Damn.....dat was hem dus....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
William Friedkin.
Nee, je mag niet opzoeken. Ook niet op hoesjes of boeken of aan je ouders vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Elephant het volgende:
Uhm, ik weet dat je niet mag opzoeken maar ik zit hier met een hoesje van de originele DVD van The French Connection....
Ik weet niet of het wel de goeie is, maar had nog nooit van de goede man gehoord en klopt enigszins met je hints.
Daarom heb ik ook niks gezegd. Maar als ik NU op IMDB kijk heeft ie niet echt veel bekends gemaakt. Goeie vraag!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je mag niet opzoeken. Ook niet op hoesjes of boeken of aan je ouders vragen
Nou....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niks gezegd. Maar als ik NU op IMDB kijk heeft ie niet echt veel bekends gemaakt.
In mijn ogen dan....quote:
Supersheep +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
Howard Shore
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Sheridana het volgende:
Helen Mirren
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef Puzzelaar het volgende:
Jamaica.
Spanje is goed en daar vroeg ik om!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee in Spanje geloof ik.... Barcelona.
Sheridana +2quote:
sorry...ik wilde het ook nog typen...toen bedacht ik me...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef Puzzelaar het volgende:
shit ... als ik niet "van the Simpsons" had getypt was ik misschien wel eerder geweest
that's it!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef Homdeck het volgende:
Johansson?
TSE +2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Eemhof, Heiderbos, Huttenheugte, Kempervennen en Meerdal.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |