nog niet bekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer begint voor ons de voorverkoop voor ajax - Feyenoord?
De datumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Staat de uitslag al in de TT?
Veels te weinig. Oprotten moet iequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
ff trollen
[afbeelding]
maar ff serieus, hoeveel heeft jullie Ajacied er nu al inleggen? En assists?
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Veels te weinig. Oprotten moet ie
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."
Boeiend, oprotten met die jood en al die andere ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al."
3 bij ajax uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 in![]()
Saidi mag alweer weg, hopelijk dit keer voorgoed.quote:Ruiken aan Feyenoord 1
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord laat komende week een handvol spelers uit de eigen jeugdopleiding ruiken aan het eerste elftal.
De A1 van Feyenoord, met in het midden met rastahaar Georginio Wijnaldum, viert de verovering van de KNVB-beker. FOTO PRO SHOTS
Voor de winterstage in het Turkse Belek worden Mitchell Schet, Georginio Wijnaldum, Jerson Anes Ribeiro, Erwin Mulder en Jacob Lensky toegevoegd aan de A-selectie. Het vijftal speelt dit seizoen in de A1 van Feyenoord of mag vanaf 1 januari (zoals de Canadees Lensky) voor dat team uitkomen.
,,Eén van onze doelstellingen voor 2007 is jeugd eerder te laten proeven aan het eerste elftal,’’ stelt technisch manager Peter Bosz. ,,We willen een aantal momenten in het jaar kiezen. Deze stage is een mooi moment. Die jonge gasten mogen laten zien hoe ver ze al zijn in hun ontwikkeling en daarna sluiten ze op Lensky na weer gewoon aan bij de A-jeugd. Wat we nu eens willen voorkomen, is dat er meteen een enorm verwachtingspatroon wordt gecreëerd rond jongens van 17, 18 jaar. Feyenoord is daar in het verleden zelf te vaak de mist mee in gegaan. We denken dat we in de begeleiding van onze talenten dingen beter kunnen en moeten gaan doen.’’
Naast de eigen kweek reizen maandag ook nog twee jonge Braziliaanse testspelers mee naar Turkije. Het gaat om de 20-jarige verdedigende middenvelder Adalberto Neto en de 18-jarige vleugelaanvaller Kadu. Adalberto is de laatste speler die Feyenoord mag testen in het kader van het onlangs beëindigde samenwerkingsverband met de Braziliaanse club America Belo Horizonte.
Met het jeugdige karakter van de ‘nieuwelingen’ geeft Feyenoord een duidelijk signaal af. Alle wilde speculaties over kapitaalkrachtige investeerders die zich hebben gemeld ten spijt, hebben Peter Bosz co geen geld in handen om te investeren. In het streven Feyenoord terug te brengen naar de top, beseft de clubleiding dat ze het over een andere boeg moet gooien. Het proces van wederopbouw moet gebeuren met een verder ingekrompen selectie, waarin de onderlinge kwaliteitsverschillen kleiner worden en waarin meer aandacht komt voor het inpassen van eigen kweek.
Door de stage van zoveel spelers staat trainer Erwin Koeman komende week wel met een grote groep op het trainingsveld in Belek. In totaal neemt Koeman liefst 29 spelers mee naar Turkije. Dat grote aantal is mede ingegeven door de oefenduels die Feyenoord speelt in een toernooi met Galatasaray, Besiktas en Werder Bremen. In de groep van 29 is geen plaats voor een aantal vaste leden van de eerste selectie. Onder anderen Karim Saidi, Mohammed Abubakari en Lorenzo Davids blijven in Rotterdam achter.
Saidi mag voor de zoveelste keer proberen definitief een andere werkgever te vinden. De Tunesiër is voor Feyenoord een te dure kracht om alleen op de bank te laten zitten. Vorig seizoen werd Saidi in de winterstop al eens verhuurd aan het Italiaanse Lecce, dat echter niet overging tot koop.
De 20-jarige Abubakari mag worden verhuurd aan een eredivisieclub waar de Ghanese middenvelder minuten kan maken.
elke week een hattrickquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dus na de winterstop schiet ie er gewoon 30 in![]()
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:42 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Veels te weinig. Oprotten moet ie
Ik antwoord ook alleen maar grote boze wolf, hij moet gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.
oh sorry, ik las het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik antwoord ook alleen maar grote boze wolf, hij moet gewoon oprotten.
Is'ie te laks voor vrees ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef TC03 het volgende:
Saïdi is volgens mij ook een spelert die over 3 jaar bij een Engelse (sub-)topper speelt.
denk het welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maarja over dat bericht dus: Abubakari nu al afgeschreven?![]()
Neuh, vind het logisch dat'ie minuten moet maken bij een eredivisieclub.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
terugvindsomalia
[afbeelding]
dat deze gast serieus voor Feyenoord heeft gespeeld![]()
![]()
sorry dat ik geen new topic opende, had het niet door
Maarja over dat bericht dus: Abubakari nu al afgeschreven?![]()
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
terugvindsomalia
[afbeelding]
dat deze gast serieus voor Feyenoord heeft gespeeld![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Keltie het volgende:
Dat + hij heeft 1 van de laatste goede/ mooie shirts aan
Adidas
Kappa
Waar zit hij nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!
Ik vind die shirts van nu toch mooier dan die vuilniszakken van toen hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Keltie het volgende:
Dat + hij heeft 1 van de laatste goede/ mooie shirts aan
Adidas
Kappa
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind die shirts van nu toch mooier dan die vuilniszakken van toen hoor.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.
Japan of Zuid Korea dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij clubloos?
Anders bij een nietszeggend brazzie clubje
Zo strak is het ook weer niet. Vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik vind Kappa gewoon troep. Klote Italiaanse strakke design.
Moet ik ook snel mogelijk maar is gaan boeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ze moeten eens shit bekend maken over Spurs uit. Kon zelfs maar op 1 site de kickoff vinden (1945)
Moet je je vlucht ook nog boeken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Moet ik ook snel mogelijk maar is gaan boeken.
Moet nog allemaal kijken hoe ik precies ga, effe afwachten wat de rest doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je je vlucht ook nog boeken?
Ik pak de trein/bus uit de UK zelf, alleen wil ik wel weten of ik mn silvercard hier nog kan afgeven ofzo.
Verwacht ik eigenlijk niet zoveel problemen mee. Zou niet weten waarom ze ons nu wel zouden schorsen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst maar eens dat hoger beroep afwachten
Uit de UK zelf?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je je vlucht ook nog boeken?
Ik pak de trein/bus uit de UK zelf, alleen wil ik wel weten of ik mn silvercard hier nog kan afgeven ofzo.
Dan zijn de vluchten nog duurderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst maar eens dat hoger beroep afwachten
Nu de technische staf incl. scouts + alle joden in het team nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef Barney.Stinson het volgende:
Goed dat Saidi oprot.
Inderdaad, net of er nu ineens allemaal nieuwe argumenten zijn. Feijenoord kon aan de hele situatie vrij weinig doen. Ik ga er ook gewoon vanuit dat we Londen mogen. Denk alleen dat er vanuit de club/politie wel weer allemaal idiote maatregelen bedacht gaan worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Verwacht ik eigenlijk niet zoveel problemen mee. Zou niet weten waarom ze ons nu wel zouden schorsen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nu de technische staf incl. scouts + alle joden in het team nog.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef Erasmusch het volgende:
+Aerts, Donde, Pardo, PvH etc
Kortom: Iedereen.quote:
Niet zoveel eten man, en meer sporten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dat shirt zat echt zo kut. Ik was uit mn kindermaatje gegroeid en het werd toch wel eens tijd voor n nieuw shirt, haalde ik XXL, bleek dat maatje 164 van tig jaar geleden nog ruimer te vallen![]()
Ze moeten eens shit bekend maken over Spurs uit. Kon zelfs maar op 1 site de kickoff vinden (1945)
jullie rennen nog tenminstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet zoveel eten man, en meer sporten.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, lekker een goede gezonde conditie opbouwen.quote:
- Stop met uitlokken -quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeker, lekker een goede gezonde conditie opbouwen.![]()
- Niet op ingaan -quote:
- Niet doen -quote:
- Laatste waarschuwing voor jou, zulke opmerkingen laat je -quote:
- Doe niet -quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef Staanplaats het volgende:
-
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef sjimz het volgende:
Laten we het gewoon weer over Feyenoord hebben. Ga elkaar anders PM's sturen over wat jullie elkaar allemaal willen toewensen![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Staanplaats het volgende:
Hebben we hier PM's dan?
Waarom mag die Davits niet meenaar Turkije, ook niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef zevenkamp het volgende:
Dit stond nog in het andere topic:
[..]
Saidi mag alweer weg, hopelijk dit keer voorgoed.
Je bedoelt Lorenzo Davids?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom mag die Davits niet meenaar Turkije, ook niet goed genoeg?
Beter lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet zoveel eten man, en meer sporten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Beter lezen.
Davids zal toch nog wel een kans krijgen? Ik hoop maar dat ie geblesseerd is of n sterfgeval in zn familie heeft
Ik achtervolg jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Speciaal voor jouBinnen de minuut nog wel, knap hoor
doen jehova's zoals jij ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik achtervolg je![]()
weer binnen de minuut
jevoha's zijn niet christen.quote:
Ohja, Leonard moet ook oprottenquote:Doorwerth is een mooi dorp aan de zuidkant van de al even mooie Veluwe. Het plaatselijke Golden Tulip hotel is met grote regelmaat het tweede huis van veel profvoetballers. De diverse selecties van Jong Oranje horen tot de vaste klantenkring. Je kunt er goed trainen op een prima kunstgrasveld en oefenwedstrijdjes spelen op het vlakbij gelegen sportpark. Een tijdje terug alweer speelde het team van Foppe de Haan tegen een selectie o.l.v Wim van Zwam. Voetbalmakelaars, ouders, vrienden en vriendinnen en enkele journalisten trotseerden de regen om de mogelijke internationals van de toekomst aan te moedigen en te beoordelen.
In Foppe's elftal speelde Royston Drenthe linksback. Onder een groot regenscherm stond ik vlak achter Foppe's dugout. Wat vind je, vroeg hij in de rust? Ik: Die linksback bevalt me wel, ik snap niet waarom Feyenoord die Belg Leonard heeft gekocht en zo'n moeite heeft om die positie in te vullen. Die jongen moet gewoon een wedstrijd of tien de kans krijgen, dan weten ze in De Kuip of er in de winterstop weer een andere linksback moet worden gekocht.
Zeker na Feyenoord-PSV weten ze dat er geen nieuwe linksback aangetrokken hoeft te worden. Royston Drenthe speelde de pannen van het dak. Tuurlijk maakte hij in zijn ijver foutjes. Maar de hartstocht en de wilskracht waarmee de 19-jarige jongeman voetbalde was aandoenlijk.
Helemaal kapot werd hij voor het eindsignaal vervangen, liggend op de brancard incasseerde Royston het klaterende applaus van de supporters. Ze hadden van hem genoten, niet alleen op Tweede Kerstdag. Royston Drenthe toont al wekenlang aan dat je niet altijd in het buitenland hoeft te zoeken. Eerder lukte het Urby Emanuelson om bij Ajax op de kennelijk moeilijke positie van linksback door te breken. Nu heeft Feyenoord Royston Drenthe.
Tip voor PSV: kijk eens in eigen gelederen. Heel goed mogelijk dat de penningmeester de hand op de knip kan houden. Ergens op De Herdgang loopt toch wel een potentiële PSV-versie van Emanuelson of Drenthe!!
Evert ten Napel
Volgens mij zullen de Jehova's dat niet helemaal met je eens zijn, maar goed.quote:
Ze kunnen hier zo heerlijk genuanceerd reageren hèquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rustig kleine vent. ik stel een normale vraag.
Ik ben ook helemaal niet kleinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze kunnen hier zo heerlijk genuanceerd reageren hè![]()
hij zag er niet zo goed uit dan bij twee doelpuntenquote:
Blijven hopen, gaat niet gebeuren...quote:Op zondag 7 januari 2007 11:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Weekje weg geweest, maar niet veel gemist zo te zien. Blijf toch hopen op een enkele versterking in de winterstop...
Gaat niet mee naar Turkije en hoorde vorige week van iemand die hij weg mag.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
Beter gooien ze de 2e helft wat van die talentjes drin, het seizoen is toch al voorbij. Ken je die Altheer etc beter wat ervaring op laten doen
Weg als in verkopen?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat niet mee naar Turkije en hoorde vorige week van iemand die hij weg mag.
zal het is aan een vriend van hem vragenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hij staat ook niet bij Jong Feyenoord of de A1?
Ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Deze gast schoot ons anders wel naar 2de ronde CL!
Net zoals Vincken zo een geweldenaar is zeker.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Altheer is verdediger met talent, aanvoerder bij Jong Feyenoord etc. Zou echt een Feyenoord actie zijn als ze hem wegdoen.
Sukkel. Wat heeft Vincken hiermee te maken? Ik mis het punt...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zoals Vincken zo een geweldenaar is zeker.
Aanvoerder van Jong Feyenoord volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hij staat ook niet bij Jong Feyenoord of de A1?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
- Laatste waarschuwing voor jou, zulke opmerkingen laat je -
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sukkel. Wat heeft Vincken hiermee te maken? Ik mis het punt...
Neen, ik heb oog voor talent.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:19 schreef ruud_fr het volgende:
of dat Altheer door jou net zo overgewaardeerd wordt als Vinken bedoelt ie
tvp
Dat is in bemmel toch? Daar woont mijn vriendin. Maar eens ff gaan kijken daar.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zal over 2 weken wel ff opletten bij Jong Vitesse - Jong Feyenoord
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is in bemmel toch? Daar woont mijn vriendin. Maar eens ff gaan kijken daar.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef Maikalo het volgende:
Ik denk dat het wel verstandig kan zijn om je talent voor een half jaartje uit te lenen. Maar om een jonge speler nu direct van de hand te doen is sowieso niet slim. Nu niet, en dat zal het nooit zijn. Maar een jonge speler kun je wel uitlenen om zich te bewijzen bij een andere middelmatige club. Is ook goed voor het zelfvertrouwen van een jonge speler.
quote:Ali Boussaboun reist niet met Feyenoord mee naar Turkije. De spits werkt komende week een stage af bij het Engelse Blackburn Rovers, onlangs nog Feyenoords tegenstander in het toernooi om de UEFA Cup. De 27-jarige Boussaboun hoopt bij de club van Brett Emerton en André Ooijer genoeg indruk te maken om een contract te verdienen.
De publiekslieveling heeft bij Feyenoord nog een verbintenis voor twee-en-een-half jaar, maar komt dit seizoen onder Erwin Koeman niet in aanmerking voor een basisplaats.
Ik schat Ali toch wel iets lager in dan Lazovic hoor. Zijn werklust is wel aandoenlijk, en dan doe je het al snel goed bij 'het legioen' natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal het dan net zo gaan als met Danko Lazovic en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Benieuwd hoe Ali het in Blackburn gaat doen.
Het gaat alleen om het voorbeeld dat ie het buiten Feyenoord wel weer goed kan/gaat voetballen ( waarvan Lazovic 1 voorbeeld is )quote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik schat Ali toch wel iets lager in dan Lazovic hoor. Zijn werklust is wel aandoenlijk, en dan doe je het al snel goed bij 'het legioen' natuurlijk.
Ja, de media is wel vaker raar met dat soort dingen. Net zoals Buijs al publiekslieveling zou zijn, valt ook wel mee. Maar dat had ik al eens gezegd.quote:
quote:Loovens geeft Feyenoord goede voorbeeld
Tottenham Hotspur heeft zich nog niet weten te plaatsen voor de volgende ronde van de FA Cup. De volgende tegenstander van Feyenoord in het UEFA Cup-toernooi kwam tegen Cardiff City niet verder dan 0-0, waardoor beide teams op herhaling moeten. Het voordeel van de Spurs hierbij is dat het tweede duel nu op White Heart Lane, de thuishaven van de Londense club, gehouden zal worden. Bij Cardiff City speelde voormalig Feyenoorder Glenn Loovens (foto) een prima wedstrijd als centrale verdediger. Hij hield de aanval van de Spurs van scoren af, iets wat Feyenoord volgende maand graag ook zou willen doen.
hoeveel zou tie er nog hebben?quote:Ghaly verwijt zijn tegenstander niets
Hossam Ghaly verloor vorige week in het duel Tottenham Hotspur - Portsmouth vier tanden. Vandaag geeft de oud-Feyenoorder echter aan dat zijn tegenstander hem niet opzettelijk blesseerde.
"Ik denk dat hij mij niet opzettelijk verwondde", reageert Ghaly. In het duel in de Premier League raakte de middenvelder in botsing met Noe Pamarot, waarna hij vier tanden verloor. Aanvankelijk had de Egyptenaar niets door van zijn gemis, in de rust ontdekte hij het pas.
Ook bij een duel tussen Feyenoord en Ajax raakte hij al eens een paar tanden kwijt.
wisselde hele goede met slechtere wedstrijden af. Maar had zeker niet misstaan in het team van nu. Soms had ie wel geniale momentenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
hoeveel zou tie er nog hebben?!
overigens ook weer iemand die bij Feyenoord ondergewaardeerd was....
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal het dan net zo gaan als met Danko Lazovic en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Benieuwd hoe Ali het in Blackburn gaat doen.
Maar zo verschrikkelijk vaak balverlies.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wisselde hele goede met slechtere wedstrijden af. Maar had zeker niet misstaan in het team van nu. Soms had ie wel geniale momenten.
Inderdaad, hoe vaak ik me wel niet aan hem heb zitten/staan te ergerenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar zo verschrikkelijk vaak balverlies.
Jij zit hem vaker als mij spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.![]()
vond hem altijd goed als die invielquote:Op maandag 8 januari 2007 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.![]()
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
In de VI las ik laatst een interview met een oud-Feyenoorder (ben ff de naam vergeten) en die zei dat ie in de jeugdopleiding 4-3-3 speelde met Feyenoord. Is dat echt zo?![]()
nee we spelen 5-4-1quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
In de VI las ik laatst een interview met een oud-Feyenoorder (ben ff de naam vergeten) en die zei dat ie in de jeugdopleiding 4-3-3 speelde met Feyenoord. Is dat echt zo?![]()
tja, wat we hiervan moeten gelovenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Luni het volgende:
SILVIA TOTH WIL FEYENOORD SPONSOREN
momenteel 4-3-3quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het eerste elftal speelt toch ook niet zo? 4-4-2 toch?
de sterren van de hemel spelen en een miljoenentransfer naar Chelsea, Barcelona of Milan afdwingenquote:
Maar het was een speler die meer dan 10 jaar geleden in de opleiding speeldequote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
momenteel 4-3-3
[al sinds Koeman trouwens]
MILF ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
tja, wat we hiervan moeten geloven![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/0...punt_bij_ajax/
tyfus jong
Bron: Voetbalzonequote:Oud-Feyenoorder Salomon Kalou heeft zich in een interview met Sportweek kritisch uitgelaten over zijn voormalige werkgever. De 21-jarige aanvaller geeft met name af op de ‘oude garde’ van de Rotterdammers, doe volgens hem (negatief) sfeerbepalend zouden zijn.
“Het verschil is dat de ouderen hier echte toppers zijn met een goede spirit. Bij Feyenoord halen de ouderen de sfeer naar beneden,” doelt de Ivoriaan op het contrast tussen zijn huidige werkgever, Chelsea, en Feyenoord.
Ook het conflict dat Kalou vorig seizoen zou hebben gehad met Pierre van Hooijdonk komt ter sprake in het vraaggesprek. “Ik had nooit een probleem met Pierre bij Feyenoord. We praatten niet veel. Alleen van: 'Hoe gaat het?' (…) Ik ben niet naïef, ik weet dat hij een connectie heeft met die krant (AD, red.) die tijdens de play-offs schreef over een nachtelijke bespreking waar ik niet bij was. Maar dat was het enige.”
Wel krijgt een andere oudgediende het nog voor zijn kiezen. “Ik had meer moeite met Patrick Lodewijks. Maar ik wil eigenlijk niet zoveel meer zeggen over Feyenoord,” aldus de verstandige Kalou. “Hier doet iedereen wel leuk met mekaar.”
Laat hem lekker sterven. Kan het zeker niet hebben dat hij wordt uitgekafferd na een verliespartij, suflul.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
Blij dat ie niet in NL elftal speelt en dat ie maar mag wegkwijnen bij Chelsea. Het is een goede voetballer, maar zijn mentaliteit zint me niet.
eens.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Blij dat ie niet in NL elftal speelt en dat ie maar mag wegkwijnen bij Chelsea. Het is een goede voetballer, maar zijn mentaliteit zint me niet.
Het is al wel de 3e speler die iets dergelijks zegt, geen toeval. Ik hoop niet dat de Guzman over 2 jaar ook zulke uitspraken doet.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef erkel het volgende:
[..]
kan goed scheldenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
Lodewijks? Dat lijkt me nou wel een geschikte kerel.
Maar Lodewijks is een toffe kerel.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Tot op het bot gedreven om prijzen te pakken die gozer. Oftewel, eentje die we hier graag zien, en die ik ook graag als keeperstrainer nog jaaaaren zie. Kan alleen nogal fel zijn als anderen minder gedreven / gemotiveerd voor hun centen ballen en denken dat te kunnen maken omdat ze toevallig zijn geboren met de juiste dosis talent.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:34 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar Lodewijks is een toffe kerel.
Zoiets verwacht je eerder van Van Hooijdonk.
Wie nog meer behalve Van Persie?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Het is al wel de 3e speler die iets dergelijks zegt, geen toeval. Ik hoop niet dat de Guzman over 2 jaar ook zulke uitspraken doet.
En het waren altijd beste mattiesquote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie nog meer behalve Van Persie?
Kalou en Leo zijn gewoon pleurisventjes
Lodewijks begrijpt precies waar het om gaat.quote:
Hossam Ghaly haalde ook flink uit, net als Leonardo en Danko Lazovic, het zijn er dus meer dan 3 zelfs.quote:
Zijn het zeker ja! Maar ze hebben wel een punt. Bert van Marwijk en Erwin Koeman zijn gewoon trainers die blijkbaar niet om kunnen gaan met jongere talenten, net als een aantal oudere spelers zoals Pierre van Hooijdonk. Alleen als het de braafste jongetjes van de klas zijn, kan Feyenoord ze in de hand houden lijkt het wel.quote:Kalou en Leo zijn gewoon pleurisventjes
Ohja Ghaly. Die andere 2 kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Hossam Ghaly haalde ook flink uit, net als Leonardo en Danko Lazovic, het zijn er dus meer dan 3 zelfs.
[..]
Je vergeet Gullit nog.quote:Zijn het zeker ja! Maar ze hebben wel een punt. Bert van Marwijk en Erwin Koeman zijn gewoon trainers die blijkbaar niet om kunnen gaan met jongere talenten, net als een aantal oudere spelers zoals Pierre van Hooijdonk. Alleen als het de braafste jongetjes van de klas zijn, kan Feyenoord ze in de hand houden lijkt het wel.
Volgens mij gaat het hier niet om de manier waarop trainers met jonge 'talenten' omgaat, maar om het walgelijke karakter van die 'talenten' en het onvermogen om met kritiek om te gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Barney.Stinson het volgende:
Zijn het zeker ja! Maar ze hebben wel een punt. Bert van Marwijk en Erwin Koeman zijn gewoon trainers die blijkbaar niet om kunnen gaan met jongere talenten, net als een aantal oudere spelers zoals Pierre van Hooijdonk. Alleen als het de braafste jongetjes van de klas zijn, kan Feyenoord ze in de hand houden lijkt het wel.
+gebrek aan restecp voor je werkgever. Clubliefde zal ik het bij deze huichelaars niet eens noemenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om de manier waarop trainers met jonge 'talenten' omgaat, maar om het walgelijke karakter van die 'talenten' en het onvermogen om met kritiek om te gaan.
quote:No. Naam Nationaliteit Positie Wedstrijden Doelpunten Contract
2. Karim Saidi Tunesië Verdediger 41 1 30-06-2009
3. Timothy Derijck België Verdediger 4 1 30-06-2009
4. André Bahia Brazilië Verdediger 49 6 30-06-2009
6. Theo Lucius Nederland Middenvelder 13 3 30-06-2009
7. Danny Buijs Nederland Middenvelder 10 3 30-06-2009
8. Benjamin De Ceulaer België Aanvaller 2 0 30-06-2008
9. Pierre van Hooijdonk Nederland Aanvaller 79 56 30-06-2007
10. Nicky Hofs Nederland Middenvelder 38 13 30-06-2008
11. Stein Huysegems België Aanvaller 8 3 30-06-2010
14. Sebastián Pardo Chili Middenvelder 68 10 30-06-2008
15. Angelos Charisteas Griekenland Aanvaller 8 1 30-06-2009
16. Alfred Schreuder Nederland Middenvelder 27 0 30-06-2007
17. Philippe Léonard België Verdediger 2 0 30-06-2008
18. Serginho Greene Nederland Verdediger 45 1 30-06-2009
19. Ali Boussaboun Marokko Aanvaller 34 6 30-06-2009
20. Ron Vlaar Nederland Verdediger 17 0 30-06-2010
21. Dwight Tiendalli Nederland Verdediger 10 0 30-06-2010
22. Joonas Kolkka Finland Aanvaller 9 2 30-06-2007
23. Mohammed Abubakari Ghana Middenvelder 0 0 30-06-2007
24. Royston Drenthe Nederland Verdediger 11 0 30-06-2007
25. Lorenzo Davids Nederland Middenvelder 0 0 30-06-2007
28. Romeo Castelen Nederland Aanvaller 53 19 30-06-2008
29. Tim Vincken Nederland Aanvaller 12 0 30-06-2009
30. Patrick Lodewijks Nederland Keeper 64 0 30-06-2007
31. Henk Timmer Nederland Keeper 15 0 30-06-2008
32. Sherif Ekramy Egypte Keeper 3 0 30-06-2008
33. Jonathan de Guzman Canada Middenvelder 40 7 30-06-2010
39. Pieter Collen België Verdediger 13 0 30-06-2008
. Jacob Lensky Canada Middenvelder 0 0 30-06-2009
Inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om de manier waarop trainers met jonge 'talenten' omgaat, maar om het walgelijke karakter van die 'talenten' en het onvermogen om met kritiek om te gaan.
Staat een overzichtje op LN, inc huurspelersquote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Steve_I. het volgende:
Wie weet er meer hier over? Leonard klopt iig niet (2007 + optie die pas wordt gelicht bij geloof 20+ wedstrijden) de Ceulaer is weg, maar verder? Was Drenthe niet verlengd tijdje geleden? en staat Hofs nog maar 1,5 jaar vast?? en Ekramy?? heb overigens niet alles goed bekeken dus kan best dat er nog veel meer fouten in staan.
[..]
Maar Danko Lazovic, Hossam Ghaly en Robin van Persie redden zich nu opeens wel bij een andere club, dus onmogelijk zijn ze niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
lijkt mij nietquote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef Barney.Stinson het volgende:
Haalde Ebi Smolarek overigens ook niet uit naar Feyenoord?
Neuh, die heeft het hart wel op de juiste plaats. Helaas was er toendertijd een kankermongool die talent kon ontdekken door in de ogen van de desbetreffende speler te kijken. Smolarek had het niet..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef Barney.Stinson het volgende:
Haalde Ebi Smolarek overigens ook niet uit naar Feyenoord?
PSV wordt jaarlijks kampioen, speelt CL en betaald een veelvoud van wat Feijenoord kan dokken. Tuurlijk had hij best naar PSV gewild.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef Barney.Stinson het volgende:
Dat hij had verlengd. Bij PSV wou ie wel voor 3 jaar tekenen, bij Feyenoord niet. Hij voelde ook wel dat de clubleiding, in tegenstelling tot die van PSV, vaak niet professioneel handelde waardoor hij bij Feyenoord niet de mogelijkheid kreeg om bijv. Champions League te spelen.
Overigens is S. Kalou gewoon een egoistisch pestventje, in zijn geval valt Feyenoord niet echt heel veel te verwijten, alleen dat het wéér een groot talent is die Feyenoord niet het optimale gebracht heeft.
Ik zie progressie, nu hebben we iig talentenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens is je verhaal niet helemaal onzin. Feijenoord en jonge talenten is gewoon heel vaak een slechte combinatie geweest (in het verleden).
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Mooie club voor m.
Spurs heeft supporters afgeraden nu al vlucht+hotel te boeken naar NL
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Mooie club voor m.
Vanwege kans dat het niet doorgaat of in verband met de veiligheid?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Mooie club voor m.
quote:'FC Utrecht wil Saidi, Ekramy mag niet naar Vitesse'
08-01-2007 Feyenoord netwerk
Radio Rijnmond meldt dat Karim Saidi in de belangstelling staat van FC Utrecht. De Tunesier is in Rotterdam achtergebleven om te onderhandelen over een transfer.
Dat geldt niet voor Ekramy. Feyenoord wil hem niet naar Vitesse laten gaan, zo meldt de radiozender. Met de blessuregevoelige Lodewijks als tweede keeper wil Feyenoord Ekramy niet laten gaan.
ik vermoed het eerstequote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vanwege kans dat het niet doorgaat of in verband met de veiligheid?
Feyenoord moet hem een jaartje verhuren aan Vitesse, hij moet speeltijd krijgen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam zo vaak genoemd , waaom laten ze hem niet gaan
![]()
hier ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)ordupdate080107.html
maar hij laadt hier niet meer
ja, leuk als Lodewijks weer geblesseerd raaktquote:Op maandag 8 januari 2007 23:39 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Feyenoord moet hem een jaartje verhuren aan Vitesse.
Omdat het een goede keeper is die we graag zelf houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam zo vaak genoemd , waaom laten ze hem niet gaan
![]()
dat lijkt mij ook , Ekramy is gewoon goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:39 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Feyenoord moet hem een jaartje verhuren aan Vitesse, hij moet speeltijd krijgen.
Mulder hebben jullie nog en Aertsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hier ook niet
[..]
ja, leuk als Lodewijks weer geblesseerd raakt
quote:FEYENOORD UPDATE
08/01/2007 13:57:26
We have been informed this morning that the ongoing disciplinary process between UEFA and Feyenoord will be decided at a hearing on January 19.
Therefore, we continue to caution fans against making travel arrangements until the disciplinary procedure is complete. As soon as we receive confirmed information from UEFA we shall, of course, advise supporters immediately.
UEFA have assured us that a decision will be made on the day.
hebbie al geboekt?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die ja. Er staat ook nog nergens een tijdstip voor de uitwedstrijd![]()
quote:FEYENOORD UPDATE 08/01/2007 13:57:26
We have been informed this morning that the ongoing disciplinary process between UEFA and Feyenoord will be decided at a hearing on January 19.
Therefore, we continue to caution fans against making travel arrangements until the disciplinary procedure is complete. As soon as we receive confirmed information from UEFA we shall, of course, advise supporters immediately.
UEFA have assured us that a decision will be made on the day.
jeuj, zou es tijd worden dat ze wat goeds doenquote:In het Algemeen Dagblad vertelt nieuwe aanwinst Lensky dat hij afgelopen zomer al heel ver was met AZ, toen Feyenoord aanklopte. Om de Canedees te oevrtuigen had het niet eens De Guzman nodig. "Dat is niet het geval. Ik wist niet eens dat er met De Guzman al een Canadees bij Feyenoord speelde. Peter Bosz heeft me overgehaald. Ik heb twee keer een periode op proef bij AZ getraind. Het was zelfs al tot een gesprek met trainer Louis van Gaal gekomen toen Peter Bosz zich meldde. Zijn verhaal sprak me net wat meer aan. Dat, gevoegd bij de uitstraling van Feyenoord, heeft me over de streep getrokken."
Lensky vertelt verder dat hij naast een Canadees ook een Tsjechisch paspoort heeft. Net als De Guzman wil hij wachten alvorens een beslissing te nemen voor welk nationaal elftal hij uit wil gaan komen.
Ook voor het eerst dat een talent ons kiest om een gesprek met de leidingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
jeuj, zou es tijd worden dat ze wat goeds doen
(en nou zal je zien dat ie volledig flopt.......)
'Lorenzo Davids mogelijk naar NEC' Bron: Soccernewsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom mag die Davits niet meenaar Turkije, ook niet goed genoeg?
Op huurbasis zou inderdaad wel goed voor em zijn, komt hij tenminste halen spelen toe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:28 schreef Vakkie_W het volgende:
GVD Feyenoord laat Ekramy nou lekker op huurbasis naar Vitesse vertrekken. Die jongen staat te springen om wedstrijden te gaan keepen.
verhuur is primaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:13 schreef Luni het volgende:
[..]
'Lorenzo Davids mogelijk naar NEC' Bron: Soccernews
Lorenzo Davids maakt momenteel deel uit van de selectie bij Feyenoord. De verwachting is echter dat de speler het komende half jaar uit zal gaan komen voor een andere Nederlandse eredivisieclub.
Volgens de regionale televisie zender "Omroep Gelderland" staat de neef van Tottenham Hotspur speler Edgar Davids in de belangstelling van N.E.C. De club uit Nijmegen zal het de eerste wedstrijden na de winterstop moeten doen zonder de langdurig geschorste linksback Youssef El-Akchaoui. Dit is de reden dat de club naarstig op zoek is naar versterking op deze positie. Lorenzo Davids reisde tevens niet af met Feyenoord op trainingskamp waardoor de schijn werd gewekt dat hij geen deel meer uit zou maken van de A selectie.
Ekramy moet blijven, en prima als ze Saïdi verhuren ofzoquote:'Utrecht wil Saïdi, Ekramy mag niet naar Vitesse'
09 januari 2007
Karim Saïdi staat in de belangstelling van FC Utrecht, zo meldt Radio Rijnmond. Volgens de lokale zender praat Feyenoord met de Domstedelingen over een overstap van de verdediger, die vorig seizoen al verhuurd werd aan Lecce.
Een andere Feyenoorder, Sherif Ekramy, wordt volgens diezelfde zender gevolgd door Vitesse. De Arnhemse club is in haar zoektocht naar een doelman gestuit op de Egyptenaar, maar Feyenoord weigert mee te werken aan een transfer. Gezien de blessures waarmee tweede doelman Patrick Lodewijks kampt, wil Feyenoord haar derde keeper niet kwijt.
Misschien voor die jongen wel, maar aangezien Lodewijks nog steeds uitgeschakeld is lijkt me het niet slim om je bankzitter te verhuren. Vorig jaar ook gezien. Lodewijks geblesseerd, Aerts was niks en toen mocht Ekramy proberen. Als Ekramy verhuurd wordt en Timmer raakt geblesseerd moet die gosert uit Jong Feyenoord erin geloof ik.quote:
middenvelderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:05 schreef Erasmusch het volgende:
Davids is toch geen linksback?
idd , over 2 weken keept ie weer mee met Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:28 schreef Vakkie_W het volgende:
GVD Feyenoord laat Ekramy nou lekker op huurbasis naar Vitesse vertrekken. Die jongen staat te springen om wedstrijden te gaan keepen.
Zijn dat nou dezelfde twee brazilianen als eerder? Maar die waren toch 17 en 18?quote:Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft tijdens het trainingskamp in Turkije de beschikking over een zeer brede selectie. In totaal werkt de oefenmeester met een groep van 28 spelers, onder wie twee Brazilianen.
Beide Brazilianen, verdediger Adalberto van America en Guarani-middenvelder Cadu, krijgen in Turkije de kans om Koeman te overtuigen van hun kwaliteiten. De Zuid-Amerikanen zijn respectievelijk 19 en 18 jaar oud.
Naast deze twee Brazilianen trainen ook vier jeugdspelers mee met de Rotterdamse hoofdmacht. Het gaat hierbij om Mitchell Schet, Jerson Anes Ribeiro, Georginio Wijnaldum, en doelman Erwin Mulder.
Dat zijn er dus 2quote:'Feyenoord trekt aan jonge Braziliaan (18)'
dinsdag 09-01-2007-
Feyenoord versterkt zich mogelijk deze transferperiode nog met Eduardo.
De achttienjarige verdediger was samen met Bruno Lopes (17, middenvelder) op proef in Rotterdam. Volgens de lokale krant Correia da Bahia maakte van het duo van Esporte Clube Bahia vooral Eduardo veel indruk.
bron: VI
En dat zijn er nog 2quote:Erwin Koeman is in Turkije met 28 spelers aan de voorbereiding op de tweede competitiehelft begonnen. Tot dat gezelschap behoren ook de vorige week gecontracteerde Jacob Lensky, de jeugdspelers Jerson Anes Ribeiro, Mitchell Schet, Georginio Wijnaldum en de Braziliaanse stagiairs Adalberto en Cadu. Karim Saidi, Patrick Lodewijks, Ali Boussaboun, Lorenzo Davids, Mohammed Abubakari en Philippe Léonard ontbreken.
Probeer er dan nog maar wat van de volgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:49 schreef Erasmusch het volgende:
Die gasten hebben allemaal 14 doopnamen
het is een complotquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:37 schreef Maikalo het volgende:
De Feyenoorders verblijven deze week in het luxueuze Kaya Belek hotel. Ook Vitesse –dat maandag met hetzelfde vliegtuig als Feyenoord arriveerde- heeft daar zijn intrek genomen.
![]()
Maar hij zou dan wel worden gezien als stand-in voor El-Akchaoui (en dan komt hij echt wel aan een hoop speelminuten).quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:37 schreef Maikalo het volgende:
De Feyenoorders verblijven deze week in het luxueuze Kaya Belek hotel. Ook Vitesse –dat maandag met hetzelfde vliegtuig als Feyenoord arriveerde- heeft daar zijn intrek genomen.
![]()
Bij Jong Feyenoord doet ie het wel aardig geloof ik, maar toen ie meedeed tegen RKC/Veendam was ie kut, net als het hele teamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Maar hij zou dan wel worden gezien als stand-in voor El-Akchaoui (en dan komt hij echt wel aan een hoop speelminuten).
Is die Davids een beetje goed?
Ik zie liever Prior komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]. Ze gaan Kaya van Vitesse kopen, dit kan geen toeval zijn!
Kaya blijftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]. Ze gaan Kaya van Vitesse kopen, dit kan geen toeval zijn!
quote:Daar keken ruim duizend nieuwsgierige Turken hoe de spelers van Vitesse de koffers naar de bus sleepten. Ze waren afgereisd naar de vlieghaven om een glimp op te vangen van een grote speler in de historie van het Turkse voetbal: Pierre van Hooijdonk.
In het seizoen 2003-2004 hielp Big Pete zijn toenmalige club Fenerbahçe met 23 treffers aan de landstitel. En dat zijn ze in Turkije nog niet vergeten. Zijn terugkeer was rechtstreeks te volgen op televisie, fotografen ruzieden om het beste plekje en de spits van Feyenoord ging lachend met tientallen fans op de foto. Welkom in Turkije, welkom in het land dat sinds twee decennia is bevangen door het voetbalvirus.
Als de prijs per kilo is wel ja..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie beter Edgar Barreto halen die is goedkoper![]()
de integrale op eurosport pas om 22:45 ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef Kadoc het volgende:
Komt die wedstrijd tegen Galata nog op Eurosport of zo?
Mondragonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een weergaloze goal van Pierre.
Voor de mensen die het niet gezien hebben. Lob van net over de middellijn over Mondragon.
Had ie dat de 1e seizoenshelft nou ook is gedaan![]()
Kijk de link hierboven eens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op Eurosport is dartenGeen Feyenoord
Of je gooit Henk Timmer op de bankquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:28 schreef Vakkie_W het volgende:
De Guzmanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie erin voor Lensky?
Ik zou als ik jou was alleen de rust opnemen. Die is namelijk schitterend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef ruud_fr het volgende:
worden we weer genaaid?
herhaling maar opnemen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef Happel het volgende:
Hahaha, het vriendje van Tomasso scoort.
Een ster in het uitverdedigen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En Albaberto speelt beetje ongelukkig
Keepte sowieso goed. Een slippertje (dat afstandschot in de tweede helft), verder goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie rol op einde ja
quote:Feyenoord heeft de finale gehaald van het toernooi om de EFES Pilsen Cup. De ploeg versloeg dinsdagavond Galatasaray knap met 1-2. Dat gebeurde met een veredeld tweede elftal. Daarbij waren de Turken ook al een week in training. Van Hooijdonk en Vincken zorgden voor de doelpunten. Lensky en Adalberto maakten hun debuut.
In de finale treft Feyenoord Werder Bremen. Naast de sportieve zege staat een winstpremie van 50.000 euro op het spel. Het duel zal donderdag live te zien zijn op Eurosport en uiteraard ook weer via internet.
In de beginfase was het gelijkopgaand. Het duel moest even onderbroken worden door vuurwerk dat op het veld werd gegooid. Feyenoord kwam op voorsprong na bijna een kwartier spelen door een prachtig doelpunt van Van Hooijdonk, een afstandschot van zo'n 25 meter, juist tegen de rivaal van zijn oude club.
Debutant Lensky werd na ruim een half uur spelen gewisseld, uit voorzorg na een lichte blessure. De Guzman kwam in zijn plaats. Vlak voor rust wordt het 1-1 uit een penalty. Drenthe tikte zijn tegenstander op de hak. Ekramy zat dichtbij de bal, maar kon hem niet tegenhouden. De bal vloog uiteindelijk onder het het door tegen de boarding.
In de tweede helft kwam Feyenoord weer op voorsprong. Van Hooijdonk gaf een uitstekende pass op Vincken. Die was veel sneller dan de verdediging en schoot de 1-2 binnen. Feyenoord kon de voorsprong vervolgens vasthouden. In een matige wedstrijd kreeg Feyenoord het in de tweede helft af en toe lastig, maar tot echt grote druk kwam het niet.
Scoreverloop:
0-1 Van Hooijdonk ('14)
1-1 Necati Ateş ('43)
1-2 Vincken ('57)
Opstelling Feyenoord: Ekramy, Greene (aanvoerder) ('52 Hofs), Adalberto, Bahia ('46 Vlaar), Drenthe (Ribeiro), Buijs, Lensky ('32 De Guzman), DeRijck, Pardo, Vincken ('62 Schet) en Van Hooydonk
Feyenoord Netwerk
Galatasaray: Mondragon, Tomas, Song, Orhan Ak, Bilal Aziz, Mehmet Topal, Hasan Şaş, Iliç, Inamoto, Hakan Şükür, Necati
Opstelling Feyenoord: Ekramy, Greene (aanvoerder) ('52 Hofs), Adalberto, Bahia ('46 Vlaar), Drenthe (Ribeiro), Buijs, Lensky ('32 De Guzman), DeRijck, Pardo, Vincken ('62 Schet) en Van Hooydonkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er zouden toch 2 Brazilianen mee doen?
En nog heen toen hij tegen een gala speler die op de 16 stond schoot. Gelukkig was het schot hard genoeg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Keepte sowieso goed. Een slippertje (dat afstandschot in de tweede helft), verder goed.
Ik bedoel die stage lopen, dus niet Bahia. En met Bahia erbij tel ik nog steeds maar 2 Brazilianen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Opstelling Feyenoord: Ekramy, Greene (aanvoerder) ('52 Hofs), Adalberto, Bahia ('46 Vlaar), Drenthe (Ribeiro), Buijs, Lensky ('32 De Guzman), DeRijck, Pardo, Vincken ('62 Schet) en Van Hooydonk
3 zelfs.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er zouden toch 2 Brazilianen mee doen?
?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik bedoel die stage lopen, dus niet Bahia. En met Bahia erbij tel ik nog steeds maar 2 Brazilianen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |