Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Dat uithalen kan ze dus niet, dat roep ik al weken. Dat maakt haar zo matig.
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
Slechte TT
Melanie met Alice vergelijken vind ik wel erg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb een ergernis in me die me doet denken aan Alice-taferelen.
Zonder talent elke keer doorgaan ofzo..
Maar ik zal me verder niet teveel gaan mengen in dit topic denk ik.![]()
weet ik, dat had ik je toch al gezegdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Negatieve TT's doen zou ik erg lullig vinden, zou ik nooit doen, daarom zou ik ook nooit een Melanie-topic openenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
Zó dom.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sowieso domme actie natuurlijk, want morgen is X-Factor voor haar ten einde en heeft ze ook geen school meer.
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, maar wat moet ze dan zingen? Vorige week kwam het nummer ook al van geen kant over. Ik vind het trouwens een ontzettend vet nummer dat je echt bijna nooit meer hoort (Gaia bedoel ik dus), maar ze heeft het echt verkracht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze had een ander nummer moeten kiezen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Het was ook echt niet vals idd, ze heeft een heerlijke stem. Maar qua volume zo plat als een dubbeltje. En dan wordt het imo snel saai. Ik vind Gaia een geweldig nummer, maar Melanie heeft helaas niet eruit gehaald wat er in zat. En dat vind ik zo zonde, en het schort gewoon duidelijk aan zelfvertrouwen.
QFTquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap de vergelijking met Alice tot op zekere hoogte. Alleen had Alice net dat beetje extra. Dat 'in the pocket'. Dat je haar gewoon wel moest haten.
Melanie is allemaal lief enzo, maar ze kan gewoon net zo min zingen als Alice.
Euh, watte?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:05 schreef goedweer het volgende:
Die Henk-Jan hoor ik negatieve dingen zeggen. Ik vind dat Henk-Jan ivm succes van het programma beter maar andere dingen kan doen. Hij moet weten dat we nu in 2007 zitten en ik vind hem ALTIJD ouderwets overkomen. Henk-Jan de wereld gaat door en stopt niet in de 80-90. Dus ik hoop dat hij niet vaak op de Xfactoor te zien is. Hij heeft geen kennis van zaken en klets maar wat.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Melanie:
1. 'Foolish games' van Jewel
2. 'Winter' van Tori Amos
3. 'Glorybox' van Portishead
Foolish gamesquote:
quote:Melanie:
"Ik vond het wel redelijk gaan. Er waren wat dingetjes die niet helemaal gingen zoals het moest. Ja, ik wil het echt heel graag terugzien. Dan kan ik er meer over zeggen."
Ik vond het ook goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:51 schreef Andiyan het volgende:
Hm, ik ben zo te lezen bijna de enige, maar ik vond het ontzettend goed. Ik vond het niet vals klinken, zelfs niet toen ik het net nog eens terugluisterde. Ik vond het een perfect nummer (mooi nummer ook!) waarin ze wat heeft laten zien. Ze stond er, ze presteerde hoog bij zo'n moeilijk nummer. Een Sharon had het echt niet beter gedaan.
Mijn complimenten Melanie!![]()
als ze deze stijgende lijn volhoud kon ze nog wel eens de verrassing van de X-factor gaan wordenquote:
Ze kan wel durven maar dan gaat ze echt compleet op haar bek. Wil ze het nog even rekken dan moet ze het zo vlak mogelijk houden, want er schijnen dan nog mensen te zijn die dat goed vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Het klonk ook niet verkeerd. Maar durf eens wat, ze zong op 1 lijn, heel de tijd hetzelfde volume, geen enkele variatie.
Maar hoe kan je nou zeggen dat ze dan op d'r lieve bekje gaat als je 'r nog niet eens uit hebt horen halen?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kan wel durven maar dan gaat ze echt compleet op haar bek. Wil ze het nog even rekken dan moet ze het zo vlak mogelijk houden, want er schijnen dan nog mensen te zijn die dat goed vinden.
Maar HOE weet je dat dan??quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft dat bereik niet, dat is een talent dat simpelweg ontbreekt.
haar lach is juist liefquote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef nikky10 het volgende:
Melanie staat morgen in de sing off...
Geen volume, geen warme stem, ontzettend vlak, en ze komt zo dom over, alleen die lach al...
Zou ik niet zo zeker van zijn. Het nummer dat ze vanavond deed was een riskante keuze omdat het gewoon moeilijk is en omdat veel kijkers het wellicht niet kennen. En misschien was het ook wel wat te hoog gegrepen zoals Henkjan suggereerde. Maar ik vond dat ze het heel goed deed en overeind bleef, ook nu ik het een paar keer heb teruggekeken en heb vergeleken met het origineel. Haar stem vind ik wel mooi maar ze mist inderdaad wat volume. Maar ja, vergeleken met de power van Anja mist iedereen volume ...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef nikky10 het volgende:
Melanie staat morgen in de sing off...
Geen volume, geen warme stem, ontzettend vlak, en ze komt zo dom over, alleen die lach al...
mooi gezegdquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. Het nummer dat ze vanavond deed was een riskante keuze omdat het gewoon moeilijk is en omdat veel kijkers het wellicht niet kennen. En misschien was het ook wel wat te hoog gegrepen zoals Henkjan suggereerde. Maar ik vond dat ze het heel goed deed en overeind bleef, ook nu ik het een paar keer heb teruggekeken en heb vergeleken met het origineel. Haar stem vind ik wel mooi maar ze mist inderdaad wat volume. Maar ja, vergeleken met de power van Anja mist iedereen volume ...
vind je? vind het juist een mooi nummerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een afschuwelijk nummer deed ze vandaag, echt verschrikkelijk. De zang was oke, en haar stem blijf ik heel erg mooi vinden.
Ik vind het een van de meest verschrikkelijke nummers die ik ooit gehoord hebquote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind je? vind het juist een mooi nummer
Dat meen je toch niet hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het een van de meest verschrikkelijke nummers die ik ooit gehoord heb.
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Gaia is één van de vergeten meesterwerken uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
klopt, nu ik het terugluister klinkt het echt beter dan ik eerst dacht. en ik hoor die valse noten idd niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb het teruggeluisterd met hoofdtelelefoon op, en ik hoor er toch écht niets vals in hoor. Het is wat zachtjes en haar 'save' klinkt een klein beetje als 'safe', maar voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.
je hebt smaakquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikantquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Valensia speelde alle instrumenten in zijn nummers zelf, dus van piano tot gitaar tot trompet tot wat dan ook, en deed zelfs zijn eigen backing vocals. Ook de 'kinderkoortjes' zong hij zelf in. Een veelzijdige virtuoos pur sang dus, en een opname van een plaat van hem moet een monsterklus zijn geweest.
Dan moet ze daarop gaan oefenen. Want zonder dat blijft er weinig act over.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.
Die twee kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikant.
Maar toch blijft het een kutnummer.
De top 3 van Melanie:quote:Op zondag 7 januari 2007 10:48 schreef Natalie het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet goed waarom Henk dit soort nummers voor haar uitzoekt. Of tenminste, zijn accoord eraan geeft. Vorige week was het ook al zo'n misser, en deze week wat mij betreft alweer omdat Melanie niet genoeg lef heeft.
quote:Melanie
Melanie zingt een lied dat ze in eerste instantie niet kende: ‘Gaia’ van de onterecht vergeten Nederlandse artiest Valensia. Volgens haar jurylid Henk is dit een ontzettend moeilijk nummer om te zingen. Maar tegelijkertijd is dit een nummer waarvan hij vindt dat het haar unieke stemgeluid tot zijn recht kan doen komen. Om die reden wil hij het gevaar dat het mis zou kunnen gaan niet uit de weg gaan.
Het commentaar van de jury
Henk: “Ik vond het geweldig. Heel goed gezongen. Ik ben ontzettend blij.”
Marianne: “Ik voelde hier en daar kleine onzekerheden. Maar je bent erg vooruitgegaan, ik vind je geweldig!"
Henkjan, tenslotte, is wat minder positief over het optredeb: “Ik denk dat Henk jou overschat heeft, want ik vind dat je het niet zo goed hebt gedaan. Het is een erg moeilijk nummer en ik denk dat het iets te hoog gegrepen is voor jou.”
dat was henk-janquote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef PeRi het volgende:
Henk: *in reactie op boegeroep op zijn kritiek* ja ik wou ook "Boe" zeggen.
Obsessie!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tikte ik Henk? Waarom tikte ik Henk..
denk dat je daar idd gelijk in hebt.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef LeBeau het volgende:
Melanie schoot echt tekort bij dit nummer, het was gewoon niet goed. Ze ziet er echt heel mooi uit, maar alleen daarmee kom je er niet. Ze moet haar nummers beter kiezen, er zijn genoeg zangeressen in de business die ver komen met een mindere stem (minder dan die van Melanie). Britney Spears, Madonna, etc. Een nummer van Nelly Furtado zou haar ook wel lekker afgaan denk ik, daar zitten niet van die uithalen in, en Nelly brengt het altijd lekker met een wat zachter stemgeluid.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan m'n geld wel beter weggooien.
Ik vind het ook een kutnummer hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar toch blijft het een kutnummer.
Ze kan inderdaad beter, jammer dat sommige mensen haar die kans bij voorbaat al niet gunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:50 schreef Skaai het volgende:
Ik vond het veel beter dan de vorige keer, maar ik heb het idee dat ze zoveel beter kan. Ze moet haar stem meer power geven
Je zit in het verkeerde topic..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef goedweer het volgende:
Ik heb Sharon nogmaals gehoord en ik vind dat ze zingt als een kraai. Ze zit te schreeuwen als een gek. Verder laat Henk-Jan weer duidelijk blijken dat hij niets af wet van de showbiz. Van mij mag hij ook vertrekken.
Hoho, zo ver komt ze nou ook weer niet. Ik geef Melanie nog max. 2 wekenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit belooft wat voor de Melaniefans, elk jaar zit er een kandidate in die ik er zóóó graag uit wil hebben maar er helaas te lang inblijft. Marieke, Alice, Ellen..
Ze zit er nu al wéken te lang in..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit belooft wat voor de Melaniefans, elk jaar zit er een kandidate in die ik er zóóó graag uit wil hebben maar er helaas te lang inblijft. Marieke, Alice, Ellen..
Neuh, dat denk ik ook niet hoor. Maar je weet het maar nooit, want haar uitstraling is ohhzóó geweldig volgens de jury en sommigen hier..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoho, zo ver komt ze nou ook weer niet. Ik geef Melanie nog max. 2 weken
I knowquote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik ook niet hoor. Maar je weet het maar nooit, want haar uitstraling is ohhzóó geweldig volgens de jury en sommigen hier..
Ik hoop dat ze die trend voortzet en dat ze losser wordt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze was veel beter dan gisteren. Nu was dat al niet slecht, maar het is echt knap om in één dag zoveel vooruit te gaan.
Volgens mij had ze zelf al helemaal niet meer verwacht de sing-off te winnen en had zich al helemaal voorbereid op een exit. Het wilde er gewoon niet in nadat Henk en Marianne haar door lieten gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:55 schreef BVO het volgende:
Wat kwam ze wereldvreemd over zeg op dat podium.
Dom dusquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze zelf al helemaal niet meer verwacht de sing-off te winnen en had zich al helemaal voorbereid op een exit. Het wilde er gewoon niet in nadat Henk en Marianne haar door lieten gaan.
quote:
Nee. Ze maakte een verdwaasde indruk, en zo te zien was ze een klein beetje in shock omdat ze dacht dat het bekeken was (en dat net nu ze gestopt is met haar opleiding ...). Ik vind haar ook wel de leukste, precies zoals in de TT staat en ik ben blij voor haar dat ze door is. Natuurlijk moet ze beter worden, maar dan moet ze daar ook wel de kans voor krijgen om dat te laten zien. En gelukkig krijgt ze die kans nu, in ieder geval komende zaterdag.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me nu nog steeds af wat Henk bedoelde met: ik kies voor iemand waar het meeste rek in zit
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me nu nog steeds af wat Henk bedoelde met: ik kies voor iemand waar het meeste rek in zit
Beduusd? Volgens mij snapte ze niet dat ze door was. Op mij kwam het enorm dom over. Ook al omdat ze eerder iedere vraag beantwoordde met "kwenie", of iets in die trant.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze was er helemaal beduusd van. En dat vind ik iets enorm schattigs hebben.
Maar twee tegen één is toch duidelijk? Dan kunnen we toch niet spreken van hogere wiskunde of zo?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle FOK!kers weten uiteraard perfect hoe ze zouden reageren in zo'n zenuwslopende situatie.
Zo kwam het wel op mij over.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat ze stopt met haar opleiding wil niet zeggen dat ze er moeite mee heeft.
Kom kom, er staat nergens dat ze moeite heeft met die opleiding an sich. Ze kan het moeilijk combineren met X Factor, dat is iets anders. Leeftijd zegt verder ook niets. Wellicht laat Melanie zich omscholen omdat haar aanvankelijk opleiding niet aan haar verwachting voldeed.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar twee tegen één is toch duidelijk? Dan kunnen we toch niet spreken van hogere wiskunde of zo?
Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld omdat ze op haar 26e nog moeite heeft met een opleiding die veel 16-jarige breezahmeisjes met gemak doorlopen.
Dus als ze de beste zangeres van het stel zou zijn, dat in jouw ogen iets zeggen haar intelligentie?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over.
Iedere keer als dat meisje in beeld komt, zie ik een soort van onbegrip in haar ogen. En de dingen die ze uitkraamt, maken het er niet beter op.
En als ze nou iedereen van het podium zou zingen, dan was dat minder erg. Maar ik weet nog steeds niet of ze wel een briljante zangeres is. Ze heeft tot nu toe echt foute liedjes gezongen. En die liedkeuze draagt dan ook weer bij aan haar imago.
Ik probeer (met 40 graden koortsquote:Op maandag 8 januari 2007 12:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dus als ze de beste zangeres van het stel zou zijn, dat in jouw ogen iets zeggen haar intelligentie?
Nooit geweten dat iemand zangstem daar iets over zei. Vreemde redenatie.
Ik begrijp je vast verkeerd
quote:Melanie:
“Ik ben echt helemaal in shock! Ik heb wel het gevoel dat ik het goed heb gedaan, maar ik wist niet of het goed genoeg was. Het gekke is,dat ik totaal geen zenuwen had. Ik heb op de een of andere manier gewoon de knop omgedraaid. Het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn, dus ik kon maar net zo goed enorm genieten van de show en het nummer. Ik had ook echt het gevoel dat ik nu meer in het nummer zat dan tijdens de show van zaterdag. Op de zaterdag wil ik me dan gewoon teveel bewijzen. Ik kan nu echt niet wachten om naar mijn vriend te gaan!”
Nee, daar ben je zeker niet de enige in. Lees het topic maar terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
-knip- maar hier ben ik blijkbaar een uitzondering.![]()
Daar ben ik momenteel te brak voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nee, daar ben je zeker niet de enige in. Lees het topic maar terug.
Meis, wat doet jij met 40 graden bij de pc?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik probeer (met 40 graden koorts) uit te leggen dat ze op meerdere manieren dom op me overkomt. Dan heb ik het over haar antwoorden op vragen, over haar reactie als ze door is, die opmerking over school, enz. Liedkeuze is wat mij betreft een belangrijk deel van haar imago. En zellfs haar (of Henks) liedkeuze slaat werkelijk nergens op - ze komt iig niet goed uit de verf. Dus ook op dat vlak komt ze verkeerd op me over, en bevestigt ze het beeld dat ik al van haar had.
Het is wat mij betreft gewoon een optelsom van al dat soort dingetjes. Ik geef ook toe dat ik me daar nu op focus en telkens weer dommigheden opmerk. Mijn halve familie zat met plaatsvervangende schaamte naar haar te kijken, maar hier ben ik blijkbaar een uitzondering.![]()
Hier moet ik op terugkomen. Henk is perfect voor haar, weet wat erin zit en geeft haar de kans om dat te laten zien.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Jammer dat ze opgescheept zit metHenk
.
_Precies_ Melanie zag haar opleiding toch al niet zo goed zitten en kon het zowiezo al niet zo goed combineren met alles wat ze doet _voor_ ze aan X-factor begon. En dat weet ik toevallig van haar zelf !quote:Op maandag 8 januari 2007 12:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kom kom, er staat nergens dat ze moeite heeft met die opleiding an sich. Ze kan het moeilijk combineren met X Factor, dat is iets anders. Leeftijd zegt verder ook niets. Wellicht laat Melanie zich omscholen omdat haar aanvankelijk opleiding niet aan haar verwachting voldeed.
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hier moet ik op terugkomen. Henk is perfect voor haar, weet wat erin zit en geeft haar de kans om dat te laten zien.Henk
.
Als ze praat? Ik vind het wel jammer dat ze bij de vragen die Wendy stelt meestal een beetje korte, nietszeggende antwoorden geeft. Ze zou wel iets meer kunnen laten zien van zichzelf en niet zo onzeker zijn maar gewoon voluit antwoord geven ipv altijd maar: "Kweet nie..." Dat is mij wel opgevallen bij haar...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze vooral wat onzeker klinkt en niet heel overtuigend.
Juist, en toen was ze naar eigen zeggen ook een stuk ontspannener.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Onzekerheid is schattig.![]()
Maar in haar stem mag ze best wat meer vertrouwen hebben, want ze kan het gewoon, dat heeft ze zondagavond echt bewezen.![]()
Nog een reden om positief te blijven.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze was veel beter dan gisteren. Nu was dat al niet slecht, maar het is echt knap om in één dag zoveel vooruit te gaan.
zou ik graag horenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef elmira het volgende:
[..]
_Precies_ Melanie zag haar opleiding toch al niet zo goed zitten en kon het zowiezo al niet zo goed combineren met alles wat ze doet _voor_ ze aan X-factor begon. En dat weet ik toevallig van haar zelf !![]()
Verder begrijp ik niet waarom ze van die ruknummers zingt terwijl haar eigen top 3 zulk lekkere nummers zijn. Wellicht heeft het iets te maken met de rechten ??? Ik hoorde laatste een cd van haar met dat nummer van foolish games erop en dat deed ze _zo_ goed !!
- Elmira
quote:Lieve Melanie,
Ik ben een gepensioneerde man en heb me jarenlang als impressario met muzikanten omringd.Ik heb blijkbaar een neus voor talent gekregen, want ik heb 2 Idolswinnaars al vanaf dag 1 goed voorspeld.Ik was het dan ook absoluut met Henkjan's reactie oneens. Volgens mij ben je een supertalent, daar je in staat bent gebleken een razend moeilijk nummer als Gaja vrijwel foutloos en betoverend mooi neer te zetten.Ik ben diep geraakt bij elke keer, dat ik de video bekijk en heel duidelijk was vooral de enorme kwaliteitssprong, die je maakte in je herkansing op zondag.Het lijkt wel of je uit een sprookje bent gestapt om voor ons te komen zingen. Ik was ontroerd te zien hoe er als het ware doodsangst op je gezichtje was af te lezen voor de jury-uitslag. Melanie,volgens mij wordt je een grote ster, blijf in hemelsnaam jezelf en zeg tegen die kledinggoeroe, dat ze voortaan van je afblijft, dat groene vod zag er vreselijk uit, dat mens is volkomen getikt.Jij kan jezelf wel beter kleden!Zet hem op, je bent de enige deelnemer met een uniek geluid in tegenstelling tot bijna de hele rest,die allemaal de zoveelste remake lijken te zijn van een al bestaande artiest.Hou je vooral bij repertoire, waar je stemwisselingen in hebt, een beetje á la Kate Bush, dat doe je uitzonderlijk goed en ga vooral niet in de lage toonhoogtes op zoek, want dat haal je niet en het past ook niet bij je stem.Ik blijf je trouw. Grijsje
Oude trouwe fansquote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een lieve reactie op de Melanie fansite:
[..]
![]()
lief berichtquote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een lieve reactie op de Melanie fansite:
[..]
![]()
heheh natuurlijk, echter ik kwam haar persoonlijk tegen in Eindhoven en toen had ze dr discman bijquote:
Je vergeet Floortje er bij te noemenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben een meisje... Lees mijn username maar eens achterstevoren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:54 schreef sbientje het volgende:
ik ben het met meneer hierboven eens, hoe heet ie? Arial ofzo? Ze was niet beduusd, ze had het echt niet door!
zondag was trouwens veel beter dan zaterdag![]()
Misschien vinden ze het effect leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Het lijkt er trouwens weer op dat ze gewoon een tv-scherm hebben staan fotograferen.
Ik heb het even verduidelijkt, ik hoor hier te vaak dat ik een jongen / meneer benquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef sbientje het volgende:
het is toch echt een zwanger-jurkje hoor![]()
vooral deze:
[afbeelding]
sorry arual / lauraer zitten hier zoveel mannen dat ik er al automatisch vanuit ga dat mensen man zijn
Ik denk eerder dat ze het gebruik (c.q. linken) van de plaatjes op andere sites willen ontmoedigen. Bewust bagger-beleid dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het effect leuk![]()
Ja. Jammer dat ik even geen tijd heb omdat ik met een ander project bezig ben, maar misschien post ik later in de week nog wel wat echt goeie screencaps van Melanie want ze is zoquote:Ik vind het zo goedkoop staan.
Laat ze dan een hotlink-beveiliging inbouwen, zo moeilijk is dat niet.. De plaatjes worden toch wel gebruiktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het gebruik (c.q. linken) van de plaatjes op andere sites willen ontmoedigen. Bewust bagger-beleid dus.
[..]
Ja. Jammer dat ik even geen tijd heb omdat ik met een ander project bezig ben, maar misschien post ik later in de week nog wel wat echt goeie screencaps van Melanie want ze is zo![]()
Ze ziet er altijd goedkoop uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het effect leuk![]()
Ik vind het zo goedkoop staan.
Nou ja, Lynx666 mag ze wel eens de-interlacen, bij snelle bewegingen zie je anders veel streperigheid, zoals hier. Het is dat ik even geen tijd heb, anders ...quote:
PS maakt er een potje van met de de-interlace filter, ziet er niet uit. En bij de caps heb ik er wel voor gezorgd dat Melanie zelf wel scherp isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nou ja, Lynx666 mag ze wel eens de-interlacen, bij snelle bewegingen zie je anders veel streperigheid, zoals hier. Het is dat ik even geen tijd heb, anders ...
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef _Arual_ het volgende:
Mensen denken ook altijd dat ik een gillend konijn met twee tanden ben![]()
Hoe maak jij er mp3tjes van danquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb de MP3 van Gaia (Melanie's versie) al de hele tijd op repeat, gaat nog niet vervelen. dat is een teken dat het goed was
Inderdaad. En voor iedereen die nog niet is overtuigd van Melanie's zangkunsten: ga rustig zitten, doe je hoofdtelefoon op, luister nog eens naar haar optreden van zondag en laat je betoveren door haar prachtige stemgeluid.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb de MP3 van Gaia (Melanie's versie) al de hele tijd op repeat, gaat nog niet vervelen. dat is een teken dat het goed was
Omdat het min of meer over Melanie gaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
LAME, een betere is er niet.
Waarom ben ik nou weer zo behulpzaam?
*kucht*quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het min of meer over Melanie gaat?
Wat ken je me slechtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het min of meer over Melanie gaat?
Dat zeg ik al wekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop voor Melanie dat ze nu een keer metpower en overtuiging gaat zingen, andersis het waarschijnlijk einde verhaal.
Liever niet, doe dan iets origineels. Met dat orientaals aandoende ding op haar hoofd doet ze me een beetje aan Ofra Haza denken. Kan ze Shir Hafrecha zingen, is ook uit een film. Verstaat wel bijna niemand maar dat is in dit geval best gunstig (ani frecha betekent 'ik ben een sletje'). Filmpje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef superhero87 het volgende:
Madonna heeft ook ooit zo'n ding aangehad... Misschien dat ze American Life gaat zingen...
oh, zeker welquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:59 schreef superhero87 het volgende:
Melanie![]()
sorry ik verveel me
Oeeeh wat zal het hier gezellig zijn als Melanie uit wordt gestemd![]()
![]()
![]()
Da versta ik wel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Liever niet, doe dan iets origineels. Met dat orientaals aandoende ding op haar hoofd doet ze me een beetje aan Ofra Haza denken. Kan ze Shir Hafrecha zingen, is ook uit een film. Verstaat wel bijna niemand maar dat is in dit geval best gunstig (ani frecha betekent 'ik ben een sletje'). Filmpje.
how do you know this?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Da versta ik wel hoorhow you know this?
Het leek er wel op hè, op het eind. Maar dat was gewon de meerstemmigheid op de band denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef queenme het volgende:
was dat geen playback net??? van mel
Jij hoort alleen wat je wil horen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb geen valse noten gehoord.
Je gaat toch zeker niet zeggen dat je dit goed vond of wel..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb geen valse noten gehoord.
Dat was niet goed te horen, ze zong te zachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet zeggen dat je dit goed vond of wel..
Nou zeg, wat is er mis met Pirates?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef PeRi het volgende:
En toch best sneu als je favo film POTC is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
HJ: "Je hebt een flinterdunne stem"
Melanie: "Jaa.. ja... jaa"
HJ: "Dus je moet simpele liedjes zingen!"
Melanie: "Hmm hmm, ja, jaaa..."
wtf?
Als ze doorkomt moeten ze de achtergrondmuziek nog iets harder zetten. Een verademing voor ons.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was niet goed te horen, ze zong te zacht.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven kandidaten van X FACTOR.
Melanie
“Het zou een romantische komedie worden en Halle Berry zou de hoofdrol krijgen, zij is namelijk een supermooie vrouw.”
Slinkse manier om te zeggen dat je jezelf supermooi vindt!quote:
En waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef JetFreggel het volgende:
Ze kan natuurlijk niet EN mooi zijn EN slim zijn EN nog goed kunnen zingen ook,
Het kan.. maar bij Melanie duidelijk niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
Zeg eens, vond jij Melanie zo goed vandaag?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
Ja. vertel op! Vanavond kon je toch niet om de sneuheid heen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg eens, vond jij Melanie zo goed vandaag?
Maar vond je het goed?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond het zachtjes, maar niet vals.
quote:Melanie
Waar Melanie tijdens de tweede Liveshow door het oog van de naald kroop, mag ze de derde Liveshow openen. Aan het begin van de show geeft jurylid Henk haar extra vertrouwen door zijn waardering voor haar zangkwaliteit uit te spreken. Met het lied ‘Xanadu’ van Olivia Newton John uit de gelijknamige film probeert Melanie een stap te zetten naar de volgende Liveshow. Van tevoren geeft de zangeres aan dat het belangrijk is dat ze gaat genieten, dan komt de rest vanzelf wel.
Het jurycommentaar
Na afloop van haar optreden zijn de meningen van de jury over de zangeres gemengd. Haar jurylid Henk is blij met het optreden: “We hebben een nummer gekozen met de langste tonen, om mijn medejurylid Henkjan te laten zien dat wij een uitdaging niet uit de weg gaan. Het was goed. Je kan echt zien dat ze sterker is geworden na haar ervaringen van vorige week.”
Marianne is op haar beurt gematigd in haar enthousiasme: “Henk heeft het haar niet gemakkelijk gemaakt. Doordat de noten zo hoog zijn moest ze soms wat truukjes toepassen. Daardoor was het soms wat zwak, maar wel heel dapper."
Henkjans kritiek, tot slot, is een stuk positiever dan het in eerste instantie lijkt: “Ze zong een heel makkelijk nummer. Iedereen kan het zingen, zelfs Melanie met haar flinterdunne stem. Daarvoor mijn complimenten aan Henk. Ze heeft een mooi koppie en ze spettert daardoor van de buis af. Als ze dit soort liedjes zingt, heeft ze mij ook te pakken. Als Melanie het juiste repertoire zingt kan ze best ver komen.”
Dan luister je met je pik. Serieus, hoe KUN je dit goed noemenquote:
Ze doet echt wat met je dan.quote:
SGquote:
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
SGserieus?
ik wil het heel graag goedvinden, maar kan niet ontkennen dat het niet goed was. ze leek soms weg te vallen (kan ook met het geluid te maken hebben), en het was niet altijd even zuiver...Helaas moet ik dit zeggen![]()
![]()
Hier ben ik het mee eens, ik heb geen valse noten gehoord.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.
zal het zo nog eens terugluisteren, hopen dat het dan beter klinkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.
hierin kan ik het alleen maar met je eens zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, ik heb geen valse noten gehoord.
Jammer genoeg heb ik ook te weinig power gehoord. Maar ze moet er nog niet uit, eerst moetDorine
weg.
oh, maar het roept geen totale afkeer op. de meeste mensen hier hadden al iets tegen melanie. en bijv mijzelf, ik vond het optreden niet goed, maar dat wil niet zeggen dat ik ineens anti-Melanie ben (het tegendeel is waar)quote:Op zondag 14 januari 2007 00:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Gaia was natuurlijk beter, vooral de zondagse versie. Maar dat dit zó erg was dat het een complete afkeer opwekt bij zoveel mensen, dat wil er bij mij totaal niet in.
Nou ik vond Dorine nog minder hoor, maar die weet me vanaf het begin van de liveshows al niet echt te overtuigen met haar zang. Wel een heel sympatiek mens. Misschien staat Melanie straks wel met Dorine in de sing-off en dan staat Henk weer voor een Salomonsoordeel. En waarschijnlijk zegt hij dan weer dat er bij Melanie toch meer 'rek' inzit (waarom heb ik toch steeds het idee dat hij bedoelt dat er bij hem meer rek inzit iedere keer als hij naar Melanie kijkt?) en dan zal Melanie het wel weer overlevenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:21 schreef Svensational het volgende:
Dit was gewoon té matig, vooral als je kijkt hoe de rest zong. Echt, van mij mag ze per direct eruit.
Hoezoquote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als dat opeens omgedraaid zou zijn.
Ik denk niet dat Henk iemand is die opeens heel erg de andere kant op gaat draaien. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
HoezoGaandeweg leer je toch ook steeds meer over de kandidaten? Ik vond Melanie in het begin ook tof, en nu niet. Ik wilde eerst dat Nadeche ipv Sharon naar de finale ging, ik was helemaal lyrisch over X6. Meningen kunnen veranderen.
Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen. Zoniet, dan vraag ik me serieus af wat hij bij dit programma doet.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Bovendien zal een kijker zijn mening waarschijnlijk sneller veranderen dan iemand die de kandidaten kent en dagelijks intensief met ze samenwerkt.
Daar kun je niks over zeggen totdat die keuze daadwerkelijk komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen.
Maar Henk laat ook altijd de verkeerde doorquote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk heeft natuurlijk eerder Melanie verkozen boven Dorine, bij De Ultieme Test. Ik zou het vreemd vinden als dat opeens omgedraaid zou zijn.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
http://www.chipmunks.com/theater.php en dan klikken op een van de liedjes bij Hear 'em
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steedsquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steeds![]()
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...hahaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.
En daarom ben jij fan van X6 en SG van Melanie. Smaken verschillen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
En ik ben het er niet mee eens dat je SG aanvalt omdat hij iemand goed vindt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
prima, dat is jou meningquote:Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.
Vlucht maar! Met je staart tussen de benen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
prima, dat is jou mening![]()
Ik ga es vandoor, moet mn derde tennispartij spelen op een toernooi in Meppel.![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Iemand erover aanvallen heeft imho weinig nut.
Tja, er valt genoeg over haar te discussiëren he.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Onpopulair als dat ze bij velen is, ze is ondertussen wel bijna toe aan een derdetopic!
Misschien.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
Vanavond gaat ze naar huuuuuuuuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |