Fons heeft er zo vier, dus moest het echt eens nodig zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef owlet het volgende:
Wij doen eigenlijk juist heel erg ons best om een favoriete knuffel te vermijden wat een harteloze, gemene ouders zijn ween tot nu toe werkt het.
Als het zo loopt, soit, maar ik ga het niet stimuleren.
Ik vraag me alleen af of het niet slim is om nu alvast op zoek te gaan naar een of twee extra "ikearatten" omdat er zo eentje met zijn staart aan haar speen gebonden zit en dus wel op de nominatielijst staat om erg geliefd te worden.
[afbeelding]
Volgens mij heb ik die thuis liggen... Ik zal straks even voor je kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef cattie het volgende:
Opsporing verzocht!
Ive heeft een knuffel waar hij erg gehecht aan is, hij slaapt er altijd mee. Voor de zekerheid zou ik graag een reserve hebben. (En voor ongelukjes, vrijdag had Ive over de knuffel heen gespuugd en moest hij dus in de was. Een andere knuffel werd niet echt met enthousiasme begroet.)
Ik heb de knuffel tijdens mijn zwangerschap van iemand gekregen, maar weet niet meer van wie.
Als iemand deze knuffel nog heeft liggen en wel kwijt wil of weet waar hij te koop is, dan hoor ik het graag!
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, dat zou geweldig zijn!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die thuis liggen... Ik zal straks even voor je kijken
nog voorkeur ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef Rottdog het volgende:
Zoë is dus hydrofiel verslaafd maar dan moet hij wel uit de wasdroger komen anders hoeft ze hem niet.
Gevondenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Oeh, dat zou geweldig zijn!(De marktplaatsdame reageert niet.)
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
nog voorkeur ook![]()
anders is die zeker te hard?
Als het goed is, ligt hij morgen bij je in de busquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef cattie het volgende:
Heel erg bedankt alvast!![]()
We hebben een klein bedrag overgemaakt voor de weesolifantjes.
mooi zo, ik zie het net pas maar van dat schaapje heeft Merlijn er 5, is ook zijn megasuperlievelingsknuffel. Wij hebben ze bij de prenatal gekocht gehad ( happyhorse spul ) maar ze zijn nu idd nergens meer verkrijgbaar. Sommige intertoys hebben ze ze ook ( gehad )quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef Belana het volgende:
ik heb vandaag de reserveschaapjes binnen gekregen
das maar goed ook, want nummer 1 moet nodig gewassen
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef cattie het volgende:
Sjeen, we hebben hem ontvangen! Heel erg bedankt en een dikke knuffel namens Ive aan jullie en vooral ook Isa!
ze hebben altijd al een tientje gekost dacht ik hoor, ook in de winkels.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef Magneet het volgende:
das nog flink aan de prijs maar ja als geen enkele winkel ze meer heeft moet je wel.
ik dacht iets van 7 of 8 euro maar goed je hebt reservequote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ze hebben altijd al een tientje gekost dacht ik hoor, ook in de winkels.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, als je jouw post hierboven niet gelezen hebt lijkt het echt het ultieme verdriet!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |