Ik zou DMC:3: SE graag van je willen overnemen. Alleen heb ik geen van de spellen die je zoekt. Mischien een andere optie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Een dergelijk topic bestond nog niet voor de PS2 dus bij dezen.
Ik heb het volgende te ruil:
God of War
Devil May Cry 3 SE
Resident Evil 4
Allemaal PAL, compleet etc.
En Dragon Quest 8 US.
Ik zoek:
Disgaea 2
PES 6
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2
weet ik, tis ook een ophoopvanzegeniets.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef Smots het volgende:
Op zoek naar Rez, ethiraseth?
Dan wens ik je héél veel succes....
*ernstig-kijk-smiley*
hoeveel wil je er aan uitgeven? aan REZquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
weet ik, tis ook een ophoopvanzegeniets.![]()
Kheb KH2 promo editie. Ik heb liever de echt originele dus mocht je interesse hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef Smots het volgende:
Ik knikker het hier ook maar even neer: is er hier iemand die zijn Kingdom hearts II heeft uitgespeeld en 'm voor een zacht prijsje weg wil doen?
promo maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Kheb KH2 promo editie. Ik heb liever de echt originele dus mocht je interesse hebbenRuil is ook mogelijk als je wat leuks hebt!
Voor anderen... ik zoek nog Baldurs Gate DA 2 en een originele KH2 uit de winkel
playboy mansionquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
hehe eindelijk een ps2 topic
ik zoek naar spelletjes geschikt voor kinderen (dus die dingen waar 3+ op staat)
bij voorkeur spongebob, digimon en meer van die zooi (ik vind er niks aan, maar t is dan ook niet voor mij)
en eyetoy spelletjes.
32 euro inc. Tis duur maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wil, bij nader inzien, toch nog ff wachten met DMC 3 SE (de eerste indruk was niet denderend, maar wil toch nog wel verder kijken).
Verder zoek ik ook:
Vagrant Story (ps1)
Mega Man Collection (ps 2 ntsc)
@ethiraseth
Hoeveel voor Disgaea?
zocht je REZ nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
32 euro inc. Tis duur maar dan heb je ook wat.Alles is aanwezig en spel is nog bijna volledig onbekrast.
Ligt beetje aan de prijs. Gaat het om een nieuwe of 2e hands?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
zocht je REZ nog
zoja dan kan ik kijken of ik hem kan regelen
bedankt voor de moeite, maar ik haak toch af. Een nieuwe gaat waarschijnlijk meer kosten dan ik er voor over heb, aangezien ik sowieso geen fullprice games meer koop.quote:
Ik heb em al gespeeld, en voor die prijs koop ik toch liever nummertje 2.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
32 euro inc. Tis duur maar dan heb je ook wat.Alles is aanwezig en spel is nog bijna volledig onbekrast.
Inmiddels is Shin Megami Tensei: Lucifer's Call alweer verkocht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
Aangeboden:
- Shin Megami Tensei: Lucifer's Call : Toch een beetje een te donkere RPG naar mijn smaak.
Koop heeft voorkeur aangezien ik op het moment geen idee heb welk spel ik ervoor zou willen ruilen. Ik speel vooral RPG's, dus mochten jullie er een leuke tussen hebben die je evt. wilt ruilen: laat het me weten!
RPG's die ik in ieder geval al gespeeld heb:
- Kingdom Hearts I & II
- Dragon Quest 8
- Star Ocean 3
- Grandia II
- Final Fantasy (alle PAL-delen tot nu toe)
- Dark Cloud
En vast nog enkelen die ik niet meer weet.
ook zo leuk dat je dan niets meer hoortquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef lady-wrb het volgende:spongebob alert
wat moetie kosten?
o en zit er nog iets nederlands bij (gebruiksaanwijzing ofzo)
Sorry, tijdje niet meer gekekenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ook zo leuk dat je dan niets meer hoort
He ik heb kingdom hearts 2 uitgespeeld dus als je nog interesse hebt. ik zoek overigens ook nog ace combat 5.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Smots het volgende:
[..]
promo maakt me niet zoveel uit.
en misschien..... heb ik Baldur's Gate DA 2 nog liggen.
ik check thuis ff en laat het je hier weten!
Je zoekt niet toevallig Kingdom Hearts 2quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zoek nog steeds PES 6! Ik heb DMC 3 SE, God of War beschikbaar.
In de zogenaamde 'dunne' PS2 zit een netwerkadapter ingebouwd die je er dus niet apart voor hoeft bij te kopen als je online wilt. Wat bij de 'dikke' wel moet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef knuppelhout het volgende:
ik zoek trouwens een ps2. maar: waar moet ik een beetje op letten? ik hou van voetbalspelletjes maar een rpg mag ook. wat is een redelijk prijs voor een ps2 met 1 controller en 1 memcard? iets van 50? en omgebouwde? (of is dat iets dat op dit forum niet hoort, sorry dan)
ennuh: wat is er beter aan een platte ps2 tov de dikke?
Heb je 'm inmiddels? Heb 'm nml hier nog liggenquote:
Ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:35 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand Kingdom Hearts 2 te koop?
Tof! Ik heb namelijk de CD niet meer! Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Hakkert het volgende:
[..]
IkMaar wel een promo editie.. dit betekend dat het spel gewoon het complete spel is, maar alleen doosje/boekje ontbreken
15 inc verzenden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Tof! Ik heb namelijk de CD niet meer! Hoeveel vraag je ervoor?![]()
Kan je me ook ff mailenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:41 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Deal!Ik PM je me gegevens en dan ronden we het af.
Ja is goed. Ik mail zodra ik het bedrag kan missen. Heb net een aantal aankopen gedaan dus moet het even rustig aan doen. Dus het word volgende maand.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Kan je me ook ff mailenNooit een PM gehad
Is goed hij ligt niet in de wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik mail zodra ik het bedrag kan missen. Heb net een aantal aankopen gedaan dus moet het even rustig aan doen. Dus het word volgende maand.![]()
Yup heb zelf ook pal ps2quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef mini-lellan het volgende:
Het is toch trouwens wel een originele PAL-versie? Buitenom dat het een promo is.![]()
Lees mijn posts even naquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek nog Kingdom Hearts 1 en 2
hehe als iemand anders hem eerder wil kopen primaquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
hehe als iemand anders hem eerder wil kopen prima
Yups en tis een promo editie (iets wat je wint bij een prijsvraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
@Hakkert, dat ging toch alleen om KH 2?
Lol, nee mijn PS2 met CD is gestolen en ik was pas in Land of Dragons..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Yups en tis een promo editie (iets wat je wint bij een prijsvraag) dus die moet je maar net willen hebben. Mini lellan wil um omdat hij alleen doosje/boekje nog heeft... Zeg kan ik van jou het doosje/boekje niet overnemen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil best 20 inc. bieden ervoor
Mail trug gestuurd..quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil best 20 inc. bieden ervoor
Ik heb Resident Evil 4 te ruil.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef marcek het volgende:
in de aanbieding te ruil :
guitar hero 2 in seal (pal engelse versie)
heb hem dubbel door een foutje , een niet geleverde bestelling kwam na een maand alsnog op de deurmat
vallen, helaas had ik hem alweer opnieuw geleverd gekregen.
roep maar het ruilmateriaal , check signature voor dingen die ik al heb.
laat hem een paar dagen staan in afwachting van reacties.
![]()
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iigquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:25 schreef marcek het volgende:
[..]
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iig
In perfecte staat binnen gekregen, top!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In perfecte staat binnen gekregen, top!
Ja zeker! Alleen... mijn sociale levenquote:
Ben je eruit?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:25 schreef marcek het volgende:
[..]
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iig
als er donderdag niemand gereageerd heeft is hij voor jou, kom je wel is op utrecht cs?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ben je eruit?
GH2 zal wel slecht zijn voor mn productiviteit, vrees ik![]()
Niet dagelijks..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef marcek het volgende:
[..]
als er donderdag niemand gereageerd heeft is hij voor jou, kom je wel is op utrecht cs?
De vraag nog maar eens stellen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
Niemand Mafia ruilen?
Nog eens..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
De vraag nog maar eens stellen..
Extreem-late reactie alertquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:00 schreef ethiraseth het volgende:
aangeboden
Final Fantasy IX (platinum) (PSX)
koop heeft voorkeur, ruilen kan eventueel ook, ben vooral op zoek naar:
Mensen zijn nu eenmaal niet altijd op zoek naar games o.i.d.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
niet veel activiteit hier..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef Bellerophon het volgende:
Zoek ook nog steeds Kingdom Hearts 2
PM verzonden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef m.verhoeven het volgende:
Te Koop:
2 controllers, allebei nog echt goed! (1 origineel dualshock, 1 logitech)
2 memorycards (allebei sony 1 rood, 1 zwart)
Aangezien ik er niets mee doe, mogen ze voor weinig weg. Pm me maar bij intresse!
Voorlopig even niet, ik hou hem in mijn achterhoofd ( je post, niet het spelquote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wil je er niet het spel Mafia bij?
Vanmiddag een PS2 kopen? Krijg je geen spijt van!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, ik hou hem in mijn achterhoofd ( je post, niet het spel). Ik ga namelijk vanmiddag een PS2 kopen en ga eerst expirimenteren ed.
Laat wel weten
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Vanmiddag een PS2 kopen? Krijg je geen spijt van!![]()
Veel plezier ermee!![]()
Is ook mijn eerste (en huidige) geweest. Heb er echt totaal GEEN spijt van!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
Ik heb wel intresse in GTA San Andreas.. hoeveel wil je daar voor hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog een zwikkie ouwe spellen misschien heeft iemand er nog intresse in!
Smugglers run 1
Project eden
Conflict zone
DTM Race Driver 1
GTA 3
Red Faction
Midnight Club
Auto moddelista
Extreme G3
Battle Engine Aquila
Wipeout Fusion
GTA San Andreas
Conflict desert storm
Resident evil code veronica X
Transformers
Freedom Fighters
Le mans 24 hours
Nog een late reactie, zie het nu pas.quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Extreem-late reactie alert![]()
Kick spelletje, heb je em nog en zo ja, voor hoeveel mag tie de deur uit?
Yes pleasequote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
13 euro inclusief:
Atelier Iris
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
Dark Cloud
metal gear solid 3
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Mail maar je gegevens.quote:
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2quote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?
20 inc voor snake eater en DCquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mail maar je gegevens.![]()
[..]
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2
Nee sorry, alleen ruilen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Je hebt een PMquote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Nou even update:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
zit erbij maar vind dat ie er wel bij hoort mocht ik em niet verkopen dan houd ik deze in gedachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef miamivice het volgende:
zit er bij Vice City de poster/landkaart? Zoja daar heb ik wel interesse in mocht je die los weg willen doen
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik zoek God of War.
Ik heb te ruil:
Devil may cry
NBA live 2003
Max Payne
Max Payne 2
Super Monkey Ball Deluxe
Def Jam Vendetta
187 ride or die
James Bond 007: Everything or nothing
The lord of the rings: the two towers
Tokyo extreme racer
Viewtiful Joe
Jak 3
Ratchet en clank 3
Medal of honor: rising sun
Dragon Ball Z budokai 3
The Sims Erop uit!
is platinum, tientje inclusief?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?
en Ikjur, hoeveel voor Vice City? (is het platinum editie of waarom is het doosje zilver?)
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef JimmyJames het volgende:
Ok ik heb:
God of War
RE4
Marvel VS Capcom 2
Zoek:
de laatste DBZ
Disgaea of Disgeae 2
Wat bied je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?
13 is deal, pm me maar je gegevens.quote:
Verkocht aan mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
13 is deal, pm me maar je gegevens.
Het betreft trouwens wel de platinium versie.
Morgen op de busquote:
Joepiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Morgen op de bus![]()
Ik kan u Hakkert aanraden, zeer snelle betaler.
Enfin ik heb nog steeds:
Devil May Cry 3 SE waar ik van af wil. Iemand toevallig Yakuza of Disgaea 2?
Resident evil code veronica Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog een zwikkie ouwe spellen misschien heeft iemand er nog intresse in!
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef rece het volgende:
Heb hier nog een nieuwe NTSC-us God of War liggen. Gaat weg voor weinig.
Een hoop zelfs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef tre het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?
Ja dat heb ik wel op zich, maar wel ook alleen NTSC dan. Ik heb nu iets van 17 spellen, alle origineel want ps2 niet gemod, maar ik moet thuis even kijken welke ik zoal wel zonder zou kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Een hoop zelfs.
Heb jij iets te ruil?
mortal kombat deadly alliance en devil may cry 2 ntsc liggen voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef tre het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?
Ik heb een paar spellen waar ik niks meedoe, namelijk:quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef tre het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel op zich, maar wel ook alleen NTSC dan. Ik heb nu iets van 17 spellen, alle origineel want ps2 niet gemod, maar ik moet thuis even kijken welke ik zoal wel zonder zou kunnen![]()
Uit m'n hoofd sowieso deze:
Splinter cell - Chaos theory
Gran Turismo 3 - A-spec
Starsky & Hutch
Corvette
Pinball hall of fame - Gottlieb collection
Serious Sam
En een GTA (ik meen Vice city..)
Hm.. net even gekeken en meer dan ik noemde kan ik ook niet wegdoen. Deze drie moet ik nog even over nadenken, misschien pirates.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb een paar spellen waar ik niks meedoe, namelijk:
The Gateway
Tony Hawk Pro Skater 4
Pirates the Legend of the Black Kat
Deze mag je wel overnemen voor 5 per stuk of zo.
Klinkt interessant, hoeveel vraag je voor devil may cry 2?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mortal kombat deadly alliance en devil may cry 2 ntsc liggen voor je.
Plopperdeplop gister lag tie op de mat.... thnx!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Morgen op de bus![]()
Ik kan u Hakkert aanraden, zeer snelle betaler.
Enfin ik heb nog steeds:
Devil May Cry 3 SE waar ik van af wil. Iemand toevallig Yakuza of Disgaea 2?
ik verkoop mijn PS2 voor ¤75 over een maand ofzo maar nog geen koper gevonden mss jijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef knuppelhout het volgende:
ik zoek trouwens een ps2. maar: waar moet ik een beetje op letten? ik hou van voetbalspelletjes maar een rpg mag ook. wat is een redelijk prijs voor een ps2 met 1 controller en 1 memcard? iets van 50? en omgebouwde? (of is dat iets dat op dit forum niet hoort, sorry dan)
ennuh: wat is er beter aan een platte ps2 tov de dikke?
Ik heb Dark Cloud voor je in perfecte staat met alles erop en eran ikzelf heb hem ergens in 2002 gekocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Te ruil
Aangeboden
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Tekken 5
Pro evolution 6
Gezocht
Devil May cry 1/2/3
Dark Cloud
Dark Chronicle
final fantasy xIII
2 voor 1 mag ook!
Ik heb DMC 3 SE te ruil voor geld. Interesse?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Devil May cry 1/2/3
Klinkt goed, laat maar weten als je 'm van de hand kunt doen aubquote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef JimmyJames het volgende:
Oh en, degene die NTSC games zocht heb ik misschien FFXII voor.
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef tre het volgende:
[..]
Klinkt goed, laat maar weten als je 'm van de hand kunt doen aub
Anders heb ik interesse in Dark Cloudquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik heb Dark Cloud voor je in perfecte staat met alles erop en eran ikzelf heb hem ergens in 2002 gekocht.
Ik heb wel interesse vin FF X en X-2 mits origineel dus geen platinum en PAL.
Wat heb jij dan wel niet te bieden?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Anders heb ik interesse in Dark Cloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat heb jij dan wel niet te bieden?lol die heb ik niet... Misschien een paar centjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
Hmmm..dan neem ik toch liever FF X en FF-2.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef Hakkert het volgende:
[..]
lol die heb ik niet... Misschien een paar centjes?
Gelijk heb je..anyone else?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmmm..dan neem ik toch liever FF X en FF-2.
Inclusief verzenden, 30 Euro. Ik woon overigens in Rotterdam en werk in Amsterdam.quote:
Ligt eraan hoeveel centjes je hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Gelijk heb je..anyone else?
ps jimmy
God of War
Ik heb een heleboelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:24 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel centjes je hebt natuurlijk.
Hoeveel zou je wel willen geven dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik heb een heleboelwil niet zeggen dat ik dat allemaal bied voor DC
15 inc?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hoeveel zou je wel willen geven dan?![]()
Mwah dan speel ik hem toch liever nog een keer uit. Ik heb anders Dragon Quest 8 NTSC waar ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar omkijk, heb je daar wellicht interesse in?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef tre het volgende:
[..]
Inclusief verzenden, 30 Euro. Ik woon overigens in Rotterdam en werk in Amsterdam.
Begrijpelijk, maar nee, geen interesse in DQ.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mwah dan speel ik hem toch liever nog een keer uit. Ik heb anders Dragon Quest 8 NTSC waar ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar omkijk, heb je daar wellicht interesse in?
Zeker? Het is dezelfde genre en over de 20 eerste uren vond ik DQ eigk leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:09 schreef tre het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar nee, geen interesse in DQ.
Ik ben niet zo overtuigd van het grafische gedeelte maar okee, hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zeker? Het is dezelfde genre en over de 20 eerste uren vond ik DQ eigk leuker
30e excl?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef tre het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van het grafische gedeelte maar okee, hoeveel wil je er voor hebben?
Gaan we niet uitkomen dan vrees ikquote:
Ok jmmr. Je mist wel wat, het is een geweldige game (waarom verkoop je hem dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef tre het volgende:
[..]
Gaan we niet uitkomen dan vrees ikIk speel eerst final fantasy X-2 wel eens een keertje uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb God of War 2 TK
¤ 40 incl. verzenden.
Ik wil niet lullig doen, maar GTA: SA heb ik vorige week bij MediaMarkt gekocht voor ¤ 17,99quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef ceetjeboy het volgende:
Aangeboden:(PS2)
GTA San Andreas ¤25
FIFA 05 ¤20 PLATINUMM
knockoutkings (boksing) ¤15
evil twin ¤15
of dit hele zooitje voor ¤45!!
geintereseerd in 1 of meerdere games??
stuur een mailtje naar ceetjemalfait@hotmail.com
Kweet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef addie het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar GTA: SA heb ik vorige week bij MediaMarkt gekocht voor ¤ 17,99
zit hier iets voor je tussen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef bug_me_not2 het volgende:
Hoi,
Ik heb de volgende PS2 spellen te ruil:Yakuza Fury (new in seal) Dave Mirra Freestyle BMX 2 (mist omslag van spel. Wel met handleiding en in orig. doosje)
Modern Groove: Ministry of Sound edition (gebruikt, maar compleet en in goede staat)
Wil graag ruilen tegen andere spellen. Welke maakt me niet zo veel uit, mits compleet en origineel. Iemand interesse?
Ja hoor, deze spellen heb ik wel interesse in.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zit hier iets voor je tussen?
Ik heb hem nu al weer te ruilquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand "Black" te over?
Ik heb er DMC 3 SE of geld voor over.
Wil je Disgaea 2 evt. ook voor iets anders (spellen/consoles/cash) kwijt?quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef JimmyJames het volgende:
UP
Ik zoek Yakuza en de Sega Megadrive collection heb er heel wat titels voor te ruil o.a. Disgaea 2, DMC 3 SE, RE4 en BLack.
Dude, Yakuza 19,99 met origineel hoesje bij FRS.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef JimmyJames het volgende:
UP
Ik zoek Yakuza en de Sega Megadrive collection heb er heel wat titels voor te ruil o.a. Disgaea 2, DMC 3 SE, RE4 en BLack.
Wat bied je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Wil je Disgaea 2 evt. ook voor iets anders (spellen/consoles/cash) kwijt?
Mail me anders even op y o k 5 1 1 2 (at) h o t m e e l. e n zquote:Op zondag 2 september 2007 23:09 schreef JimmyJames het volgende:
Wat bied je?
Interesse.. hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef mini-lellan het volgende:
Te koop/ruil: Dark Cloud, PAL.
Eigenlijk wil ik hem liever ruilen maar euro's zijn ook goed.quote:Op maandag 3 september 2007 22:37 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Interesse.. hoeveel wil je er voor hebben?
Laat me raden tegen KH2quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hem liever ruilen maar euro's zijn ook goed.![]()
Haha bijvoorbeeld maar DMC 3: SE zal ook een goede kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Laat me raden tegen KH2En hoeveel euro wil je er voor hebben?
Zeg maar gewoon op 't topic, dan weet ik gelijk of er enige kans is dat we eruit komen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Mail me anders even op y o k 5 1 1 2 (at) h o t m e e l. e n z
'k lees het topic niet zo vaak, dus vandaar mijn voorkeur voor communicatie per mail. Maar goed, aangezien een nieuwe ong. 20-25 euro kost lijkt me 15,- een redelijk bod (mits compleet, goede staat, etc.etc)quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:08 schreef JimmyJames het volgende:
Zeg maar gewoon op 't topic, dan weet ik gelijk of er enige kans is dat we eruit komen.
Kun we ergens afspreken want mijn rekening checken/opsturen is me teveel gedoe voor 15 bucks?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:03 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
'k lees het topic niet zo vaak, dus vandaar mijn voorkeur voor communicatie per mail. Maar goed, aangezien een nieuwe ong. 20-25 euro kost lijkt me 15,- een redelijk bod (mits compleet, goede staat, etc.etc)
Te ruil heb ik nog Knight Rider en Yakuza Fury voor de PS2 en nog een hele zooi retro spullen zoals spellen en hardware van: Atari 2600, colecovision, vectrex, videopac, sega game gear, ps1 etc.etc maar dat is allemaal te veel om hier op te noemen.![]()
In principe wel (mochten we niet te ver uit elkaar wonen). Stuur me iig maar even een mailtje want ik ga mijn persoonlijke informatie niet in een openbaar forum postenquote:Op zondag 16 september 2007 00:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kun we ergens afspreken want mijn rekening checken/opsturen is me teveel gedoe voor 15 bucks?
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef Nudie het volgende:
Ik zoek nog God of War 2 voor 20eur incl.
Maak je inbox eens bechikbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
In principe wel (mochten we niet te ver uit elkaar wonen). Stuur me iig maar even een mailtje want ik ga mijn persoonlijke informatie niet in een openbaar forum posten![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 23:03 schreef Nudie het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Guitar Hero
Guitar Hero: Rock the 80's
Guitar Hero II
Voor de PS2. Zonder gitaar, maar wel voor een leuke prijs
Als je iets hebt liggen, let me know!
Ja zeker. Maar hij is ook te ruil!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef Kingside het volgende:
Heeft iemand nog toevallig Dark Chronicle of Kingdom Hearts 2 in de aanbieding?
Ik heb ook wel belang bij KHII.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:41 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar hij is ook te ruil!
Wil je deze twee niet ruilen voor spellen uit dit lijstje:quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:27 schreef Kingside het volgende:
- Ratchet and Clank 3
- TimeSplitters 3: Future Perfect
Voor Dark Cloud?quote:Op zondag 18 november 2007 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb ook wel belang bij KHII.
Ik heb DMC3 SE en Black te over.
Ik zoek ook nog Soul Calibur III.
Dark Chronicle heb ik niet (d8 dat het DC was maar is dus deel 2 van DC maaar andere naam.), KH2 verkoop ik niet en als ik er DMC3: SE kan voor vangen dan neem ik die zowiezo.quote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef Kingside het volgende:
@ Mini-lellan, heb je geen intresse in mijn games voor Dark Cloud, Dark Chronicle of Kingdom Hearts 2?
Hoeveel wil je er anders voor hebben?
Ik speel hem toch niet meer (DMC 3 : SE) dus indien het een uit de winkel-versie betreft (dus geen pers-dingens) dat wil ik hem wel ruilen tegen KH2 (de pal versie is wel 60hz he?).quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dark Chronicle heb ik niet (d8 dat het DC was maar is dus deel 2 van DC maaar andere naam.), KH2 verkoop ik niet en als ik er DMC3: SE kan voor vangen dan neem ik die zowiezo.
Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik speel hem toch niet meer (DMC 3 : SE) dus indien het een uit de winkel-versie betreft (dus geen pers-dingens) dat wil ik hem wel ruilen tegen KH2 (de pal versie is wel 60hz he?).
---------
Ik zoek nog de laatste Ace Combat, Bully, Yakuza. Ik heb FFXII ntsc of Black te ruil.
Maar ik wil KH2quote:Op zondag 25 november 2007 19:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.
Nee die heb ik hier nog steeds ongespeeld liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar ik wil KH2
Kan ik je anders verblijen met black?
Deze heb ik nog wel te ruil. Compleet en origineel. Geef echter de voorkeur aan ruilen tegen een ander PS2 spelquote:
SC3 wil ik wel. Tegen Black ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef il-patino het volgende:
Antigrav Eyetoy
Lord of the Rings : The Two Towers
Pro Evolution Soccer 5 (Platinum versie)
Soul Calibur 3
Gaan alleen met z'n 4tjes weg, doe een leuk bod ze mogen voor weinig weg
Ja, is compleet en in werkende staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:35 schreef kipknots het volgende:
Edit: Bug_me_not_2: Is die twisted metal black die je hebt in goede staat en met doosje/boekje? Zo ja dan heb ik er wel interesse in.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2007 19:29 schreef esther1209 het volgende:
Bij deze even (mijn allereerste!) TVP op Fok!
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijkquote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Alleen jammer dat het niet in het 360 topic is
Kick/Updatequote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef MrManiak het volgende:
Hey mensen! Ik heb de volgende spellen te ruil omdat ik er wel een beetje op uitgekeken ben. Het gaat om de volgende games:
The Lord of the Rings: The Two Towers
Soulcalibur II
Soulcalibur III
Medal Of Honor Frontline
Smackdown vs RAW 2007
24: The Game
Mijn zusje is op zoek naar de volgende games:
SSX (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
De Sims
Tony Hawk (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
Singstar (Original, Party, Rock Ballads, Anthem, Legends)
Rayman (maakt niet uit welk deel)
Of iets anders leuks in dat sfeertje.
Kom dan ook naar het centraal 360 topic in GAMquote:Op maandag 24 december 2007 23:27 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijk)!
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
Welke versie?
Ik bedoelde eigk de normale of de substence versie? Die laatste heb ik nam. niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggen)
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbiedingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Iemand nog leuke PS2-games in de aanbieding/te ruil? (Tony Hawk, een rijspel o.i.d.?)
Dat is toch die bol waar je allemaal crap op kan rollen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbieding
Wil je Tony hawk 4 ook voor 8 incl. verkopen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:12 schreef twister_rodriguez het volgende:
heb tony hawk 4 en the getaway black monday te koop.
10 incl p/stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |