Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Gaia is één van de vergeten meesterwerken uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
klopt, nu ik het terugluister klinkt het echt beter dan ik eerst dacht. en ik hoor die valse noten idd niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb het teruggeluisterd met hoofdtelelefoon op, en ik hoor er toch écht niets vals in hoor. Het is wat zachtjes en haar 'save' klinkt een klein beetje als 'safe', maar voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.
je hebt smaakquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden.
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikantquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Valensia speelde alle instrumenten in zijn nummers zelf, dus van piano tot gitaar tot trompet tot wat dan ook, en deed zelfs zijn eigen backing vocals. Ook de 'kinderkoortjes' zong hij zelf in. Een veelzijdige virtuoos pur sang dus, en een opname van een plaat van hem moet een monsterklus zijn geweest.
Dan moet ze daarop gaan oefenen. Want zonder dat blijft er weinig act over.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.
Die twee kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker respect voor hem als muzikant.
Maar toch blijft het een kutnummer.
De top 3 van Melanie:quote:Op zondag 7 januari 2007 10:48 schreef Natalie het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet goed waarom Henk dit soort nummers voor haar uitzoekt. Of tenminste, zijn accoord eraan geeft. Vorige week was het ook al zo'n misser, en deze week wat mij betreft alweer omdat Melanie niet genoeg lef heeft.
quote:Melanie
Melanie zingt een lied dat ze in eerste instantie niet kende: ‘Gaia’ van de onterecht vergeten Nederlandse artiest Valensia. Volgens haar jurylid Henk is dit een ontzettend moeilijk nummer om te zingen. Maar tegelijkertijd is dit een nummer waarvan hij vindt dat het haar unieke stemgeluid tot zijn recht kan doen komen. Om die reden wil hij het gevaar dat het mis zou kunnen gaan niet uit de weg gaan.
Het commentaar van de jury
Henk: “Ik vond het geweldig. Heel goed gezongen. Ik ben ontzettend blij.”
Marianne: “Ik voelde hier en daar kleine onzekerheden. Maar je bent erg vooruitgegaan, ik vind je geweldig!"
Henkjan, tenslotte, is wat minder positief over het optredeb: “Ik denk dat Henk jou overschat heeft, want ik vind dat je het niet zo goed hebt gedaan. Het is een erg moeilijk nummer en ik denk dat het iets te hoog gegrepen is voor jou.”
dat was henk-janquote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef PeRi het volgende:
Henk: *in reactie op boegeroep op zijn kritiek* ja ik wou ook "Boe" zeggen.
Obsessie!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tikte ik Henk? Waarom tikte ik Henk..
denk dat je daar idd gelijk in hebt.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef LeBeau het volgende:
Melanie schoot echt tekort bij dit nummer, het was gewoon niet goed. Ze ziet er echt heel mooi uit, maar alleen daarmee kom je er niet. Ze moet haar nummers beter kiezen, er zijn genoeg zangeressen in de business die ver komen met een mindere stem (minder dan die van Melanie). Britney Spears, Madonna, etc. Een nummer van Nelly Furtado zou haar ook wel lekker afgaan denk ik, daar zitten niet van die uithalen in, en Nelly brengt het altijd lekker met een wat zachter stemgeluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |