how do you know this?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Da versta ik wel hoorhow you know this?
Het leek er wel op hè, op het eind. Maar dat was gewon de meerstemmigheid op de band denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:17 schreef queenme het volgende:
was dat geen playback net??? van mel
Jij hoort alleen wat je wil horen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb geen valse noten gehoord.
Je gaat toch zeker niet zeggen dat je dit goed vond of wel..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb geen valse noten gehoord.
Dat was niet goed te horen, ze zong te zachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet zeggen dat je dit goed vond of wel..
Nou zeg, wat is er mis met Pirates?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef PeRi het volgende:
En toch best sneu als je favo film POTC is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
HJ: "Je hebt een flinterdunne stem"
Melanie: "Jaa.. ja... jaa"
HJ: "Dus je moet simpele liedjes zingen!"
Melanie: "Hmm hmm, ja, jaaa..."
wtf?
Als ze doorkomt moeten ze de achtergrondmuziek nog iets harder zetten. Een verademing voor ons.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was niet goed te horen, ze zong te zacht.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven kandidaten van X FACTOR.
Melanie
“Het zou een romantische komedie worden en Halle Berry zou de hoofdrol krijgen, zij is namelijk een supermooie vrouw.”
Slinkse manier om te zeggen dat je jezelf supermooi vindt!quote:
En waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef JetFreggel het volgende:
Ze kan natuurlijk niet EN mooi zijn EN slim zijn EN nog goed kunnen zingen ook,
Het kan.. maar bij Melanie duidelijk niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
Zeg eens, vond jij Melanie zo goed vandaag?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
Ja. vertel op! Vanavond kon je toch niet om de sneuheid heen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg eens, vond jij Melanie zo goed vandaag?
Maar vond je het goed?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond het zachtjes, maar niet vals.
quote:Melanie
Waar Melanie tijdens de tweede Liveshow door het oog van de naald kroop, mag ze de derde Liveshow openen. Aan het begin van de show geeft jurylid Henk haar extra vertrouwen door zijn waardering voor haar zangkwaliteit uit te spreken. Met het lied ‘Xanadu’ van Olivia Newton John uit de gelijknamige film probeert Melanie een stap te zetten naar de volgende Liveshow. Van tevoren geeft de zangeres aan dat het belangrijk is dat ze gaat genieten, dan komt de rest vanzelf wel.
Het jurycommentaar
Na afloop van haar optreden zijn de meningen van de jury over de zangeres gemengd. Haar jurylid Henk is blij met het optreden: “We hebben een nummer gekozen met de langste tonen, om mijn medejurylid Henkjan te laten zien dat wij een uitdaging niet uit de weg gaan. Het was goed. Je kan echt zien dat ze sterker is geworden na haar ervaringen van vorige week.”
Marianne is op haar beurt gematigd in haar enthousiasme: “Henk heeft het haar niet gemakkelijk gemaakt. Doordat de noten zo hoog zijn moest ze soms wat truukjes toepassen. Daardoor was het soms wat zwak, maar wel heel dapper."
Henkjans kritiek, tot slot, is een stuk positiever dan het in eerste instantie lijkt: “Ze zong een heel makkelijk nummer. Iedereen kan het zingen, zelfs Melanie met haar flinterdunne stem. Daarvoor mijn complimenten aan Henk. Ze heeft een mooi koppie en ze spettert daardoor van de buis af. Als ze dit soort liedjes zingt, heeft ze mij ook te pakken. Als Melanie het juiste repertoire zingt kan ze best ver komen.”
Dan luister je met je pik. Serieus, hoe KUN je dit goed noemenquote:
Ze doet echt wat met je dan.quote:
SGquote:
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
SGserieus?
ik wil het heel graag goedvinden, maar kan niet ontkennen dat het niet goed was. ze leek soms weg te vallen (kan ook met het geluid te maken hebben), en het was niet altijd even zuiver...Helaas moet ik dit zeggen![]()
![]()
Hier ben ik het mee eens, ik heb geen valse noten gehoord.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.
zal het zo nog eens terugluisteren, hopen dat het dan beter klinkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.
hierin kan ik het alleen maar met je eens zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 00:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, ik heb geen valse noten gehoord.
Jammer genoeg heb ik ook te weinig power gehoord. Maar ze moet er nog niet uit, eerst moetDorine
weg.
oh, maar het roept geen totale afkeer op. de meeste mensen hier hadden al iets tegen melanie. en bijv mijzelf, ik vond het optreden niet goed, maar dat wil niet zeggen dat ik ineens anti-Melanie ben (het tegendeel is waar)quote:Op zondag 14 januari 2007 00:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Gaia was natuurlijk beter, vooral de zondagse versie. Maar dat dit zó erg was dat het een complete afkeer opwekt bij zoveel mensen, dat wil er bij mij totaal niet in.
Nou ik vond Dorine nog minder hoor, maar die weet me vanaf het begin van de liveshows al niet echt te overtuigen met haar zang. Wel een heel sympatiek mens. Misschien staat Melanie straks wel met Dorine in de sing-off en dan staat Henk weer voor een Salomonsoordeel. En waarschijnlijk zegt hij dan weer dat er bij Melanie toch meer 'rek' inzit (waarom heb ik toch steeds het idee dat hij bedoelt dat er bij hem meer rek inzit iedere keer als hij naar Melanie kijkt?) en dan zal Melanie het wel weer overlevenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:21 schreef Svensational het volgende:
Dit was gewoon té matig, vooral als je kijkt hoe de rest zong. Echt, van mij mag ze per direct eruit.
Hoezoquote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als dat opeens omgedraaid zou zijn.
Ik denk niet dat Henk iemand is die opeens heel erg de andere kant op gaat draaien. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
HoezoGaandeweg leer je toch ook steeds meer over de kandidaten? Ik vond Melanie in het begin ook tof, en nu niet. Ik wilde eerst dat Nadeche ipv Sharon naar de finale ging, ik was helemaal lyrisch over X6. Meningen kunnen veranderen.
Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen. Zoniet, dan vraag ik me serieus af wat hij bij dit programma doet.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Bovendien zal een kijker zijn mening waarschijnlijk sneller veranderen dan iemand die de kandidaten kent en dagelijks intensief met ze samenwerkt.
Daar kun je niks over zeggen totdat die keuze daadwerkelijk komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen.
Maar Henk laat ook altijd de verkeerde doorquote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk heeft natuurlijk eerder Melanie verkozen boven Dorine, bij De Ultieme Test. Ik zou het vreemd vinden als dat opeens omgedraaid zou zijn.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
http://www.chipmunks.com/theater.php en dan klikken op een van de liedjes bij Hear 'em
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steedsquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steeds![]()
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...hahaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.
En daarom ben jij fan van X6 en SG van Melanie. Smaken verschillen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
En ik ben het er niet mee eens dat je SG aanvalt omdat hij iemand goed vindt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
prima, dat is jou meningquote:Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.
Vlucht maar! Met je staart tussen de benen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
prima, dat is jou mening![]()
Ik ga es vandoor, moet mn derde tennispartij spelen op een toernooi in Meppel.![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Iemand erover aanvallen heeft imho weinig nut.
Tja, er valt genoeg over haar te discussiëren he.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Onpopulair als dat ze bij velen is, ze is ondertussen wel bijna toe aan een derdetopic!
Misschien.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
Vanavond gaat ze naar huuuuuuuuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |