Nope, trademarkie zat behoorlijk in de buurt. De mayanaam is de Tzolkin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef Puzzelaar het volgende:
100
Correctquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef Puzzelaar het volgende:
260
donequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Hi_flyer, ik heb mijn punten voor de Maya-vraag hier al bij opgeteld. Zou je voor de volledigheid ook in jouw post de tot toen gehaalde punten kunnen zetten?
Nee dat was 2 of 3 jaar daarvoor....eindigden iets van 8e geloof ik. Die kerel heet iets van Franklin ofzo. NL deelnemer/ster van betreffende jaar eindigde nog hogerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mishandelende agent geloof ik.
Edsilia Rombley is correct en 4e plaats ook...nu nog het nummerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Edislia Rombley?
Juist. Ze zorgde ervoor dat we het jaar erna nog weer mee konden doen na het debacle van Willeke Alberti het jaar ervoor. Jaar was 1998 en het jaar erna zong Linda Wagemakers Marlayne (One Good Reason) voor het eerst in het engels een nummer voor Nederland.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hemel en aarde?
'De eerste keer' heette het nummer. Wel een vrolijk nummer was datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef ChrisJX het volgende:
Maxine en Franklin Brown met Jij bent de enige ofzo?
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef erkel het volgende:
[..]
'De eerste keer' heette het nummer. Wel een vrolijk nummer was dat![]()
Het klikte zomaar weer....de tijd stond even stil,[.............], ja ik wil weer wat met jooouuuwquote:
En die Telekids remake ervanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef erkel het volgende:
Het klikte zomaar weer....de tijd stond even stil,[.............], ja ik wil weer wat met jooouuuw
zoiets![]()
Kende die hele film niet, dus heb het ff opgezocht (weet de vraag toch niet)...Lijkt me wel leuke film, aanrader?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gaat over de werkelijke moordzaak en niet over de speelfilm uit 2003.
Zeer zeker een aanrader. Erg interresant verhaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Kende die hele film niet, dus heb het ff opgezocht (weet de vraag toch niet)...Lijkt me wel leuke film, aanrader?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:24 schreef Flitspaal het volgende:
John Holmes?
Een woord juistquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
All the invisible Children?
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Children of men dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |