abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45125653
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:09 schreef goedweer het volgende:
Ik heb Sharon nogmaals gehoord en ik vind dat ze zingt als een kraai. Ze zit te schreeuwen als een gek. Verder laat Henk-Jan weer duidelijk blijken dat hij niets af wet van de showbiz. Van mij mag hij ook vertrekken.
Je zit in het verkeerde topic..

Maar helemaal geweldig dat Melanie door is
  zondag 7 januari 2007 @ 22:14:22 #102
133369 Jivis
Critikut
pi_45125681
Melanie
Amen.
pi_45125992
Dit belooft wat voor de Melaniefans, elk jaar zit er een kandidate in die ik er zóóó graag uit wil hebben maar er helaas te lang inblijft. Marieke, Alice, Ellen..
  zondag 7 januari 2007 @ 22:21:30 #104
124789 superhero87
Playin my game
pi_45126057
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit belooft wat voor de Melaniefans, elk jaar zit er een kandidate in die ik er zóóó graag uit wil hebben maar er helaas te lang inblijft. Marieke, Alice, Ellen..
Hoho, zo ver komt ze nou ook weer niet. Ik geef Melanie nog max. 2 weken
pi_45126068
Onbegrijpelijk dat ze door is .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_45126152
quote:
Ze zit er nu al wéken te lang in..
pi_45126166
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Hoho, zo ver komt ze nou ook weer niet. Ik geef Melanie nog max. 2 weken
Neuh, dat denk ik ook niet hoor. Maar je weet het maar nooit, want haar uitstraling is ohhzóó geweldig volgens de jury en sommigen hier..
  zondag 7 januari 2007 @ 22:24:33 #108
124789 superhero87
Playin my game
pi_45126212
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Neuh, dat denk ik ook niet hoor. Maar je weet het maar nooit, want haar uitstraling is ohhzóó geweldig volgens de jury en sommigen hier..
I know
pi_45126244
En ik had al zo'n naar voorgevoel..
  zondag 7 januari 2007 @ 22:30:42 #110
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_45126490
Ze heeft geluk dat ze nog 1 week mee mag
pi_45126717
ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet meer had verwacht toen ze met Ruben in de sing-off zat.

maar ze is toch door

en ik vond haar beter dan gisteren, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_45126924
Ze was veel beter dan gisteren. Nu was dat al niet slecht, maar het is echt knap om in één dag zoveel vooruit te gaan.
pi_45127073
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze was veel beter dan gisteren. Nu was dat al niet slecht, maar het is echt knap om in één dag zoveel vooruit te gaan.
Ik hoop dat ze die trend voortzet en dat ze losser wordt. .
  zondag 7 januari 2007 @ 22:45:18 #114
109180 Woelli
pi_45127137
Ze was wel beter dan gisteren maar voor mij nog steeds niet goed genoeg
  zondag 7 januari 2007 @ 22:55:29 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45127582
Wat kwam ze wereldvreemd over zeg op dat podium.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_45127719
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:55 schreef BVO het volgende:
Wat kwam ze wereldvreemd over zeg op dat podium.
Volgens mij had ze zelf al helemaal niet meer verwacht de sing-off te winnen en had zich al helemaal voorbereid op een exit. Het wilde er gewoon niet in nadat Henk en Marianne haar door lieten gaan .
pi_45127915
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Volgens mij had ze zelf al helemaal niet meer verwacht de sing-off te winnen en had zich al helemaal voorbereid op een exit. Het wilde er gewoon niet in nadat Henk en Marianne haar door lieten gaan .
Dom dus
pi_45129767
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:47 schreef SpecialGuest het volgende:
Haar optreden van zondag.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
  zondag 7 januari 2007 @ 23:55:54 #120
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45129825
Hopelijk doet ze volgende week iets gedurfds.

Op zich mag ze het natuurlijk klein houden, zangeressen als Katie Melua zijn ook goed en niet voor niks populair, maar doe het dan tenminste met overtuiging. Buiten het podium vind ik het ook geen sprankelende persoonlijkheid. Het is dat ze behoorlijk is.
pi_45129894
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Dom dus
Nee. Ze maakte een verdwaasde indruk, en zo te zien was ze een klein beetje in shock omdat ze dacht dat het bekeken was (en dat net nu ze gestopt is met haar opleiding ...). Ik vind haar ook wel de leukste, precies zoals in de TT staat en ik ben blij voor haar dat ze door is. Natuurlijk moet ze beter worden, maar dan moet ze daar ook wel de kans voor krijgen om dat te laten zien. En gelukkig krijgt ze die kans nu, in ieder geval komende zaterdag.
pi_45132672
Ze was er helemaal beduusd van. En dat vind ik iets enorm schattigs hebben.
pi_45135100
Ik vraag me nu nog steeds af wat Henk bedoelde met: ik kies voor iemand waar het meeste rek in zit
pi_45135164
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me nu nog steeds af wat Henk bedoelde met: ik kies voor iemand waar het meeste rek in zit
!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 8 januari 2007 @ 09:23:09 #125
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_45135274
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef UncleFunk het volgende:
!!

Met de manier waarop Henk elke keer naar haar kijkt zou het me niks verbazen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 8 januari 2007 @ 09:38:53 #126
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45135489
Onterecht door, écht.
Whatever I want.
pi_45138541
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze was er helemaal beduusd van. En dat vind ik iets enorm schattigs hebben.
Beduusd? Volgens mij snapte ze niet dat ze door was. Op mij kwam het enorm dom over. Ook al omdat ze eerder iedere vraag beantwoordde met "kwenie", of iets in die trant.
pi_45138814
Alle FOK!kers weten uiteraard perfect hoe ze zouden reageren in zo'n zenuwslopende situatie.
pi_45138901
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Alle FOK!kers weten uiteraard perfect hoe ze zouden reageren in zo'n zenuwslopende situatie.
Maar twee tegen één is toch duidelijk? Dan kunnen we toch niet spreken van hogere wiskunde of zo?

Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld omdat ze op haar 26e nog moeite heeft met een opleiding die veel 16-jarige breezahmeisjes met gemak doorlopen.
pi_45138977
Dat ze stopt met haar opleiding wil niet zeggen dat ze er moeite mee heeft.
pi_45139114

pi_45139157
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat ze stopt met haar opleiding wil niet zeggen dat ze er moeite mee heeft.
Zo kwam het wel op mij over.

Iedere keer als dat meisje in beeld komt, zie ik een soort van onbegrip in haar ogen. En de dingen die ze uitkraamt, maken het er niet beter op.

En als ze nou iedereen van het podium zou zingen, dan was dat minder erg. Maar ik weet nog steeds niet of ze wel een briljante zangeres is. Ze heeft tot nu toe echt foute liedjes gezongen. En die liedkeuze draagt dan ook weer bij aan haar imago.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:36:31 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45139202
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:23 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Maar twee tegen één is toch duidelijk? Dan kunnen we toch niet spreken van hogere wiskunde of zo?

Waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld omdat ze op haar 26e nog moeite heeft met een opleiding die veel 16-jarige breezahmeisjes met gemak doorlopen.
Kom kom, er staat nergens dat ze moeite heeft met die opleiding an sich. Ze kan het moeilijk combineren met X Factor, dat is iets anders. Leeftijd zegt verder ook niets. Wellicht laat Melanie zich omscholen omdat haar aanvankelijk opleiding niet aan haar verwachting voldeed.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 8 januari 2007 @ 12:39:37 #134
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45139258
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:34 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Zo kwam het wel op mij over.

Iedere keer als dat meisje in beeld komt, zie ik een soort van onbegrip in haar ogen. En de dingen die ze uitkraamt, maken het er niet beter op.

En als ze nou iedereen van het podium zou zingen, dan was dat minder erg. Maar ik weet nog steeds niet of ze wel een briljante zangeres is. Ze heeft tot nu toe echt foute liedjes gezongen. En die liedkeuze draagt dan ook weer bij aan haar imago.
Dus als ze de beste zangeres van het stel zou zijn, dat in jouw ogen iets zeggen haar intelligentie?
Nooit geweten dat iemand zangstem daar iets over zei. Vreemde redenatie.

Ik begrijp je vast verkeerd
pi_45139514
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dus als ze de beste zangeres van het stel zou zijn, dat in jouw ogen iets zeggen haar intelligentie?
Nooit geweten dat iemand zangstem daar iets over zei. Vreemde redenatie.

Ik begrijp je vast verkeerd
Ik probeer (met 40 graden koorts ) uit te leggen dat ze op meerdere manieren dom op me overkomt. Dan heb ik het over haar antwoorden op vragen, over haar reactie als ze door is, die opmerking over school, enz. Liedkeuze is wat mij betreft een belangrijk deel van haar imago. En zellfs haar (of Henks) liedkeuze slaat werkelijk nergens op - ze komt iig niet goed uit de verf. Dus ook op dat vlak komt ze verkeerd op me over, en bevestigt ze het beeld dat ik al van haar had.

Het is wat mij betreft gewoon een optelsom van al dat soort dingetjes. Ik geef ook toe dat ik me daar nu op focus en telkens weer dommigheden opmerk. Mijn halve familie zat met plaatsvervangende schaamte naar haar te kijken, maar hier ben ik blijkbaar een uitzondering.
pi_45139570
quote:
Melanie:
“Ik ben echt helemaal in shock! Ik heb wel het gevoel dat ik het goed heb gedaan, maar ik wist niet of het goed genoeg was. Het gekke is,dat ik totaal geen zenuwen had. Ik heb op de een of andere manier gewoon de knop omgedraaid. Het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn, dus ik kon maar net zo goed enorm genieten van de show en het nummer. Ik had ook echt het gevoel dat ik nu meer in het nummer zat dan tijdens de show van zaterdag. Op de zaterdag wil ik me dan gewoon teveel bewijzen. Ik kan nu echt niet wachten om naar mijn vriend te gaan!”
pi_45139841
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

-knip- maar hier ben ik blijkbaar een uitzondering.
Nee, daar ben je zeker niet de enige in. Lees het topic maar terug.
pi_45139874
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Nee, daar ben je zeker niet de enige in. Lees het topic maar terug.
Daar ben ik momenteel te brak voor.

* _Arual_ rolt bed weer in. Met dat Valencialiedje in haar hoofd, dat dan weer wel.
pi_45140033
Zoals hierboven staat dus, ze was in shock. En het is ook niet niks wat er allemaal op haar afkomt. Zeker voor iemand die niet aan Idols meedeed omdat ze al die camera's niet zo zag zitten.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:27:24 #140
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45140537
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik probeer (met 40 graden koorts ) uit te leggen dat ze op meerdere manieren dom op me overkomt. Dan heb ik het over haar antwoorden op vragen, over haar reactie als ze door is, die opmerking over school, enz. Liedkeuze is wat mij betreft een belangrijk deel van haar imago. En zellfs haar (of Henks) liedkeuze slaat werkelijk nergens op - ze komt iig niet goed uit de verf. Dus ook op dat vlak komt ze verkeerd op me over, en bevestigt ze het beeld dat ik al van haar had.

Het is wat mij betreft gewoon een optelsom van al dat soort dingetjes. Ik geef ook toe dat ik me daar nu op focus en telkens weer dommigheden opmerk. Mijn halve familie zat met plaatsvervangende schaamte naar haar te kijken, maar hier ben ik blijkbaar een uitzondering.
Meis, wat doet jij met 40 graden bij de pc?
Hup, bed in een beter worden

Snap je wel beter nu je 't uitlegt op deze manier btw. Zelf heb ik haar nooit op deze manier gezien. Sowieso kijk ik eigenlijk meer naar hoe ze zingt (en wat voor kleding ze aan heeft, want die styling bij X Factor blijf ik vaag vinden).
pi_45143953
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:22 schreef SpecialGuest het volgende:
Jammer dat ze opgescheept zit met Henk .
Hier moet ik op terugkomen. Henk is perfect voor haar, weet wat erin zit en geeft haar de kans om dat te laten zien. Henk .
pi_45145639
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:36 schreef Natalie het volgende:

[..]

Kom kom, er staat nergens dat ze moeite heeft met die opleiding an sich. Ze kan het moeilijk combineren met X Factor, dat is iets anders. Leeftijd zegt verder ook niets. Wellicht laat Melanie zich omscholen omdat haar aanvankelijk opleiding niet aan haar verwachting voldeed.
_Precies_ Melanie zag haar opleiding toch al niet zo goed zitten en kon het zowiezo al niet zo goed combineren met alles wat ze doet _voor_ ze aan X-factor begon. En dat weet ik toevallig van haar zelf !

Verder begrijp ik niet waarom ze van die ruknummers zingt terwijl haar eigen top 3 zulk lekkere nummers zijn. Wellicht heeft het iets te maken met de rechten ??? Ik hoorde laatste een cd van haar met dat nummer van foolish games erop en dat deed ze _zo_ goed !!

- Elmira
pi_45145700
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Hier moet ik op terugkomen. Henk is perfect voor haar, weet wat erin zit en geeft haar de kans om dat te laten zien. Henk .
That's all folks!
  maandag 8 januari 2007 @ 16:17:59 #144
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_45146100
Melanie

Mag ik hier even mijn frustraties kwijt over wat er gezegd wordt (oa door Marianne, die ik overigens heel tof vind verder) over de stemmen. Er wordt gezegd over sommige zangers in X factor zoals Richy dat hij een "lekkere" stem heeft, vind ik ook. Maar Marianne had gisteren bij Melanie dat haar stem niet zoveel kracht heeft en ook Henkjan zei iets over dat haar stem minder goed is en weinig power heeft ofzo. Wtf, een stem die minder krachtig is (lager Anastaciagehalte) hoeft niet per definitie minder goed te zijn! Integendeel, ik hou juist van die pure klanken, en ik luister liever naar Melanie dan naar Anja. Mijn smaak is dan ook wel meer die van Katie Melua, Dido, Norah Jones en Maria Mena...Waarom zeggen die juryleden bij de mannen dan ook niet dat ze tekort komen in hun stem qua power als dat is wat ze blijkbaar niet goed vinden, wat ik ontzettend slecht vind van ze. Je laat Dido nu eenmaal niet I will always love you van Whitney Houston zingen, en Norah Jones niet nummers van Christina Aguilera. Toch heeft Norah Jones met haar onwijs lekkere stem een hoop Grammy's gewonnen. Waarom rekenen ze Melanie's stem daar dan wel op af?

Ik vind Melanie's stem super lekker klinken, heel puur en helder, en het nummer dat ze zong was vet mooi.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:20:18 #145
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45146197
Ik vind dat ze vooral wat onzeker klinkt en niet heel overtuigend.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:23:26 #146
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_45146296
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze vooral wat onzeker klinkt en niet heel overtuigend.
Als ze praat? Ik vind het wel jammer dat ze bij de vragen die Wendy stelt meestal een beetje korte, nietszeggende antwoorden geeft. Ze zou wel iets meer kunnen laten zien van zichzelf en niet zo onzeker zijn maar gewoon voluit antwoord geven ipv altijd maar: "Kweet nie..." Dat is mij wel opgevallen bij haar...
  maandag 8 januari 2007 @ 16:25:02 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45146369
Nou, ook als ze zingt. In mijn ogen komt ze niet zelfverzekerd over. Ze heeft geen gezonde dosis arrogantie/zelfvertrouwen. (Die sommige te veel hebben > Ruben).
Hoogachtend,
Erik.
pi_45148117
Onzekerheid is schattig.
Maar in haar stem mag ze best wat meer vertrouwen hebben, want ze kan het gewoon, dat heeft ze zondagavond echt bewezen.
pi_45149632
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Onzekerheid is schattig.
Maar in haar stem mag ze best wat meer vertrouwen hebben, want ze kan het gewoon, dat heeft ze zondagavond echt bewezen.
Juist, en toen was ze naar eigen zeggen ook een stuk ontspannener.

Kun je je voorstellen hoe ze zal performen als ze helemaal los gaat
  maandag 8 januari 2007 @ 17:55:00 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45149703
Maar dan moet ze dat wel doen, en niet steeds afwachten tot de sing-off.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45153259
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog een reden om positief te blijven.
pi_45157336
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef elmira het volgende:

[..]

_Precies_ Melanie zag haar opleiding toch al niet zo goed zitten en kon het zowiezo al niet zo goed combineren met alles wat ze doet _voor_ ze aan X-factor begon. En dat weet ik toevallig van haar zelf !

Verder begrijp ik niet waarom ze van die ruknummers zingt terwijl haar eigen top 3 zulk lekkere nummers zijn. Wellicht heeft het iets te maken met de rechten ??? Ik hoorde laatste een cd van haar met dat nummer van foolish games erop en dat deed ze _zo_ goed !!

- Elmira
zou ik graag horen
pi_45157795
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

zou ik graag horen
Idd! Linkje?
pi_45158093
Wat een lieve reactie op de Melanie fansite:
quote:
Lieve Melanie,
Ik ben een gepensioneerde man en heb me jarenlang als impressario met muzikanten omringd.Ik heb blijkbaar een neus voor talent gekregen, want ik heb 2 Idolswinnaars al vanaf dag 1 goed voorspeld.Ik was het dan ook absoluut met Henkjan's reactie oneens. Volgens mij ben je een supertalent, daar je in staat bent gebleken een razend moeilijk nummer als Gaja vrijwel foutloos en betoverend mooi neer te zetten.Ik ben diep geraakt bij elke keer, dat ik de video bekijk en heel duidelijk was vooral de enorme kwaliteitssprong, die je maakte in je herkansing op zondag.Het lijkt wel of je uit een sprookje bent gestapt om voor ons te komen zingen. Ik was ontroerd te zien hoe er als het ware doodsangst op je gezichtje was af te lezen voor de jury-uitslag. Melanie,volgens mij wordt je een grote ster, blijf in hemelsnaam jezelf en zeg tegen die kledinggoeroe, dat ze voortaan van je afblijft, dat groene vod zag er vreselijk uit, dat mens is volkomen getikt.Jij kan jezelf wel beter kleden!Zet hem op, je bent de enige deelnemer met een uniek geluid in tegenstelling tot bijna de hele rest,die allemaal de zoveelste remake lijken te zijn van een al bestaande artiest.Hou je vooral bij repertoire, waar je stemwisselingen in hebt, een beetje á la Kate Bush, dat doe je uitzonderlijk goed en ga vooral niet in de lage toonhoogtes op zoek, want dat haal je niet en het past ook niet bij je stem.Ik blijf je trouw. Grijsje
pi_45158302
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]

Oude trouwe fans
pi_45170880
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]

lief bericht

dat commentaar op de styling
pi_45171415
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

zou ik graag horen
heheh natuurlijk, echter ik kwam haar persoonlijk tegen in Eindhoven en toen had ze dr discman bij Als ik een linkje had, had je 'm al gehad hoor
pi_45171546
ik ben het met meneer hierboven eens, hoe heet ie? Arial ofzo? Ze was niet beduusd, ze had het echt niet door!

zondag was trouwens veel beter dan zaterdag
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:16:39 #159
109180 Woelli
pi_45172020
quote:
Je vergeet Floortje er bij te noemen
pi_45172425
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:54 schreef sbientje het volgende:
ik ben het met meneer hierboven eens, hoe heet ie? Arial ofzo? Ze was niet beduusd, ze had het echt niet door!

zondag was trouwens veel beter dan zaterdag
Ik ben een meisje... Lees mijn username maar eens achterstevoren.

Verder ben ik het met je eens dat ze zondag beter zong dan zaterdag!

[ Bericht 1% gewijzigd door _Arual_ op 09-01-2007 15:26:22 ]
pi_45178617

Het lijkt er trouwens weer op dat ze gewoon een tv-scherm hebben staan fotograferen.
pi_45179584
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef SpecialGuest het volgende:

Het lijkt er trouwens weer op dat ze gewoon een tv-scherm hebben staan fotograferen.
Misschien vinden ze het effect leuk

Ik vind het zo goedkoop staan .
pi_45180247
het is toch echt een zwanger-jurkje hoor

vooral deze:

sorry arual / laura er zitten hier zoveel mannen dat ik er al automatisch vanuit ga dat mensen man zijn
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_45180381
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef sbientje het volgende:
het is toch echt een zwanger-jurkje hoor

vooral deze:
[afbeelding]

sorry arual / laura er zitten hier zoveel mannen dat ik er al automatisch vanuit ga dat mensen man zijn
Ik heb het even verduidelijkt, ik hoor hier te vaak dat ik een jongen / meneer ben

Mensen denken ook altijd dat ik een gillend konijn met twee tanden ben
pi_45180757
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze het gebruik (c.q. linken) van de plaatjes op andere sites willen ontmoedigen. Bewust bagger-beleid dus.
quote:
Ja. Jammer dat ik even geen tijd heb omdat ik met een ander project bezig ben, maar misschien post ik later in de week nog wel wat echt goeie screencaps van Melanie want ze is zo
pi_45181018
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze het gebruik (c.q. linken) van de plaatjes op andere sites willen ontmoedigen. Bewust bagger-beleid dus.
[..]

Ja. Jammer dat ik even geen tijd heb omdat ik met een ander project bezig ben, maar misschien post ik later in de week nog wel wat echt goeie screencaps van Melanie want ze is zo
Laat ze dan een hotlink-beveiliging inbouwen, zo moeilijk is dat niet.. De plaatjes worden toch wel gebruikt

Ik kan btw ook wel wat caps maken .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:36:15 #167
109180 Woelli
pi_45183272
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ze ziet er altijd goedkoop uit
pi_45183586
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:36 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ze ziet er altijd goedkoop uit
No word je echt ongeloofwaardig
pi_45184563

pi_45184626
B&H
pi_45185366
Mooie caps.
pi_45185908
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef SpecialGuest het volgende:
Mooie caps.
Nou ja, Lynx666 mag ze wel eens de-interlacen, bij snelle bewegingen zie je anders veel streperigheid, zoals hier. Het is dat ik even geen tijd heb, anders ...
pi_45186131
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nou ja, Lynx666 mag ze wel eens de-interlacen, bij snelle bewegingen zie je anders veel streperigheid, zoals hier. Het is dat ik even geen tijd heb, anders ...
PS maakt er een potje van met de de-interlace filter, ziet er niet uit. En bij de caps heb ik er wel voor gezorgd dat Melanie zelf wel scherp is . In virtualdub vergeten filter in te stellen, maar voor een stel caps ook niet zo erg belangrijk.
pi_45186217
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef _Arual_ het volgende:

Mensen denken ook altijd dat ik een gillend konijn met twee tanden ben
Daar heb ik ook wel eens last van.
That's all folks!
pi_45187447
ik voel wat opbloeien!
pi_45195274
Wie weet, wie weet.
That's all folks!
pi_45199897
heb de MP3 van Gaia (Melanie's versie) al de hele tijd op repeat, gaat nog niet vervelen. dat is een teken dat het goed was
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:33:50 #178
109180 Woelli
pi_45207843
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb de MP3 van Gaia (Melanie's versie) al de hele tijd op repeat, gaat nog niet vervelen. dat is een teken dat het goed was
Hoe maak jij er mp3tjes van dan
pi_45208635
Vrijdag in de chat, samen met Sharon.
pi_45212994
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
Inderdaad. En voor iedereen die nog niet is overtuigd van Melanie's zangkunsten: ga rustig zitten, doe je hoofdtelefoon op, luister nog eens naar haar optreden van zondag en laat je betoveren door haar prachtige stemgeluid.
pi_45214486
will do
pi_45214507
Ik heb het geprobeerd, maar het is gewoon niet goed.
That's all folks!
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:00:44 #183
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45214628
Wat zijn jullie snel tevreden zeg. Het is gewoon een zeer amateuristische bedoeling.
pi_45214812
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hoe maak jij er mp3tjes van dan
Daar zijn programmaatjes voor, die zijn te vinden met Google. Dat moet zelfs jij kunnen.
pi_45214870
LAME, een betere is er niet.

Waarom ben ik nou weer zo behulpzaam?
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:24:14 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45215595
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
LAME, een betere is er niet.

Waarom ben ik nou weer zo behulpzaam?
Omdat het min of meer over Melanie gaat ?
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:29:14 #187
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45215798
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Omdat het min of meer over Melanie gaat?
*kucht*
Whatever I want.
pi_45215873
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Omdat het min of meer over Melanie gaat ?
Wat ken je me slecht
pi_45237807
Melanie

sorry ik verveel me

Oeeeh wat zal het hier gezellig zijn als Melanie uit wordt gestemd
pi_45239193
Ik wacht met smart op die avond superhero.
Whatever I want.
pi_45250586

donderdag 11 januari 2007 @ 17:17:42 #192
109180 Woelli
pi_45255284
Wat heeft zij op de kop dan
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:19:17 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45255331
Bling-bling haarnetje.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45255363
Madonna heeft ook ooit zo'n ding aangehad... Misschien dat ze American Life gaat zingen...
pi_45256859
Nice one.
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:09:22 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45256898
Ik hoop voor Melanie dat ze nu een keer metpower en overtuiging gaat zingen, andersis het waarschijnlijk einde verhaal.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45256965
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop voor Melanie dat ze nu een keer metpower en overtuiging gaat zingen, andersis het waarschijnlijk einde verhaal.
Dat zeg ik al weken . Als ze gewoon zo zuiver zingt als dat ze zondag deed, en met meer volume en kracht, dan staat niks 'r meer in de weg
pi_45259748
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef superhero87 het volgende:
Madonna heeft ook ooit zo'n ding aangehad... Misschien dat ze American Life gaat zingen...
Liever niet, doe dan iets origineels. Met dat orientaals aandoende ding op haar hoofd doet ze me een beetje aan Ofra Haza denken. Kan ze Shir Hafrecha zingen, is ook uit een film. Verstaat wel bijna niemand maar dat is in dit geval best gunstig (ani frecha betekent 'ik ben een sletje'). Filmpje.
pi_45262397
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 02:59 schreef superhero87 het volgende:
Melanie

sorry ik verveel me

Oeeeh wat zal het hier gezellig zijn als Melanie uit wordt gestemd
oh, zeker wel

't zal jammer zijn...but it isn't the end of the world

en wie weet komt die dag trouwens nooit
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:37:38 #200
124789 superhero87
Playin my game
pi_45290937
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Riparius het volgende:

[..]

Liever niet, doe dan iets origineels. Met dat orientaals aandoende ding op haar hoofd doet ze me een beetje aan Ofra Haza denken. Kan ze Shir Hafrecha zingen, is ook uit een film. Verstaat wel bijna niemand maar dat is in dit geval best gunstig (ani frecha betekent 'ik ben een sletje'). Filmpje.
Da versta ik wel hoor how you know this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')