Over waarom sommige mensen om de haverklap verliefd worden en sommige slechts 2 of 3 keer in hun hele leven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over.
Ik zal maar aftrappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Over waarom sommige mensen om de haverklap verliefd worden en sommige slechts 2 of 3 keer in hun hele leven.
Zijn mensen die vaak zeggen dat ze weer verliefd zijn uberhaupt wel ooit verliefd geweest? Of verwarren ze "iemand erg leuk vinden" soms met verliefdheid?
Is hier ook iemand nog nooit verliefd geweest? Of zou je dat dan niet weten omdat je nog nooit verliefd bent geweest?
Dat is toch de bedoeling van verliefdheid? Dat je onvoorwaardelijk gaat voor een inperfect persoon zodat er zoveel mogelijk kinderen goed worden opgevoed?quote:
quote:
Als je echt verliefd bent dan weet je dat zelf ook wel. Het is imo een vrij heftige geestelijke en lichamelijke reactie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:01 schreef addictivebeat het volgende:
Dit vraag ik me ook af. Wat is verliefdheid eigenlijk? Hoe voel je je dan?
Mja, maar mocht het niet zo uitpakken als je gehoopt had, krijg je er lang naweën van...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van verliefdheid? Dat je onvoorwaardelijk gaat voor een inperfect persoon zodat er zoveel mogelijk kinderen goed worden opgevoed?
maar geen relatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef Marijke236 het volgende:
Ik ben verliefd, mijn allereerste keer, inmiddels al 3 jaar.
nog nietquote:
Ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die nog nooit verliefd zijn geweest, maar ze komen er pas achter als ze een keer echt verliefd zijn.. dan hebben ze zoiets van huh.. maar wat vond ik dan van die meid (of kerel natuurlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef roepdeman het volgende:
Ik wacht nog steeds op de peroon die komt vertellen nog nooit verliefd te zijn geweest. Het lijkt me zoiets raars om te moeten missen in je leven..
En een tijdje later ineens niet meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef Roellio het volgende:
Echt echt alsin "tering dit is 'r? "
...
Niets bloeit eeuwig, waarde skippybal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En een tijdje later ineens niet meer![]()
Ik weet, je weetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niets bloeit eeuwig, waarde skippybal.
OK!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Word nooit verliefd want dan ben je verloohooren
Bij mij ook. Daarom heb ik ook geen behoefte aan een vaste relatie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet, je weetMaar toch blijft die ene nog altijd veel boeiender dan die andere. Bij mij dan...
Waarom is het uiteindelijke doel trouwen?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:52 schreef roepdeman het volgende:
Ok maar kijk het uiteindelijk doel is om te trouwen dus ben je dan pas echt verliefd? Of is dat zo als dat alleen jou uiteindelijke doel is?
Dan is het allang geen verliefdheid meer, denk ik zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik zie het wel als dé ultieme liefdesverklaring. En dat is ook eigenlijk een eenmalig iets nietwaar? Dus daarom vraag ik me af of je dan pas echt zeker bent dat je verliefd bent.
Verliefd zijn is gewoon heel vervelend.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik zie het wel als dé ultieme liefdesverklaring. En dat is ook eigenlijk een eenmalig iets nietwaar? Dus daarom vraag ik me af of je dan pas echt zeker bent dat je verliefd bent.
2x in 21 jaar..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben één keer verliefd geweest (volgens mij)![]()
Maar bij ging dat toch best snel weer weg...
Zelfde, en het is nog eens verdomd moeilijk om te worden ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben één keer verliefd geweest (volgens mij)![]()
Maar bij ging dat toch best snel weer weg...
dat gevoel ken ik ook heel sterk,.. ben ondertussen ook 3jaar single..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:05 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben 2 keer echt verliefd geweest, de laatste keer had ik me 100% gegeven, dit resulteerde in een relatie van 3,5 jaar, na 1,5 samenwonen ging het fout... te dicht op elkaars lip...
Nu al bijna 3 jaar single, denk steeds het komt wel weer, maar ergens verdruk ik mijn gevoel om verliefd te kunnen worden ofzo... of er komt altijd iets tussen...
Je 100% geven voor 1 iemand is miss ook wel fout, miss moet je het houden bij 80% ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |