abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44156030
Viev Aan de ene kant wel leuk,aan de andere kant zou ik m ook zo een dreun kunnen verkopen als die van mij met zoiets aan zou komen.....tsk......hij rust uit........laat m maar oppassen
Geintje hoor,het is weer es wat anders

Hier gisteren tijdens mijn werk geen last van mijn ogen gehad,oftewel geen migraine aanval.Hopen dat het de verdere week wegblijft,want anders ga ik toch echt even stoppen met werken.Het komt razendsnel opzetten en dan moet ik minstens een half uur plat,lijkt me niet handig als er mensen uit bed gehaald en gewassen moeten worden
Affijn,ook niet gespuugd vanmorgen,wel wat misselijk,maar broodje zit er nog in,hopenlijk idd.iets eenmaligs en misschien ook nog wel nawerking van die migraine.
Ga weer braaf verder met kaartjes maken

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:57:49 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44156038
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat vraagt om wraak...
Ik heb al wraak genomen, ben gewoon op hem gaan zitten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44156045
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef oYo het volgende:
Wij hadden gisteren een rondleiding en presentatie in het Flevoziekenhuis.
Zijn kortgeleden verhuisd naar Almere en lijkt ons beter daar te bevallen dan in Amsterdam.

Ze hebben nu in het Flevoziekenhuis sinds 23-11 (we kregen dus de premiere) een heuse kraamsuite. Ze zijn ook aan het bijbouwen en volgend jaar zijn er in Almere 16 kraamsuites.
Ziet er leuk uit, ook de partner kan blijven pitten.

Vandaag weer naar de VK. nof 4 weekjes hier.
Klinkt erg goed oYo! Jullie willen dus zowiezo de bevalling in het ziekenhuis laten 'plaatsvinden'? Dan is het wel heel fijn dat jij ook kan blijven slapen, dat kan normaalgesproken niet. Mijn man is toen bij de bevalling wél in de verloskamer blijven slapen (ze hadden gelukkig een bed over) want hij zei dat hij anders in een bushokje vóór het ziekenhuis zou blijven wachten ... en toen gingen ze wel overstag ...

Minoes, migraine is NIET fijn!! Veel sterkte, hopelijk komt het niet meer terug.
die misselijkheid trouwens... heb ik ook nog steeds regelmatig. Erg vervelend, moest net ook moeite doen alles binnen te houden (terwijl ik dan wel met smaak gegeten heb, raar genoeg).
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:58:42 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156055
minoes, bij welke vk praktijk zit jij? zomaar nieuwsgierig hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:01:16 #65
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44156085
Suzanna, of we die nieuwe kamer krijgen weet je pas de dag zelf. Er is er nu 1.
Als er een indicatie is dat je langer moet blijven, krijg je deze als die vrij is.

We hopen gewoon dat alles goed gaat. Vandaag weer naar de vk. Kijken of ze niet te veel gegroeid is. Lijkt de laatste weken aardig aan te komen en aangezien vriendin klein en tenger is... (als ze niet zwanger is).

Ik begin toch wel een beetje nerveus te worden. Werk in ieder geval tot eind januari thuis.
pi_44156190
Belana,vast niet bij die van jou Ik zit hier gewoon om de hoek in Medemblik,lekker dichtbij.

Ow ja,jij bent ook in Hoorn bevallen hé?Nog iets waar ik rekening mee moet houden?Was er nou iets met bijvoeden ofzow,wat niet goed was gegaan bij jou?

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:15:33 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156317
ow in Medemblik helemaal ja, nee, daar ken ik niemand. ik ken namelijk wel mensen uit de wijzend in hoogkarspel

Ziekenhuis Hoorn is niet sterk in helpen met borstvoeding en ze willen graag snel bijvoeding geven idd. dus meteen duidelijk maken als je perse BV wilt geven. hoewel ze wel verandert zijn.

En ik heb meerdere verhalen gehoord (o.a. van mijn schoonzusje) dat de vk daar niet erg reageert als je geen sterke weeen lijkt te hebben. dan "zal het allemaal wel niet zo'n vaart lopen" terwijl dus bij mijn schoonzusje (maar ook bij mensen van mijn zwangerschapsgym) de baby er al bijna uit viel. en dan de reactie "dat dat bijna nooit voorkwam" (in 1 zwangerschapsgroep 4 keer!! )
dus zorg ervoor dat ze je serieus nemen.

Persoonlijk heb ik geen slechte ervaring overigens, maar toen ik er lag was het vrij rustig en dat scheelt.
stormy waters...
sailin'
pi_44156373
Ow,maar daar weet ik wel een truukje voor,gewoon roepen dat ik moet poepen,dan rennen ze wel En die borstvoeding houd ik zelf ook in de gaten,zal t menneke meteen aanleggen als ie losgekoppeld is.Dan maar hopen dat ie zo gaat doen

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:21:51 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156421
Nou, dat zei mijn schoonzusje ook, maar dat kon helemaal niet werd er gezegd
stormy waters...
sailin'
pi_44156530
Nou,dan ben ik gelukkig gezegend met een man van ruim 1.93,dus dan kijkt die maar ff lelijk Hij is alleen niet zo breed,misschien laat ik m wel ff opvullen voor de gelegenheid
Ja zeg,maar zonder gekheid,ik heb er al 2 gehad en weet dus echt wel,wanneer het menes is hoor.Ach ja,het gaat vast wel lukken.En als het wel een bevalling op medische indicatie word,dan lopen ze wel ff harder denk ik.

Groetjes,Minoes

ps: Hoe is het met de kleine?
pi_44156673
*meld*
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:38:06 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156691
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:27 schreef minoes_ het volgende:
Nou,dan ben ik gelukkig gezegend met een man van ruim 1.93,dus dan kijkt die maar ff lelijk Hij is alleen niet zo breed,misschien laat ik m wel ff opvullen voor de gelegenheid
Ja zeg,maar zonder gekheid,ik heb er al 2 gehad en weet dus echt wel,wanneer het menes is hoor.Ach ja,het gaat vast wel lukken.En als het wel een bevalling op medische indicatie word,dan lopen ze wel ff harder denk ik.

Groetjes,Minoes

ps: Hoe is het met de kleine?
dat scheelt ook wel natuurlijk als je al ervaring hebt

Met Ezra gaat het geweldig! beetje ziek momenteel, maar groeit als kool
stormy waters...
sailin'
pi_44157130
minoes vervelend die migraine.
en stiekemurd nog niks aan de hand?
suzanna van dat bushokje moet ik maar even onthouden voor manlief. hij heeft geen rijbewijs en 30 km lopen is een beetje ver dus hopelijk gaan ze niet moeilijk doen.
oyo succes bij de vlos.
mama van 3 kids!
pi_44157527
Popples, lastig he, geen rijbewijs hebben. Die hadden we bij nr.1 en 2 niet, dus hoe moet je dan in het ziekenhuis komen... met de bus gelukkig hadden wij bij Noa een aardige vk, die ons ernaartoe bracht. Eigenlijk schijnt ze dat niet te mogen doen, maar het moest wel helaas.
Maar nu hebben we een auto (én manlief een rijbewijs) dus kan ik gelukkig door hem naar het zkh gebracht worden. Toch wel fijn.
(en anders heb je altjid nog de taxi!)
pi_44158529
suzanna ik heb zelf wel rijbewijs maar manlief niet. om nu met weeen in de bus te zitten 45minuten en eerst 5km fietsen is ook niks.
maar raar dat jou vk het niet mag. die van mij zei juist dat we met haar auto naar het ziekenhuis rijden.
maar goed we zien wel hoe het gaat verlopen. maar wel fijn dat je man nu wel rijbewijs heeft.
mama van 3 kids!
pi_44158937
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef Popples het volgende:

en stiekemurd nog niks aan de hand?
Mwah, beetje ongi achtige trekkende pijn buik wat naar mijn rug trekt.. Net ff naar de kapper geweest, dan zit ik er weer op mijn Paas Kerst-best uit
pi_44158945
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:15 schreef Belana het volgende:
En ik heb meerdere verhalen gehoord (o.a. van mijn schoonzusje) dat de vk daar niet erg reageert als je geen sterke weeen lijkt te hebben. dan "zal het allemaal wel niet zo'n vaart lopen" terwijl dus bij mijn schoonzusje (maar ook bij mensen van mijn zwangerschapsgym) de baby er al bijna uit viel. en dan de reactie "dat dat bijna nooit voorkwam" (in 1 zwangerschapsgroep 4 keer!! )
Het lijkt wel een rage in Hoorn...bij een vriendin van me was de vk om 22 uur nog geweest, ze is toen naar bed gestuurd met een paracetamol, want "dit gaat nog minimaal tot morgenmiddag duren" Om 0.50 uur is haar zoontje geboren...
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44159261
stiekemurd misschien haal je de 15de nog
mama van 3 kids!
pi_44159318
hehe of niet
pi_44159684
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Stiekemurd het volgende:
hehe of niet
wie weet
mama van 3 kids!
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:08:11 #81
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44160198
Oei, oei oei Vivi lekker zo'n kerel

Kleintje een spannende dag dus vrijdag
pi_44160915
06-12-06 ook leuke datum toch?
pi_44160952
oeh oeh... moeten we dan alvast mee gaan persen Stiekemurd???
pi_44161020
weet nie lig in bed en houdt wat aan dat zeurderige....
pi_44161155
Spannend Stiekumerd. Misschien even een douche nemen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44161205
hm ja maar weet nie of nu een begin is, ik vind het zo stom dat ik het niet meer weet van de eerste keer. Het houdt continu aan ipv in een ritme of golfbeweging........
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:44:43 #87
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44161262
Stiekemurd, de allerlaatste loodjes hopelijk voor jou.
En is niet stom dat je het je niet herrinnert, dat heb je vast verdrongen.
Ik hoop dat het zeurderige gevoel zo overgaat in weeen, dat gerommel helpt misschien wel, maar zet geen zoden aan de dijk.
Hopelijk lig je lekker gerust in je bedje en spreken we je pas weer als kleine2 ten tonele is verschenen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 13:45:55 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44161298
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef oYo het volgende:
Wij hadden gisteren een rondleiding en presentatie in het Flevoziekenhuis.
Zijn kortgeleden verhuisd naar Almere en lijkt ons beter daar te bevallen dan in Amsterdam.

Ze hebben nu in het Flevoziekenhuis sinds 23-11 (we kregen dus de premiere) een heuse kraamsuite. Ze zijn ook aan het bijbouwen en volgend jaar zijn er in Almere 16 kraamsuites.
Ziet er leuk uit, ook de partner kan blijven pitten.

Vandaag weer naar de VK. nof 4 weekjes hier.
Hebben ze jullie niet verteld dat alleen de speciale gevallen op dit moment in die kraamsuite mogen? Het zag er inderdaad wel een stuk vriendelijker uit dan de gewone oostblokverloskamers in het Flevo Voor het grote publiek is het nog een jaar wachten op die andere kraamsuites en volgens mij kunnen jullie daar niet op wachten. Dan moet je vriendin de baby wel heeeel lang binnenhouden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44161354
hmm ik moet laagdrempelig bellen van ziekenhuis, sjit ik weet het ff niet meer....
kun je bij de 2e ook zoveel last hebben van voor gerommel?
bij benthe heel veel gehad...
pi_44161432
Laagdrempelig bellen wat is dat?
En waarom?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')