imbruglia Midnight Oil
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef Neleos het volgende:
Bovendien is het Mental As Anything
Waar was het babykangaroetje gebleven in het liedje 'Op een kangaroe-eiliand' van het Cocktail Trio?quote:Op het kangaroe-eiland, waar je kangaroes vind
Zoekt een kangaroemoeder naar haar kangaroekind...
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef Mark het volgende:
In de buidel van zijn moeder?
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Tussen de voering
MadMaster +1quote:Oh, kijk nou er es aan, Sjaan, wat-ie nou weer had gedaan
Hij was, en dat lapt-ie me nou altijd
Tussen me voering gegaan
Qua hoogte op de wereldkaart zit je ongeveer goed, maar toch het verkeerde land en band...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
Het ABBA plein?
2/5, Dick Diamonde en Harry Vanda. Verder nog twee engelsmannen en een schot.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu wel, maar Easybeats is schijnbaar voor het grootste gedeelte Nederlands fabrikaat (3/4)...
Geen Noorwegen...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:20 schreef Neleos het volgende:
Nou, dan is het misschien het A-Ha plein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |