Het is ET en Swets wel gelukt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef bixister het volgende:
heb ik dat.een nieuw zwangerschapstopic openen. hier is ie dan! en speciaal voor de (boven)aanstaande ET (& swets) :
beval maar beval maar beval maar!
![]()
licht is wel een understatement heurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef reese.com het volgende:
Dat is toch wel een licht neurotisch trekje van jou BE of niet? Ik bedoel het lief trouwens hoor.
Ja, maar kijk dan toch:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
licht is wel een understatement heur
*stil*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef Lois het volgende:
Zwangerschap en Geboorte deel 251 t/m 300
Zwangerschap en geboorte deel 269
Zwangerschap en geboorte deel 268
Zwangerschap en geboorte deel 267
Zwangerschap en geboorte deel 266
Zwangerschap en geboorte deel 265
Zwangerschap en geboorte deel 264
Zwangerschap en geboorte deel 263
Zwangerschap en geboorte deel 262
Zwangerschap en geboorte deel 261
Zwangerschap en geboorte deel 260
Zwangerschap en geboorte deel 259
Zwangerschap en geboorte deel 258
Zwangerschap en geboorte deel 257
Zwangerschap en geboorte deel 256
Zwangerschap en geboorte deel 255
Zwangerschap en geboorte deel 254
Zwangerschap en geboorte deel 253
Zwangerschap en geboorte deel 252
Zwangerschap en geboorte deel 251
Inmiddels wel. Ben het gelijk gaan doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:03 schreef Troel het volgende:
Je loopt trouwens achter BE, 270 staat nog niet in het lijstje
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dan toch:
[..]
*stil*
*mooi*![]()
Whihihihi.
Ja, klets er maar snel overheenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat heet zelfbescherming reese.com.Als ik het nou zelf alvast maar belacheljik maak lijkt het net of het minder erg is.
![]()
Ach... iedere gek zijn gebrek.
En nu... tijd voor babies!
Andrea! Kom maar op! ET is netjes op haar beurt gegaan dus nu mag jij!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dan toch:
[..]
*stil*
*mooi*![]()
Whihihihi.
Minifreudquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:35 schreef Freudie het volgende:
Zoals beloofd, de toekomst:
[afbeelding]
Dat is een hele goede reden! En zo zijn er nog tientallen redenen om het niet te doen, we gaan ook nog wel een paar jaar wachten, maar toch he, maar toch... zwijmel, zucht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef bixister het volgende:
cattie, als je nu zwanger zou worden zou ive nog net te klein zijn om zo leuk met z'n babybrusje op de foto te gaan (bij piet, 17 mnd ouder dan anna, was dat in elk geval nog Geen Optie het eerste half jaar). HA, is dat geen goede reden om nog even te wachten?![]()
(..)
Dwangneurose?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar kijk dan toch:
[..]
*stil*
*mooi*![]()
Whihihihi.
Dat denk ik niet. Dat is nog dagen. We kletsen hier veel snellerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef reese.com het volgende:
Zou dit topic het halen tot aan Nikky d'r keizersnede?
Als jullie weer gaan nachtbraken enzo niet neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat is nog dagen. We kletsen hier veel sneller.
Wat lijkt Noa een stuk jonger zo met Julia op schoot! Ik dacht eerst echt dat het Emma wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb het hele Swets-E.T. bevallingstopic gelezen en vergeten (![]()
![]()
) ze te feliciteren!!
E.T. en Swets, van HARTE!!! Wat leuk, een meisje én een jongenecht heel fijn voor jullie! (en E.T., wat een snelle bevalling zeg
wow... zul je wel een beetje van geschrokken zijn ook, misschien... maar wel heerlijk! hopelijk niet te veel naweeėn gehad...)
En die foto's van Tijn... wat een heerlijk mannetje! En samen met Saskia...![]()
Even ter vergelijking: een foto van Noa met Julia van vanmiddag (die is ondertussen alweer bijna twee weken oud!):
[afbeelding]
[afbeelding]
Die hebben we helaas nog niet... Emma is zo'n wildebras dat we het eigenlijk nog niet durfden om ze alledrie 'alleen' op de foto te zetten. We hebben wel een familiefoto gemaakt natuurlijk, maar die post ik hier liever niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:30 schreef pinquit het volgende:
oooh ik wil een foto van alledrie suzanna![]()
![]()
![]()
- edit: nergens voor nodig -quote:Maar Tijn is ook 1400 gram zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |