quote:
Ben blij dat je het zelf zegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:39 schreef moussy het volgende:
Hij slaapt wel erg apart viel me op tijdens het inbreken
Zijn nog gewoon bij de prenatal winkels te krijgen.. Hebben hem gisteren nog zien hangen bij de prenatal in assenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef jessie het volgende:
Foto van vorig jaar
[afbeelding]
Als iemand deze kroel ergens ziet. Geef asjeblieft een megagil. Ze kroelt nu al met de reservekroel en de oude is al foetsie. En de reserve wat dus eigenlijk geen reserve meer is, heeft ook geen lang leven meer. Bij difrax is die niet meer te krijgen jammer genoeg.
Hier...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef livelink het volgende:
Oblivion, waar ben je? Ik ben zo benieuwd of dit hem is.
http://www.label-label.com/dutch/quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzienDat hadden we eerder moeten hebben hier...
oh daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen. Zelfs precies dezelfde als op de foto.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef coolbabe het volgende:
Het gaat om zo`n soort spuugdoekje
jij welquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef coolbabe het volgende:
14.90
EG je hebt geen mailadres in je profiel staan?
Jaaaa, dat is 'm. Ik had toch een partij zitten zoeken maar kon hem niet vinden.quote:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzienDat hadden we eerder moeten hebben hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |