Dat jij het niet weet wil niet zeggen dat niemand het weet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef rick89 het volgende:
echt niemand gaat nu iets zeggen hoor
Right. Alsof jij niet weet dat dat de huisclown van CenterParcs is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef Homdeck het volgende:
roze? wie is dat?
Jazeker! En hij draagt een rood pakje en is bevriend met Woops The Wave.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef Puzzelaar het volgende:
groen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Right. Alsof jij niet weet dat dat de huisclown van CenterParcs is...
Toen het werd gezegd, kende ik het. Gelukkig was ik destijds al te oud voor die onzin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik kende de clown ook niet.....
Alles bijgewerkt.
6 goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Black Eyed Peas - Lets get it started![]()
Kanye West - Golddigger![]()
Pussycatdolls - Hot like me?songtitel moet ik helaas afkeuren
Snoop dogg - Drop it like its hot![]()
Franx Ferdinand - Take me out![]()
Gorillaz - Feel goodFeel good inc., maar vooruit deze keur ik goed
50 Cent - Candyshop![]()
Rihanna - Mr Djsongtitel is niet goed
12 zelfsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef Supersheep het volgende:
BEP - Let's Get It Started![]()
Franz Ferdinand - Take Me Out![]()
Weezer - Beverly Hills![]()
Coldplay - Speed of Sound![]()
Modest Mouse- Float On![]()
The Gorillaz - Feel good Inc![]()
Pussycat Dolls - Dont Ya![]()
The Killers- Somebody Told Me![]()
50 Cent - Candyshop![]()
Snoop Dogg - Drop it like its hot![]()
Rihanna- Pon de replay![]()
Kanye - Golddigger![]()
pff
zaten er ook 12 in toch?quote:
Had ik gemist (was tegelijk aan het luisteren en het typen), maar had ik niet gewetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef Puzzelaar het volgende:
Supersheep, je bent slechts 1 vergeten: Slither van Velvet Revolver
edit: En als je Weird Al aan het begin hoort praten hoor je ondertussen de vogeltjesdans heel zachtjes op de achtergrond. En er zitten uiteraard eigen-gecomponeerde stukjes polka tussen.
Sheep +1quote:
En Puzzelaar maakt m afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef Puzzelaar het volgende:
en Edwards
Met transporterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is nu op tv op rtl7. Welke film weet ik niet...
Hier zitten niet veel filmkennersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Kent niemand Jason Statham?
mr_anonimous +1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken hem van Snatch en Lock, Stock And Two Smoking Barrels.....maar zijn naam was mij vreemd tot nu toequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
Limp bizkit- rollinfoute titel
kid rocknu nog een titel
youth of the nationnu nog een artiest
slim shady -eminemfoute titel
Nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Alien Antfarm - Smooth Criminal?
Ik tel 6.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:04 schreef erkel het volgende:
Dit heb ik eruit kunnen halen:
Last Resort - papa roach
Chop Suey - System of a Down
White Stripes -nu nog een titel
Limp Bizkit - My Way
Staind - Outside
Youth of the nation - POD
Eminem - Real Shady.. The Real Slim Shady .. maar ok, ik keur het goed
James Brown
1.Papa Roach - last resortquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:55 schreef Puzzelaar het volgende:
Haal 10 nummers (+ bijbehorende artiest/band) uit deze polka cover van Weird Al Yankovic
11!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
Papa Roach - Last Resort
SoaD - Chop Suey
-
The Hives - Hate To Say (I told you so)
White Stripes - Fell In Love With a Girl
The Strokes - Last Night("Nite" eigenlijk)
Disturbed - Down with the sickness
-
Limp Bizkit - My Way
Staind - Outside
Kid Rock - Bawitdidy
POD - Youth of the Nation
Eminem - The Real Slim Shady
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
3=The Killers = Somebody told me?
Nee, die zat in de polka op pagina 1 van dit topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
3=The Killers = Somebody told me?
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:54 schreef erkel het volgende:
Hij is nu op tv op rtl7. Welke film weet ik niet...
The Transporter.quote:
Dartsport, graagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef erkel het volgende:
sport, Sheep
ken beide nummers nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef Puzzelaar het volgende:
Supersheep, je was slechts 2 vergeten:
The Vines - "Get free"
Rage Against The Machine - "Renegades of funk" ... eigenlijk een cover van een of ander jaren '80 nummer lees ik hier op wiki
Rens, maar dat reken ik gewoon goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
jens blom
Ja, en dit jaar is het nieuwe WK atletiek outdoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef erkel het volgende:
'Het Nederlands record is 5,81 meter van Rens Blom. Hij werd in 2005 met een hoogte van 5,80 meter wereldkampioen op dit onderdeel bij het WK atletiek in Helsinki, waarmee hij de eerste Nederlandse atleet werd die een gouden medaille op een WK atletiek won.'
Dat was 2005
Ow verrek dat zou wel eens kunnen. Dacht dat het elk jaar werd gehouden, EK, WK, Indoor, outdoor wisselt zich steeds af dan zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef SaskiaR het volgende:
het wk is maar 1 x in de 2 jaar toch?
Jeejquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Rens, maar dat reken ik gewoon goed
Yuri +1
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Baantjer?
Rond die tijd ken ik alleen de Dik voor Mekaar show en de Familie Knots (was wel tv), maar de familie Kachel....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Rond 1985 had je op de VARA radio een hoorspel over de Familie Kachel, vader, moeder, zoon en dochter.
En die was getrouwd met André Schoorsteen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De dochter heette Rachel. Rachel Kachel.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kolibri
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Taran en de toverketel?
Iedereen is al naar bed toequote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed. Nu moet je weer een vraag verzinnen.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef Puzzelaar het volgende:
B.ertha +1
Supersheep 3
Puzzelaar 2
Nembrionic 2
Etcetera 1
mr_anonimous 1
Yurithemaster 1
RoofingBurner 1
Daffodil31LE 1
B.ertha 1
Je komt al dichterbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Dan ga ik voor 1930
De eerste vier waren niet lekker genoeg en nr. 5 was toentertijd een topper? (Nog trouwens vind ik)
Volgens mij een stukje ouder, 1920 ofzo, en waarom het nummer 5 heet? Geen idee, de gequote reden lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Dan ga ik voor 1930
De eerste vier waren niet lekker genoeg en nr. 5 was toentertijd een topper? (Nog trouwens vind ik)
Tijd ligt heel dichtbij, maar de reden vind ik nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Volgens mij een stukje ouder, 1920 ofzo, en waarom het nummer 5 heet? Geen idee, de gequote reden lijkt me het meest voor de hand liggend.
Okay dan hebben de eerste vier gewoon 1, 2, 3 en 4 geheten een vond Ms Coco nr 5 lekker en hebben ze de naam maar zo gelaten of zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je komt al dichterbij.
De naam heeft niets met mislukt o.i.d. van doen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay dan hebben de eerste vier gewoon 1, 2, 3 en 4 geheten een vond Ms Coco nr 5 lekker en hebben ze de naam maar zo gelaten of zo?
Oeh, close!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
heeft iemand uit 5 of meer geurtjes geblinddoekt gekozen, en toen nr 5 aangewezen als de lekkerste
Dat begreep ik al maar ik bedoel als ik nou parfums moet maken dan ga ik ze niet allemaal een naam geven natuurlijk tenzij ze op de markt worden gebracht, dan zou ik ze ook maar een nr. geven toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
No. 5 was het eerste parfum dat ze ooit op de markt brachten
1921? en de eigenaar (wie dat ook zijn mag) van de parfumerie koos nummer 5 uit een rijtje parfums?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijd ligt heel dichtbij, maar de reden vind ik nog niet goed genoeg
Tijd klopt. Dit vind ik toch het beste antwoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1921? en de eigenaar (wie dat ook zijn mag) van de parfumerie koos nummer 5 uit een rijtje parfums?
Hi-flyer +1quote:Het parfum Chanel No. 5 werd in opdracht van de Franse modeontwerpster Gabrielle 'Coco' Chanel gecreëerd door laborant Ernest Beaux. De legende wil dat er verschillende parfums waren gemaakt, en dat Coco zonder aarzelen het vijfde staal uitkoos als eerste geur van het modehuis.
In mei 1921 werd het parfum voor het eerst op de markt gebracht.
Het jaartal was niet goed en geblinddoekt ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef Puzzelaar het volgende:
Maar dat had Trademarkie toch ook?
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het jaartal was niet goed en geblinddoekt ook niet.
Haha, ik dacht een broer van milosevic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
het lijkt wel een broer van aart staartjes, maar ik heb ook echt geen enkel idee
een kruising van die 2 geeft een heel gevaarlijke aart staartjes, maar goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Haha, ik dacht een broer van milosevic.
burgeroorlog in Sesamstraatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een kruising van die 2 geeft een heel gevaarlijke aart staartjes, maar goed
Nee nee geen google, dat is verboten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Als er om 13:00 geen oplossing is, plaats ik een nieuwe of mag google gebruikt worden.
Google voor een keertje? Persoon in kwestie overleed op 18 dec 1984.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Puzzelaar het volgende:
Nieuwe?
Idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef Gooitzen het volgende:
Doe maar een andere vraag.
OKquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb hem, maar doe maar een nieuwe vraagik haat google in dit spel
Nope, trademarkie zat behoorlijk in de buurt. De mayanaam is de Tzolkin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef Puzzelaar het volgende:
100
Correctquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef Puzzelaar het volgende:
260
donequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Hi_flyer, ik heb mijn punten voor de Maya-vraag hier al bij opgeteld. Zou je voor de volledigheid ook in jouw post de tot toen gehaalde punten kunnen zetten?
Nee dat was 2 of 3 jaar daarvoor....eindigden iets van 8e geloof ik. Die kerel heet iets van Franklin ofzo. NL deelnemer/ster van betreffende jaar eindigde nog hogerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mishandelende agent geloof ik.
Edsilia Rombley is correct en 4e plaats ook...nu nog het nummerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Edislia Rombley?
Juist. Ze zorgde ervoor dat we het jaar erna nog weer mee konden doen na het debacle van Willeke Alberti het jaar ervoor. Jaar was 1998 en het jaar erna zong Linda Wagemakers Marlayne (One Good Reason) voor het eerst in het engels een nummer voor Nederland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hemel en aarde?
'De eerste keer' heette het nummer. Wel een vrolijk nummer was datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef ChrisJX het volgende:
Maxine en Franklin Brown met Jij bent de enige ofzo?
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef erkel het volgende:
[..]
'De eerste keer' heette het nummer. Wel een vrolijk nummer was dat![]()
Het klikte zomaar weer....de tijd stond even stil,[.............], ja ik wil weer wat met jooouuuwquote:
En die Telekids remake ervanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef erkel het volgende:
Het klikte zomaar weer....de tijd stond even stil,[.............], ja ik wil weer wat met jooouuuw
zoiets![]()
Kende die hele film niet, dus heb het ff opgezocht (weet de vraag toch niet)...Lijkt me wel leuke film, aanrader?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gaat over de werkelijke moordzaak en niet over de speelfilm uit 2003.
Zeer zeker een aanrader. Erg interresant verhaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Kende die hele film niet, dus heb het ff opgezocht (weet de vraag toch niet)...Lijkt me wel leuke film, aanrader?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Flitspaal het volgende:
John Holmes?
Een woord juistquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
All the invisible Children?
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Children of men dan?
Ja zeker. Hij is nu al een tachtigplusser inmiddels maar nog steeds erg met het spelletje begaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
een voetbaltrainer zo te ziennederlander of niet?
Arnold heeft wel opgelet bij de lessen van deze voetbalgoeroe denk ik gezien zijn technische kwaliteiten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef Elephant het volgende:
Lijkt een beetje op Arnold Mühren....
Hij was toch niet berucht als schopper in zijn tijd?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker. Hij is nu al een tachtigplusser inmiddels maar nog steeds erg met het spelletje begaan.
Wiel Körver?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Arnold heeft wel opgelet bij de lessen van deze voetbalgoeroe denk ik gezien zijn technische kwaliteiten.
Niet dat ik weet maar ik ben ook te jong om iets van zijn spelerscarriere te hebben meegekregen. Hij is bekender geworden als trainer en heeft ook een eigen methode.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef Elephant het volgende:
[..]
Hij was toch niet berucht als schopper in zijn tijd?
quote:
Inmiddels aangepast. Mijn excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:48 schreef Elephant het volgende:
Je quote mij en geeft Homdeck de punten...uhmmmm?
Twee letters moet je omdraaien. Voornaam is goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef ChrisJX het volgende:
Al Loew?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
Al Lowe?
Ten eerste, wat doe je uberhaupt op wiki?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
ik wil niet zeuren hoor, maar volgens wiki zijn er 8 Nederlandse Nes-sen waar het op kan slaan
ik weet dat soort vragen toch niet en vroeg me af waar Nes lag omdat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ten eerste, wat doe je uberhaupt op wiki?
kijk, dat is toch veel makkelijkerquote:Ten tweede, Nes op Ameland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |