quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar vraag je die als daggast of feestgast? Mijn ouders willen ze als daggast namelijk.
Ja kijk, mijn jurk was door een groot gelukje maar 400 euro, dus dan is 200 euro voor bloemen best veelquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef Silmarwen het volgende:
@Pluis, ik had wel een erg groot boeket en er zaten bloemen die buiten het seizoen waren ofzo. Er was in ieder geval iets mee waardoor het duurder werd, maar ik wilde persé die bloemen omdat mijn moeder, mijn oma en mijn schoonmoeder die ook hadden gehad.
Misschien denk ik wel dat het niet zo duur was, omdat 200 euro in het totaal plaatje zo weinig voorstelde. We hadden eigenlijk best een prijzige bruiloft, maar het was elke cent meer dan waard.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:27 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja kijk, mijn jurk was door een groot gelukje maar 400 euro, dus dan is 200 euro voor bloemen best veel
Goed punt ja. Augustus is meestal (en hopelijk dan ook) lekker warm (maar niet te heetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:33 schreef pluisje het volgende:
Nope, ook geen corsages, ik gok dat die zo eind augustus na een half uurtje al helemaal verlept zouden zijn
En die jurk... ik was dus tijdens de uitverkoop bij een zaakje dat elk seizoen gewoon een aantal jurken in een aantal maten inkoopt, en vond daar mijn jurk
Mijn ouders hadden van tevoren aangegeven 250 euro bij te willen dragen, dus er bleef voor mij maar weinig over om af te rekenen
Daar ben ik trouwens echt van geschrokken. Wat is nu de jurk van je dromen? De jurk die ik gekocht heb, is iets helemaal anders dan hetgeen ik in gedachten hadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt ja. Augustus is meestal (en hopelijk dan ook) lekker warm (maar niet te heet).
Ik wilde eerst ook bij een uitverkoop gaan kijken, maar de winkel waar ik hem heb gekocht stond heel goed bekend en mijn moeder wilde daar eerst kijken. Als we hem niet hadden gevonden waren we daar naartoe gegaan, dat had waarschijnlijk veel gescheeld.
Het belangrijkste is natuurlijk dat je jurk is zoals jij hem wilt hebben. Lijkt me echt afschuwelijk te moeten trouwen in een jurk die niet de jurk van je dromen is.Meteen een Vera Wang kopen is natuurlijk ook een beetje OTT.
Was bij mij ook zoquote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef Troel het volgende:
Je krijgt hoogstwaarsfhcijnlijk een korset aan bij het passen van de jurke n je zult dus niet je eigen bh dragen.
dus de bruiloft gaat niet doorquote:Op maandag 8 januari 2007 12:11 schreef freecell het volgende:
Die van mij is ook niet wit, maar wel in de wit-achtige sector, dat wilde TARA heeeel graag namelijk
Hij heeft een pak!
En ik mag hem niet zien, maar hij is dus de hele dag op stap geweest met een staaltje van mijn stof zonder hem te zien
En ze hebben bij de pakkenwinkel ontdekt dat zijn armen ongelijke lang zijn, scheelt een behoorlijk stuk, CM of 8 geloof ik
Ow? Dan lijken Bert en ik vast heel erg op julliequote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef leonieke het volgende:
Phille heeft mijn jurk helpen kiezen en ik zijn kostuum
Ik denk dat wij helemaal anders zijn dan de meeste koppels
500 euro, incl inplakken en aanwezig van vroeg tot laat, hoef alleen een boek te kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef amaranta het volgende:
mag ik vragen, wat geven jullie ongeveer uit aan de fotoreportage??
Ik ben zaterdag naar de kapper geweest en heb daar om advies gevraagd. Zijn advies ga ik ook opvolgen, ondanks dat ik de helft van de dag een hoed draag. Een week voor het trouwen een kleurspoeling in mijn eigen kleur voor de glans en de boel laten bijknippen, tijdens de bruiloft lichtjes stijlen en er verder niets aan doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef Spiegelei het volgende:
Zo laat ik ook nog eens wat van me horen, ik moet nu echt eens wat gaan doen voor de bruiloft, er is nog zoveel te regelen![]()
Grote dingen zijn wel geregeld zoals gemeente, feestlokatie, DJ, fotograaf, maar ja ik zal toch ook iets aan moeten en vriendlief ook en dan het boeket, enz....hmmz hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik denk dat ik maar eens wat snipperdagen ga opnemen... moet trouwens ook nog in ondertrouw....![]()
Wat doen jullie trouwens met jullie haar?? Rara vraag misschien maar ik wil graag een groots opgestoken kapsel, ik zal eens wat plaatjes opduikelen om een idee te geven. Ohw en hoewel mijn jurk er nog niet is (patroon ligt te wachten maar mams lief en ik moeten er nog aan beginnen...) heb ik wel hele specifieke wensen, 1 ding is zeker de jurk wordt niet wit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |