Mijn dank is groot. Dat krijg je als je een oud topic opent om de openingspost te checken (waren wat nieuwe toevoegingen die niet in de wiki stonden). Ik had ook al naar het verkeerde vorige deel gelinkt maar dat kon ik zelf nog aanpassen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
TT aangepast.
En dit topic veel verse babiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze gaan zich toch moeten haasten anders als ze een 1nov-datumtweeling wilden hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Ik hoop dat je je kindje inmiddels al bij je hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Neuk, jij ook hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Done. Dat krijg je als mensen de wiki niet bijwerkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Wie zet ons er weer even bij op 9 november, we zijn kennelijk weer uit de lijst verdwenen..
Van Canasten heb je ook van die eitjes maar je hebt er ook zalf van.Dus je kan de buitenkant goed insmeren.Bij mij helpt dat altijd wel goed.En het tubetje heb je dan liggen en nu bij het eerste gekriebel...gaat gelijk een aantal dagen het zalfje erop...gelijk de kop indrukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap, die Gyno Daktarin heb ik ook gehad alleen ik had 1 pil van 1200 mg. De jeuk was even weg maar kwam met en vaart weer net zo hard terug. Nu heb ik Nystatine gekregen, dat is een drankje die baby's ook krijgen wanneer ze spruw hebben, dat is namelijk dezelfde schimmel. De jeuk is gelukkig wel weg, maar de boel is nog steeds hevig opgezwollen. Wanneer ik nu had moeten bevallen had de huisarts aangeraden om een keizersnee te doen omdat gewoon bevallen niet verantwoord zou zijn. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ben blij dat het bij jou wel helpt want van die jeuk wordt je gek.
Chacamaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meimeltje en Neuk ik hoop toch echt dat jullie liggen te genieten van jullie kindjes
Brent is het gewordenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef bastardhost het volgende:
GO GO GO Neuk.... ik wil namen lezen hier en beschuiten bij je komen eten
*vrees niet, we komen zonder kids*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop