quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik zoek geen knuffeldouble voor 'n kindje, maar voor mezelf. Ik ben 20, en m'n saartje is kapotgekwijlt
Ah goed, ik heb saartje al 14 jaar, ooit was ze heel zacht, en was haar pakje felroze, nu is er nog slechts een dun stofje over wat viezig beige is.
Een paar jaar nadat ik saartje kreeg heb ik bij de toys 'r' us nog enkele trollen gezien van dezelfde soort, maar niet exact deze. Het liefst zou ik nog een saartje willen, of met een anders kleurtje/pakje is ook goed. Saartje (en alle andere diezelfde trollendingen) heeft een 'edelsteen' in haar buik, en ze zat in een best grote doos met als achtergrond een oerwoud oid, en achterop een heel verhaal over de trollenwereld. Gezien het al zo lang geleden is, acht ik dat er weinig kans is nog ooit aan een nieuwe saartje te komen, maar alle hulp is welkom
Saartje is de liefde van m'n leven, help me![]()
![]()
Oja, Saartje is Made In China
lily, er gloort licht aan de horizon:quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef lily het volgende:
David slaapt al sinds zijn geboorte met een oranje knuffel (met de naam Buffy erop geborduurd) gekregen in het kraampakket van de CZ.
We zijn hem (Buffy) dus vergeten in het vakantiepark eergisterenAlthans, sinds we thuis zijn is hij spoorloos...
Alleen blijkt David er niet mee te zitten maar ik destemeer![]()
![]()
quote:
Het gaat dus om deze:quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:24 schreef dirk_meijlof het volgende:
Ik zoek de grote knuffelhonden die eind november/begin december bij Albert Heijn in de aanbieding waren. Lieve blik, grote zwatre neus en bruine ogen, klein staartje, groten oren. Hij was er in drie kleuren; wit, donkerbruin en lichtbruin. Ik zoek voor een speciaal iemand de donkerbruine. Wie kan mij helpen? (ik heb het al bij AH zelf en bij de importeur nagevraagd maar helaas niets..)
Ja, inderdaad (Étoile en Bixquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef bixister het volgende:
lily, was 't 'm?
*uit meelurk* Heb je het park zelf al gebelt ? Als Buffie in het huisje is blijven liggen, grote kans dat ze hem bewaard hebben... (Ik heb een tijd bij CP gewerkt, en daar werden alle knuffels die bleven liggen verzameld) Een double heeft zoals je zelf al zegt niet genoeg emotionele waardequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (Étoile en Bix)
Dat is Buffy, al bijna 2 jaar liggend bij David in zijn bedje... maar...
Nu hij/zij weg isblijkt David er dus geen problemen mee te hebben.
Maar ik dus wel... (en om nou voor mij een knuffeldouble op te scharrelen)
Nee, ik persoonlijk hecht dus emotionele waarde aan dat ding en ik heb dus niks aan een "double" maar Étoile toch bedankt voor het zoeken![]()
(ik moest hier ook weg blijven...)
nee dus, maar ik ga dat wel morgen doen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef Nonneke het volgende:
*uit meelurk* Heb je het park zelf al gebelt ? Als Buffie in het huisje is blijven liggen, grote kans dat ze hem bewaard hebben... (Ik heb een tijd bij CP gewerkt, en daar werden alle knuffels die bleven liggen verzameld) Een double heeft zoals je zelf al zegt niet genoeg emotionele waarde*terug meelurk*
Suc6 ! Ik hoop dat ze Buffie gevonden hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:04 schreef lily het volgende:
[..]
nee dus, maar ik ga dat wel morgen doen...![]()
Is goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Karin het volgende:
Ik wil ze heel graag hebben Quinny, ik zal je vanavond (als ik thuis ben) eventjes een mail/PM sturen oke?
Dank je wel, echt super!
Dit was Lois dus, bij Karin thuis.
Ja ik heb hem ook meerdere malen gemaild maar krijg geen reactie.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
heb je al op marktplaats gekeken? volgens mij heb ik er daar een zien staan.
zoeentje toch? stampertje
Geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:39 schreef pinquit het volgende:
ik heb hem, maar max is er dol op geworden![]()
Lois, ik heb 2 stampertjes voor je als je nog wil.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Gezocht, van de succesvolle Etos actie:
[afbeelding]
Eva heeft ineens een absolute liefde voor dit Stampertje en Bloempje. Nu heb ik na lang zoeken een reserve Bloempje kunnen vinden maar Stampertje is helaas, volgens Etos klantenservice, overal uitverkocht.
Wie heeft er nog 1 thuis liggen en doet er niets mee?
Nee er is niets met de reserve knuffels,maar ik wil er ééntje geven aan Mandy de oppas, ze vroeg er al eerder om, maar 1 beer ligt in het bedje van Thijsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef livelink het volgende:
Bar, is er iets gebeurd met je reserveknuffels die je al had? Of wil je er voor de zekerheid nog eentje bij?
Volgens mij heb ik die bij de Action gezien, maar dat al wel een tijd geleden!quote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef cattie het volgende:
Opsporing verzocht!
Ive heeft een knuffel waar hij erg gehecht aan is, hij slaapt er altijd mee. Voor de zekerheid zou ik graag een reserve hebben. (En voor ongelukjes, vrijdag had Ive over de knuffel heen gespuugd en moest hij dus in de was. Een andere knuffel werd niet echt met enthousiasme begroet.)
Ik heb de knuffel tijdens mijn zwangerschap van iemand gekregen, maar weet niet meer van wie.
Als iemand deze knuffel nog heeft liggen en wel kwijt wil of weet waar hij te koop is, dan hoor ik het graag!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef pinquit het volgende:
even tussendoor in het verkeerde topic: net na ik dit bericht typ, stapt max zo de kamer doorzonder te waarschuwen loopt mn kleine ventje los
![]()
![]()
Fons heeft er zo vier, dus moest het echt eens nodig zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef owlet het volgende:
Wij doen eigenlijk juist heel erg ons best om een favoriete knuffel te vermijden wat een harteloze, gemene ouders zijn ween tot nu toe werkt het.
Als het zo loopt, soit, maar ik ga het niet stimuleren.
Ik vraag me alleen af of het niet slim is om nu alvast op zoek te gaan naar een of twee extra "ikearatten" omdat er zo eentje met zijn staart aan haar speen gebonden zit en dus wel op de nominatielijst staat om erg geliefd te worden.
[afbeelding]
Volgens mij heb ik die thuis liggen... Ik zal straks even voor je kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef cattie het volgende:
Opsporing verzocht!
Ive heeft een knuffel waar hij erg gehecht aan is, hij slaapt er altijd mee. Voor de zekerheid zou ik graag een reserve hebben. (En voor ongelukjes, vrijdag had Ive over de knuffel heen gespuugd en moest hij dus in de was. Een andere knuffel werd niet echt met enthousiasme begroet.)
Ik heb de knuffel tijdens mijn zwangerschap van iemand gekregen, maar weet niet meer van wie.
Als iemand deze knuffel nog heeft liggen en wel kwijt wil of weet waar hij te koop is, dan hoor ik het graag!
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, dat zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die thuis liggen... Ik zal straks even voor je kijken
nog voorkeur ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef Rottdog het volgende:
Zoë is dus hydrofiel verslaafd maar dan moet hij wel uit de wasdroger komen anders hoeft ze hem niet.
Gevondenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Oeh, dat zou geweldig zijn!(De marktplaatsdame reageert niet.)
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
nog voorkeur ook![]()
anders is die zeker te hard?
Als het goed is, ligt hij morgen bij je in de busquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef cattie het volgende:
Heel erg bedankt alvast!![]()
We hebben een klein bedrag overgemaakt voor de weesolifantjes.
mooi zo, ik zie het net pas maar van dat schaapje heeft Merlijn er 5, is ook zijn megasuperlievelingsknuffel. Wij hebben ze bij de prenatal gekocht gehad ( happyhorse spul ) maar ze zijn nu idd nergens meer verkrijgbaar. Sommige intertoys hebben ze ze ook ( gehad )quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef Belana het volgende:
ik heb vandaag de reserveschaapjes binnen gekregen
das maar goed ook, want nummer 1 moet nodig gewassen
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef cattie het volgende:
Sjeen, we hebben hem ontvangen! Heel erg bedankt en een dikke knuffel namens Ive aan jullie en vooral ook Isa!
ze hebben altijd al een tientje gekost dacht ik hoor, ook in de winkels.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef Magneet het volgende:
das nog flink aan de prijs maar ja als geen enkele winkel ze meer heeft moet je wel.
ik dacht iets van 7 of 8 euro maar goed je hebt reservequote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ze hebben altijd al een tientje gekost dacht ik hoor, ook in de winkels.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, als je jouw post hierboven niet gelezen hebt lijkt het echt het ultieme verdriet!![]()
quote:
Doet ze al hoor. Ze is net zo geduldig als d'r papa.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
bereid je maar vast voor op zulke taferelen als iets ander gaat als dat Anna in gedachten had
Ik heb Difrax ook al een mail gestuurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef Noli. het volgende:
Vicky heb je Difrax zelf al eens geprobeerd?
Ze hebben een erg goede service!(hebben Jessie en ik goede ervaring mee
)
Misschien is deze kleurstelling ondertussen wel uit de handel genomen maar hebben ze er nog wel een paar in een magazijn of bij een vertegenwoordiger liggen!
quote:Waarom houdt Difrax bepaalde knuffels niet langer in de collectie ?
Ja wij weten dat kindjes heel snel wennen aan een bepaalde knuffel en er dan haast niet meer buiten kunnen. Daarom houden wij een bepaald gedeelte van onze collectie jarenlang in stand, zoals b.v. de knuffeldoeken (nr. 223), tutpopjes (nr. 975 en 976), slaappopjes (nr. 940 en 941) en tutkonijnen (nr. 799) – hoewel de kleuren elk jaar wisselen. Maar een ander gedeelte wisselen wij omdat onze collectie anders saai wordt. Daarom geven wij altijd het advies: als u merkt dat een knuffel de lievelingsknuffel wordt, koop dan snel een reserve exemplaar bij.
assie, ik zie je vraag nu pas. Maar als je nog geen 2e exemplaar hebt kunnen vinden dan heb ik hier 1 voor je liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:06 schreef assie het volgende:
Ik vroeg me af of iemand een tweede agis nijlpaardknuffeltut voor onze dochter Sophie heeft. Deze hebben we in de zomer bij het kraampakket gekregen. Sophie is er helemaal gek op.
[ afbeelding ]
Het is een blauwe doek (37 bij 37 cm ongeveer) met een blauw nijlpaardhoofdje erop. (hij ligt links van ons gymnastiekende meisje)
Hier werkte dat wel met de winnie knuffel... Die heb ik de laatste maanden van de zwangerschap in bed gehad en meteen bij Isa gelegd in het ziekenhuisquote:Op zondag 6 januari 2008 17:32 schreef amaranta het volgende:
Met het oog hierop.
Ik heb een nijntje knuffellap dubbel gekregen. Als ik die haar nou aansmeer als lievelingsknuffel ....\
of werkt dat niet zo??
Ik heb ´m niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand die het beertje van Storm toevallig ook heeft en kan missen? Of het beertje ergens gezien heeft?
Hij is er echt gek op en ik zou graag een tweede voor hem hebben.
Het beertje is van Bukowski.
[ afbeelding ]
Een alcoholisch beertje Sjoeg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Noah zijn konijn steeds meer favoriet begon te worden, hebben we er 3 extra gekocht. 3 in totaal voor thuis, en 1 bij mijn ouders. Alleen hij pulkt altijd aan de ogen als ie gaat slapen, en van één konijn zijn de ogen het beste losgepulkt. Oftewel, 'konijn met de goeie ogen', aka 'het goeie konijn'. Daar moeten we dus ook maar heel zuinig op zijnquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kan het spookje van Meike helaas nergens vinden.....dus nu moeten we heeeeeeeeeeeeeeeel zuinig zijn op deze
Sugarquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand die het beertje van Storm toevallig ook heeft en kan missen? Of het beertje ergens gezien heeft?
Hij is er echt gek op en ik zou graag een tweede voor hem hebben.
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar dat het dan dezelfde ooit wasquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef Sugar het volgende:
Oeh, DeLiedje, we willen er heel graag eentje met hulp van je tante proberen te kopen! Die van Storm is wit eigenlijk.![]()
Ik heb er inmiddels een op komst, dankzij Moots, maar ik zou graag een reserve willen, om te voorkomen dat we weer een keer zonder zitten. Dus mocht iemand er nog een hebben, ik houd me ten zeerste aanbevolenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef beefcake het volgende:
GEZOCHT Wegens verlies![]()
Knuffelaapje die in het kraampakket van Menzis zat. Niet het aapje met poten, maar met een lapje als lijfje. Dit is hem:
Menzis heeft ze niet meer en ze worden ook niet meer gemaakt bij de fabrikant (hij is vervangen door het exemplaar met poten). Heeft iemand hier er misschien een voor mij liggen? Op Marktplaats staan ze ook, maar ik vind dat er een beetje te veel voor gevraagd/geboden wordt. Ik heb er zo'n 7 euro wel voor over.
Ja, helaas wordt er niet gereageerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:22 schreef Lois het volgende:
Ingrid ik zie er zo al 5 op marktplaats staan.
Slaapmeisje heb je een foto van Apie? Dan kan ik even kijken of ik hem hier heb liggen.
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u ons vraagt naar een knuffel aapje.
Non-food producten komen vaak tijdelijk in het assortiment van Albert Heijn
en worden dan tijdens een actie eenmalig aan de winkels uitgeleverd.
Winkels kunnen deze producten niet bestellen. Er kunnen restanten in
winkels na de actieperiode achter blijven, maar helaas hebben wij geen
inzicht in deze voorraden. Om deze reden adviseer ik u eventueel te
informeren bij andere AH winkels in de omgeving van uw woonplaats.
Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn.
Kennisje van mij werkt bij AH, en aangezien onze plaatselijke AH een dumpfiliaal is (restpartijen van andere filialen komen altijd daar terecht) heb ik haar een mailtje gestuurd of ze eens wil kijken bij haar AH.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb al bericht gehad van de AH, maar helaas niet het bericht waar we op gehoopt hadden:
[..]
Dean's favo komt uit Zuid Afrikaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef livelink het volgende:
Jammer Slaapmeisje. Het zijn altijd de moeilijkst te vinden knuffels die favoriet zijn.
Voor de zekerheidquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:53 schreef livelink het volgende:
Hoezo Rewimo. Wil je nog een Nog-een-Pais, voor de zekerheid of is Christan een Pais kwijt?
Ik heb op je oproepje gereageerd, maar blijkbaar wil je ze toch niet zo graag????quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ik zoek popjes van kandeel die je krijgt bij de vk.
Iemand die toevallig liggen waar niets meegedaan word?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef Ticootje op het bankje het volgende:
Ik kan het knuffel dubbel topic niet vinden, maar ik kan me vaag iets herrinneren dat slaapmeisje naar een aapje van de AH opzoek was. Die is nu namelijk weer bij de AHXL in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dean's favo komt uit Zuid Afrika.
(Bedankt BE...[ afbeelding ] )
Ik dacht er ook meteen aan toen ik de folder kreeg. Maar het aapje in de folder is niet slaapaap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:03 schreef Slaapmeisje het volgende:Even kijken of ik een AHXL in de buurt heb zitten. Het zou toch geweldig zijn als Milo's slaapaap er gewoon nog is
Dat is hier ook de favoriet. Ligt altijd bij haar in bedje. Maar wanneer weet je wat de favo-knuffel van je baby is. ik ben het nu vooral die ''knufje' voor haar overal mee naar toesleept. Of kan ik maar beter alvast nog eentje inslaan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ik zoek popjes van kandeel die je krijgt bij de vk.
Iemand die toevallig liggen waar niets meegedaan word?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aapje gevonden en het gaat zometeen onderweg naar beefcake.
heb je een AH XL in de buurt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:03 schreef Slaapmeisje het volgende:Even kijken of ik een AHXL in de buurt heb zitten. Het zou toch geweldig zijn als Milo's slaapaap er gewoon nog is
Ingrid, ben je inmiddels al voorzien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Daatje. Pinquit die heb ik nu, maar zat een gat in en is neit helemaal plat. Kim vind hem maar zozo. Dus we willen graag nog een reserve Daatje.
Kim is gek op dr Daatje.
[ afbeelding ]
Dit is het bewuste Daatje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |