quote:Op maandag 4 december 2006 08:40 schreef Stiekemurd het volgende:
*meld*
quote:Op maandag 4 december 2006 08:44 schreef Suzanna het volgende:
Hier ook niets.... maar nu het dit weekend niet gekomen is mag het van mij minstens een week op zich laten wachten, wat handiger met verjaardagen enzo...
Vivi, klopt...in de Davitamon zit teveel vit. A, Gravitamon is juist wél de goede. Je hebt er ook wel een kruidvat-versie van die veel goedkoper is geloof ik, trouwens!
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef oYo het volgende:
BE, misschien hem een PB-tje sturen?
Nou ja, weet je niet, maar m.i. kan dat tussen mod en lied prive worden toegelicht (indien van toepassing).quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..
Maar....quote:Op maandag 4 december 2006 09:47 schreef Popples het volgende:
suzanna heb je ook al wensen met het komen van de kleine![]()
oyo dat wakker liggen hoort er eenmaal bij gelukkig heb ik een keer vannacht goed doorgeslapen.
veel plezier vanavond bij de voorlichting.
nou ik mag zo weer voor de apk ben benieuwd of de kleine nu wel ingedaald is na al die voorweeen. gelukkig is het wat minder maar prettig is anders. zo dat was het klaagzang voor vandaag weer.![]()
zo eten en de auto in![]()
Ja precies. En het was ook geen veel-poster in OUD verder dus ik voel me daar iig niet toe geroepen.quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..
Ik zou het een beetje raar vinden eerlijk gezegd als ik ter verantwoording zou worden geroepen omtrent mijn postgedrag...tis wat anders natuurlijk als je sowieso al contact hebt buiten het forum om.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ja, weet je niet, maar m.i. kan dat tussen mod en lied prive worden toegelicht (indien van toepassing).
helaas neuk denk niet dat ik nu ineens ga bevallen. maar hoop dat de kleine snel haar gezichtje laat zienquote:Op maandag 4 december 2006 12:34 schreef Neuk het volgende:
[..]
Maar....het is maandag! een mooie dag om te bevallen
Beloofd is beloofd!
quote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekemurd, joehoe... check het lijstje!
Ik heb 'applemooz' eruit gehaald. Zijn laatste reactie op FOK is van 3 September, als het kindje geboren is horen we dat mss nog wel, maar ik vind het dan altijd een beetje onzin om die namen te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |