quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:19 schreef Rottdog het volgende:
Hmmmm wat is het hier rustig geweest vandaag![]()
Misschien een stilte voor de storm![]()
Dat is dan geen miskraam meer...maar een vroeggeboorte. Wat erg zeg...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef moussy het volgende:
hoort hier niet thuis
Mika was ook nog niet ingedaald. En is dat eiegnlijk ook niet gaan doen. Toen de vlos hier de vliezen door geprikt had moest ik hem nog helemaal zelf naar beneden drukken. De vlos had me van te voren al gewaarschuwd dat een bevalling iets zwaarder is als de kleine nog niet ingedaald is. Maar ja ik wist toch niet hoe het was als ie wel ingedaald wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef sweaty het volgende:
Buik word ik ook zat!, hij mag komen.
Moet een babytje eigenlijk ingedaald zijn als de bevalling begint? alleen als de vliezen zijn gebroken he? Volgens mij is hij nog voor geen meter ingedaald, maar dat zullen we morgen zien, dan heb ik voor de 7e! keer een echo.
Nee, dat is zo als je het nog niet meegemaakt hebt, kan je er ook moeilijk over oordelen. Ze zeggen wel dat het babytje met de weeen naar beneden wordt gedrukt, maar dat is dus blijkbaar niet altijd zo. Ik maak me ook weer veel te veel zorgen ik zie het allemaal wel. Ik kan hem moeilijk zelf een zetje naar beneden gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika was ook nog niet ingedaald. En is dat eiegnlijk ook niet gaan doen. Toen de vlos hier de vliezen door geprikt had moest ik hem nog helemaal zelf naar beneden drukken. De vlos had me van te voren al gewaarschuwd dat een bevalling iets zwaarder is als de kleine nog niet ingedaald is. Maar ja ik wist toch niet hoe het was als ie wel ingedaald was![]()
Haha ik heb stiekem ook wel elke avond ff op zijn kontje gedrukt in de hoop dat ie zou zakken hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:22 schreef sweaty het volgende:
[..]
Nee, dat is zo als je het nog niet meegemaakt hebt, kan je er ook moeilijk over oordelen. Ze zeggen wel dat het babytje met de weeen naar beneden wordt gedrukt, maar dat is dus blijkbaar niet altijd zo. Ik maak me ook weer veel te veel zorgen ik zie het allemaal wel. Ik kan hem moeilijk zelf een zetje naar beneden geven(al zou dat wel fijn zijn
)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef sweaty het volgende:
Vervelend he Neuk dat niet tot bijna niet slapen. Ik maak tegenwoordig ook nachten van max 4 uur. Vervelende is dat als ik dan later op de dag probeer wat te slapen ik snachts weer kort slaap. Beetje een cirkeltje. Ik was vanmorgen er om 05:45 uit. Was gedraaid, keuken gesopt, brood voor hubbie gesmeerd, maar nu begin ik een beetje in te storten. Kan niet gaan liggen want er kunnen elk moment monteurs voor de deur staan omdat het riool verstopt isIk wacht al sinds 07:30)
Buik word ik ook zat!, hij mag komen.
Moet een babytje eigenlijk ingedaald zijn als de bevalling begint? alleen als de vliezen zijn gebroken he? Volgens mij is hij nog voor geen meter ingedaald, maar dat zullen we morgen zien, dan heb ik voor de 7e! keer een echo.
Elke echo is weer leuk toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef sweaty het volgende:
Neuk, ik heb morgen een echo om te kijken of hij nog netjes in hoofdligging ligt (dat weet ik wel zeker, maar goed), en om te kijken of hij al is ingedaald (lijkt me stug, hij zit nog erg hoog. Al vraag ik me wel af inderdaad waar die scherpe stekende pijn soms vandaan komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |