Is ook mijn eerste (en huidige) geweest. Heb er echt totaal GEEN spijt van!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
Ik heb wel intresse in GTA San Andreas.. hoeveel wil je daar voor hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog een zwikkie ouwe spellen misschien heeft iemand er nog intresse in!
Smugglers run 1
Project eden
Conflict zone
DTM Race Driver 1
GTA 3
Red Faction
Midnight Club
Auto moddelista
Extreme G3
Battle Engine Aquila
Wipeout Fusion
GTA San Andreas
Conflict desert storm
Resident evil code veronica X
Transformers
Freedom Fighters
Le mans 24 hours
Nog een late reactie, zie het nu pas.quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Extreem-late reactie alert![]()
Kick spelletje, heb je em nog en zo ja, voor hoeveel mag tie de deur uit?
Yes pleasequote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
13 euro inclusief:
Atelier Iris
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
Dark Cloud
metal gear solid 3
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Mail maar je gegevens.quote:
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2quote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?
20 inc voor snake eater en DCquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mail maar je gegevens.![]()
[..]
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2
Nee sorry, alleen ruilen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Je hebt een PMquote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Nou even update:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
zit erbij maar vind dat ie er wel bij hoort mocht ik em niet verkopen dan houd ik deze in gedachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef miamivice het volgende:
zit er bij Vice City de poster/landkaart? Zoja daar heb ik wel interesse in mocht je die los weg willen doen
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik zoek God of War.
Ik heb te ruil:
Devil may cry
NBA live 2003
Max Payne
Max Payne 2
Super Monkey Ball Deluxe
Def Jam Vendetta
187 ride or die
James Bond 007: Everything or nothing
The lord of the rings: the two towers
Tokyo extreme racer
Viewtiful Joe
Jak 3
Ratchet en clank 3
Medal of honor: rising sun
Dragon Ball Z budokai 3
The Sims Erop uit!
is platinum, tientje inclusief?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?
en Ikjur, hoeveel voor Vice City? (is het platinum editie of waarom is het doosje zilver?)
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef JimmyJames het volgende:
Ok ik heb:
God of War
RE4
Marvel VS Capcom 2
Zoek:
de laatste DBZ
Disgaea of Disgeae 2
Wat bied je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?
13 is deal, pm me maar je gegevens.quote:
Verkocht aan mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
13 is deal, pm me maar je gegevens.
Het betreft trouwens wel de platinium versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |