Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Dat uithalen kan ze dus niet, dat roep ik al weken. Dat maakt haar zo matig.
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
Slechte TT
Melanie met Alice vergelijken vind ik wel erg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb een ergernis in me die me doet denken aan Alice-taferelen.
Zonder talent elke keer doorgaan ofzo..
Maar ik zal me verder niet teveel gaan mengen in dit topic denk ik.![]()
weet ik, dat had ik je toch al gezegdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Negatieve TT's doen zou ik erg lullig vinden, zou ik nooit doen, daarom zou ik ook nooit een Melanie-topic openenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
Zó dom.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sowieso domme actie natuurlijk, want morgen is X-Factor voor haar ten einde en heeft ze ook geen school meer.
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, maar wat moet ze dan zingen? Vorige week kwam het nummer ook al van geen kant over. Ik vind het trouwens een ontzettend vet nummer dat je echt bijna nooit meer hoort (Gaia bedoel ik dus), maar ze heeft het echt verkracht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze had een ander nummer moeten kiezen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Het was ook echt niet vals idd, ze heeft een heerlijke stem. Maar qua volume zo plat als een dubbeltje. En dan wordt het imo snel saai. Ik vind Gaia een geweldig nummer, maar Melanie heeft helaas niet eruit gehaald wat er in zat. En dat vind ik zo zonde, en het schort gewoon duidelijk aan zelfvertrouwen.
QFTquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap de vergelijking met Alice tot op zekere hoogte. Alleen had Alice net dat beetje extra. Dat 'in the pocket'. Dat je haar gewoon wel moest haten.
Melanie is allemaal lief enzo, maar ze kan gewoon net zo min zingen als Alice.
Euh, watte?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:05 schreef goedweer het volgende:
Die Henk-Jan hoor ik negatieve dingen zeggen. Ik vind dat Henk-Jan ivm succes van het programma beter maar andere dingen kan doen. Hij moet weten dat we nu in 2007 zitten en ik vind hem ALTIJD ouderwets overkomen. Henk-Jan de wereld gaat door en stopt niet in de 80-90. Dus ik hoop dat hij niet vaak op de Xfactoor te zien is. Hij heeft geen kennis van zaken en klets maar wat.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Melanie:
1. 'Foolish games' van Jewel
2. 'Winter' van Tori Amos
3. 'Glorybox' van Portishead
Foolish gamesquote:
quote:Melanie:
"Ik vond het wel redelijk gaan. Er waren wat dingetjes die niet helemaal gingen zoals het moest. Ja, ik wil het echt heel graag terugzien. Dan kan ik er meer over zeggen."
Ik vond het ook goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:51 schreef Andiyan het volgende:
Hm, ik ben zo te lezen bijna de enige, maar ik vond het ontzettend goed. Ik vond het niet vals klinken, zelfs niet toen ik het net nog eens terugluisterde. Ik vond het een perfect nummer (mooi nummer ook!) waarin ze wat heeft laten zien. Ze stond er, ze presteerde hoog bij zo'n moeilijk nummer. Een Sharon had het echt niet beter gedaan.
Mijn complimenten Melanie!![]()
als ze deze stijgende lijn volhoud kon ze nog wel eens de verrassing van de X-factor gaan wordenquote:
Ze kan wel durven maar dan gaat ze echt compleet op haar bek. Wil ze het nog even rekken dan moet ze het zo vlak mogelijk houden, want er schijnen dan nog mensen te zijn die dat goed vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Het klonk ook niet verkeerd. Maar durf eens wat, ze zong op 1 lijn, heel de tijd hetzelfde volume, geen enkele variatie.
Maar hoe kan je nou zeggen dat ze dan op d'r lieve bekje gaat als je 'r nog niet eens uit hebt horen halen?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kan wel durven maar dan gaat ze echt compleet op haar bek. Wil ze het nog even rekken dan moet ze het zo vlak mogelijk houden, want er schijnen dan nog mensen te zijn die dat goed vinden.
Maar HOE weet je dat dan??quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft dat bereik niet, dat is een talent dat simpelweg ontbreekt.
haar lach is juist liefquote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef nikky10 het volgende:
Melanie staat morgen in de sing off...
Geen volume, geen warme stem, ontzettend vlak, en ze komt zo dom over, alleen die lach al...
Zou ik niet zo zeker van zijn. Het nummer dat ze vanavond deed was een riskante keuze omdat het gewoon moeilijk is en omdat veel kijkers het wellicht niet kennen. En misschien was het ook wel wat te hoog gegrepen zoals Henkjan suggereerde. Maar ik vond dat ze het heel goed deed en overeind bleef, ook nu ik het een paar keer heb teruggekeken en heb vergeleken met het origineel. Haar stem vind ik wel mooi maar ze mist inderdaad wat volume. Maar ja, vergeleken met de power van Anja mist iedereen volume ...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef nikky10 het volgende:
Melanie staat morgen in de sing off...
Geen volume, geen warme stem, ontzettend vlak, en ze komt zo dom over, alleen die lach al...
mooi gezegdquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. Het nummer dat ze vanavond deed was een riskante keuze omdat het gewoon moeilijk is en omdat veel kijkers het wellicht niet kennen. En misschien was het ook wel wat te hoog gegrepen zoals Henkjan suggereerde. Maar ik vond dat ze het heel goed deed en overeind bleef, ook nu ik het een paar keer heb teruggekeken en heb vergeleken met het origineel. Haar stem vind ik wel mooi maar ze mist inderdaad wat volume. Maar ja, vergeleken met de power van Anja mist iedereen volume ...
vind je? vind het juist een mooi nummerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een afschuwelijk nummer deed ze vandaag, echt verschrikkelijk. De zang was oke, en haar stem blijf ik heel erg mooi vinden.
Ik vind het een van de meest verschrikkelijke nummers die ik ooit gehoord hebquote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind je? vind het juist een mooi nummer
Dat meen je toch niet hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het een van de meest verschrikkelijke nummers die ik ooit gehoord heb.
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Gaia is één van de vergeten meesterwerken uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
klopt, nu ik het terugluister klinkt het echt beter dan ik eerst dacht. en ik hoor die valse noten idd niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb het teruggeluisterd met hoofdtelelefoon op, en ik hoor er toch écht niets vals in hoor. Het is wat zachtjes en haar 'save' klinkt een klein beetje als 'safe', maar voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.
je hebt smaakquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikantquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Valensia speelde alle instrumenten in zijn nummers zelf, dus van piano tot gitaar tot trompet tot wat dan ook, en deed zelfs zijn eigen backing vocals. Ook de 'kinderkoortjes' zong hij zelf in. Een veelzijdige virtuoos pur sang dus, en een opname van een plaat van hem moet een monsterklus zijn geweest.
Dan moet ze daarop gaan oefenen. Want zonder dat blijft er weinig act over.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.
Die twee kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikant.
Maar toch blijft het een kutnummer.
De top 3 van Melanie:quote:Op zondag 7 januari 2007 10:48 schreef Natalie het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet goed waarom Henk dit soort nummers voor haar uitzoekt. Of tenminste, zijn accoord eraan geeft. Vorige week was het ook al zo'n misser, en deze week wat mij betreft alweer omdat Melanie niet genoeg lef heeft.
quote:Melanie
Melanie zingt een lied dat ze in eerste instantie niet kende: ‘Gaia’ van de onterecht vergeten Nederlandse artiest Valensia. Volgens haar jurylid Henk is dit een ontzettend moeilijk nummer om te zingen. Maar tegelijkertijd is dit een nummer waarvan hij vindt dat het haar unieke stemgeluid tot zijn recht kan doen komen. Om die reden wil hij het gevaar dat het mis zou kunnen gaan niet uit de weg gaan.
Het commentaar van de jury
Henk: “Ik vond het geweldig. Heel goed gezongen. Ik ben ontzettend blij.”
Marianne: “Ik voelde hier en daar kleine onzekerheden. Maar je bent erg vooruitgegaan, ik vind je geweldig!"
Henkjan, tenslotte, is wat minder positief over het optredeb: “Ik denk dat Henk jou overschat heeft, want ik vind dat je het niet zo goed hebt gedaan. Het is een erg moeilijk nummer en ik denk dat het iets te hoog gegrepen is voor jou.”
dat was henk-janquote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef PeRi het volgende:
Henk: *in reactie op boegeroep op zijn kritiek* ja ik wou ook "Boe" zeggen.
Obsessie!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tikte ik Henk? Waarom tikte ik Henk..
denk dat je daar idd gelijk in hebt.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef LeBeau het volgende:
Melanie schoot echt tekort bij dit nummer, het was gewoon niet goed. Ze ziet er echt heel mooi uit, maar alleen daarmee kom je er niet. Ze moet haar nummers beter kiezen, er zijn genoeg zangeressen in de business die ver komen met een mindere stem (minder dan die van Melanie). Britney Spears, Madonna, etc. Een nummer van Nelly Furtado zou haar ook wel lekker afgaan denk ik, daar zitten niet van die uithalen in, en Nelly brengt het altijd lekker met een wat zachter stemgeluid.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan m'n geld wel beter weggooien.
Ik vind het ook een kutnummer hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar toch blijft het een kutnummer.
Ze kan inderdaad beter, jammer dat sommige mensen haar die kans bij voorbaat al niet gunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:50 schreef Skaai het volgende:
Ik vond het veel beter dan de vorige keer, maar ik heb het idee dat ze zoveel beter kan. Ze moet haar stem meer power geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |