Net zoals Vincken zo een geweldenaar is zeker.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Altheer is verdediger met talent, aanvoerder bij Jong Feyenoord etc. Zou echt een Feyenoord actie zijn als ze hem wegdoen.
Sukkel. Wat heeft Vincken hiermee te maken? Ik mis het punt...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zoals Vincken zo een geweldenaar is zeker.
Aanvoerder van Jong Feyenoord volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hij staat ook niet bij Jong Feyenoord of de A1?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
- Laatste waarschuwing voor jou, zulke opmerkingen laat je -
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sukkel. Wat heeft Vincken hiermee te maken? Ik mis het punt...
Neen, ik heb oog voor talent.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:19 schreef ruud_fr het volgende:
of dat Altheer door jou net zo overgewaardeerd wordt als Vinken bedoelt ie
tvp
Dat is in bemmel toch? Daar woont mijn vriendin. Maar eens ff gaan kijken daar.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik zal over 2 weken wel ff opletten bij Jong Vitesse - Jong Feyenoord
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is in bemmel toch? Daar woont mijn vriendin. Maar eens ff gaan kijken daar.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef Maikalo het volgende:
Ik denk dat het wel verstandig kan zijn om je talent voor een half jaartje uit te lenen. Maar om een jonge speler nu direct van de hand te doen is sowieso niet slim. Nu niet, en dat zal het nooit zijn. Maar een jonge speler kun je wel uitlenen om zich te bewijzen bij een andere middelmatige club. Is ook goed voor het zelfvertrouwen van een jonge speler.
quote:Ali Boussaboun reist niet met Feyenoord mee naar Turkije. De spits werkt komende week een stage af bij het Engelse Blackburn Rovers, onlangs nog Feyenoords tegenstander in het toernooi om de UEFA Cup. De 27-jarige Boussaboun hoopt bij de club van Brett Emerton en André Ooijer genoeg indruk te maken om een contract te verdienen.
De publiekslieveling heeft bij Feyenoord nog een verbintenis voor twee-en-een-half jaar, maar komt dit seizoen onder Erwin Koeman niet in aanmerking voor een basisplaats.
Ik schat Ali toch wel iets lager in dan Lazovic hoor. Zijn werklust is wel aandoenlijk, en dan doe je het al snel goed bij 'het legioen' natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal het dan net zo gaan als met Danko Lazovic en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Benieuwd hoe Ali het in Blackburn gaat doen.
Het gaat alleen om het voorbeeld dat ie het buiten Feyenoord wel weer goed kan/gaat voetballen ( waarvan Lazovic 1 voorbeeld is )quote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik schat Ali toch wel iets lager in dan Lazovic hoor. Zijn werklust is wel aandoenlijk, en dan doe je het al snel goed bij 'het legioen' natuurlijk.
Ja, de media is wel vaker raar met dat soort dingen. Net zoals Buijs al publiekslieveling zou zijn, valt ook wel mee. Maar dat had ik al eens gezegd.quote:
quote:Loovens geeft Feyenoord goede voorbeeld
Tottenham Hotspur heeft zich nog niet weten te plaatsen voor de volgende ronde van de FA Cup. De volgende tegenstander van Feyenoord in het UEFA Cup-toernooi kwam tegen Cardiff City niet verder dan 0-0, waardoor beide teams op herhaling moeten. Het voordeel van de Spurs hierbij is dat het tweede duel nu op White Heart Lane, de thuishaven van de Londense club, gehouden zal worden. Bij Cardiff City speelde voormalig Feyenoorder Glenn Loovens (foto) een prima wedstrijd als centrale verdediger. Hij hield de aanval van de Spurs van scoren af, iets wat Feyenoord volgende maand graag ook zou willen doen.
hoeveel zou tie er nog hebben?quote:Ghaly verwijt zijn tegenstander niets
Hossam Ghaly verloor vorige week in het duel Tottenham Hotspur - Portsmouth vier tanden. Vandaag geeft de oud-Feyenoorder echter aan dat zijn tegenstander hem niet opzettelijk blesseerde.
"Ik denk dat hij mij niet opzettelijk verwondde", reageert Ghaly. In het duel in de Premier League raakte de middenvelder in botsing met Noe Pamarot, waarna hij vier tanden verloor. Aanvankelijk had de Egyptenaar niets door van zijn gemis, in de rust ontdekte hij het pas.
Ook bij een duel tussen Feyenoord en Ajax raakte hij al eens een paar tanden kwijt.
wisselde hele goede met slechtere wedstrijden af. Maar had zeker niet misstaan in het team van nu. Soms had ie wel geniale momentenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
hoeveel zou tie er nog hebben?!
overigens ook weer iemand die bij Feyenoord ondergewaardeerd was....
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zal het dan net zo gaan als met Danko Lazovic en zo zijn er nog een paar voorbeelden.
Benieuwd hoe Ali het in Blackburn gaat doen.
Maar zo verschrikkelijk vaak balverlies.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wisselde hele goede met slechtere wedstrijden af. Maar had zeker niet misstaan in het team van nu. Soms had ie wel geniale momenten.
Inderdaad, hoe vaak ik me wel niet aan hem heb zitten/staan te ergerenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar zo verschrikkelijk vaak balverlies.
Jij zit hem vaker als mij spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.![]()
vond hem altijd goed als die invielquote:Op maandag 8 januari 2007 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ali heeft kansen zat gehad bij Feyenoord, werkt hard maar niet goed genoeg.![]()
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
In de VI las ik laatst een interview met een oud-Feyenoorder (ben ff de naam vergeten) en die zei dat ie in de jeugdopleiding 4-3-3 speelde met Feyenoord. Is dat echt zo?![]()
nee we spelen 5-4-1quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
In de VI las ik laatst een interview met een oud-Feyenoorder (ben ff de naam vergeten) en die zei dat ie in de jeugdopleiding 4-3-3 speelde met Feyenoord. Is dat echt zo?![]()
tja, wat we hiervan moeten gelovenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Luni het volgende:
SILVIA TOTH WIL FEYENOORD SPONSOREN
momenteel 4-3-3quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het eerste elftal speelt toch ook niet zo? 4-4-2 toch?
de sterren van de hemel spelen en een miljoenentransfer naar Chelsea, Barcelona of Milan afdwingenquote:
Maar het was een speler die meer dan 10 jaar geleden in de opleiding speeldequote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
momenteel 4-3-3
[al sinds Koeman trouwens]
MILF ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
tja, wat we hiervan moeten geloven![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/0...punt_bij_ajax/
tyfus jong
Bron: Voetbalzonequote:Oud-Feyenoorder Salomon Kalou heeft zich in een interview met Sportweek kritisch uitgelaten over zijn voormalige werkgever. De 21-jarige aanvaller geeft met name af op de ‘oude garde’ van de Rotterdammers, doe volgens hem (negatief) sfeerbepalend zouden zijn.
“Het verschil is dat de ouderen hier echte toppers zijn met een goede spirit. Bij Feyenoord halen de ouderen de sfeer naar beneden,” doelt de Ivoriaan op het contrast tussen zijn huidige werkgever, Chelsea, en Feyenoord.
Ook het conflict dat Kalou vorig seizoen zou hebben gehad met Pierre van Hooijdonk komt ter sprake in het vraaggesprek. “Ik had nooit een probleem met Pierre bij Feyenoord. We praatten niet veel. Alleen van: 'Hoe gaat het?' (…) Ik ben niet naïef, ik weet dat hij een connectie heeft met die krant (AD, red.) die tijdens de play-offs schreef over een nachtelijke bespreking waar ik niet bij was. Maar dat was het enige.”
Wel krijgt een andere oudgediende het nog voor zijn kiezen. “Ik had meer moeite met Patrick Lodewijks. Maar ik wil eigenlijk niet zoveel meer zeggen over Feyenoord,” aldus de verstandige Kalou. “Hier doet iedereen wel leuk met mekaar.”
Laat hem lekker sterven. Kan het zeker niet hebben dat hij wordt uitgekafferd na een verliespartij, suflul.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
Blij dat ie niet in NL elftal speelt en dat ie maar mag wegkwijnen bij Chelsea. Het is een goede voetballer, maar zijn mentaliteit zint me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |