abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43154928
Het vorige deel: Zwangerschap en Geboorte - deel 253

As papa's en mama's :
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: SadKingBilly
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
20 december 2006: Webcrowler
23 december 2006: Popples en Prowl
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
02 februari 2007: Vivi
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
29 mei 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
14 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
21 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 04-11-2006 21:05:24 ]
Syllables govern the world
pi_43154992
En hier weer verder.

Het topic waar verse beebjes geshowt zullen worden. Het MOET en het ZAL dames!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43155039
Voor een eerste ongeveer 12 uur vanaf de eerste goede weeën , zei mn vroedvrouw.
pi_43155096
Wat houden die na-weeën dan precies in?
  woensdag 1 november 2006 @ 22:22:31 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43155141
Meimeltje! Ik hoop dat je je kindje inmiddels al bij je hebt!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En Neuk, jij ook hoor!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43155166
BE, ik heb het topic het verkeerde nummer gegeven. Ik stuur de boel in de war. Kan jij dat aanpassen?
  Milf woensdag 1 november 2006 @ 22:25:33 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43155255
TT aangepast.

En dit topic veel verse babies
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43155307
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
TT aangepast.

En dit topic veel verse babies
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn dank is groot. Dat krijg je als je een oud topic opent om de openingspost te checken (waren wat nieuwe toevoegingen die niet in de wiki stonden). Ik had ook al naar het verkeerde vorige deel gelinkt maar dat kon ik zelf nog aanpassen.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:35:29 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43155663
Na weeen zijn het samentrekken van de baarmoeder na de bevalling. Bij een snelle bevalling zijn die vaak erg pijnlijk en heftig.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43155670
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Ik hoop dat je je kindje inmiddels al bij je hebt!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En Neuk, jij ook hoor!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze gaan zich toch moeten haasten anders als ze een 1nov-datumtweeling wilden hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nog ff een paar jompels er tegenaan gooien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Veel succes!
pi_43156061
Wie zet ons er weer even bij op 9 november, we zijn kennelijk weer uit de lijst verdwenen..

Nog niets gebeurd dus. Hopelijk krijgen we snel een update. Wij hebben vanavond een heel verhaal gehad over borstvoeding. Allemaal kennelijk nog niet zo makkelijk als het lijkt..

Nog maar even lekker bij de open haard met kaarsjes aan.. Zoalng het nog kan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 1 november 2006 @ 22:51:03 #12
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43156292
Nou nog geen verse babietjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, valt me een beetje tegen. Met veel pijn en moeite ben ik naar zolder gekropen om even te checken wie er al een vers kindje in zijn armen heeft, maar nog niemand...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik hoop dat ik vannacht begin, maar dat zal wel niet ben ik bang. Volgens mij blijft hij nog zeker een week zitten.

Ik80, voel jij al wat, je moet morgen he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43156367
Appelsap, die Gyno Daktarin heb ik ook gehad alleen ik had 1 pil van 1200 mg. De jeuk was even weg maar kwam met en vaart weer net zo hard terug. Nu heb ik Nystatine gekregen, dat is een drankje die baby's ook krijgen wanneer ze spruw hebben, dat is namelijk dezelfde schimmel. De jeuk is gelukkig wel weg, maar de boel is nog steeds hevig opgezwollen. Wanneer ik nu had moeten bevallen had de huisarts aangeraden om een keizersnee te doen omdat gewoon bevallen niet verantwoord zou zijn. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ben blij dat het bij jou wel helpt want van die jeuk wordt je gek.

Chacama
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Meimeltje en Neuk ik hoop toch echt dat jullie liggen te genieten van jullie kindjes
pi_43156558
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Wie zet ons er weer even bij op 9 november, we zijn kennelijk weer uit de lijst verdwenen..
Done. Dat krijg je als mensen de wiki niet bijwerken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 1 november 2006 @ 22:58:13 #15
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43156569
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap, die Gyno Daktarin heb ik ook gehad alleen ik had 1 pil van 1200 mg. De jeuk was even weg maar kwam met en vaart weer net zo hard terug. Nu heb ik Nystatine gekregen, dat is een drankje die baby's ook krijgen wanneer ze spruw hebben, dat is namelijk dezelfde schimmel. De jeuk is gelukkig wel weg, maar de boel is nog steeds hevig opgezwollen. Wanneer ik nu had moeten bevallen had de huisarts aangeraden om een keizersnee te doen omdat gewoon bevallen niet verantwoord zou zijn. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ben blij dat het bij jou wel helpt want van die jeuk wordt je gek.

Chacama
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Meimeltje en Neuk ik hoop toch echt dat jullie liggen te genieten van jullie kindjes
Van Canasten heb je ook van die eitjes maar je hebt er ook zalf van.Dus je kan de buitenkant goed insmeren.Bij mij helpt dat altijd wel goed.En het tubetje heb je dan liggen en nu bij het eerste gekriebel...gaat gelijk een aantal dagen het zalfje erop...gelijk de kop indrukken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 1 november 2006 @ 23:17:58 #16
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_43157251
GO GO GO Neuk.... ik wil namen lezen hier en beschuiten bij je komen eten

*vrees niet, we komen zonder kids*
Shaven..... not furred
pi_43157672
Suziieee, bedankt. Volgende week moet ik weer naar de huisarts dan zal ik erom vragen. Ook moet ik naar de verloskundige misschien dat zij ook nog iets weet.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:49:54 #18
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_43158192
Wow kei spannend zeg voor Meimeltje en Morpheus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik vond het het vannacht al zo apart dat ze lekker zat te posten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_43158868
TerugVindPuf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Saartje
  donderdag 2 november 2006 @ 03:54:13 #20
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_43161800
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef bastardhost het volgende:
GO GO GO Neuk.... ik wil namen lezen hier en beschuiten bij je komen eten

*vrees niet, we komen zonder kids*
Brent is het geworden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel in het ziekenhuis, redelijke lange bevalling, wel via de 'natuurlijke' weg en veel pijnlijke rug weeën voor meer dan 14 uur achter elkaar. De ruggenprik hielp maar even.

Foto's en details laat ik over voor neuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  donderdag 2 november 2006 @ 05:53:22 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43161941
Neuk en Arma_Angelus gefeliciteerd met Brent
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

klinkt als heftige bevalling
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 2 november 2006 @ 06:40:40 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_43162004
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
yeah Neuk en Arma, van harte met Brent!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
stormy waters...
sailin'
  Milf donderdag 2 november 2006 @ 07:01:34 #23
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43162045
Gefeliciteerd Arma en Neuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43162046
Wow, van harte gefeliciteerd met Brent!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43162068
NEUK !!!
Proficiat ! Super zeg .. hard gewerkt en nou dit !
Erg leuke naam ook!

Ik las op ander topic ook al goed nieuws over Meimeltje!

WOWOWOW
een hevige avond geweest gister
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop