krabbel dan gewoon....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij ziet dit dus als een geweldig probleem. Wat is jouw oplossing?
ps. hou eens alsjewilt op met je suggestieve.... ik krijg er jeuk van.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Je gaat er dan maar gemakshalve vanuit dat 70% iets doet wat hij niet wil. Lijkt me wat te simplistisch.
Inzichten kunnen veranderen, nieuwe markten ontstaan die eerst niet bestonden etc.
Krabbelen?quote:
Dan moet je wrijven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
aan de andere kant, daar zou je het ook mee kunnen verergeren.....
jeuk -> krabbelenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Krabbelen?
krab·be·len2
overgankelijk werkwoord, ook absoluut; krabbelde, heeft gekrabbeld
haastig en onduidelijk schrijven of tekene
Ow oke, die heb ik niet allemaal gelezen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik meende geen woord van die post, ik wilde alleen even de paradox tegenstrijdigheid in EchtGaaf z'n posts laten zien.
Ik weet het dat het de realiteit is.........maar vind het wel jammer, en zou dat liever anders hebben gezien.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:24 schreef problematiQue het volgende:
je gaat er vanuit dat voor elke (academische) baan een typische studie is. In die 70% zullen inderdaad mensen zitten die liever iets met hun studie hadden gedaan, maar er zijn ook gewoon heel veel functies waar geen studie bij 'hoort'.
Mwah, een Delftenaar vindt altijd wel werk op niveau (uitzonderingen daargelaten natuurlijk, bouwkundigen bijvoorbeeld). Is het niet in z'n vakgebied, dan is het wel als goedbetaalde consultant op uiteenlopende gebieden, of als 'manager'quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies! En als je in het verkeerde jaar afstudeerd, dan ben je gewoon de lul en doorgedraaid. Pech gehad zeggen ze dan....
dan is het wellicht tijd voor een nieuwe avatar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik merk dat ik verzuur. Ik zeg Fok! maar s een paar weken vaarwel.![]()
Het gaat u allen wel. [14.gif]
Meer regulering. Zoals ik ook zei het vaker hanteren v.e. numerus fixes. Maar dan wel op een intelligente manier dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij ziet dit dus als een geweldig probleem. Wat is jouw oplossing?
Grillig ja, niet eens zo´n stochastisch proces.......derhalve is regulering tot op zekere hoogte wel degelijk goed mogelijk.quote:Ik zie het als iets natuurlijks, als eb en vloed van de zee. Het hoort bij de dynamiek van het leven en de dynamiek van de economie. Wat vroeger met de hand werd gedaan wordt tegenwoordig mbv machines geproduceerd. Dit vereist bijscholing van de arbeider. De wereld is niet statisch.
In de apotheek hebben ze mentholpoeder.quote:ps. hou eens alsjewilt op met je suggestieve.... ik krijg er jeuk van.
Het is een nieuwe trend. Mij beviel het wel. Tot laterquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Precies.........ik ben het vooral eens met jequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mwah, een Delftenaar vindt altijd wel werk op niveau (uitzonderingen daargelaten natuurlijk, bouwkundigen bijvoorbeeld). Is het niet in z'n vakgebied, dan is het wel als goedbetaalde consultant op uiteenlopende gebieden, of als 'manager'bij de semi-overheid.
Ja, maar je gaat je lekkerder voelen als je iets doet wat je goed kan.......Dat is eigenlijk mijn boodschap-quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik zet niet voor niets in op assistente. Iemand anders mag met mijn veren pronken hoor. Graag.
LOL ja ik geloof het ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies.........ik ben het vooral eens met je![]()
Ik ben helemaal niet bescheidenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je lekkerder voelen als je iets doet wat je goed kan.......Dat is eigenlijk mijn boodschap-![]()
Jij bent een beetje bescheiden.......maar dat ik ook een kwaliteit hoor....![]()
Ethiopie heeft zo weer toegang tot zee, het zal heel wat birrs gekost, bv. om de interimregering naar de Ethiopische mond te praten, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Een of andere hoge pief bij de Somalische interimregering heeft gepleit voor annexatie van Somalië door Ethiopië.
"Blundert" hè.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:41 schreef problematiQue het volgende:
dit zal vast nog wel een paar keer gebeuren
CNN blundert met 'Obama'
quote:Om maar even door te gaan op geschiedenis, dit is niet objectief te geven. Het is alleen wel een wetenschap, met algemeen geaccepteerde feiten en theorieen.
Om het maar even in het extreme te trekken: de Holocaust is een algemeen geaccepteerd feit.
http://www.knack.be/cmp/11/593/47428/Soldatenland-article.htmlquote:Soldatenland
President Bush wil nog meer soldaten naar Irak sturen. Het leger zit echter op zijn tandvlees. Tenzij de immigranten-gemeenschap vers kanonnenvlees levert.
© rpa
President George Bush wil op korte termijn 17.000 tot 20.000 extra soldaten naar Irak sturen. Die beslissing is vooral ingegeven door de uitputting van de troepen die nu al ter plekke zijn.
De meeste mariniers in Irak zitten in een rotatiesysteem van zeven maanden, 'gewone' soldaten moeten zelfs een jaar of langer wachten om afgelost te worden.
Het Amerikaanse leger zit op 'een breekpunt', zo waarschuwde het Pentagon vorige week. Het lanceerde zelfs het controversiële voorstel om meer immigranten te kunnen werven. In ruil daarvoor zouden die dan het Amerikaanse staatsburgerschap krijgen. Dat voorstel lokte meteen heel wat kritiek uit.
De linkerzijde beschuldigde het leger ervan een 'huurlingenleger' te willen worden, en de rechterzijde vertrouwt al dat vreemde volk in het US Army niet. Een groot contingent vreemdelingen zou zelfs de nationale veiligheid in gevaar kunnen brengen, zo luidde het.
Het Pentagon moet iets doen. Door de inzet van militairen in Irak en Afghanistan én de vraag van Bush om nog meer troepen te sturen, moet het in sneltempo vers kanonnenvlees rekruteren. Er zouden zelfs plannen zijn om buiten de Amerikaanse grenzen kandidaat-militairen te ronselen. Op dit moment mogen alleen immigranten die wettelijk in de VS verblijven soldaat worden. Juist op dit moment wordt in het Congres gewerkt aan een nieuwe immigratiewet.
Democraten en Republikeinen staan op het punt om zo'n 12 miljoen illegalen te regulariseren. Ook zou het omstreden hek tussen Mexico en de VS niet worden afgewerkt. Een van de achterliggende ideeën van die regularisatie is dat ze een neerwaartse druk kan uitoefenen op de lonen in de VS.
De VS, het walhalla van het neoliberalisme, is in feite een van de meest gesubsidieerde economieën ter wereld. Elk jaar wordt 441,6 miljard dollar uitgegeven voor het leger. Dat is de grootste budgetpost, goed voor 19 procent van alle federale uitgaven in 2006. Amerika geeft meer uit aan defensie dan de twintig volgende big spenders .
China en Rusland (respectievelijk de nummers twee en drie) komen amper op 50 miljard dollar. Het Amerikaanse leger is vooral voor de onderlaag van het land of the free een veilige (sic) hangmat die een inkomen, huisvesting, sociale zekerheid en een zekere status garandeert. Bovendien zijn de legerbestellingen bij de binnenlandse wapenindustrie niets minder dan rechtstreekse subsidies voor het Amerikaanse bedrijfsleven. Wanneer 'soldatenland Amerika' zijn militaire uitgaven zou terugschroeven tot een 'beschaafd' niveau, dan zou de volledige VS-economie in elkaar stuiken.
Hopelijk bekijken neoliberale denktanks of andere gelijkgestemden, die de Europese welvaartstaten verketteren die te kwistig met overheidsgeld omspringen, de statistieken ook eens vanuit die hoek vooraleer ze het Amerikaanse economische model nog eens tot het na te volgen voorbeeld uitroepen.
In België wordt het gros van het budget in onderwijs en sociale zekerheid gepompt. Er valt iets voor te zeggen.
Karl van den Broeck
Bbbbbron?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
En als het geen algemeen geaccepteerd feit is.. dan maar niet onderwijzen?
Hephaistos, Bijzonder onderwijs deel 2quote:
quote:4 januari 1894
Rusland en Frankrijk sluiten een militair akkoord en daardoor verschuiven de verhoudingen in Europa. Rusland steunt niet langer Duitsland na een breuk met de Duitse staten. Zowel Rusland als Frankrijk voelden zich geïsoleerd en bedreigd door Duitsland. Aan beide kanten sloot men de alliantie niet van harte, maar er bestond weinig andere keus. Sinds de alliantie is Frankrijk de belangrijkste handelspartner van Rusland.
quote:
http://www.rawstory.com/n(...)en_caption_0104.htmlquote:In the comments section of both blogs, a Brian Nelson, who identified him as working for Yahoo, said that the photo had been removed from the slideshow in question where it was found. He added that "photo slideshows on Yahoo! News are built automatically based on keywords in the wire service-supplied captions of photos....The photo of Sen. Barack Obama appeared in this slideshow because the photo caption included the term "Osama bin Laden" in describing the recent CNN incident. Because it was the most recent photo in the slideshow, it was used to illustrate the bin Laden slideshow on the main photos page." A Google search of Nelson shows that he works for Yahoo's public relations department.
Niet dus. Ik ga kantoor verlaten. Mischien zie ik je laterquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef sigme het volgende:
Floripas! Ik moet je de groeten doen van iemand. Blijf je even hangen?
Oh, ik ben er nog! Van wie, van wie, van wie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef sigme het volgende:
Floripas! Ik moet je de groeten doen van iemand. Blijf je even hangen?
Sjors!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh mijn goed. Meteen ook maar aan Iblardi, dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef sigme het volgende:
Lars Hendrikman.
van http://www.imdb.com/title/tt0434409/quotesquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
Foutief-Latijnse TT
Waar zit hem de fout? Niet dat ik er aan twijfel maar uit nieuwsgierigheid.quote:Evey Hammond: [reads] Vi Veri Veniversum Vivus Vici.
V: [translates] By the power of truth, I, while living, have conquered the universe.
Evey Hammond: Personal motto?
V: From "Faust".
Evey Hammond: That's about trying to cheat the devil, isn't it?
V: It is.
Hij informeerde naar de Brusselaar. Is dat Iblardi?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh mijn goed. Meteen ook maar aan Iblardi, dan.
Ik drink met 'm. Soms. Een van mijn oudste vrienden.*kuch* ik heb ook wel enig kennis aan 'm gehad *kuch*quote:Die kan wel drinken, overigens. Leuke vent, hoor. Waar ken je 'm van?
Nee, da's weer een ander. Zeg 'm maar dat Iblardi de enigmatische kunstenaar was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij informeerde naar de Brusselaar. Is dat Iblardi?
[..]
Ik niet! Jammer, zijn we geen pikkentantes.quote:Ik drink met 'm. Soms. Een van mijn oudste vrienden.*kuch* ik heb ook wel enig kennis aan 'm gehad *kuch*
Hij is verhuisd, he?quote:Hij vroeg me je zijn e-mailadres even te geven (van adres veranderd, ook fysiek, Maastricht), ik zoek het straks wel even op.
Ja, hoor.quote:Jij nog altijd hetzelfde adres?
Tot zo!quote:Ik ga er nu echt vandoor, ik zie het straks wel.
Wat is een Veniversum? Bedoel je niet gewoon Universem (Vniversum, dus)?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
van http://www.imdb.com/title/tt0434409/quotes
[..]
Waar zit hem de fout? Niet dat ik er aan twijfel maar uit nieuwsgierigheid.
Waarom betekent joods meteen pro-israel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
NorthernStar nieuws: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/133193/index.html
Dat vind ik een rare conclusie, jij niet?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geen idee, dat maakt de Elsevier er kennelijk van.
De vreemdheid valt wel mee. De Joodse Congresleden staan in de regel niet bekend als critici van Israël.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare conclusie, jij niet?
Congresleden in het algemeen niet, maar christelijke Congresleden zijn er vaak feller op dan joodse, krijg ik de indruk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De vreemdheid valt wel mee. De Joodse Congresleden staan in de regel niet bekend als critici van Israël.
Ik denk dat je gelijk hebt, het zal óf fout in de film óf fout overgenomen zijn door degene die het op imdb.com heeft gezet. Scherp.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is een Veniversum? Bedoel je niet gewoon Universem (Vniversum, dus)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |