Waarom is het uiteindelijke doel trouwen?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:52 schreef roepdeman het volgende:
Ok maar kijk het uiteindelijk doel is om te trouwen dus ben je dan pas echt verliefd? Of is dat zo als dat alleen jou uiteindelijke doel is?
Dan is het allang geen verliefdheid meer, denk ik zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik zie het wel als dé ultieme liefdesverklaring. En dat is ook eigenlijk een eenmalig iets nietwaar? Dus daarom vraag ik me af of je dan pas echt zeker bent dat je verliefd bent.
Verliefd zijn is gewoon heel vervelend.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Ik zie het wel als dé ultieme liefdesverklaring. En dat is ook eigenlijk een eenmalig iets nietwaar? Dus daarom vraag ik me af of je dan pas echt zeker bent dat je verliefd bent.
2x in 21 jaar..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben één keer verliefd geweest (volgens mij)![]()
Maar bij ging dat toch best snel weer weg...
Zelfde, en het is nog eens verdomd moeilijk om te worden ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben één keer verliefd geweest (volgens mij)![]()
Maar bij ging dat toch best snel weer weg...
dat gevoel ken ik ook heel sterk,.. ben ondertussen ook 3jaar single..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:05 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben 2 keer echt verliefd geweest, de laatste keer had ik me 100% gegeven, dit resulteerde in een relatie van 3,5 jaar, na 1,5 samenwonen ging het fout... te dicht op elkaars lip...
Nu al bijna 3 jaar single, denk steeds het komt wel weer, maar ergens verdruk ik mijn gevoel om verliefd te kunnen worden ofzo... of er komt altijd iets tussen...
Je 100% geven voor 1 iemand is miss ook wel fout, miss moet je het houden bij 80% ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |