quote:Op maandag 4 december 2006 08:40 schreef Stiekemurd het volgende:
*meld*
quote:Op maandag 4 december 2006 08:44 schreef Suzanna het volgende:
Hier ook niets.... maar nu het dit weekend niet gekomen is mag het van mij minstens een week op zich laten wachten, wat handiger met verjaardagen enzo...
Vivi, klopt...in de Davitamon zit teveel vit. A, Gravitamon is juist wél de goede. Je hebt er ook wel een kruidvat-versie van die veel goedkoper is geloof ik, trouwens!
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef oYo het volgende:
BE, misschien hem een PB-tje sturen?
Nou ja, weet je niet, maar m.i. kan dat tussen mod en lied prive worden toegelicht (indien van toepassing).quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..
Maar....quote:Op maandag 4 december 2006 09:47 schreef Popples het volgende:
suzanna heb je ook al wensen met het komen van de kleine![]()
oyo dat wakker liggen hoort er eenmaal bij gelukkig heb ik een keer vannacht goed doorgeslapen.
veel plezier vanavond bij de voorlichting.
nou ik mag zo weer voor de apk ben benieuwd of de kleine nu wel ingedaald is na al die voorweeen. gelukkig is het wat minder maar prettig is anders. zo dat was het klaagzang voor vandaag weer.![]()
zo eten en de auto in![]()
Ja precies. En het was ook geen veel-poster in OUD verder dus ik voel me daar iig niet toe geroepen.quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
mwoh...misschien stellen sommige mensen wat minder prijs op dat soort dingen...je weet niet waarom er niet meer gepost wordt he..
Ik zou het een beetje raar vinden eerlijk gezegd als ik ter verantwoording zou worden geroepen omtrent mijn postgedrag...tis wat anders natuurlijk als je sowieso al contact hebt buiten het forum om.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ja, weet je niet, maar m.i. kan dat tussen mod en lied prive worden toegelicht (indien van toepassing).
helaas neuk denk niet dat ik nu ineens ga bevallen. maar hoop dat de kleine snel haar gezichtje laat zienquote:Op maandag 4 december 2006 12:34 schreef Neuk het volgende:
[..]
Maar....het is maandag! een mooie dag om te bevallen
Beloofd is beloofd!
quote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekemurd, joehoe... check het lijstje!
Ik heb 'applemooz' eruit gehaald. Zijn laatste reactie op FOK is van 3 September, als het kindje geboren is horen we dat mss nog wel, maar ik vind het dan altijd een beetje onzin om die namen te laten staan.
Misschien staat het wel op de site Karin. Vaak is er een vaste dag per maand.quote:Op maandag 4 december 2006 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hebben jullie een rondleiding gehad in het ziekenhuis voor de bevalling?
En wanneer was dat dan?
Ik ga naar een ander zkh als hier gebruikelijk is, dus ik weet niet hoe dat verder gaat dan met rondkijken, weet wel dat in het gebruikelijke zkh wel een rondleiding wordt gedaan. Leek me wel interessant, dan weet ik ook weer waar ik terecht kom straks.
Gewoon bellen voor een afspraak?
Stiekemurd! Bovenaan! maar voor hoe lang is de vraag???
Hoei!quote:
we weten het nog niet; en dat houden we ook zo.. verrassinkje... maar iedereen behalve schoonmoeder gokken op jongetje...quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Waterfly, misschien ben ik het kwijt, maar weten jullie al wat je krijgt? Of pas met de 20 weken echo? Of houd je het een verrassing voor jezelf?
Leuke echo!
Mijn zus had vorige week vrijdag om 21u dat gevoel nog niet, maar zaterdag om 5.12u is haar zoon toch echt geboren (een maand te vroeg dat wel...) 12 x persenquote:Op maandag 4 december 2006 14:53 schreef appelsap het volgende:
Waterfly al weer 18 weken, mooie echo hoor!! Ik merk pas echt hoe snel het gaat als ik naar anderen kijk hier.
Ik ben vandaag een beetje tante geworden. De broer van mijn vriend en zijn vriendin hebben vanacht een dochtertje gekregen.
Wel raar hoor, ik had haar zaterdagavond nog gezien en ze had helemaal nog niet het gevoel dat ze moest gaan bevallen. En nu is het kindje er al.
Volgens mij wel, staat nog wel in het boek van Beatrijs Smuldersquote:Op maandag 4 december 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Gewoon Sperti? Of mag dat inmiddels ook niet meer?
leg uit..quote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef Rottdog het volgende:
Blijft erbij neusspray voor aambeiendaar slinken ze van.
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 10:19 schreef Fuente het volgende:
Suzanna, wat is het snel gegaan! Je bent alweer bijna uitgerekend, wow!
Hij 's leuk!! Jouw teerbeminde ook, want hij heeft humorquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Vivi het volgende:
Mijn teerbeminde kwam vandaag alvast aan met een geheel eigen ontwerp voor het geboortekaartje
quote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Vivi het volgende:
Mijn teerbeminde kwam vandaag alvast aan met een geheel eigen ontwerp voor het geboortekaartje
[afbeelding]
Ik heb al wraak genomen, ben gewoon op hem gaan zittenquote:
Klinkt erg goed oYo! Jullie willen dus zowiezo de bevalling in het ziekenhuis laten 'plaatsvinden'? Dan is het wel heel fijn dat jij ook kan blijven slapen, dat kan normaalgesproken niet. Mijn man is toen bij de bevalling wél in de verloskamer blijven slapen (ze hadden gelukkig een bed over) want hij zei dat hij anders in een bushokje vóór het ziekenhuis zou blijven wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef oYo het volgende:
Wij hadden gisteren een rondleiding en presentatie in het Flevoziekenhuis.
Zijn kortgeleden verhuisd naar Almere en lijkt ons beter daar te bevallen dan in Amsterdam.
Ze hebben nu in het Flevoziekenhuis sinds 23-11 (we kregen dus de premiere) een heuse kraamsuite. Ze zijn ook aan het bijbouwen en volgend jaar zijn er in Almere 16 kraamsuites.
Ziet er leuk uit, ook de partner kan blijven pitten.
Vandaag weer naar de VK. nof 4 weekjes hier.
dat scheelt ook wel natuurlijk als je al ervaring hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:27 schreef minoes_ het volgende:
Nou,dan ben ik gelukkig gezegend met een man van ruim 1.93,dus dan kijkt die maar ff lelijkHij is alleen niet zo breed,misschien laat ik m wel ff opvullen voor de gelegenheid
![]()
Ja zeg,maar zonder gekheid,ik heb er al 2 gehad en weet dus echt wel,wanneer het menes is hoor.Ach ja,het gaat vast wel lukken.En als het wel een bevalling op medische indicatie word,dan lopen ze wel ff harder denk ik.
Groetjes,Minoes![]()
ps: Hoe is het met de kleine?
Mwah, beetje ongi achtige trekkende pijn buik wat naar mijn rug trekt.. Net ff naar de kapper geweest, dan zit ik er weer op mijn Paas Kerst-best uitquote:
Het lijkt wel een rage in Hoorn...bij een vriendin van me was de vk om 22 uur nog geweest, ze is toen naar bed gestuurd met een paracetamol, want "dit gaat nog minimaal tot morgenmiddag duren" Om 0.50 uur is haar zoontje geboren...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:15 schreef Belana het volgende:
En ik heb meerdere verhalen gehoord (o.a. van mijn schoonzusje) dat de vk daar niet erg reageert als je geen sterke weeen lijkt te hebben. dan "zal het allemaal wel niet zo'n vaart lopen" terwijl dus bij mijn schoonzusje (maar ook bij mensen van mijn zwangerschapsgym) de baby er al bijna uit viel. en dan de reactie "dat dat bijna nooit voorkwam" (in 1 zwangerschapsgroep 4 keer!! )
Hebben ze jullie niet verteld dat alleen de speciale gevallen op dit moment in die kraamsuite mogen? Het zag er inderdaad wel een stuk vriendelijker uit dan de gewone oostblokverloskamers in het Flevoquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef oYo het volgende:
Wij hadden gisteren een rondleiding en presentatie in het Flevoziekenhuis.
Zijn kortgeleden verhuisd naar Almere en lijkt ons beter daar te bevallen dan in Amsterdam.
Ze hebben nu in het Flevoziekenhuis sinds 23-11 (we kregen dus de premiere) een heuse kraamsuite. Ze zijn ook aan het bijbouwen en volgend jaar zijn er in Almere 16 kraamsuites.
Ziet er leuk uit, ook de partner kan blijven pitten.
Vandaag weer naar de VK. nof 4 weekjes hier.
aaah binnen een uur?? en mijn vriend is aan het werk in amsterdam!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:55 schreef Leah het volgende:
Overigens belde ik "laagdrempelig" en had een uur later mijn tweede kind.
Ik bedoel maar, je kunt niet alles zelf goed beoordelen. Bellen dus, het is niet midden in de nacht, die mensen zijn gewoon aan het werk, je valt echt niemand lastig.
Denk het niet hoor Viviquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef Vivi het volgende:
Zo, net terug van controle alles was weer netjes
En dat kaartje is natuurlijk niet echt serieus he,...sommigen gingen er zo serieus op in
KS, dus die snelheid telt niet hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:02 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
aaah binnen een uur?? en mijn vriend is aan het werk in amsterdam!
dat zei de gyn dus ook dat ze toch aan het werk zijn en ik niemand lastig val....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |