Ik zou zeggen, open er een topic over.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen wel 20 keer in hun leven verliefd worden en sommige maar een paar keer?
?quote:
Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Houniet het volgende:
"I don't hate women - they just sometimes make me mad.”
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.
Waarschijnlijk doet ze dat puur om te weten te komen hoe leuk jij haar vind...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef Stiletto het volgende:
verliefd.. maar als het wat wordt.. gaat ze me vragen waarom ik aan haar denk.. pfff![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hup, gauw je beddengoed verschonenvoor het te laat is
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef Trigalti het volgende:
Ik wordt gek...
Een meisje van het werk flirt al 2enhalve week nonstop met me..
Ze raakt me stiekem aan, komt met me in een rij staan als ik ergens aant vakkenvullen ben, kijkt me telkes aan enz enz..
Maar nu wordt ze gister opgehaald door een of andere gast op een scooter en hoor ik van een collega dat ze een "vriendje" heeft.
Ze heeft mij zo verliefd gemaakt dat ik niet zomaar kan zeggen, laat maar..
Denk er nonstop aan enzo..
Argh...
Ja, schaatsen, tijd niet meer gedaan. Wat is er leuker dan het weer proberen met de liefste persoon die hier op deze aardkloot leeft?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:19 schreef Hi_flyer het volgende:
*Nog steeds is
Vanavond schaatsendat wordt lachen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |