Is ook mijn eerste (en huidige) geweest. Heb er echt totaal GEEN spijt van!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
Ik heb wel intresse in GTA San Andreas.. hoeveel wil je daar voor hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog een zwikkie ouwe spellen misschien heeft iemand er nog intresse in!
Smugglers run 1
Project eden
Conflict zone
DTM Race Driver 1
GTA 3
Red Faction
Midnight Club
Auto moddelista
Extreme G3
Battle Engine Aquila
Wipeout Fusion
GTA San Andreas
Conflict desert storm
Resident evil code veronica X
Transformers
Freedom Fighters
Le mans 24 hours
Nog een late reactie, zie het nu pas.quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Extreem-late reactie alert![]()
Kick spelletje, heb je em nog en zo ja, voor hoeveel mag tie de deur uit?
Yes pleasequote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
13 euro inclusief:
Atelier Iris
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:03 schreef ethiraseth het volgende:
Te koop:
Dark Cloud
metal gear solid 3
post hier maar, stuur een pm of mail naar alex444[a]gmail.com
Mail maar je gegevens.quote:
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2quote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn dit PAL spellen? Staat mij iets van bij dat Dark Cloud voor PAL Dark Chronicle heet, maar ik kan me vergissen. Metal gear is snake eater dan toch?
20 inc voor snake eater en DCquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mail maar je gegevens.![]()
[..]
Jep, beide pal. En Dark Chronicle is Dark cloud 2
Nee sorry, alleen ruilen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Je hebt een PMquote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
aan Slappe_hap
Dragon Ball Z budokai 3
doe je die ook zo weg?
15euro ex
Nou even update:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...
Als het goed is gaat mijn vriendin hem vanmiddag halen, als ik dan thuiskom staatie klaar![]()
zit erbij maar vind dat ie er wel bij hoort mocht ik em niet verkopen dan houd ik deze in gedachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef miamivice het volgende:
zit er bij Vice City de poster/landkaart? Zoja daar heb ik wel interesse in mocht je die los weg willen doen
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik zoek God of War.
Ik heb te ruil:
Devil may cry
NBA live 2003
Max Payne
Max Payne 2
Super Monkey Ball Deluxe
Def Jam Vendetta
187 ride or die
James Bond 007: Everything or nothing
The lord of the rings: the two towers
Tokyo extreme racer
Viewtiful Joe
Jak 3
Ratchet en clank 3
Medal of honor: rising sun
Dragon Ball Z budokai 3
The Sims Erop uit!
is platinum, tientje inclusief?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoeeveel voor Jack 3, Ratchet 3 en DMC bijeen?
en Ikjur, hoeveel voor Vice City? (is het platinum editie of waarom is het doosje zilver?)
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef JimmyJames het volgende:
Ok ik heb:
God of War
RE4
Marvel VS Capcom 2
Zoek:
de laatste DBZ
Disgaea of Disgeae 2
Wat bied je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Verkoop je God of War ook los? En zo ja voor hoeveel?
13 is deal, pm me maar je gegevens.quote:
Verkocht aan mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
13 is deal, pm me maar je gegevens.
Het betreft trouwens wel de platinium versie.
Morgen op de busquote:
Joepiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Morgen op de bus![]()
Ik kan u Hakkert aanraden, zeer snelle betaler.
Enfin ik heb nog steeds:
Devil May Cry 3 SE waar ik van af wil. Iemand toevallig Yakuza of Disgaea 2?
Resident evil code veronica Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog een zwikkie ouwe spellen misschien heeft iemand er nog intresse in!
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef rece het volgende:
Heb hier nog een nieuwe NTSC-us God of War liggen. Gaat weg voor weinig.
Een hoop zelfs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef tre het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?
Ja dat heb ik wel op zich, maar wel ook alleen NTSC dan. Ik heb nu iets van 17 spellen, alle origineel want ps2 niet gemod, maar ik moet thuis even kijken welke ik zoal wel zonder zou kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Een hoop zelfs.
Heb jij iets te ruil?
mortal kombat deadly alliance en devil may cry 2 ntsc liggen voor je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef tre het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit topic nu pas zie, al weg zeker? Iemand anders nog NTSC spellen over toevallig?
Ik heb een paar spellen waar ik niks meedoe, namelijk:quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef tre het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel op zich, maar wel ook alleen NTSC dan. Ik heb nu iets van 17 spellen, alle origineel want ps2 niet gemod, maar ik moet thuis even kijken welke ik zoal wel zonder zou kunnen![]()
Uit m'n hoofd sowieso deze:
Splinter cell - Chaos theory
Gran Turismo 3 - A-spec
Starsky & Hutch
Corvette
Pinball hall of fame - Gottlieb collection
Serious Sam
En een GTA (ik meen Vice city..)
Hm.. net even gekeken en meer dan ik noemde kan ik ook niet wegdoen. Deze drie moet ik nog even over nadenken, misschien pirates.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb een paar spellen waar ik niks meedoe, namelijk:
The Gateway
Tony Hawk Pro Skater 4
Pirates the Legend of the Black Kat
Deze mag je wel overnemen voor 5 per stuk of zo.
Klinkt interessant, hoeveel vraag je voor devil may cry 2?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mortal kombat deadly alliance en devil may cry 2 ntsc liggen voor je.
Plopperdeplop gister lag tie op de mat.... thnx!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Morgen op de bus![]()
Ik kan u Hakkert aanraden, zeer snelle betaler.
Enfin ik heb nog steeds:
Devil May Cry 3 SE waar ik van af wil. Iemand toevallig Yakuza of Disgaea 2?
ik verkoop mijn PS2 voor ¤75 over een maand ofzo maar nog geen koper gevonden mss jijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef knuppelhout het volgende:
ik zoek trouwens een ps2. maar: waar moet ik een beetje op letten? ik hou van voetbalspelletjes maar een rpg mag ook. wat is een redelijk prijs voor een ps2 met 1 controller en 1 memcard? iets van 50? en omgebouwde? (of is dat iets dat op dit forum niet hoort, sorry dan)
ennuh: wat is er beter aan een platte ps2 tov de dikke?
Ik heb Dark Cloud voor je in perfecte staat met alles erop en eran ikzelf heb hem ergens in 2002 gekocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Te ruil
Aangeboden
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Tekken 5
Pro evolution 6
Gezocht
Devil May cry 1/2/3
Dark Cloud
Dark Chronicle
final fantasy xIII
2 voor 1 mag ook!
Ik heb DMC 3 SE te ruil voor geld. Interesse?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Devil May cry 1/2/3
Klinkt goed, laat maar weten als je 'm van de hand kunt doen aubquote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef JimmyJames het volgende:
Oh en, degene die NTSC games zocht heb ik misschien FFXII voor.
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef tre het volgende:
[..]
Klinkt goed, laat maar weten als je 'm van de hand kunt doen aub
Anders heb ik interesse in Dark Cloudquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik heb Dark Cloud voor je in perfecte staat met alles erop en eran ikzelf heb hem ergens in 2002 gekocht.
Ik heb wel interesse vin FF X en X-2 mits origineel dus geen platinum en PAL.
Wat heb jij dan wel niet te bieden?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Anders heb ik interesse in Dark Cloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat heb jij dan wel niet te bieden?lol die heb ik niet... Misschien een paar centjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
Hmmm..dan neem ik toch liever FF X en FF-2.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef Hakkert het volgende:
[..]
lol die heb ik niet... Misschien een paar centjes?
Gelijk heb je..anyone else?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmmm..dan neem ik toch liever FF X en FF-2.
Inclusief verzenden, 30 Euro. Ik woon overigens in Rotterdam en werk in Amsterdam.quote:
Ligt eraan hoeveel centjes je hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Gelijk heb je..anyone else?
ps jimmy
God of War
Ik heb een heleboelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:24 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel centjes je hebt natuurlijk.
Hoeveel zou je wel willen geven dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik heb een heleboelwil niet zeggen dat ik dat allemaal bied voor DC
15 inc?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hoeveel zou je wel willen geven dan?![]()
Mwah dan speel ik hem toch liever nog een keer uit. Ik heb anders Dragon Quest 8 NTSC waar ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar omkijk, heb je daar wellicht interesse in?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef tre het volgende:
[..]
Inclusief verzenden, 30 Euro. Ik woon overigens in Rotterdam en werk in Amsterdam.
Begrijpelijk, maar nee, geen interesse in DQ.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mwah dan speel ik hem toch liever nog een keer uit. Ik heb anders Dragon Quest 8 NTSC waar ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar omkijk, heb je daar wellicht interesse in?
Zeker? Het is dezelfde genre en over de 20 eerste uren vond ik DQ eigk leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:09 schreef tre het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar nee, geen interesse in DQ.
Ik ben niet zo overtuigd van het grafische gedeelte maar okee, hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zeker? Het is dezelfde genre en over de 20 eerste uren vond ik DQ eigk leuker
30e excl?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef tre het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van het grafische gedeelte maar okee, hoeveel wil je er voor hebben?
Gaan we niet uitkomen dan vrees ikquote:
Ok jmmr. Je mist wel wat, het is een geweldige game (waarom verkoop je hem dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef tre het volgende:
[..]
Gaan we niet uitkomen dan vrees ikIk speel eerst final fantasy X-2 wel eens een keertje uit.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb God of War 2 TK
¤ 40 incl. verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |