Neequote:
Ireth, volgens mij heb je dit berichtje gemist. Er staat een mooie koikarper in.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef Étoile het volgende:
Ireth: http://www.loroparqueshop.com/categoria.cfm?grupaje=1&idioma=eng&id=143
Het betalen via de site werkt nu niet, maar het is vast wel de moeite waard om even een mailtje te sturen!
Als die het is weet ik misschien wel waar Trui nog te koop isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
Die heeft Noah ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Lishe het volgende:
Wij zoeken een reserve Trui:
[afbeelding]
Het is een schaap van ongeveer 30 cm, van het merk Happy Horse. Vandaag wilden we een nieuwe kopen, maar ze waren op.
Wie o wie kent Trui en kan mij vertellen waar ze nog wel verkocht wordt? Of staat dit schaapje heel misschien ergens zielig in een hoek? Wij willen met alle liefde voor haar zorgen!Ik zal zo snel mogelijk een duidelijkere foto maken....
Ha, hiero de vriend van Lishe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het Prénatal Warenhuis in Rotterdam (Jan Kwakplaats) had ze een tijdje terug ook nog.
Kun je een duidelijkere foto plaatsen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Volgens mij is het deze: http://www.marktplaats.nl(...)dieren/24168676.htmlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)
Maar ik zie dat ik dus niet naar de prenatal hoef. .
Ik zal iig m'n ogen openhouden hier in de buurt
1 metrohalte verderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Als ik er nog eens een keer heen ga kom ik zeker langs!
"Woeffie"?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het knuffeltje is inmiddels terecht!
OE OE OE Iris haar favoriete knuffel! Mocht Jelief niet willen dan hou ik me aanbevolen.quote:
Ja ja ja!!! geweldig! dat is um!quote:
Helaas heeft niemand de echte "Woeffie" meer gevonden!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
"Woeffie"?
Heeft ze nu een "nieuwe" of is het orgineel weer boven water gekomen?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef gargamel het volgende:
Beer van difrax pas gewoon door de brievenbus hoor, als je hem iig tussen twee kartonnetjes plakt. Zo krijg je een wat steviger pakje en de lucht wordt er ook meteen uitgeperst. Op deze manier gaat het pakje vrij gemakkelijk door de brievenbus.
Hij is terecht. In ieder geval bedankt voor de tipquote:Op maandag 17 juli 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
Is Beer Bert al terecht? Anders even kijken naar het gratis pakketje verzenden (bovenste topic in V&A)
Ze is helaas uit de handelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:24 schreef Noli. het volgende:
Word Poes Filou nog gewoon verkocht, of is ze uit de handel?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ze is helaas uit de handel
Ik kan het doosje er wel uit halen maar het muziekje is juist hier zo'n succes. Heb ook Happy Horse al gemaild of het misschien mogelijk is er een andere sleutel bij te krijgen zodat we hem kunnen maken maar dat schijnt ook nogal moeilijk te gaan...
Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef melonovy het volgende:
Ik hoor net op Talpa dat de vrouw 3/4 van het huis in beslag heeft
Ireth, ik zag pas op Marktplaats iemand die er eentje aanbood, samen met 2 zakken knuffels, is dat dezelfde als die jij bedoeld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Ireth het volgende:
Iemand een AH bambi liggen??
Die van Suus is zo kapot geknuffeld dat ie op het punt staat omthoofd te worden. Hoofdkantoor gemaild van AH, geen exemplaren meer te krijgen. Op Marktplaats staat er 1, maar daar wordt niet op gereageerd als ik een mailtje stuur.
Het gaat om deze bambi
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zittenquote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef gargamel het volgende:
[..]
Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!![]()
Dan had ze blijkbaar net opgeruimd toen ik kwam?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Wennie het volgende:
[..]
Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zittenEn haar man vertelde ons dat er naast de spullen in de huiskamer en in de serre nog meer op zolder en in de slaapkamer stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |