Die 5 minutes matches zijn idd not done. En dan nog durven te zeggen dat ze haast hebben, ga dan geen PES spelen hoeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:Gasten die 5 minutes games maken en dan 1 doelpuntje maken.
Gaan ze vet verdedigen, bal achter rondspelen, en als je kansen maakt krijg je sliding van achteren.
Vind ik ook naadje, zeker wanneer je met mindere teams speelt. Spelen ze vast met teams als Brazilie en Chelsea die een brede selectie hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:Gasten die condition op random zetten, zit je gebakken met je halve team verpest.
Vind hem wel grappig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:Gasten die ff stoer willen doen dat ze lucky gewonnen hebben:
"Need a plumber?" "U seem to have a leak in ur defence"
BWHAHAHAHHAHAHA roflroflrofl![]()
Merk het ook altijd ja, wanneer ik met Oranje speel. Wissel hem meestal 2e helft voor Babel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:Robben die geeneens 90 minuten vol kan maken.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef andre347 het volgende:
Zal ik dit spel kopen voor de PC (even wat vraagies):Hoeveel moet dit spelletje kosten.. Kun je goed met een gamepad (PC) online spelen ? Spelen er überhaupt veel mensen online PES6??
Je moet X ook niet ingedrukt houden, dan pak je um haast nooit af, je moet er naast gaan lopen zodat je hem inhaalt en dan 1 keer X. Als ik um ingedrukt houdt dan gaan ze zoals je zegt leunen en pak je um nooit af.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:
Houd ik X ingedrukt om die bal af te pakken, gaan ze een beetje hangen achter de tegenstander.
Weet ik nog wel een leuke ergernis. Geef je via bijvoorbeeld via de zijkanten de bal af op Shevchenko en zo krijgt hij een niet te missen kans (1 meter voor het doel, keeper uitgespeeld), schiet hij hem genadeloos over.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:
[hoop ergernissen]
jij ergert je aan condition random?? pff..dat is juist realistisch. condition normal vind ik irritant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef arpy het volgende:
Gatverpillekes, soms zijn er echt van die gasten die het bloed onder m'n nagels vandaan halenGasten die 5 minutes games maken en dan 1 doelpuntje maken.
Gaan ze vet verdedigen, bal achter rondspelen, en als je kansen maakt krijg je sliding van achteren.Gasten die condition op random zetten, zit je gebakken met je halve team verpest. Gasten die een paar minuten nodig hebben om op "begin second half" te drukken. Gasten die met z'n 2en spelen, maar dat merk je pas bij "controller select" Gasten die ff stoer willen doen dat ze lucky gewonnen hebben:
"Need a plumber?" "U seem to have a leak in ur defence"
BWHAHAHAHHAHAHA roflroflrofl![]()
M'n Chelsea dat het verdomd om het middenveld mee te laten spelen in de aanval.
Zit ik met 3 spitsen die geen bal kunnen afspelen behalve op elkaar.Robben die geeneens 90 minuten vol kan maken. Gasten die de bal vet snel van je af kunnen pakken als ze naast je rennen, maar andersom ho maar.
Houd ik X ingedrukt om die bal af te pakken, gaan ze een beetje hangen achter de tegenstander.Probeer je 1 tegen 1 een verdediger uit te spelen, weten ze altijd welke kant je opgaat. Kom je 1 tegen 1 voor een keeper schiet ie rechtdoor op de keeper, komop zeg kies een hoek uit.
Maar een keihard schot van Shevchenko waar al je frustratie inzit maakt alles weer goed.![]()
ervaring en soms gelukquote:Op zondag 7 januari 2007 14:06 schreef Deefje het volgende:
Hoe kan het dan dat de tegenstander vaak precies weet welke kant je opgaat?
Realisme op zich is wel leuk, maar het moet niet TE ver gaan wat mij betreft. Zoals jij het laat lijken zou het dus ook goed zijn als de wedstrijd vol zou zitten van arbiterlijke dwalingen bij buitenspel enzo. Realisme is goed, tot het moment dat het het plezier van het spelen bij veel mensen weghaalt. Condition random vind ik ook zoiets. Speel je met Barça tegen iemand met Chelsea, en dan heeft 70% van jouw mannetjes een blauwe of grijze pijl, en heeft bijna iedereen van Chelsea een gele of rode pijl. Nou, leuk hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
jij ergert je aan condition random?? pff..dat is juist realistisch. condition normal vind ik irritant.
voor de rest van je punten lijkt het er gewoon op dat je er niks van kan
integendeel. Jij zoekt juist de extremen op, getuige waarmee je afsluit. je beschrijft uitzonderingen en doet alsof ze standaard voorkomenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef gday het volgende:
[..]
Realisme op zich is wel leuk, maar het moet niet TE ver gaan wat mij betreft. Zoals jij het laat lijken zou het dus ook goed zijn als de wedstrijd vol zou zitten van arbiterlijke dwalingen bij buitenspel enzo. Realisme is goed, tot het moment dat het het plezier van het spelen bij veel mensen weghaalt. Condition random vind ik ook zoiets. Speel je met Barça tegen iemand met Chelsea, en dan heeft 70% van jouw mannetjes een blauwe of grijze pijl, en heeft bijna iedereen van Chelsea een gele of rode pijl. Nou, leuk hoor.
Als ze voor kunnen komen vind ik het al vervelend genoeg. Wat is er mis mee om Condition normal te gebruiken? Wordt het plezier van het spelen dan opeens minder, omdat Ronaldinho 'opeens' goed kan dribbelen en Henry 'opeens' snel en balvast is?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
integendeel. Jij zoekt juist de extremen op, getuige waarmee je afsluit. je beschrijft uitzonderingen en doet alsof ze standaard voorkomen
Nee niet genoeg, want in het echt komen ze nog veel vaker voor dus dat zou realistischer zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:59 schreef VoreG het volgende:
Die scheidsrechterlijke dwalingen komen al vaak genoeg voor
Dan speel ik helemaal nooit meer de Nederlandse competitiequote:Op zondag 7 januari 2007 16:04 schreef gday het volgende:
[..]
Nee niet genoeg, want in het echt komen ze nog veel vaker voor dus dat zou realistischer zijn.
Precies, dat is wat ik bedoel. Téveel realisme kan de spelvreugd in een computerspel bederven.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan speel ik helemaal nooit meer de Nederlandse competitie
Doe je DVD erin. Dan opent het startmenu. Klik dan bovenin op 'User registration'. Daar kun je dan je persoonlijke wachtwoord aanmaken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef rotskibo het volgende:
ik heb een probleem als ik online wil spelen, mn serial staat er en dan moet ik een wachtwoord invoeren. Ik heb alleen geen idee waar ik die vandaan moet halen. iemand?
Alleen kan 't volgensmij nooit zo lekker wegspelen als op een console, lekker voor de TV.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
Op de PC versie kan je goed alles updaten dmv patches.
Hierdoor kan je bv. de Bundesliga erbij krijgen, de nieuwste shirts, de transfers etc etc.
Verder kan jeje replays wel opslaan.
Laptop kopen en TV op TV-out aansluiten.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen kan 't volgensmij nooit zo lekker wegspelen als op een console, lekker voor de TV.
Dat dacht ik dus ook altijd, speelde altijd op de PS2. Lekker op de bank achteruit gezakt voor de tv. Tot ik dus op de PC speelde met PS2 controller. Zwaar relax, kegel soms ook gewoon een 2-zits voor de computer. 19 Inch tft, goed te doen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen kan 't volgensmij nooit zo lekker wegspelen als op een console, lekker voor de TV.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:48 schreef Frasier het volgende:
Echt wonderbaarlijk hoeveel eigen doelpunten je in dit spel maakt. Tenminste je, meestal vind de computer het nodig om de bal wel even over de achterlijn te lopen voor je. Waar is dat in vredesnaam nodig?!Ook de manier waarop slaat gewoon totaal nergens op. Net weer, in de tweede helft van de verlenging waardoor 't alsnog gelijk (
) werd.
Ik vind het bij mijn broer op de PS2 echt een klotespel met irritant slecht beeld.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd, speelde altijd op de PS2. Lekker op de bank achteruit gezakt voor de tv. Tot ik dus op de PC speelde met PS2 controller. Zwaar relax, kegel soms ook gewoon een 2-zits voor de computer. 19 Inch tft, goed te doen hoor.![]()
Maatje van me ook, die speelt ook op de PS2. Dacht ook dat het niks was op de PC. Komt die een keer langs, was meteen verkocht. Speelt nu liever bij mij op de pc dan op zijn PS2.![]()
Idd dat merk ik nu ook. Heb zelfs mijn PS2 verkocht.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vind het bij mijn broer op de PS2 echt een klotespel met irritant slecht beeld.
Dan moet je de XBOX360quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vind het bij mijn broer op de PS2 echt een klotespel met irritant slecht beeld.
Ik kan niet zeggen hoe het speelt op de 360, maar wat ik heb gezien ziet het er wel mooier uit? Of klopt dat niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan moet je de XBOX360versie maar eens proberen
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Feen het volgende:
Chill. Sta je 0-3 achter in de pak um beet 30e minuut, kapt 'ie er mee
Verstandig.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Leonos het volgende:
Ik heb gister fifa voor de 360 gekocht, ga hem toch maar omruilen voor PES
Donker beeldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef gday het volgende:
Ik heb maar even wat grappige PES6-goaltjes geupload naar http://www.yoki.org/pes6/
Persoonlijk vind ik deze twee wel leuk: http://www.yoki.org/pes6/ronaldinho1.avi en http://www.yoki.org/pes6/ronaldinho3.avi
Allemaal wedstrijden in de avond hč.quote:
Beter dan dat ze gaan disconnecten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom zitten er soms figuren bij die als ze kansloos achter staan ineens eigen doelpunten gaan maken? Kom ik vlak voor tijd op 4-0 met AJAX-Brazilie, maakt hij nog even 4 eigen doelpunten daarna. 8-0..
zal vast wel een oif andere crack voior zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Kun je onderhand online spelen met een kopie van PES6? Dus zonder eigen serial?
voetballiefhebbers die PES vinden tegen vallen, of nog erger, Fifa beter vinden (quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef Topmaat het volgende:
Even een stelling: Mensen die PES tegen vinden vallen zijn PESsimisten.
Eensch of oneensch?
Ikzelf ben eensch ! PES valt niet tegen !
Dude... waarom zou je het niet kopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Kun je onderhand online spelen met een kopie van PES6? Dus zonder eigen serial?
Kan me er niet zo druk om maken. Er zijn genoeg spellen die ik illegaal heb, zou hypocriet zijn om hier dan ineens tegen te zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef gday het volgende:
[..]
Dude... waarom zou je het niet kopen?Laten we toch alsjeblieft hopen dat er geen crack oid komt zodat mensen met illegale kopieën ook online gaan spelen.
Nou, wat je dan krijgt is dat suffe kloothomo's een keertje inloggen op PES-online en zich dan irritant gaan gedragen. Het is al niet altijd even gezellig online, en dat wordt dan alleen maar vervelender.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan me er niet zo druk om maken. Er zijn genoeg spellen die ik illegaal heb, zou hypocriet zijn om hier dan ineens tegen te zijn.
Ik ben zo even de stad in, maar wanneer ik terug ben heb ik wel zin in een pot. Denk rond een uur of 17:00.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef Feen het volgende:
spank? potje vanmiddag?
Ey taart man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ey taart man!
alles goed?Prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou niet zo te zien?
Wrom niejquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef taart het volgende:
[..]
Prima hoorMet jou niet zo te zien?
Oh zo!!!!quote:
Niet vaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh zo!!!!
kom je nog wel eens online met pes6?
Ook een winstpartij erbij of dat niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
? hey, ik zit nu weer in de Match lobby.. En geen disconnect!
.
welk niveau?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |