quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef Puzzelaar het volgende:
B.ertha +1
Supersheep 3
Puzzelaar 2
Nembrionic 2
Etcetera 1
mr_anonimous 1
Yurithemaster 1
RoofingBurner 1
Daffodil31LE 1
B.ertha 1
Je komt al dichterbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Dan ga ik voor 1930
De eerste vier waren niet lekker genoeg en nr. 5 was toentertijd een topper? (Nog trouwens vind ik)
Volgens mij een stukje ouder, 1920 ofzo, en waarom het nummer 5 heet? Geen idee, de gequote reden lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef BwennieBren het volgende:
Dan ga ik voor 1930
De eerste vier waren niet lekker genoeg en nr. 5 was toentertijd een topper? (Nog trouwens vind ik)
Tijd ligt heel dichtbij, maar de reden vind ik nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Volgens mij een stukje ouder, 1920 ofzo, en waarom het nummer 5 heet? Geen idee, de gequote reden lijkt me het meest voor de hand liggend.
Okay dan hebben de eerste vier gewoon 1, 2, 3 en 4 geheten een vond Ms Coco nr 5 lekker en hebben ze de naam maar zo gelaten of zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je komt al dichterbij.
De naam heeft niets met mislukt o.i.d. van doen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay dan hebben de eerste vier gewoon 1, 2, 3 en 4 geheten een vond Ms Coco nr 5 lekker en hebben ze de naam maar zo gelaten of zo?
Oeh, close!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
heeft iemand uit 5 of meer geurtjes geblinddoekt gekozen, en toen nr 5 aangewezen als de lekkerste
Dat begreep ik al maar ik bedoel als ik nou parfums moet maken dan ga ik ze niet allemaal een naam geven natuurlijk tenzij ze op de markt worden gebracht, dan zou ik ze ook maar een nr. geven toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
No. 5 was het eerste parfum dat ze ooit op de markt brachten
1921? en de eigenaar (wie dat ook zijn mag) van de parfumerie koos nummer 5 uit een rijtje parfums?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijd ligt heel dichtbij, maar de reden vind ik nog niet goed genoeg
Tijd klopt. Dit vind ik toch het beste antwoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1921? en de eigenaar (wie dat ook zijn mag) van de parfumerie koos nummer 5 uit een rijtje parfums?
Hi-flyer +1quote:Het parfum Chanel No. 5 werd in opdracht van de Franse modeontwerpster Gabrielle 'Coco' Chanel gecreëerd door laborant Ernest Beaux. De legende wil dat er verschillende parfums waren gemaakt, en dat Coco zonder aarzelen het vijfde staal uitkoos als eerste geur van het modehuis.
In mei 1921 werd het parfum voor het eerst op de markt gebracht.
Het jaartal was niet goed en geblinddoekt ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef Puzzelaar het volgende:
Maar dat had Trademarkie toch ook?
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het jaartal was niet goed en geblinddoekt ook niet.
Haha, ik dacht een broer van milosevic.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
het lijkt wel een broer van aart staartjes, maar ik heb ook echt geen enkel idee
een kruising van die 2 geeft een heel gevaarlijke aart staartjes, maar goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Haha, ik dacht een broer van milosevic.
burgeroorlog in Sesamstraatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een kruising van die 2 geeft een heel gevaarlijke aart staartjes, maar goed
Nee nee geen google, dat is verboten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Als er om 13:00 geen oplossing is, plaats ik een nieuwe of mag google gebruikt worden.
Google voor een keertje? Persoon in kwestie overleed op 18 dec 1984.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Puzzelaar het volgende:
Nieuwe?
Idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef Gooitzen het volgende:
Doe maar een andere vraag.
OKquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb hem, maar doe maar een nieuwe vraagik haat google in dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |