quote:Op zondag 9 februari 2020 09:12 schreef silliegirl het volgende:
Dank je @:SQ !
Ik zoek een knuffel banaan. Bollie is er helemaal verzot op, maar ik ben hem inmiddels al tig keer kwijt geweest (drama) dus we zoeken een dubbelganger. Het betreft zo’n banaan die je destijds bij een supermarkt (ik dacht de Lidl) kon sparen. Er staan er diverse op marktplaats maar die vragen achterlijk veel geld voor een ooit gratis knuffel...
Het is deze: er staat “goodness gang” op het label.
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 liggen van ome Ali, maar die heeft meer weg van een gele sinaasappel dan van de banaan die het moet voorstellenquote:Op maandag 10 februari 2020 09:18 schreef Schanu het volgende:
Tip, ze verkopen die knuffel op Ome AliAls je zoekt op banaan soft speelgoed komt hij als eerste uit de zoektocht, ¤ 5,86 + ¤ 0,29 verzendkosten.
Hahaha oke nee dan wordt dat em niet helaasquote:Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er 1 liggen van ome Ali, maar die heeft meer weg van een gele sinaasappel dan van de banaan die het moet voorstellen
Volgens mij was hij ook bij de Poiesz te sparen. Mijn dochter is er ook tijden verzot op geweest.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:31 schreef silliegirl het volgende:
Hier het vorige topic.
Laatste zoekbericht in het vorige topic:
[..]
Dat is de kleinere broer kennelijk, die is inderdaad net weer anders... Thanks voor het zoeken wel!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh het is er wel één zonder een reliëf neus (dus alleen een borduursel) en zonder bruin op de voetjes... Zie dat er ook iets andere zijn.
Er staat 'goodness gang mini' op
Thanks!! Die ga ik even berichten!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:34 schreef tombolafan het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Haha, ja ik was die advertentie ook al tegengekomen!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Bert banaan en broer Pelle
Bieden
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
De grote heet kennelijk Pelle
Heel graag! Dank je alvastquote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij heb ik er nog een aantal op zolder liggen. Zal morgen even voor je kijken sillie.
Was deze niet op de radio zondag of zaterdag?quote:Op zondag 9 februari 2020 09:31 schreef silliegirl het volgende:
Hier het vorige topic.
Laatste zoekbericht in het vorige topic:
[..]
Eeh, geen idee? Ik was dat niet in ieder geval!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:22 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Was deze niet op de radio zondag of zaterdag?
Was ook iemand die zocht om een knuffel van de Lidl. Viel er half in dus weet zo niet welke.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Eeh, geen idee? Ik was dat niet in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |