Christan duimt met een labeltje. We waren een keer op een rommelmarkt, hij was toen nog klein en zat in de buggy. Hij zat te jammeren omdat hij niet kon slapen. Oma kocht vlug ergens een beestje met labeltje voor een kwartje en binnen 2 minuten was ie in slaapquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.
Ik knipte de labels altijd overal vanaf, gewoonte geworden omdat Djen een hekel had aan die labels. Djulian gooide daarna het beestje de box uit en keek hem nooit meer aan. Toen hij bij mijn moeder een beestje had gekregen met label zat hij dus de hele tijd met dat label te spelen, toen op internet gaan zoeken en daar kwam dat doekje uit. Overdag wil hij hem niet, maar met slapen moet die overal mee.
Is het nu gelukt?quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik had een oud iemeeuw-adres in m`n profiel staan, je mailtje is dus niet binnen gekomen
M`n nieuwe staat er nu in
Neequote:
Ireth, volgens mij heb je dit berichtje gemist. Er staat een mooie koikarper in.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef Étoile het volgende:
Ireth: http://www.loroparqueshop.com/categoria.cfm?grupaje=1&idioma=eng&id=143
Het betalen via de site werkt nu niet, maar het is vast wel de moeite waard om even een mailtje te sturen!
Als die het is weet ik misschien wel waar Trui nog te koop isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
Die heeft Noah ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Lishe het volgende:
Wij zoeken een reserve Trui:
[afbeelding]
Het is een schaap van ongeveer 30 cm, van het merk Happy Horse. Vandaag wilden we een nieuwe kopen, maar ze waren op.
Wie o wie kent Trui en kan mij vertellen waar ze nog wel verkocht wordt? Of staat dit schaapje heel misschien ergens zielig in een hoek? Wij willen met alle liefde voor haar zorgen!Ik zal zo snel mogelijk een duidelijkere foto maken....
Ha, hiero de vriend van Lishe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het Prénatal Warenhuis in Rotterdam (Jan Kwakplaats) had ze een tijdje terug ook nog.
Kun je een duidelijkere foto plaatsen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Volgens mij is het deze: http://www.marktplaats.nl(...)dieren/24168676.htmlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)
Maar ik zie dat ik dus niet naar de prenatal hoef. .
Ik zal iig m'n ogen openhouden hier in de buurt
1 metrohalte verderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Als ik er nog eens een keer heen ga kom ik zeker langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |