Ik kan niet zeggen hoe het speelt op de 360, maar wat ik heb gezien ziet het er wel mooier uit? Of klopt dat niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan moet je de XBOX360versie maar eens proberen
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Feen het volgende:
Chill. Sta je 0-3 achter in de pak um beet 30e minuut, kapt 'ie er mee
Verstandig.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Leonos het volgende:
Ik heb gister fifa voor de 360 gekocht, ga hem toch maar omruilen voor PES
Donker beeldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef gday het volgende:
Ik heb maar even wat grappige PES6-goaltjes geupload naar http://www.yoki.org/pes6/
Persoonlijk vind ik deze twee wel leuk: http://www.yoki.org/pes6/ronaldinho1.avi en http://www.yoki.org/pes6/ronaldinho3.avi
Allemaal wedstrijden in de avond hč.quote:
Beter dan dat ze gaan disconnecten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom zitten er soms figuren bij die als ze kansloos achter staan ineens eigen doelpunten gaan maken? Kom ik vlak voor tijd op 4-0 met AJAX-Brazilie, maakt hij nog even 4 eigen doelpunten daarna. 8-0..
zal vast wel een oif andere crack voior zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Kun je onderhand online spelen met een kopie van PES6? Dus zonder eigen serial?
voetballiefhebbers die PES vinden tegen vallen, of nog erger, Fifa beter vinden (quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef Topmaat het volgende:
Even een stelling: Mensen die PES tegen vinden vallen zijn PESsimisten.
Eensch of oneensch?
Ikzelf ben eensch ! PES valt niet tegen !
Dude... waarom zou je het niet kopen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Kun je onderhand online spelen met een kopie van PES6? Dus zonder eigen serial?
Kan me er niet zo druk om maken. Er zijn genoeg spellen die ik illegaal heb, zou hypocriet zijn om hier dan ineens tegen te zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef gday het volgende:
[..]
Dude... waarom zou je het niet kopen?Laten we toch alsjeblieft hopen dat er geen crack oid komt zodat mensen met illegale kopieën ook online gaan spelen.
Nou, wat je dan krijgt is dat suffe kloothomo's een keertje inloggen op PES-online en zich dan irritant gaan gedragen. Het is al niet altijd even gezellig online, en dat wordt dan alleen maar vervelender.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan me er niet zo druk om maken. Er zijn genoeg spellen die ik illegaal heb, zou hypocriet zijn om hier dan ineens tegen te zijn.
Ik ben zo even de stad in, maar wanneer ik terug ben heb ik wel zin in een pot. Denk rond een uur of 17:00.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef Feen het volgende:
spank? potje vanmiddag?
Ey taart man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ey taart man!
alles goed?Prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou niet zo te zien?
Wrom niejquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef taart het volgende:
[..]
Prima hoorMet jou niet zo te zien?
Oh zo!!!!quote:
Niet vaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh zo!!!!
kom je nog wel eens online met pes6?
Ook een winstpartij erbij of dat niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
? hey, ik zit nu weer in de Match lobby.. En geen disconnect!
.
welk niveau?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |